Dus jij heb alleen maar foto's zonder hoofdquote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik juist alleen van mn lichaam, dat is nog wel te doen op foto's... Mn hoofd niet, ik plak gewoon niet
Ik sta altijd achter de camera, zodat ik niet op de foto kom
Je bent gewoon en lekker wijf. Als ik lesbie zou zijn zou ik heul nat van jou worden.quote:
herkenbaarquote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik juist alleen van mn lichaam, dat is nog wel te doen op foto's... Mn hoofd niet, ik plak gewoon niet
Ik sta altijd achter de camera, zodat ik niet op de foto kom
Dat kan je uitzettenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
Ik durf nooit in andermans fobo te gluren omdat die anderman dan meteen kan zien wie er gegluurd heeft en dan voel ik me een vieze gluurder. Dit zou de waarheid zijn, maar de waarheid is hard.
Serieus? Dat boeit mij helemaal niets.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
Ik durf nooit in andermans fobo te gluren omdat die anderman dan meteen kan zien wie er gegluurd heeft en dan voel ik me een vieze gluurder. Dit zou de waarheid zijn, maar de waarheid is hard.
JortKquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent gewoon en lekker wijf. Als ik lesbie zou zijn zou ik heul nat van jou worden.
Nee, maar ik laat gewoon niet graag foto's van mijn hoofd zienquote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus jij heb alleen maar foto's zonder hoofd
Is dat wel jouw kont op de foto?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar ik laat gewoon niet graag foto's van mijn hoofd zien
Dus in mn fobo is alles zonder hoofd ja
Ik heb het portretrecht van pinguins geschondenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Voor als er urinespetters uit je spleetje komen.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Wacht maar een een paar jaar, dan zul je het weten.quote:
Dat kleine stukje dat onder de jas vandaan komt, jaquote:
Ha, okey.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kleine stukje dat onder de jas vandaan komt, ja
quote:
Ik heb 1 setje sexy lingeriequote:
Maar 1quote:
het gaat dan vanzelf naar sexy lingerie.quote:
quote:
Wat doen ze dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Allemachtig, die koters op Ned 3 maken dat ik twijfel of ik eigenlijk ooit wel kinderen wil
Ducttape is een heldenuitvinding.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Allemachtig, die koters op Ned 3 maken dat ik twijfel of ik eigenlijk ooit wel kinderen wil
Jij snapt het.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
het gaat dan vanzelf naar sexy lingerie.
Wat is er nu dan? Daarnet was praatjesmakers op 1 van de ned zenders.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Dat dusquote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar 1laatje nogmaals probeert dicht te doen
Ja hetzelfde hier. Ik ben ook altijd bang dat mijn kinderen moordenaars worden, of pedofielen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Natuurlijk nietquote:
Ik heb wel setjes lingerie hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar 1laatje nogmaals probeert dicht te doen
Zijn ze ookquote:
Agent Provocateurquote:
Dat hebben ze dan van hun moederquote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hetzelfde hier. Ik ben ook altijd bang dat mijn kinderen moordenaars worden, of pedofielen.
Dat ligt aan wie je uitzoekt.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hetzelfde hier. Ik ben ook altijd bang dat mijn kinderen moordenaars worden, of pedofielen.
Nogmaals zo weinig?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
[..]
Ik heb wel setjes lingerie hoor
Maar 1 van kant, die "speciaal" is
Ja, wil ik ookquote:
Geen vent hequote:
ah ik moet altijd zoeken naar een "nette" bh die niet doorschijnt of zichzelf nogal laat zienquote:Op zondag 25 juli 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
[..]
Nouquote:
Rode heb ik veelquote:
Die kinderendingen zijn naar de klotenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Ah, de rest is al kapot gescheurd door die minnaars van je.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Victoria Secretsquote:
Ja ik toch ook niet, maar ik koop het welquote:
Hebbik, maar nooit aanquote:
Ik zou best secks met Justin Bieber willen.quote:
BELLA.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou best secks met Justin Bieber willen.![]()
![]()
![]()
![]()
Soms ben ik zo blij met die steen waar ik onder leef.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waaromquote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ook niet, vind het echt niks.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbik, maar nooit aan
Daar ben ik dan weer te schijterig voor, hoe onnozel is dát?
Bella!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan ben ik weer benieuwd wie er harder gilt.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Om seckxy te zijn moet je ballen hebben. En dan heb ik het niet persé over mannen nu, maar je moet gewoon tegen jezelf zeggen, ik ben een geil wijf en ik ga die man nu helemaal plat nueken!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbik, maar nooit aan
Neequote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, de rest is al kapot gescheurd door die minnaars van je.
Ik koop ook wel bij elkaar passend, maar zoals iemand laatst zei "schattige setjes", dus niet echt sexyquote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik toch ook niet, maar ik koop het wel
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat koopt rot, omdat je niet kunt passen.
Justin Berber, dat meisje heeft een hele grote sik vanonderquote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gewoon doenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbik, maar nooit aan
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij, als een speenvarken.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan ben ik weer benieuwd wie er harder gilt.
Het zit idd meer tussen de orenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om seckxy te zijn moet je ballen hebben. En dan heb ik het niet persé over mannen nu, maar je moet gewoon tegen jezelf zeggen, ik ben een geil wijf en ik ga die man nu helemaal plat nueken!
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om seckxy te zijn moet je ballen hebben. En dan heb ik het niet persé over mannen nu, maar je moet gewoon tegen jezelf zeggen, ik ben een geil wijf en ik ga die man nu helemaal plat nueken!
Cyaquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar dat kan ook zonder jarretellesquote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nietquote:
Wat voor een borsten heb je dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gaat niet met mijn borsten.Ik moet echt passen.
Maak me gek.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet
En ik wil binnenkort wel naar Christine leDuc ofzo, voor sexy lingerie
Ik mijn 1e jarretelletje op mijn 16e in de kroegquote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik koop ook wel bij elkaar passend, maar zoals iemand laatst zei "schattige setjes", dus niet echt sexy
En dat ene setje dat ik heb, heb ik ooit gekregen
vervelend is dat hequote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Samen tochquote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet
En ik wil binnenkort wel naar Christine leDuc ofzo, voor sexy lingerie
Hmm ja ik koop anders gewoon bij de hunkermöller en marlies is wel leuk zolang het niet overal bovenuit komt en meer tokkie dan sexy is (mijn meningquote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
dAT KAN ECHT NIET HOORquote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
Maar gekkies, natuurlijk niet, ik ben geen pedo. Ik val juist op mannen van in de 40 vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |