Ach, ik nog nooitquote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik heb het sindsdien niet meer aangehad dus
Met Lushquote:
Je bent afgekickt?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga het bad vol laten lopen![]()
RCT schiet niet echt op
quote:
Zeg, het is toch niet zo dat we allemaal foto's van onszelf in lingerie posten ofzoquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme wat een spamsletten zijn jullie zeg
Ik vind het heerlijk als je zo vies tegen me praat, ga door.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
De snelheid is er nu een beetje uit, hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrouwen over lingerie, dan heb je dat.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik houd je niet tegen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, het is toch niet zo dat we allemaal foto's van onszelf in lingerie posten ofzo
En dan mij aangeven zekerquote:
Potverdriedubbeltjes.quote:
De eerste zal wel simpel zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat niet
Maar heb nog maar 1 uitdaging uitgespeeld, ben nu met de tweede bezig
Ah, mooiquote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef Socios het volgende:
[..]
De snelheid is er nu een beetje uit, hoor.
Je denkt toch niet echt dat ik dat doe hequote:
D. De lingerielurker.quote:
Nou ja, zonder hoofd toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik dat doe he
quote:
Goeie topicsamenvattingquote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag een tena-lady, en Benny met z'n emmer. Da's alles
Zelfs dan nietquote:
Je mag niet kijken, noch meedoenquote:
Marskramer.... opgelost, slotjequote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
Benny waar koop je die pet? Wil er ook zo 1
Twee keer jammer.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zelfs dan niet![]()
[..]
Je mag niet kijken, noch meedoen
Wat voor aflevering?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben er weer
Wat een aflevering
Hier nog iets gemist ?
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag een tena-lady, en Benny met z'n emmer. Da's alles
quote:
Dan ga ik eens boven kijken wat de vrouw aan heeft. Al dat ge-eseks.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zelfs dan niet![]()
[..]
Je mag niet kijken, noch meedoen
Ik hou van die kerel.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
Filemon verdient een standbeeld
Wat een held
Flashpoint.quote:
Dank uquote:
en dit....
[..]
Ik vind jou grappigquote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als je zo vies tegen me praat, ga door.
Filemon is gewoon een van de weinig die nog 'echt' isquote:Op zondag 25 juli 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou van die kerel.Siewosie heel de S&S crew over de jaren.
Ja hem heb ik nooit wat aangevonden. Saaie man, geen persoonlijkheid. Zijn naamgenoot maar met een andere achternaam Robert den Brink vond ik wel altijd goedquote:Op zondag 25 juli 2010 22:29 schreef D. het volgende:
Even iets heel anders: Robert ten Brenk mag inmiddels ook wel met pensioen
Trustenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
Welterusten allen, veel plezier nog dez eavond/nacht. Mijn wekker gaat weer om 5 uur.
Trusten lieverd.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
Welterusten allen, veel plezier nog dez eavond/nacht. Mijn wekker gaat weer om 5 uur.
ik ga ook maar is.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
Robert ten Brink danquote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hem heb ik nooit wat aangevonden. Saaie man, geen persoonlijkheid. Zijn naamgenoot maar met een andere achternaam Robert den Brink vond ik wel altijd goed
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ga ook maar is.
Morgen 4:45 de wekker
O, dan mag ie bij jou in de tuin. Zo'n held vind ik het niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
Filemon verdient een standbeeld
Wat een held
Is dit nu een wedstrijdje wiens wekker het eerst gaat? Ik zet namelijk geen wekker en slaap uit.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ga ook maar is.
Morgen 4:45 de wekker
Weet niet...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom Robert met pensioen? Zo oud issie toch nog niet?
Die laatste ken ik nietquote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hem heb ik nooit wat aangevonden. Saaie man, geen persoonlijkheid. Zijn naamgenoot maar met een andere achternaam Robert den Brink vond ik wel altijd goed
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
Goedenacht.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
waar ben je heen geweest?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
OHHHH, weer thuis(wat handig het circustheater om de hoek) \
Het was ZOOOOOOO vet![]()
ik wil nog een keer, en nog een keer
Het was het geld dubbel en dwars waard!
En EN En ., ik ging ff groupie doenIk zat bij de uitgang, dus ging snel naar de singeertafel, stond vooraan
![]()
Cd laten signeren, en het boekje wat in de CD zit.
Marietje nog even gecomplimenteerd (het was de nepperd! haha, maar wat deed ze het goed, voor een eerste keer, (het was d'r eerste keer!))
Ik: Het was je eerst keer vandaag toch?
Marietje: Jaahaa
Ik: Echt, super gedaan!
Marietje: Dankje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Het Decor, jeetje, wat mooi
* PatriQue89 heeft adrenaline
Ook goed... ik vind 'm echt geniaalquote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, dan mag ie bij jou in de tuin. Zo'n held vind ik het niet.
Jahquote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dit nu een wedstrijdje wiens wekker het eerst gaat? Ik zet namelijk geen wekker en slaap uit.
Het gaat ook niet om de leeftijd, het gaat erom dat zijn tv-tijd wel verstreken isquote:Op zondag 25 juli 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom Robert met pensioen? Zo oud issie toch nog niet?
Jij kunt het verzinnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Als mijn nichtje een kind heeft, wat is dat dan in relatie tot mij? Hoe noem je dat?
Ik join jou.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zet namelijk geen wekker en slaap uit.
Achternichtjequote:Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Als mijn nichtje een kind heeft, wat is dat dan in relatie tot mij? Hoe noem je dat?
achternichtjequote:Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik mezelf om half 5 kom melden hierzo... wat win ik dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah
wie biedt eerder ?
maar voor mij de laatste week, dan 3 weken vakantie
quote:
Oké.quote:
Eerst nog even genieten van de gedachte dat we allebei uitslapen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je nou ook eens in mijn bed komt liggen,.
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Eerst nog even genieten van de gedachte dat we allebei uitslapen.
Stap voor stap.
Die jongen lijkt echt wel op een jongen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
die shemales daarzo... dat is gewoon nauwelijks van echt te onderscheiden
Hoe was het?quote:
Jouw bril is beslagen denk ikquote:Op zondag 25 juli 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
die shemales daarzo... dat is gewoon nauwelijks van echt te onderscheiden
Daar kom je nu te laat mee, mannetje.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk rijd ik het liefst naar je toe en sluip ik via je raam naar binnen.
Doe dan iets enthousiaster als ze het aanbiedt!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk rijd ik het liefst naar je toe en sluip ik via je raam naar binnen.
Ik verkloot het altijd.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar kom je nu te laat mee, mannetje.
jaja, als je in de broek, rok, oid. kijkt dan valt het wel te ontdekken...quote:
Ik ben zo dom ook, hè.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe dan iets enthousiaster als ze het aanbiedt!
Laten we het op onwetend houdenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
jaja, als je in de broek, rok, oid. kijkt dan valt het wel te ontdekken...![]()
Maar als je ze zo zag lopen... sommige zouden echt vrouwen kunnen zijn
Behoorlijk jaquote:
Echt heeeeeel leukquote:
Kittykat chillquote:Op zondag 25 juli 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Echt heeeeeel leuk![]()
en mooi
![]()
en grappig!
![]()
.. en
Oh... adrenaline![]()
Op den duur ging die op het plafond tappen.. hoe vet!
Ik zou ook wel eens een musical willen zien, klinkt echt wel impressive.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Echt heeeeeel leuk![]()
en mooi
![]()
en grappig!
![]()
.. en
Oh... adrenaline![]()
Op den duur ging die op het plafond tappen.. hoe vet!
quote:
Ik wel!!!!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik wil ook....
maar niemand wil mee
Mannen, allemaal een grote mond maar als het er op aan komtquote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zie Myr er ook wel voor aan om het aan te bieden omdat ze toch wel weet dat ie er niet serieus op in gaat in eerste instantie
Lijkt me ook gaaf.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik wil ook....
maar niemand wil mee
Dan ga je mee met mij en C_A !quote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens een musical willen zien, klinkt echt wel impressive.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wel!!!!![]()
![]()
... het was wel duur.. maar god.. ook al was het het dubbele dan wat ik nu betaald heb, het is het waard!
Musical-meetquote:
Haha, zij slimme meid, ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie Myr er ook wel voor aan om het aan te bieden omdat ze toch wel weet dat ie er niet serieus op in gaat in eerste instantie
Plan.quote:
Is dat zo? Hoe heb je dat zelf ervaren?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Mannen, allemaal een grote mond maar als het er op aan komt
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Mannen, allemaal een grote mond maar als het er op aan komt
Da's gemeenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Slimme meid en domme man...quote:
Ja geeft niet maken we wel goedquote:Op zondag 25 juli 2010 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en nu ben ik niet bij jou geweestAls je uberhaupt kon
Hij is nu mijn exquote:Op zondag 25 juli 2010 22:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe heb je dat zelf ervaren?
Die zie ik ook al maanden.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slimme meid en domme man...
Ik zie een match
Kal en ik hebben eerder al vastgesteld dat mannen die hard roepen dat ze goed kunnen beffen dat vaak niet kunnenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe heb je dat zelf ervaren?
quote:
Al maandenquote:
Ja maar dus je bent gebeft door zo'n man en Kally ook.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kal en ik hebben eerder al vastgesteld dat mannen die hard roepen dat ze goed kunnen beffen dat vaak niet kunnen![]()
Vandaar
En jongens die 27 meisjes in een week hebben maar nog steeds niet kunnen zoenen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kal en ik hebben eerder al vastgesteld dat mannen die hard roepen dat ze goed kunnen beffen dat vaak niet kunnen![]()
Vandaar
Ohw okey.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vandaar
En dan vooral roepen over zichzelf, ik kan likken als Lassie, yeah right alsof ik Lassie tussen mijn benen wilquote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vandaar
Die wíl je toch ook niet?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
En jongens die 27 meisjes in een week hebben maar nog steeds niet kunnen zoenen.
Dat is raar ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
En jongens die 27 meisjes in een week hebben maar nog steeds niet kunnen zoenen.
Ohw, standaard opmerkingen inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan vooral roepen over zichzelf, ik kan likken als Lassie, yeah right alsof ik Lassie tussen mijn benen wil
Goed zoenen is een mustquote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Getverdemme, dit kan ik als visueel ingesteld persoon niet aan.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan vooral roepen over zichzelf, ik kan likken als Lassie, yeah right alsof ik Lassie tussen mijn benen wil
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar dus je bent gebeft door zo'n man en Kally ook.
Ja, die ookquote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dan koop je wel een colliequote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lik je naar het plafondquote:Op zondag 25 juli 2010 22:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, standaard opmerkingen inderdaad.![]()
Of "ik lik je naar het plafond"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |