quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:03 schreef tessie het volgende:
Gewoon vast beginnen met persen dan Flugel!![]()
![]()
Gelukkig hebben we ook in de bagger lay-out een "volg topic" knop, helaas vind ik een post handiger als TVPquote:
Het is nog in de beta-versie dus niet algemeen instelbaar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:16 schreef Vicky het volgende:
Ik krijg nog steeds de baggerlayout. Als ik aangeef de neiuwe te willen pakt ie m niet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:52 schreef flugeltje het volgende:
hmz, "Als het een echte wee is herken je het direct"...
Waarom lig ik dan toch wakker zonder zeker te weten of dit nu weeën zijn, uitgebreid voorwerk of dat ik gewoon naar de wc moet?
* met voetje op grond tapt en topic rondkijkt op zoek naar antwoord
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 07:56 schreef Saffier het volgende:
Lastig hè Flugel! Ik hoop dat het snel duidelijk is
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 07:56 schreef K-loontje het volgende:
[..]
Dat is echt niet altijd zo. Weeën die ik echt als zodanig herkend had, had ik pas in de verloskamer een of twee uur voor de geboorte.
Ik zou meer kijken naar de regelmaat die er in zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zon schijnt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:06 schreef het-is-mij het volgende:
@ Flugel, kan me wel voorstellen dat je als je zoiets merkt iets hebt van zou het nu?
Straks misschien ff lekker douchen en aankneuteren in huis?
Of heb je grote plannen?
Er gebeurd iig iets..... (lekker cliche sorry)
Maar ik zat gister ff hart van nl. te kijkenen zag wat oer een man die overleden was in tilburg tegenoer kermisfm, daar was jij toch ook het hele weekend, bah, bizar verhaal zeg!
@ Huup, ja ik heb wel wat klachten maar nog geen mega buik ofzo en de klachten nemen wel wat af, mag ook bij 12,5 week maar wat kun je (soms) weer onzeker zijn he?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:08 schreef Orea het volgende:
I give up, slapen is voor watjes![]()
En van half 7 's morgens tot half 9 's morgens is echt een prima nachtrustHeel herkenbaar OreaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zon schijnt![]()
Aan de ene kant wilde ik dat hij eeuwig bleef zitten want daar zat ie veilig en geborgen en aan de andere kant wilde ik zo graag dat hij kwam zodat ik eindelijk weer eens fatsoenlijk kon bewegen na al die maanden...
flugel, spannend joh! Ik had eerst gebroken vliezen dus toen ik krampen kreeg, was het duidelijk dat het weeën waren. Maar ik weet niet of ik ze direct als dusdanig herkend had als mijn vliezeen niet gebroken waren hoor! Zet 'em op meis
droomvrouwtje, gaan we van jou nog een positieve test zien?![]()
Gelukkig voor de LLM is het weer een beetje afgekoeld buiten.
pessie, hoe is het met jou? Ik heb niet alles meer gevolgd maar mag je thuis bevallen of moet je in het ziekenhuis?
Mag het anders ons topic worden..quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Heel herkenbaar Orea
Aan de ene kant wilde ik dat hij eeuwig bleef zitten want daar zat ie veilig en geborgen en aan de andere kant wilde ik zo graag dat hij kwam zodat ik eindelijk weer eens fatsoenlijk kon bewegen na al die maanden...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:26 schreef innepin het volgende:
whahaha geweldig. Die van mij ging voorstellen om te klussen toen ik de zwangerschap een tikkeltje zat was
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:28 schreef Orea het volgende:
[..]
Tactisch, tactisch!!en toch met hem getrouwd?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:49 schreef sherezade het volgende:
misschien een stomme vraag maar hebben jullie ook last gekregen van grijze haren tijdens jullie zwangerschap??? of ligt het gewoon aan mij??
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik niet, maar een oud collegatje van me had er heel erg last van.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:49 schreef sherezade het volgende:
misschien een stomme vraag maar hebben jullie ook last gekregen van grijze haren tijdens jullie zwangerschap??? of ligt het gewoon aan mij??
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is mij nog niet opgevallen. Veel haar, dik haar, maar nog geen grijs haar.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:29 schreef flugeltje het volgende:
Heb je daar paracetamol bij nodig pessie? Hoewel je het in principe mag slikken zou ik ze niet zomaar wegsnoepen hoor.... Het blijven tenslotte medicijnen... Of ga ik dan iets te kort door de bocht?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:32 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik neem het niet vaak, maar het werd me aangeraden door de verloskundige als ik er veel last van had dat ik dan even wat paracetamol zou nemen. Het is volgens de verloskundige niet schadelijk voor het kindje.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah okay, als de VK het aanraadt zal het vast niet zo'n kwaad kunnen. Zelf ben ik heel voorzichtig met dat soort dingen. Ik slik nog wel een hele lichte dosis aspirine ivm de miskramen trouwens, maar dat is zo weinig dat je er geen pijnstillende werking van hebt, alleen een licht bloedverdunnende....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:52 schreef flugeltje het volgende:
hmz, "Als het een echte wee is herken je het direct"...
Waarom lig ik dan toch wakker zonder zeker te weten of dit nu weeën zijn, uitgebreid voorwerk of dat ik gewoon naar de wc moet?
* met voetje op grond tapt en topic rondkijkt op zoek naar antwoord
Ik hikte een tijdje geleden weer eens tegen een bijholte-ontsteking aan (die begint te grenzen aan chronisch) en de gynaecoloog vond het toen ook geen enkel probleem als ik paracetamol nam.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah okay, als de VK het aanraadt zal het vast niet zo'n kwaad kunnen. Zelf ben ik heel voorzichtig met dat soort dingen. Ik slik nog wel een hele lichte dosis aspirine ivm de miskramen trouwens, maar dat is zo weinig dat je er geen pijnstillende werking van hebt, alleen een licht bloedverdunnende....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:44 schreef huuphuup het volgende:
Ik had vanmorgen een gnork moment
iemand biedt een leuke babykamer aan voor weinig in onze mini-woonplaats, dus ik gereageerd ivm afmetingen enzo. Krijg ik een bericht terug ja eh we gaan morgen op vakantie voor 3 weken dus ik kijk daarna wel even voor je.
MUUUUUH!!!![]()
dat moet toch nu nu NU NU! snap dat dan![]()
t is trouwens whitewash, alleen een commode en ledikantje, want wij hebben dus geen plaats voor een kast.
Tazz en Lenaatje! (en vooral Lenaatje)
zet hem op!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Paracetamol kan geen kwaad tijdens de zwangerschap en komt niet bij je kindje. Ibuprofen en Aspirine worden wel afgeraden (zoals je zelf al zegt, die werken bloedverdunnend, T is idd niet handig om ze achter elkaar weg te snoepen maar vk's geven wel meer dat advies. Het idee erachter is ook een beetje dat als het inderdaad voorwerk is, dan doen 2 para's wonderen en kun je gewoon slapen. Echte weeën zijn niet onder de indruk van paracetamol en die gaan gewoon door, weet je dat ook weer zeg maar of t weeën zijn of niet
Om te voorkomen dat iemand uitgeput aan de bevalling begint als gevolg van voorwerk.
Das op zich niet vreemd hoor, ik herken het wel... ik heb met zulke dingen altijd zoiets van "tsja, en wat zouden ze er over 50 jaar van vinden"quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:52 schreef flugeltje het volgende:
Als zowel gyn's als VK's aangeven dat paracetamol helemaal geen kwaad kan zal het inderdaad wel okay zijn. Ik ben gewoon altijd wat huiverig voor dat soort stoffen...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb een lage ladekast van de ikea, die gewhitewashed... Ik heb ook geen ruimte voor een kast.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:39 schreef Vicky het volgende:
Natuurlijk!!
maarruhh wil je niet eerst een werkende droger hebben?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja ik heb nu echt sinds een week of 2 echt wel grijze haren erbij gekregen, echt erg hoor
maar weer even een bezoekje langs de kapper brengen, nu het nog gaat
flugel, zijn die je nog aangeraden dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
flugel, zijn die je nog aangeraden dan?
Als het niet op verzoek van een arts/VK is, dan mee stoppen hoor!
Juist vanwege de bloedverdunnende werking! Dadelijk krijg je problemen bij de bevalling (bloedingen!) Die miskraam krijg je nu niet meer...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet hoeven stoppen... Ik slik overigens echt een zeer minimale hoeveelheid. (50mg p/d) Staat ook gewoon in m'n status vermeld, dus men is op de hoogte...Volgens de gyn kan het geen kwaad verder en ikzelf was heel erg huiverig om ermee te stoppen nu het allemaal een keer wél goed ging. Vandaar dus dat ik door mocht gaan met gebruik... (ik heb wel een medische indicatie en beval ook in het ziekenhuis, dat scheelt natuurlijk ook)
Het blijft toch rommelen hier, nog geen regelmatigheid zoals vannacht, maar genoeg gerommel om te besluiten niet bij KermisFM te blijven rondhangen en naar huis te gaan. Ik ligt nu op bed. Zometeen even lekker in bad en daarna maar een serie in de DVD-speler en wat cocoonen...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet hoeven stoppen... Ik slik overigens echt een zeer minimale hoeveelheid. (50mg p/d) Staat ook gewoon in m'n status vermeld, dus men is op de hoogte...Volgens de gyn kan het geen kwaad verder en ikzelf was heel erg huiverig om ermee te stoppen nu het allemaal een keer wél goed ging. Vandaar dus dat ik door mocht gaan met gebruik... (ik heb wel een medische indicatie en beval ook in het ziekenhuis, dat scheelt natuurlijk ook)
Het blijft toch rommelen hier, nog geen regelmatigheid zoals vannacht, maar genoeg gerommel om te besluiten niet bij KermisFM te blijven rondhangen en naar huis te gaan. Ik ligt nu op bed. Zometeen even lekker in bad en daarna maar een serie in de DVD-speler en wat cocoonen...
Hmm, vreemd hoor. Maar nu ga je toch bijna bevallen? Ik zou er als ik jou was gewoon mee stoppen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:44 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:09 schreef Ticootje het volgende:
Pessie, je bent ook wat laat voor zomerkleding. Er is nu uitverkoop, dan hangen er vaak alleen wat restjes en moet je geluk hebben. 2 maanden geleden heb ik voor M. geshopt en ben echt goed geslaagd.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hmm, vreemd hoor. Maar nu ga je toch bijna bevallen? Ik zou er als ik jou was gewoon mee stoppen.
ik krijg niet gauw ergens een naar gevoel bij, maar hierbij eigenlijk wel een beetje....![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jullie gaan voorpiepen he?
is het al begonnen?
Oke, ik zal niet meer verder zeurenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die 'echte' bloedverdunners spuiten tijdens de zwangerschap, daar valt dit bij in het niet. Ik ben zelf ook van de voorzichtige, maar ik ga er even vanuit dat ik echt wel had moeten stoppen als het zo gevaarlijk was... Ik slik dus echt heel erg weinig, mensen die aspirine als echte bloedverdunner slikken krijgen 80mg per dag bij een normaal gewicht. Ik slik 50 mg en ik ben behoorlijk zwaar... Het ziekenhuis is op de hoogte en de gyn heeft meegedaan aan diverse studies over dit soort problematiek. Ik vermoed dat ze wel weten wat ze doen wat dat betreft. (maar wel bedankt voor je bezorgdheid, is lief...)
In bad was wel even lekker, maar ook daar kan ik m'n draai niet echt vinden. Het ontspant wel iets en in bad was het nare gevoel wel even wat minder. Zodra ik uit bad stapte echter kwam het meteen terug, nu DVDtje kijken...
Als dit niet doorzet geloof ik het bij een volgende gelegenheid pas als Willem z'n hoofd naar buiten duwt...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:01 schreef Fannetje het volgende:
Oh spannend zeg, wie zal nu de eerste zijn? Ik ben heel benieuwd!
Ik heb vakantie en aansluitend verlof! Mijn volgende werkdag is op 10 januari 2011!![]()
Wel een gek idee hoor, en wat moet ik met al die vrije tijd die er nu opeens is? Gelukkig heb ik nog wel het eea te doen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:13 schreef Lenaatje het volgende:
Oh ik wacht juist op jou zodat jij het goede voorbeeld kan geven Flugeltje. Jammer dat het nog niet echt doorzet! Of zullen we een datum afspreken, gaan we tegelijk, is ook leuk!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:13 schreef Lenaatje het volgende:
Oh ik wacht juist op jou zodat jij het goede voorbeeld kan geven Flugeltje. Jammer dat het nog niet echt doorzet! Of zullen we een datum afspreken, gaan we tegelijk, is ook leuk!
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:26 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens, Asy... Getriggerd door jouw bezorgdheid heb ik net nog wat info opgezocht over aspirine en bevalling en kwam er daarbij achter dat de werkzame stof in aspirine een wee-remmende werking kan hebben. Ik denk dat ik nu dus toch maar stop, de afbraaktijd is erg kort dus de effecten zijn binnen een dag of 2 wel uit m'n lichaam verdwenen. Wie weet levert het ook nog wat op in het afzwakkende voorwerk steeds...
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:26 schreef Basboussa het volgende:
Spannende tijden, succes dames!
Hier goedgekeurd, moet mijn 'donkererderderdere' buien wel in de gaten blijven houden, vond ze, en de man moest maar heel lief voor me zijn... En veel naar buiten, dingen met andere mensen doen. Was niet echt iets aangekomen, bloeddruk goed, en de placenta is ontzettend luid. Beeb gehoord, maar was weer lastig te vinden, dat was met Beisan ook altijd zo, zal wel aan mijn bouw liggen, dacht ze.
En nu even paar uurtjes werken, superbenauwd en ben helemaal op. 3 uur geslapen vannacht, airco deed het niet, en raam kan niet open. Kind ging ook pas om half 1 slapen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:53 schreef pessie het volgende:
[..]
Jammer dat je niet lekker geslapen hebt. Is het erg benauwd daar aan de andere kant van Het Grote Water?
Ik wist niet dat de placenta lawaai kon maken... Dacht altijd dat voedsel vrij stil was.
voor je buien. Succes met werken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blegh, ik heb nog niets gedaan, en het is heel hard nodig....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:42 schreef flugeltje het volgende:
Basboussa, die luchtvochtigheidDamn, kan me voorstellen dat je het dan helemaal gehad hebt...
@Tazz, martijn heeft hier hetzelfde probleem hoor. Het wordt steeds spannender allemaal.
Voor de meelevers, het lijkt echt bij gerommel in de marge te blijven nu. Ik geloof er niet meer in hoor... * zucht
Wel al de hele dag quality-time met Martijn zo, die wijkt amper van m'n zijde/positief
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:31 schreef Saffier het volgende:
We zijn er uitWe hebben de namen. Allemaal, jongen, meisje, roepnaam, doopnaam, volgorde....
We zijn er helemaal uit![]()
Manlief had 1 'eis' ik mag géén naamslinger maken, vindtie stomNou goed, zonder naamslinger kan ik wel, zonder naam niet meer
Ik vond het helemaal niet lastig maar gewoon ontzettend leuk en bijzonder. Ja, natuurlijk waren er die gebroken nachten, maar dat is echt niet meer waar ik nu aan terugdenk en die nachten drukten toen ook niet hun stempel op mijn beleving van die tijd. Ik vond het juist echt 'quality time', met z'n tweetjes ons kind leren kennen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar die eerste periode en sowieso naar hoe we gaan reageren allebei. Lijken me naast lastige, ook bijzondere momenten te zijn...
Ach, hij doet vast de aangifte en heeft dus het laatste woord?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:15 schreef Saffier het volgende:
Ik wil(de) een naamslinger maken a-la BE met rompertjes en broekjes
Maar ik heb nu in elk geval dé namen
O, ja, ik mocht ook niet meer van gedachten veranderen
Jaaaaaaaaaaaaa joepieeeequote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:31 schreef Saffier het volgende:
We zijn er uitWe hebben de namen. Allemaal, jongen, meisje, roepnaam, doopnaam, volgorde....
We zijn er helemaal uit![]()
Manlief had 1 'eis' ik mag géén naamslinger maken, vindtie stomNou goed, zonder naamslinger kan ik wel, zonder naam niet meer
doet jouw msn het al?quote:
quote:
Jij lust er wel pap van geloof ik hequote:
Best goedquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:03 schreef K-loontje het volgende:
Hoe zou het met Flugeltje zijn, trouwens?
Ja, ik had jouw bericht net niet gezien.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Best goed
Gerommel in de marge, ik reken nergens meer op. Geloof er even niet meer in dat het door zal gaan zetten...
En wat Linda zegt, kun je niet zelf met de VK bellen om een afspraak te maken?
Neequote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:57 schreef innepin het volgende:
Wat fijn Saffier!Dat moet een flinke opluchting zijn! tis vast niet mijn suggestie geworden?
![]()
Alle 6?quote:
Alle 6, respectquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:42 schreef Pvoesss het volgende:
Ghihihih jaik eet nu echt heel heel heel veel.
Benieuwd op hoeveel kilo erbij ik nu uitkom vorige keer was ik na de bevalling nog `15 kilo zwaarder
Herkenbaarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een broek in de kast liggen, das mijn streefbroek. Die wil ik passen, wat ik verder weeg maakt me niet uit, gaat mij om het aanzien. En het is geen maat 26 ofzo, gewoon maat 29. Ik waak ervoor om elk jaar een maatje extra te kopen.
Niet als je bedenkt dat ik in mn studententijd gewoon 26 paste.... En das nog maar 5 jaar geleden..quote:
Ik kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt nuquote:Op zondag 25 juli 2010 10:48 schreef flugeltje het volgende:
Wees gerust pessie, vannacht slaap je in ieder geval prinsheerlijk.Tenzij het vandaag inderdaad door gaat zetten natuurlijk...
Volgens mij hoef je de VK hiervan niet op de hoogte te stellen hoor, ze kunnen net zo weinig als je zelf kunt...
Ik vond het afwachten prima te doen tot ik dus echte activiteit kreeg, nu ben ik wel enigszins gefrustreerd. Het is hier dus gewoon helemaal gestopt, gisteren nog wat gerommel, maar nu helemaal njente, nada, noppes, niets meer...
Orea klote zeg dat het blijft doorsukkelen met die jeuk. Is het een idee om iets om je handen te doen 's nachts zodat je niet kunt krabben?
Nu effe m'n best doen om mezelf over de teleurstelling heen te zetten en dan weer rustig in de afwachtstand... Ik denk dat een suikerspin in elk geval al wel een beginnetje is
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt numaar als je nu even t bed induikt met Martijn is er best een reeële kans dat er wél wat gebeurt
Ik voel je pijn!quote:Op zondag 25 juli 2010 12:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik werd om drie uur misselijk wakker en heb daarna niet meer geslapen![]()
Ik ben nu 12 weken en 3 dagen en ik ben die misselijkheid zoooooooo zat
Fijn dat het bij jou nu minder wordt. Dat biedt hoopquote:Op zondag 25 juli 2010 12:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik voel je pijn!
Met mijn 13 weken 2 dagen begint het nu echt minder te worden. De moeheid nog niet, maar ik ben echt veel minder misselijk. Hemels.
Ik merk ook dat het nu samenhangt met te hoge inspanning, dus ik heb er deels nog invloed op ook. Dat gevoel helpt al.
Orea, succes met de jeuk.
Nee, dat was niet de bedoeling eigenlijk. Ooit wel over gesproken, maar toch te veel praktische bezwaren om het echt te doen. Sterker nog, een paar weken geleden heb ik nog aan manlief voorgesteld zich te laten steriliseren.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:15 schreef het-is-mij het volgende:
@ k-loontje, haha, je kan het maar vast bedacht hebben
Was het de bedoeling dat er trouwens nog een keer een beebje bij jullie bij zou komen?
En wanneer kom je uit de kast?
Ik ben schieuwnierig
ik nog niet hoor dus...quote:Op zondag 25 juli 2010 15:09 schreef K-loontje het volgende:
Maar volgens mij weten de meesten nu wel wie ik ben. Het is voor hier ook geen geheim, zo lang het maar 'achter de schermen' blijft.
Okéquote:Op zondag 25 juli 2010 16:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Orea..doe me een lol en stop met de mentholgelDat verkoelt wel maar droogt ook enorm uit..en dat gaat nog meer jeuken! Brrr ik voel het weer helemaal als ik er aan terugdenk!
WTFquote:Op zondag 25 juli 2010 19:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voor de luie moeder, ofzo![]()
Kijk wat ik tegenkwam; http://kind-baby.marktpla(...)l-nieuw-in-doos.html
Ja hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 20:05 schreef Ticootje het volgende:
Dat tafeltje!! Hebben ze die ook in peutervariant dat je je kind kan vastbinden?
zo die ziet er dood uit.quote:
Ja want die weet dat vechten geen nut heeft in zo`n jasje!quote:
Sommige ambachtelijke bakkerijen (dus de ouderwetse bakkertjes) gebruiken nog amonia in het beslag om het luchtig te maken. De meeste Bakkers zijn inmiddels al een poosje over op een veiligere variant gelukkig. Om het te controleren is vaak het ruiken in de verpakking al genoeg, hoe sterker de amonia geur, hoe hoger de concentratie.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:27 schreef tessie het volgende:
Geen eierkoeken? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.. waarom is dat dan nou weer?
Slijmprop opvangen. Vond em heul niet vies, wel slijmerig, en beetje bloederig. Nou ja, betekent dat et kind nog 2 weken kan blijven zitten toch?quote:
editquote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef K-loontje het volgende:
Een billendoekjesverwarmer? Nooit van gehoord, nooit gemist ook eigenlijk.
Die verschoontafel ziet er eigenlijk best grappig uit. Afgezien van de luier dispenser die erin zit en de tape die de schone luier op z'n plek houdt.
weken? weken?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben gewoon een beetje een stuiterbal, vanmiddag voelde ik mezelf zielig, nu wel okay... Om er zelf ook maar een cliche uit te gooien... Er is er nooit eentje blijven zitten
Morgen voel ik mezelf vast stukken beter alweerKan ik er die laatste weken ook weer tegen
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:26 schreef huuphuup het volgende:
Ik kwam idd ook kijken voor Lenaatje en Tazz, hebben die het nou gewoon geflikt óp de uitgerekende datum?they did a Stiemie!
ik ben echt heel benieuwd!
jaaaaaaaaaa!!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:23 schreef Tazz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes, we did a Stiemie...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*details volgen zo*
Dit is dus gelukt!quote:
Bevalling was heftig, maar uiteindelijk voor lenaatje wel "mooi" dat ze ook weeën had e.d. Had ze bij de eerste niet bewust meegemaakt.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:34 schreef huuphuup het volgende:
oh toch nog een keizersnede. Klinkt als een heftige bevalling maar je klinkt wel ontzettend trots![]()
Gefeliciteerd met jullie tweede kleine meisje. Mooie naam! Nu lekker bijslapen.![]()
![]()
Ow ja, fluug!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:34 schreef flugeltje het volgende:
Gefeliciteerd lenaatje en Tazz![]()
![]()
![]()
Mooie naam ook
In dit geval wil ik dat wel geloven ja...quote:Op maandag 26 juli 2010 00:41 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ow ja, fluug!
Lenaatje zei nog dat ze niet zo'n goed voorbeeld was om te volgen..
Voorwerk op zich vind ik dan nog best te doen, het is alleen de 'belofte' die van het voorwerk uitgaat en die vervolgens niet uitkomt die het een harde dobber maakt zeg maar...quote:Op maandag 26 juli 2010 08:50 schreef Vicky het volgende:
jeetje Flugel, ik heb met je te doen! Voorwerk is zo klote bij Tess een week voorwerk gehad!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positief gezien, langer dan 2 weken zal het nu toch echt wel niet meer duren
En.... Ik zit nu in de 'bonustijd' van m'n verlof, deze dagen komen bovenop de 16 weken
edit; fijn strengeltje dat je niet hebt hoeven spugen. Ik heb er gelukkig helemaal geen last van gehad, maar kan mezelf voorstellen dat je er goed beroerd van bent en tureluurs wordt op den duur...Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Klaar mee... Ik ben toe aan middagslaapjes... Ik ben gesloopt.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop zo dat je het juiste zalfje nog vind Orea... Maar ik heb er alle vertrouwen in
En ik wil eigenlijk niet te veel klagen, zou zo jammer zijn als deze laatste momenten van m'n zwangerschap zo'n zweem van negativiteit over zich heen krijgen. Het begin van m'n zwangerschap was al zo gespannen en niet leuk wat dat betreft.
En nu wat anders...![]()
![]()
![]()
Laatste werkdag voor Ticootje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk meid, ben je er helemaal klaar voor?
Ja, zo irritant worden dat ze roepen dat het nu wel tijd is om te bevallenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:12 schreef Orea het volgende:
![]()
!
En Leandra, ik probeer kalm te blijven maar tegen de meneer kan ik wel even lekker spuien hoor! Probleem is dat ik hoog of laag kan springen, als het ziekenhuis besluit dat het nu 'eenmaal zo is, geen medische noodzaak, even uitzitten' is, dan kan ik er weinig aan veranderen... Maargoed, ik ga natuurlijk wel even flink het zeikwijf uithangen de komende afspraken![]()
Nah, ik weet niet in hoeverre er drank in huis is bij jullie, maar ik zou het risico niet nemenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:14 schreef Orea het volgende:
! Misschien moet ik haar naam veranderen naar Bonnie
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet in hoeverre er drank in huis is bij jullie, maar ik zou het risico niet nemen
T is idd een beetje aan de late kant.... en:quote:Op maandag 26 juli 2010 09:15 schreef flugeltje het volgende:
Pessie is normaal gesproken toch wel wakker rond deze tijd?
Dus ik denk dat Pessie wel eens heel druk zou kunnen zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 08:31 schreef freecell het volgende:
En Pessie, zet hem op! Voorwerk doet dus vanalles en dat is goed nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |