quote:
Ik ook, ik bedoel dan ook dat je jaloers bent dat jij niet zo ligtquote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben nog klaarwakker en lees die opmerking van Soempie misschien net wat anders.
Vanavond eten bij mijn ouders in Duiven, daarna verjaardag in Nijmegen, en dan vannacht weer terugrijden naar Alkmaarquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ook, ik bedoel dan ook dat je jaloers bent dat jij niet zo ligt.
Kom op, wie wil er nou niet wijdbeens bij mij thuis op een stoel liggenquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Kom op, wie wil er nou niet wijdbeens bij mij thuis op een stoel liggen.
Nou, die heeft daar niet zo'n probleem meequote:
Ach, uitzonderingen bevestigen de regel he!quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Vanavond eten bij mijn ouders in Duiven, daarna verjaardag in Nijmegen, en dan vannacht weer terugrijden naar Alkmaar. En jij?
Nuttige dingen, die moeten ook gebeuren...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke rit.
Ik heb nog geen plannen eigenlijk. Straks boodschappen doen en schoonmaken hier.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een vaartocht tijdens Sail 2010 boeken. Telt dat?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:22 schreef MaJo het volgende:
Meuningzo voor het eerst in twee weken werken bij Lush
![]()
daar zit vaak wel iets achter jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, werken. Ik dacht al; nu al wakker!?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
daar zit vaak wel iets achter ja![]()
ben jij nog aan het werk of alweer thuis?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:37 schreef MaJo het volgende:
Ga ik een keer zonder jasje de deur uit, is het fucking koud![]()
Ja inderdaad! Ik had al geen leven, maar schijnbaar kan het nog ergerquote:
Trustequote:
We zijn gestopt met kijken na het jongetje dat iets van Mozart zong... toen hadden we genoeg gezien.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog even voor ik ga slapen... Diaan heb je nou popstars gezien? Ik ging door met mijn avondje slechte tv en heb me toch zo gelachen om die Deen. Wat een droppie!![]()
Net boodschappen gedaan, vanmiddag verjaardag en daarna naar mn ouders. Morgen helemaal nietsquote:
Katten kennende is de kans best aanwezig dat ie het zelf 'opruimt' als je het laat liggen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh de andere kat heeft een dode, hevig ontleedde ik denk ex-muis achter gelaten voor me. Ik zie er tegen op het op te ruimen
Flink wat keukenrol eroverheen gooien, dichtvouwen zonder dat je kijkt en dan het pakketje snel in de vuilnisbak smijten...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh de andere kat heeft een dode, hevig ontleedde ik denk ex-muis achter gelaten voor me. Ik zie er tegen op het op te ruimen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hebben we vorig jaar gehouden.![]()
[ afbeelding ]
We hebben nu 3 katten. Die kleine is helemaal gek op de zwarte en hij kijkt altijd zo van: wat is dit nou?
Kittens.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
domme vraag misschien, maar is er een maximale file grootte en dan specifiek voor zip files waar je niet boven zou moeten gaan?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
in OUD noemen we dat een kwartet...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Flink wat keukenrol eroverheen gooien, dichtvouwen zonder dat je kijkt en dan het pakketje snel in de vuilnisbak smijten...
Hoezo zou het in een ander OS niet werken boven de 4GB?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hangt ook van de harde schijfindeling af. Om veilig te zitten kan je het beste de bestanden onder de 4 GB houden, daarboven kan het problemen geven als je met een ander systeem werkt dan Windows
Animal planet is zeker niet 1 van je favoriete zenders?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
did that. en het was een vogeltje. ooit
Dus je hebt er toch nog goed naar gekekenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
did that. en het was een vogeltje. ooit
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Animal planet is zeker niet 1 van je favoriete zenders?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Anders zitten wij hier iig helemaal verkeerd
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen. Het verschil is heel slecht te zien
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, sorry.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen. Het verschil is heel slecht te zien
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die zwarte kat lijkt op die van ons, alleen heeft die van ons een wit befje:
[ afbeelding ]
Lennon kan het goed vinden met onze jongste poes:
http://s18.photobucket.co(...)current=f7b2d5b0.flv
Ach over het algemeen wordt er hier over van alles gesproken toch? De ene keer voor de een misschien wat interessanter dan voor de andere, maar een andere keer is het weer andersom.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Animal planet is zeker niet 1 van je favoriete zenders?
Het is echt een kroelkat, soms lijkt ze wel een duifje wat geluid betreftquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een schattig filmpje. Kroelkat.![]()
Jullie jongste poes lijkt op een van de poezen van ons.![]()
[ afbeelding ]
Hier nog klein met de zwarte.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een schattig filmpje. Kroelkat.![]()
Jullie jongste poes lijkt op een van de poezen van ons.![]()
[ afbeelding ]
Hier nog klein met de zwarte.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach over het algemeen wordt er hier over van alles gesproken toch? De ene keer voor de een misschien wat interessanter dan voor de andere, maar een andere keer is het weer andersom.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo zou het in een ander OS niet werken boven de 4GB?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach kijk, gelijk in de verdediging. KASSA
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach over het algemeen wordt er hier over van alles gesproken toch? De ene keer voor de een misschien wat interessanter dan voor de andere, maar een andere keer is het weer andersom.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies, op naar het volgende onderwerp. Mannen, wordt het drank, sport of monstertrucks?
Of lekkere 'wijven'....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies, op naar het volgende onderwerp. Mannen, wordt het drank, sport of monstertrucks?
Cancellara?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:47 schreef TradeMarkie het volgende:
sport, wie gaat vandaag de tijdrit winnen en waarom niet?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]of Top Gear natuurlijk! Morgen is er weer een nieuwe
Ik ben niet zo thuis in wie nu een goede tijdrijder is... . Ik hoop dat Andy Schleck vandaag nog wat kan.... en die 8 seconden kan inlopen op Contador.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:47 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die hebben we gisteren al uitgebreid besproken
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zwarte kijkt echt zo van: "Okay, nog 1 keer en dat kutbeest krijgt een tik"
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in wie nu een goede tijdrijder is... . Ik hoop dat Andy Schleck vandaag nog wat kan.... en die 8 seconden kan inlopen op Contador.
En dan mag Mentsjov naar de 3e plaats en Gesink naar de 5e.
Sébastien Loeb wint met gemak, maar wordt gediskwalificeerd wegens het gebruiken van een Citroën C4 WRC in plaats van een fietsquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo leuk als ze dat hebbenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft ook echt een attitude.
Als een ander OS wel NTFS ondersteunt, dan werken bestanden groter dan 4GB ook. Als NTFS niet ondersteund wordt, dan werken bestanden kleiner dan 4GB ook niet. Zeg nou zelf, hoeveel mensen gebruiken een OS anders dan Windows? Dat zijn er al bijzonder weinig. En 99% van die mensen gebruikt een Linux-variant, wat geen probleem heeft met NTFS. Ik zie daarom ook geen reden waarom je een zipfile max 4GB wil laten zijn. Enkel voor die excentriekeling die OpenBSD ofzo gebruikt?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van de verschillende OS'en heeft Windows de beste ondersteuning voor NTFS. Afhankelijk van het OS en de geďnstalleerde plug-ins zijn er de volgende mogelijkheden:
- De harde schijf is totaal niet te benaderen
- Er kan wel worden gelezen, maar niet geschreven
- Het werkt wel omdat het op een goede manier in elkaar is gehackt.
Dus als Jojo de bestanden nodig heeft voor het werk kan hij die het beste in een FAT32 compatible grootte aanleveren, niet boven de 4 GB dus
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van de verschillende OS'en heeft Windows de beste ondersteuning voor NTFS. Afhankelijk van het OS en de geďnstalleerde plug-ins zijn er de volgende mogelijkheden:
- De harde schijf is totaal niet te benaderen
- Er kan wel worden gelezen, maar niet geschreven
- Het werkt wel omdat het op een goede manier in elkaar is gehackt.
Dus als Jojo de bestanden nodig heeft voor het werk kan hij die het beste in een FAT32 compatible grootte aanleveren, niet boven de 4 GB dus
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft ook echt een attitude.
Dat vrees ik ook... maar hopen dat het anders gaat, is niet verkeerd toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Schleck vandaag nog wel 20 seconden gaat toegeven op Contador
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sébastien Loeb wint met gemak, maar wordt gediskwalificeerd wegens het gebruiken van een Citroën C4 WRC in plaats van een fiets
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Als een ander OS wel NTFS ondersteunt, dan werken bestanden groter dan 4GB ook. Als NTFS niet ondersteund wordt, dan werken bestanden kleiner dan 4GB ook niet. Zeg nou zelf, hoeveel mensen gebruiken een OS anders dan Windows? Dat zijn er al bijzonder weinig. En 99% van die mensen gebruikt een Linux-variant, wat geen probleem heeft met NTFS. Ik zie daarom ook geen reden waarom je een zipfile max 4GB wil laten zijn. Enkel voor die excentriekeling die OpenBSD ofzo gebruikt?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dubbelcheck jij fotos altijd op gekke dingen in de achtergrond?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sébastien Loeb wint met gemak, maar wordt gediskwalificeerd wegens het gebruiken van een Citroën C4 WRC in plaats van een fiets
[..]
Als een ander OS wel NTFS ondersteunt, dan werken bestanden groter dan 4GB ook. Als NTFS niet ondersteund wordt, dan werken bestanden kleiner dan 4GB ook niet. Zeg nou zelf, hoeveel mensen gebruiken een OS anders dan Windows? Dat zijn er al bijzonder weinig. En 99% van die mensen gebruikt een Linux-variant, wat geen probleem heeft met NTFS. Ik zie daarom ook geen reden waarom je een zipfile max 4GB wil laten zijn. Enkel voor die excentriekeling die OpenBSD ofzo gebruikt?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook... maar hopen dat het anders gaat, is niet verkeerd toch?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hopen mag altijd, zoals Riis gister nog zei, misschien moeten we maar hopen dat er een bepaalde ketting ergens afvliegt
Ja dat is waar. Wij zijn op mijn werk net 3 maanden geleden overgestapt op een nieuwe versie van MS Office. We zijn van 2000 naar 2003 gegaan!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
JoJo heeft het waarschijnlijk nodig voor een bedrijfsomgeving en dan kun je er echt NOOIT van uitgaan dat alles modern is
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik krijg het toch altijd even koud als ik dit soort dingen lees![]()
Hoofdredacteur Quest (39) overleden
[..]
Ja, wij lazen het op teletekst vanmorgen. Eng als zulke jonge mensen zo jong overlijden... wij vroegen ons nog af of ze ziek was ofzo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik krijg het toch altijd even koud als ik dit soort dingen lees![]()
Hoofdredacteur Quest (39) overleden
Ik zou backup per definitie al niet comprimeren in een zip. Dan heb je namelijk maar 1 bestand, als die corrupt raakt, is je hele backup aan gort. Als je al je pr0n gewoon in losse bestanden laat, dan ben je maar 1 foto of film kwijt als je HDD een paar slechte sectors heeft. Oké, misschien wat meer, maar in ieder geval niet alles.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt wel een punt, maar om elke vorm van geemmer te voorkomen is 4GB een prima formaatje (voor backup)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |