Ja geeft niet maken we wel goedquote:Op zondag 25 juli 2010 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en nu ben ik niet bij jou geweestAls je uberhaupt kon
Hij is nu mijn exquote:Op zondag 25 juli 2010 22:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe heb je dat zelf ervaren?
Die zie ik ook al maanden.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slimme meid en domme man...
Ik zie een match
Kal en ik hebben eerder al vastgesteld dat mannen die hard roepen dat ze goed kunnen beffen dat vaak niet kunnenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe heb je dat zelf ervaren?
quote:
Al maandenquote:
Ja maar dus je bent gebeft door zo'n man en Kally ook.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kal en ik hebben eerder al vastgesteld dat mannen die hard roepen dat ze goed kunnen beffen dat vaak niet kunnen![]()
Vandaar
En jongens die 27 meisjes in een week hebben maar nog steeds niet kunnen zoenen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kal en ik hebben eerder al vastgesteld dat mannen die hard roepen dat ze goed kunnen beffen dat vaak niet kunnen![]()
Vandaar
Ohw okey.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vandaar
En dan vooral roepen over zichzelf, ik kan likken als Lassie, yeah right alsof ik Lassie tussen mijn benen wilquote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vandaar
Die wíl je toch ook niet?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
En jongens die 27 meisjes in een week hebben maar nog steeds niet kunnen zoenen.
Dat is raar ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
En jongens die 27 meisjes in een week hebben maar nog steeds niet kunnen zoenen.
Ohw, standaard opmerkingen inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan vooral roepen over zichzelf, ik kan likken als Lassie, yeah right alsof ik Lassie tussen mijn benen wil
Goed zoenen is een mustquote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Getverdemme, dit kan ik als visueel ingesteld persoon niet aan.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan vooral roepen over zichzelf, ik kan likken als Lassie, yeah right alsof ik Lassie tussen mijn benen wil
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar dus je bent gebeft door zo'n man en Kally ook.
Ja, die ookquote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dan koop je wel een colliequote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lik je naar het plafondquote:Op zondag 25 juli 2010 22:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, standaard opmerkingen inderdaad.![]()
Of "ik lik je naar het plafond"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |