Duitse degelijkheid, een omaonderbroek misschien?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je Duitse deerne heeft geen jarretels aan maar bretels?
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Torrio het volgende:
[..]
Girls talk he, ik voel me ook overbodig
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je Duitse deerne heeft geen jarretels aan maar bretels?
Als je uit eten gaat zou ik er ook iets over heen dragen. Anders ziet het er meteen zo uh, drastisch uit.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso, als ik mooie lingerie aan heb dan wordt het niks
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, Marlies bedoeld ik ipv Christine
yes weer een achievmentquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Socios het volgende:
Lol, iedereen quote die opmerking van iBenny.
Zometeen mag je het over bier en gereedschap hebben en jezelf mannelijk op je borst roffelen.quote:
Je kan toch zeggen wat je mooi vindt!quote:
Ik loop ook bijna altijd op hakkenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik me ongemakkelijk voel in jarretelles wil niet zeggen dat ik verder alleen maar in Hema tenten loop natuurlijk![]()
En hakken draag ik bijna altijd. Ook al ben ik al 1.82
Moest lachenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik me ongemakkelijk voel in jarretelles wil niet zeggen dat ik verder alleen maar in Hema tenten loop natuurlijk![]()
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je uit eten gaat zou ik er ook iets over heen dragen. Anders ziet het er meteen zo uh, drastisch uit.
Oeh lange vrouw.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Yes!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Zometeen mag je het over bier en gereedschap hebben en jezelf mannelijk op je borst roffelen.
Hey! Het is Benny he! He mag limonade en het is zo bedtijd.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Zometeen mag je het over bier en gereedschap hebben en jezelf mannelijk op je borst roffelen.
Heb je wel eens een foto van Benny gezien? Nee zeker?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe je dingen noemtquote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen wat je mooi vindt!
Ik drink geen bier, ik heb geen gereedschap die een normale man heeft (modelspoorbouw ipv gamma knutselaarquote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan schaamhaar van onderen knippen en op je borst plakkenquote:
Hap.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had t ook gewoon onder kleren aan hoor, die ene keer
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe je dingen noemt
Tieten.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe je dingen noemt
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Oh, als Benny met een emmer op zijn hoofd over straat durft, moet ik die jarretelles eigenlijk wel eens aandurven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |