quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als mensen dat zeggen moet ik altijd denken aan:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, oke, ik neem m'n UI terug.![]()
Dat is toch echt mijn UI namelijk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als mensen dat zeggen moet ik altijd denken aan:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal voortaan gewoon 'vertederend' zeggen...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. De film hadden we inmiddels al afgezet. Ik ga in bed nog maar even tv kijken en dan slapen. Peace ligt al in bed...
Slaap lekker
quote:
Algemene Kennis Quiz Slow Chatquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. De film hadden we inmiddels al afgezet. Ik ga in bed nog maar even tv kijken en dan slapen. Peace ligt al in bed...
Slaap lekker
Poezen zijn way better dan honden! Kittensquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik las een paar dagen terug dat we een opvangkitten krijgen. Sven was alleen even vergeten dat aan mij mede te delen, maar op Fok wisten ze het al.![]()
En morgenochtend gaat hij weer puppytraining geven en ik twijfel of ik mee zal gaan.
Mag je daar eigenlijk zo meevaren met je bootje?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
Nog 4 weken dan is het weer zo ver. Sail 2010. Maar weer eens naar Amsterdam gaan die dagen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
Nog 4 weken dan is het weer zo ver. Sail 2010. Maar weer eens naar Amsterdam gaan die dagen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Mag je daar eigenlijk zo meevaren met je bootje?
Hmm, je mag niet inhalen, dan schiet het ook niet op...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mits je je aan de best wel strenge regels houdt zoals die op de Sail-website staan wel...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Poezen zijn way better dan honden! Kittens. Onze buuf heeft er ook twee, eentje liep laatst ons balkon op, wat een poepie
.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je nog meegekregen dat ik de Sail In op dit schip ga meemaken: http://www.loodsboot.eu ?
Hehe dat is leukquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hebben we vorig jaar gehouden.![]()
[ afbeelding ]
We hebben nu 3 katten. Die kleine is helemaal gek op de zwarte en hij kijkt altijd zo van: wat is dit nou?
Kittens.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]En ik moet zeggen dat dat erg aantrekkelijk klinkt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zit nue KX radio te luisteren. Rob en vervanger van Fred met nu Fred aan de telefoon
Ja die dvd met kanaries is echt geniaalquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:50 schreef Soempie het volgende:
Haha, interessant die bewegende dingen op het scherm! En die witte is bijzonder met die gekleurde staart.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is nog plek aan boord, heb de voorzitter van de stichting gesproken.
Klonk als een aardige, gepassioneerde vent...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet Fred Siebelink daar weer mee?
Jammer dat ze niet meer samen op 3FM zitten...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb mijn rooster bekeken en hen een mail gestuurd.![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja die dvd met kanaries is echt geniaal. En die witte heeft ook nog een paar vlekjes op d'r kop, maar ze weet heel goed dat ze mooi is, echt een dametje af en toe! Je ziet ook al hoe ze zit daar, netjes de vier pootjes bij elkaar, staart keurig om zich heen gekruld
.
Hier nog een fotootje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:03 schreef Soempie het volgende:
Sven lokt me.
Slaap lekker straks mensen.
die kon ikquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.vkmag.com/videos/videos_verslaggever_met_skills/
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Fred is op vakantie ofzo. Normaal dus wel met Fred, en de chemie is nog steeds niet weg
Ja echt, dametje! Ze loopt dan zo parmantig, af en toe omkijken om te checken of je wel naar d'r kijkt, aandachtvragertje is hetquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dametje.![]()
Die van ons zijn vooral schofterig.
Trustenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:03 schreef Soempie het volgende:
Sven lokt me.
Slaap lekker straks mensen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Dan moeten we die dag toch wel echt aan de whisky gaan, dat is er nu al 2 keer bij ingeschoten...
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:39 schreef MadMaster het volgende:
MaJo has already left the building en ik zit hier nog steeds.
Maar ga nu echt stoppen...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga stiekem gewoon nog een rondje lopen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, eindelijk weer eens bijJullie zijn flink bezig geweest gisteren en vandaag!
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gebruik jij de nieuwe lay-out? Ik krijg bij de berichten van jou en Nem een extra blanco regel te zien
Edit: ho, bij mezelf nu ook. Lijkt met quote te maken te hebben, zoals Nem ook al zei
[..]
Gebruik jij de nieuwe lay-out? Ik krijg bij de berichten van jou en Nem een extra blanco regel te zien
Edit: ho, bij mezelf nu ook. Lijkt met quote te maken te hebben, zoals Nem ook al zei
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 03:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Voetjes omhoog en "Pluijm op pad" kijken. Hard aan 't werk.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 03:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was het ook. Een leuke middag/avond.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 03:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik zag ook heel veel koters, leek wel een oud meet
@TM Ik heb een duikschool hier in de buurt gemaild met de vraag of een vriend en ik weer eens een proefduik konden doen en er bij vermeld dat we beide brevet hebben, maar al een tijd niet hebben gedoken. Nu kunnen we over iets meer dan een week een hele duikdag doen. Van 9 tot 17, met opfrisverhaaltje en twee buitenduiken ergens in Drenthe
Ontbijt, goed planquote:Op zaterdag 24 juli 2010 07:06 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh
Opstaan! Tijd voor het ontbijt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lekker ontbijtje, ik hoop alleen dat er geen warm fruit bij zit
Goedemorgen
Dat kan toch ook?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:44 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde dat ik nog even zo kon blijven liggen als die kat van Bart.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:44 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde dat ik nog even zo kon blijven liggen als die kat van Bart.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar je mag werken of je kan niet meer slapen?
Je bent gewoon jaloersquote:
quote:
Ik ook, ik bedoel dan ook dat je jaloers bent dat jij niet zo ligtquote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben nog klaarwakker en lees die opmerking van Soempie misschien net wat anders.
Vanavond eten bij mijn ouders in Duiven, daarna verjaardag in Nijmegen, en dan vannacht weer terugrijden naar Alkmaarquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ook, ik bedoel dan ook dat je jaloers bent dat jij niet zo ligt.
Kom op, wie wil er nou niet wijdbeens bij mij thuis op een stoel liggenquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Kom op, wie wil er nou niet wijdbeens bij mij thuis op een stoel liggen.
Nou, die heeft daar niet zo'n probleem meequote:
Ach, uitzonderingen bevestigen de regel he!quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Vanavond eten bij mijn ouders in Duiven, daarna verjaardag in Nijmegen, en dan vannacht weer terugrijden naar Alkmaar. En jij?
Nuttige dingen, die moeten ook gebeuren...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke rit.
Ik heb nog geen plannen eigenlijk. Straks boodschappen doen en schoonmaken hier.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een vaartocht tijdens Sail 2010 boeken. Telt dat?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:22 schreef MaJo het volgende:
Meuningzo voor het eerst in twee weken werken bij Lush
![]()
daar zit vaak wel iets achter jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, werken. Ik dacht al; nu al wakker!?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
daar zit vaak wel iets achter ja![]()
ben jij nog aan het werk of alweer thuis?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:37 schreef MaJo het volgende:
Ga ik een keer zonder jasje de deur uit, is het fucking koud![]()
Ja inderdaad! Ik had al geen leven, maar schijnbaar kan het nog ergerquote:
Trustequote:
We zijn gestopt met kijken na het jongetje dat iets van Mozart zong... toen hadden we genoeg gezien.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog even voor ik ga slapen... Diaan heb je nou popstars gezien? Ik ging door met mijn avondje slechte tv en heb me toch zo gelachen om die Deen. Wat een droppie!![]()
Net boodschappen gedaan, vanmiddag verjaardag en daarna naar mn ouders. Morgen helemaal nietsquote:
Katten kennende is de kans best aanwezig dat ie het zelf 'opruimt' als je het laat liggen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh de andere kat heeft een dode, hevig ontleedde ik denk ex-muis achter gelaten voor me. Ik zie er tegen op het op te ruimen
Flink wat keukenrol eroverheen gooien, dichtvouwen zonder dat je kijkt en dan het pakketje snel in de vuilnisbak smijten...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh de andere kat heeft een dode, hevig ontleedde ik denk ex-muis achter gelaten voor me. Ik zie er tegen op het op te ruimen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hebben we vorig jaar gehouden.![]()
[ afbeelding ]
We hebben nu 3 katten. Die kleine is helemaal gek op de zwarte en hij kijkt altijd zo van: wat is dit nou?
Kittens.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
domme vraag misschien, maar is er een maximale file grootte en dan specifiek voor zip files waar je niet boven zou moeten gaan?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
in OUD noemen we dat een kwartet...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Flink wat keukenrol eroverheen gooien, dichtvouwen zonder dat je kijkt en dan het pakketje snel in de vuilnisbak smijten...
Hoezo zou het in een ander OS niet werken boven de 4GB?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hangt ook van de harde schijfindeling af. Om veilig te zitten kan je het beste de bestanden onder de 4 GB houden, daarboven kan het problemen geven als je met een ander systeem werkt dan Windows
Animal planet is zeker niet 1 van je favoriete zenders?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
did that. en het was een vogeltje. ooit
Dus je hebt er toch nog goed naar gekekenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
did that. en het was een vogeltje. ooit
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Animal planet is zeker niet 1 van je favoriete zenders?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Anders zitten wij hier iig helemaal verkeerd
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen. Het verschil is heel slecht te zien
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, sorry.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen. Het verschil is heel slecht te zien
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die zwarte kat lijkt op die van ons, alleen heeft die van ons een wit befje:
[ afbeelding ]
Lennon kan het goed vinden met onze jongste poes:
http://s18.photobucket.co(...)current=f7b2d5b0.flv
Ach over het algemeen wordt er hier over van alles gesproken toch? De ene keer voor de een misschien wat interessanter dan voor de andere, maar een andere keer is het weer andersom.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Animal planet is zeker niet 1 van je favoriete zenders?
Het is echt een kroelkat, soms lijkt ze wel een duifje wat geluid betreftquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een schattig filmpje. Kroelkat.![]()
Jullie jongste poes lijkt op een van de poezen van ons.![]()
[ afbeelding ]
Hier nog klein met de zwarte.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een schattig filmpje. Kroelkat.![]()
Jullie jongste poes lijkt op een van de poezen van ons.![]()
[ afbeelding ]
Hier nog klein met de zwarte.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach over het algemeen wordt er hier over van alles gesproken toch? De ene keer voor de een misschien wat interessanter dan voor de andere, maar een andere keer is het weer andersom.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo zou het in een ander OS niet werken boven de 4GB?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach kijk, gelijk in de verdediging. KASSA
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach over het algemeen wordt er hier over van alles gesproken toch? De ene keer voor de een misschien wat interessanter dan voor de andere, maar een andere keer is het weer andersom.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies, op naar het volgende onderwerp. Mannen, wordt het drank, sport of monstertrucks?
Of lekkere 'wijven'....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies, op naar het volgende onderwerp. Mannen, wordt het drank, sport of monstertrucks?
Cancellara?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:47 schreef TradeMarkie het volgende:
sport, wie gaat vandaag de tijdrit winnen en waarom niet?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]of Top Gear natuurlijk! Morgen is er weer een nieuwe
Ik ben niet zo thuis in wie nu een goede tijdrijder is... . Ik hoop dat Andy Schleck vandaag nog wat kan.... en die 8 seconden kan inlopen op Contador.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:47 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die hebben we gisteren al uitgebreid besproken
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zwarte kijkt echt zo van: "Okay, nog 1 keer en dat kutbeest krijgt een tik"
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in wie nu een goede tijdrijder is... . Ik hoop dat Andy Schleck vandaag nog wat kan.... en die 8 seconden kan inlopen op Contador.
En dan mag Mentsjov naar de 3e plaats en Gesink naar de 5e.
Sébastien Loeb wint met gemak, maar wordt gediskwalificeerd wegens het gebruiken van een Citroën C4 WRC in plaats van een fietsquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo leuk als ze dat hebbenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft ook echt een attitude.
Als een ander OS wel NTFS ondersteunt, dan werken bestanden groter dan 4GB ook. Als NTFS niet ondersteund wordt, dan werken bestanden kleiner dan 4GB ook niet. Zeg nou zelf, hoeveel mensen gebruiken een OS anders dan Windows? Dat zijn er al bijzonder weinig. En 99% van die mensen gebruikt een Linux-variant, wat geen probleem heeft met NTFS. Ik zie daarom ook geen reden waarom je een zipfile max 4GB wil laten zijn. Enkel voor die excentriekeling die OpenBSD ofzo gebruikt?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van de verschillende OS'en heeft Windows de beste ondersteuning voor NTFS. Afhankelijk van het OS en de geïnstalleerde plug-ins zijn er de volgende mogelijkheden:
- De harde schijf is totaal niet te benaderen
- Er kan wel worden gelezen, maar niet geschreven
- Het werkt wel omdat het op een goede manier in elkaar is gehackt.
Dus als Jojo de bestanden nodig heeft voor het werk kan hij die het beste in een FAT32 compatible grootte aanleveren, niet boven de 4 GB dus
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van de verschillende OS'en heeft Windows de beste ondersteuning voor NTFS. Afhankelijk van het OS en de geïnstalleerde plug-ins zijn er de volgende mogelijkheden:
- De harde schijf is totaal niet te benaderen
- Er kan wel worden gelezen, maar niet geschreven
- Het werkt wel omdat het op een goede manier in elkaar is gehackt.
Dus als Jojo de bestanden nodig heeft voor het werk kan hij die het beste in een FAT32 compatible grootte aanleveren, niet boven de 4 GB dus
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft ook echt een attitude.
Dat vrees ik ook... maar hopen dat het anders gaat, is niet verkeerd toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Schleck vandaag nog wel 20 seconden gaat toegeven op Contador
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sébastien Loeb wint met gemak, maar wordt gediskwalificeerd wegens het gebruiken van een Citroën C4 WRC in plaats van een fiets
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Als een ander OS wel NTFS ondersteunt, dan werken bestanden groter dan 4GB ook. Als NTFS niet ondersteund wordt, dan werken bestanden kleiner dan 4GB ook niet. Zeg nou zelf, hoeveel mensen gebruiken een OS anders dan Windows? Dat zijn er al bijzonder weinig. En 99% van die mensen gebruikt een Linux-variant, wat geen probleem heeft met NTFS. Ik zie daarom ook geen reden waarom je een zipfile max 4GB wil laten zijn. Enkel voor die excentriekeling die OpenBSD ofzo gebruikt?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dubbelcheck jij fotos altijd op gekke dingen in de achtergrond?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sébastien Loeb wint met gemak, maar wordt gediskwalificeerd wegens het gebruiken van een Citroën C4 WRC in plaats van een fiets
[..]
Als een ander OS wel NTFS ondersteunt, dan werken bestanden groter dan 4GB ook. Als NTFS niet ondersteund wordt, dan werken bestanden kleiner dan 4GB ook niet. Zeg nou zelf, hoeveel mensen gebruiken een OS anders dan Windows? Dat zijn er al bijzonder weinig. En 99% van die mensen gebruikt een Linux-variant, wat geen probleem heeft met NTFS. Ik zie daarom ook geen reden waarom je een zipfile max 4GB wil laten zijn. Enkel voor die excentriekeling die OpenBSD ofzo gebruikt?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook... maar hopen dat het anders gaat, is niet verkeerd toch?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hopen mag altijd, zoals Riis gister nog zei, misschien moeten we maar hopen dat er een bepaalde ketting ergens afvliegt
Ja dat is waar. Wij zijn op mijn werk net 3 maanden geleden overgestapt op een nieuwe versie van MS Office. We zijn van 2000 naar 2003 gegaan!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
JoJo heeft het waarschijnlijk nodig voor een bedrijfsomgeving en dan kun je er echt NOOIT van uitgaan dat alles modern is
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik krijg het toch altijd even koud als ik dit soort dingen lees![]()
Hoofdredacteur Quest (39) overleden
[..]
Ja, wij lazen het op teletekst vanmorgen. Eng als zulke jonge mensen zo jong overlijden... wij vroegen ons nog af of ze ziek was ofzo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik krijg het toch altijd even koud als ik dit soort dingen lees![]()
Hoofdredacteur Quest (39) overleden
Ik zou backup per definitie al niet comprimeren in een zip. Dan heb je namelijk maar 1 bestand, als die corrupt raakt, is je hele backup aan gort. Als je al je pr0n gewoon in losse bestanden laat, dan ben je maar 1 foto of film kwijt als je HDD een paar slechte sectors heeft. Oké, misschien wat meer, maar in ieder geval niet alles.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt wel een punt, maar om elke vorm van geemmer te voorkomen is 4GB een prima formaatje (voor backup)
Bij mij werkte het, ik ging gelijk speuren naar een raar objectquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat is vast om gewoon wat te drinken 's nachts. Maar gewoon even kijken of ik je aan het schrikken kon maken
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat is vast om gewoon wat te drinken 's nachts. Maar gewoon even kijken of ik je aan het schrikken kon maken
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, wij lazen het op teletekst vanmorgen. Eng als zulke jonge mensen zo jong overlijden... wij vroegen ons nog af of ze ziek was ofzo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij werkte het, ik ging gelijk speuren naar een raar object
quote:
In je huisje?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet trouwens weer aan het werk, maar ik heb geen zin
Nee lijkt me ook...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan. Ze is plotseling overleden.
Kan dus van alles zijn. Geen tijd om te speculeren lijkt me
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in wie nu een goede tijdrijder is... . Ik hoop dat Andy Schleck vandaag nog wat kan.... en die 8 seconden kan inlopen op Contador.
En dan mag Menchov naar de 3e plaats en Gesink naar de 5e.
Dat is inderdaad niet de leukste klus. Het is nu toch niet meer zo warm?? Moet je het alleen doen vandaag? Anders even flink hard de radio aan en aan het werk...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu beginnen met de vloer boven, maar dat betekend eerst vegen en spijkers/nietjes verwijderenen daar komt nogal wat stof bij vrij. Combineer dat met warmte en ik word er niet zo vrolijk van
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu beginnen met de vloer boven, maar dat betekend eerst vegen en spijkers/nietjes verwijderenen daar komt nogal wat stof bij vrij. Combineer dat met warmte en ik word er niet zo vrolijk van
Heel veel succes vandaag!!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag ben ik alleen ja, maar ik ga die kant maar weer eens op
En de warmte is minder dan afgelopen weken natuurlijk, maar ik zweet evengoed weer genoeg
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog even @peace... ik zag het evrschil niet omdat er van gisteren nog een hoop veertjes lagen van een andere vogel. De oppas van mn nichtjes en neefje die mee ging de poes laten inslapen had daar het lijkje wel al opgeruimd maar ik moest nog stofzuigen. Van verre zag ik alleen een bloederig hoopje.
Verder: nog even terug op het onderwerp van gister; vandaag toch even inkopen gedaan (had sowieso bikini nodg, drama alom). Mogen jullie es raden wat ik dan kwijt ben aan bh + string en een bikini
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
E65,-, je vond ergens een winkeltje met een aanbieding.
Of 125 omdat je dus geen aanbieding kon vinden
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
E125, want ik vond ergens een aanbieding... En toen moest ik de bikini nog bij een Turkse kleermaker laten bijwerken
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, prijsradar
Een vriend van me doet dat ook wel eens. Iets kopen en laten vermaken door een Turk. Hij is nogal lang. Best handig
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Zo, alles even bijgelezen, een stuk rustiger dan gisteren in ieder geval hier...
Vandaag ouderwets boodschappen gedaan buiten de supermarkt om, heeft ook wel z'n charmes. En ik hou van ambachtelijke winkeltjes...
Ook nog een bestelde whisky uit mijn geboortejaar opgehaald, zal die als referentie opnemen in de OP v.w.b. mijn verjaardag.
En nu even helemaal niets doen, even bijkomen van alle wandelingen vandaag.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:13 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Caravan grotendeels ingepakt, nog wat zooi gekocht - waaronder Advil Liquid Caps 400mg omdat die erg snel zouden moeten werken, gezocht naar een ventilator en natuurlijk niet gevonden.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net ook even snel een foto gemaakt, zodat ik die hier kan posten. Zie hier, mijn Lambormini!
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaaf karretje...
Zijn ze nou nog steeds aan het kutten met die extra regel witruimte bij een quote
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:21 schreef MadMaster het volgende:
Vraagje aan de telefoonnerds hier vanwege mogelijke telefoonverlenging:
Blackberry Bold of HTC Legend?
De radio vind ik niet zo spannend, dus haar hangt het niet op.
Heb nu wel al een Blackberry van mijn werk en vind dat toetsenbordje op zich wel handig.
Heb geen ervaring met de HTC of überhaupt ook maar typen via virtuele toetsen op een beeldscherm, dus wie kan/wil mij op weg helpen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
in amerika heb ik een toucscreen en dat was eerst wennen en daarna alleen maar fijn
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
Het toetje van vanavond
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
Het toetje van vanavond
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
JoJo heeft het waarschijnlijk nodig voor een bedrijfsomgeving en dan kun je er echt NOOIT van uitgaan dat alles modern is
-edit- nou ja, backup dus
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan. Ze is plotseling overleden.
Kan dus van alles zijn. Geen tijd om te speculeren lijkt me
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
WG heeft een HTC, van Ets weet ik het niet helemaal zeker. Ik ken mensen met HTC met Windows Mobile en die waren er in het begin lyrisch over, maar dat is in de loop der tijd wel veranderd. Heb je al eens met touchscreen gewerkt en zo ja, hoe is dat bevallen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:51 schreef MadMaster het volgende:
WG en Etcie hebben inderdaad een HTC weet ik, maar ik hoop dat zij ook wel eens met een Blackberry hebben gespeeld en zo het verschil kunnen aangeven.
Ik heb wel eens met een iPhone zitten spelen, maar ervaring heb ik niet echt met een touchscreen telefoon.
Vooral het typen lijkt me vreemd, maar ik kan er helemaal naastzitten,
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:00 schreef MaJo het volgende:
Lekker gewerkt vandaag. PS kwam ook nog even langs dus dat maakt het altijd nog wat leuker
MM, ik zal het zo aan vriendlief vragen want die werkt bij belco. Ik heb zelf een htc hero maar geen ervaring met blackberry. Op zich tevreden met wat de htc kan maar hij doet me te vaak raar. Voor mij hierna geen htc meer
Hoe krijg je het voor elkaar om steeds weer te vergeten dat ik een HTC hebquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
WG heeft een HTC, van Ets weet ik het niet helemaal zeker. Ik ken mensen met HTC met Windows Mobile en die waren er in het begin lyrisch over, maar dat is in de loop der tijd wel veranderd. Heb je al eens met touchscreen gewerkt en zo ja, hoe is dat bevallen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om steeds weer te vergeten dat ik een HTC hebDe Hero, trouwens, die me nog steeds goed bevalt, alhoewel de Legend me ook niet verkeerd lijkt
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En echte bazen hebben natuurlijk de desire
Iedereen die meeleest MOET overigens de volgende link aanklikken.
http://www.boston.com/bigpicture/2010/07/stormy_skies.html
Klein voorproefje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Iedereen die meeleest MOET overigens de volgende link aanklikken.
http://www.boston.com/bigpicture/2010/07/stormy_skies.html
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om steeds weer te vergeten dat ik een HTC heb
Oh ja die bedoelde ik eigenlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan weet ik dat het ik een keer eerder heb gevraagd omdat ik het niet zeker wist. Maar omdat ik het antwoord dan ben vergeten durf ik het niet opnieuw te vragen en gebruik dan maar zo'n oplossing
geen ideequote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Welk model is dat? Dan kan ik er zometeen weer achteraan gaan...
Ik knip ze elke week.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Note to self: Teennagels vaker knippen, anders zitten je fietsschoenen niet lekker en dat gaat vrij snel irriteren
Misschien ben ik er ook zo klaar mee als het me meteen al niet bevalt of juist wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
touchscreen wordt sowieso wennen hoor... dan heb je weinig aan een gebruikerstestje in de winkel denk ik
De ergste collega's zou ik dan Apple-fanboys vinden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien ben ik er ook zo klaar mee als het me meteen al niet bevalt of juist wel.
Kan anders ook nog even aan collega's vragen of ik met hun telefoon mag klooien.
Dat is misschien nog het handigste, vrijwel alle merken en types zijn op het werk vertegenwoordigd...
Jij kent mijn collega's?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De ergste collega's zou ik dan Apple-fanboys vinden.
Die kraken andere toestellen af, puur omdat Apple die niet gebouwd heeft.
Over e-penissen gesproken...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt een wilde zaterdagavond...
En? Ga jij die plek opvullen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een mail terug gehad. Er is nog plek.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En? Ga jij die plek opvullen?
Afgelopen week waren er nog zo'n 30 plekken vrij van de 100.
Moet je niet stappen?quote:
er is vrijwel niemand over die ik ken en de rest werkt of verhuist vanavondquote:
Saaie boel dan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
er is vrijwel niemand over die ik ken en de rest werkt of verhuist vanavond
ik bedoel maarquote:
Dan moet je zelf maar een feestje bouwen.quote:
of wat slaap inhalenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je zelf maar een feestje bouwen.
Da's ook een optie.quote:
iaap slecht. er komt erg veel licht deze slaapkamer binnen dus ik word vroeg wakkerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's ook een optie.
Kom je veel slaap tekort dan?
Heb je niet zo'n maskertje gejat in het vliegtuig?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
iaap slecht. er komt erg veel licht deze slaapkamer binnen dus ik word vroeg wakker
ik vlieg geen businesquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n maskertje gejat in het vliegtuig?
Jij krijgt geen upgrade door even lief te glimlachen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
goh ik iaap slecht. zegt al genoeg me dunkt
[..]
ik vlieg geen busines
Welke onbenul heeft die tunnel open gelatenquote:
oh heelll nawquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij krijgt geen upgrade door even lief te glimlachen?
En dit bewijst het maar weer eens.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Welke onbenul heeft die tunnel open gelatenSerieus, zóveel mensen, dan is een smalle tunnel bottleneck en dat wíl je niet bij zo'n evenement
En ja er zijn altijd punten die bottleneck zijn maar een smalle tunnel
quote:
naar het schijnt de politie...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Welke onbenul heeft die tunnel open gelatenSerieus, zóveel mensen, dan is een smalle tunnel bottleneck en dat wíl je niet bij zo'n evenement
En ja er zijn altijd punten die bottleneck zijn maar een smalle tunnel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |