quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:00 schreef MaJo het volgende:
Lekker gewerkt vandaag. PS kwam ook nog even langs dus dat maakt het altijd nog wat leuker
MM, ik zal het zo aan vriendlief vragen want die werkt bij belco. Ik heb zelf een htc hero maar geen ervaring met blackberry. Op zich tevreden met wat de htc kan maar hij doet me te vaak raar. Voor mij hierna geen htc meer
Hoe krijg je het voor elkaar om steeds weer te vergeten dat ik een HTC hebquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
WG heeft een HTC, van Ets weet ik het niet helemaal zeker. Ik ken mensen met HTC met Windows Mobile en die waren er in het begin lyrisch over, maar dat is in de loop der tijd wel veranderd. Heb je al eens met touchscreen gewerkt en zo ja, hoe is dat bevallen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om steeds weer te vergeten dat ik een HTC hebDe Hero, trouwens, die me nog steeds goed bevalt, alhoewel de Legend me ook niet verkeerd lijkt
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En echte bazen hebben natuurlijk de desire
Iedereen die meeleest MOET overigens de volgende link aanklikken.
http://www.boston.com/bigpicture/2010/07/stormy_skies.html
Klein voorproefje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Iedereen die meeleest MOET overigens de volgende link aanklikken.
http://www.boston.com/bigpicture/2010/07/stormy_skies.html
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om steeds weer te vergeten dat ik een HTC heb
Oh ja die bedoelde ik eigenlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan weet ik dat het ik een keer eerder heb gevraagd omdat ik het niet zeker wist. Maar omdat ik het antwoord dan ben vergeten durf ik het niet opnieuw te vragen en gebruik dan maar zo'n oplossing
geen ideequote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Welk model is dat? Dan kan ik er zometeen weer achteraan gaan...
Ik knip ze elke week.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Note to self: Teennagels vaker knippen, anders zitten je fietsschoenen niet lekker en dat gaat vrij snel irriteren
Misschien ben ik er ook zo klaar mee als het me meteen al niet bevalt of juist wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
touchscreen wordt sowieso wennen hoor... dan heb je weinig aan een gebruikerstestje in de winkel denk ik
De ergste collega's zou ik dan Apple-fanboys vinden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien ben ik er ook zo klaar mee als het me meteen al niet bevalt of juist wel.
Kan anders ook nog even aan collega's vragen of ik met hun telefoon mag klooien.
Dat is misschien nog het handigste, vrijwel alle merken en types zijn op het werk vertegenwoordigd...
Jij kent mijn collega's?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De ergste collega's zou ik dan Apple-fanboys vinden.
Die kraken andere toestellen af, puur omdat Apple die niet gebouwd heeft.
Over e-penissen gesproken...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt een wilde zaterdagavond...
En? Ga jij die plek opvullen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een mail terug gehad. Er is nog plek.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En? Ga jij die plek opvullen?
Afgelopen week waren er nog zo'n 30 plekken vrij van de 100.
Moet je niet stappen?quote:
er is vrijwel niemand over die ik ken en de rest werkt of verhuist vanavondquote:
Saaie boel dan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
er is vrijwel niemand over die ik ken en de rest werkt of verhuist vanavond
ik bedoel maarquote:
Dan moet je zelf maar een feestje bouwen.quote:
of wat slaap inhalenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je zelf maar een feestje bouwen.
Da's ook een optie.quote:
iaap slecht. er komt erg veel licht deze slaapkamer binnen dus ik word vroeg wakkerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's ook een optie.
Kom je veel slaap tekort dan?
Heb je niet zo'n maskertje gejat in het vliegtuig?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
iaap slecht. er komt erg veel licht deze slaapkamer binnen dus ik word vroeg wakker
ik vlieg geen businesquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n maskertje gejat in het vliegtuig?
Jij krijgt geen upgrade door even lief te glimlachen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
goh ik iaap slecht. zegt al genoeg me dunkt
[..]
ik vlieg geen busines
Welke onbenul heeft die tunnel open gelatenquote:
oh heelll nawquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij krijgt geen upgrade door even lief te glimlachen?
En dit bewijst het maar weer eens.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Welke onbenul heeft die tunnel open gelatenSerieus, zóveel mensen, dan is een smalle tunnel bottleneck en dat wíl je niet bij zo'n evenement
En ja er zijn altijd punten die bottleneck zijn maar een smalle tunnel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |