abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84468706
quote:
Op zondag 25 juli 2010 15:09 schreef K-loontje het volgende:
Maar volgens mij weten de meesten nu wel wie ik ben. Het is voor hier ook geen geheim, zo lang het maar 'achter de schermen' blijft.
ik nog niet hoor dus... O-)

och, Orea :X jeuk sucks ;(
  zondag 25 juli 2010 @ 15:32:11 #177
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_84469277
Sjonge, Orea... da's ook wat! Ze zeggen weleens dat jeuk erger is dat pijn... kan ik me best voorstellen op dit moment... Sterkte! En hopelijk laat de kleine meid niet meer zo lang op zich wachten! :*

Flugel... kun je je nieuwsgierigheid nog een beetje in bedwang houden? :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 25 juli 2010 @ 15:53:06 #178
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84469874
Orea!!!! Oh ik heb echt zwaar medelij met je!

Oh en Floris is echt een rammelbaby, en het kan zomaar dat over 4 weken ik ook zo'n kleine heb.

M'n huis is nog vreselijk!! Dus ze moet nog ff zitten blijven. Ook een raar idee dat ik vanaf volgende week wel zou mogen bevallen, maar liever niet hoor!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 25 juli 2010 @ 15:59:28 #179
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_84470071
Balen Tico. Enig idee wanneer het ongeveer klaar gaat zijn?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84470916
Fee je zit vol!
Troeta, ik sta onder controle bij de gyn, en die zijn nu niet bereikbaar.. althans, mijn jeuk is erg, maar dat is het al 2 weken ;) dus ik vind het nog niet ehbo/hap waardig nu...

Ik bel echt pas morgenochtend, heb goed e.e.a. nagelezen en als het leverfalen zou zijn zou ik andere klachten moeten hebben. Echt álle symptomen wijzen op Puppp. De manier zoals het gekomen is, alle klachten... Kans van 1 op 300 en uiteraaaaaard ben ik dat :')

Uiteraard laat ik morgen wel even bloed prikken want ik wil e.e.a. wel uitsluiten :)
Voor vandaag werkt de Cardiflor en de Mentholgel nog wel, en morgen maar eens overleggen.. Als zo'n cremepje kan helpen dan ben ik al gelukkig. Ik hoef echt niet nu al ingeleid te worden, maar als verder niks werkt wil ik wel weten wat we eventueel na de 40 weken kunnen doen ;)

En inderdaad, ik heb momenteel liever dat ze een vinger afhakken en dat ik dan van de jeuk af ben dan andersom!
pi_84471034
Orea, je hebt ook geen geluk he kwa kwaaltjes enzo :*
Hopelijk komt ze snel!
  zondag 25 juli 2010 @ 16:46:09 #182
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_84471406
voor mensen die nieuwsgierig zijn... updates komen hier pas weer na de geboorte........
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zondag 25 juli 2010 @ 16:49:28 #183
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84471499
Orea..doe me een lol en stop met de mentholgel ;) Dat verkoelt wel maar droogt ook enorm uit..en dat gaat nog meer jeuken! Brrr ik voel het weer helemaal als ik er aan terugdenk!
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 25 juli 2010 @ 16:52:56 #184
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84471634
Orea, wat vervelend! Kan me er weinig van voorstellen, vind 1 muggenbult al ultiem lijden, dus heel veel sterkte voor jou! Nog nooit gehoord van Pupp whatever trouwens.

Ok, de man heeft echt een logica van hier tot Tokio. Zegt ie, als het een jongen is, dan moeten we echt een andere naam bedenken want deze vind ik niet speciaal genoeg. WAT is DAT? Dus als backup voor een meisje is ie goed genoeg, maar voor een jongen niet? Echt interessant dit.

Ook wat anders, ik moet maar wat beter gaan eten. Waarom dan? Omdat mijn placenta zoveel lawaai maakt, net een snelweg. Hij dacht dat gelinked was aan je darmen ofzo.... Arme man.. Het is ook zo'n professional!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84471738
quote:
Op zondag 25 juli 2010 16:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Orea..doe me een lol en stop met de mentholgel ;) Dat verkoelt wel maar droogt ook enorm uit..en dat gaat nog meer jeuken! Brrr ik voel het weer helemaal als ik er aan terugdenk!
Oké ;) ik had het al teruggebracht naar 1 keer per dag, na het douchen, helemaal insmeren... kou lijden... en verder BEHEERSING! Ik ga nu even aan de gang met de Cardiflor..
  zondag 25 juli 2010 @ 16:58:11 #186
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84471793
Lekker koud douchen ja! En `s nachts uit bed vluchten en verkoeling zoeken tegen de badkamermuur. En alle herhalingen kijken van Hart van Nederland :') Ik heb het met je te doen joh!
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 25 juli 2010 @ 17:02:26 #187
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84471947
hahaha basboussa :D

Orea :X ik leef met je mee echt, ik heb geen idee hoe het voelt (goddank) maar ik kan me zo enorm voorstellen dat het killing is :X brr.

Tazz :o :o het is echt helemaal bezig enzo dus?? Spannend!!! *O* *O*
Zet hem op Lenaatje! Bijna!! :% :% :%
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84472548
En in het kader van OMG :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84472568
Orea :o
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84472834
Ja, dat geloof je toch niet :D

Nou ik ga maar eens op mijn ananas-ijsjes zitten, misschien gaan we wel naar de pannenkoeken boot en ik ga even op zoek naar een winkelhaak voor de vliezen :Y) je weet maar nooit! :+
  zondag 25 juli 2010 @ 17:31:29 #191
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84472891
Jeu Orea, maar goed dat je zelf wel beter weet dan.... Soms kunnen mensen ook echt domme dingen zeggen... :X

Taz, jullie zijn dus echt begonnen... Zet 'm op, ik hoop dat het voorspoedig zal gaan :*

Basboussa,mannen snappen het soms niet helemaal geloof ik :')

Hier vandaag toch thuisgebleven. Teleurstelling was toch een harde dobber ende zo... Willem is ook zo akelig rustig dat ik mezelf best wel zorgen maak of ie het nog wel naar z'n zin heeft daarbinnen. Hij beweegt nog wel genoeg voor de trappelkaart, maar toch... Zwelgen lukt trouwens aardig, meneer is wel naar de redactie vertrokken en nu er geen Willem komt is ook fluugs compleet vergeten lijkt het wel. Heb nog niet één keer van 'm gehoord vandaag, voel mezelf dus ook behoorlijk zielig ineens -O-

Hopelijk morgen een betere dag...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_84472962
Dat schiet ook niet op zo Flugel -O- logisch dat je hem even behoorlijk hebt hangen...
pi_84476536
Misschien helpt een koude kruik tegen de jeuk.
Lege frisdrankfles vullen met water en invriezen.
Doe er wel een handdoek omheen, anders krijg je nog meer plekjes.

Succes allemaal met de zwangerschappen en vooral Flugeltje, zo vaak zwanger (met alle verdriet/blijdschap en hormoonsjit) en dan nu ook nog over tijd. Voelt als een olifantendracht (althans zo voelde ik dat, kvond het zelfs niet eerlijk, zwelg, zwelg).
Komt goed, dient een goed doel en ik vind dat je het kranig volhoudt. Respect!
pi_84477132
Ik heb echt te weinig tijd om alles bij te lezen, maar ik kom in ieder geval even de laatste loodjes mama's en papa's succes wensen :*

En ik zie nare dingen voor Orea voorbij komen. Sterkte meid :*
pi_84477238
Oef, sterkte, Orea.

Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, flugeltje. Ik weet nog wel dat bij mij alle goedbedoelde jolige opmerkingen niet zo goed aankwamen en dat ik de welgemeende bemoedigende woorden niet geloofde. Gewoon een :* voor jou.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 25 juli 2010 @ 19:43:53 #196
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84477904
Het gaat al wel weer, ik ben nog vergevingsgezind genoeg om meneer niet meteen z'n kop eraf te kauwen toen hij net aan kwam zetten :') Hij staat nu een karbonaadje voor me te bakken. (m'n lievelingsvlees)

Een klein uurtje geleden is het gerommel weer begonnen, maar ik geloof er niet meer in dat het op korte termijn iets gaat doen. Zonder gerommel is dat overtijd gaan een stuk minder vervelend dan mét. Nu heb je toch steeds het gevoel dat het ieder moment door kan zetten. Wat in feite ook zo is.

Heb wel de telefoon eruit gegooid inmiddels, neem gewoon lekker recalcitrant niet meer op. Alleen wil dit wel eens resulteren in mensen die maar blijven bellen heb ik al gezien :+ Lomp ook, ik bedoel als Willem er is bellen we heus zelf wel en als ik niet opneem zal daar wellicht ook een reden voor zijn. Ach ja, dan haal ik m'n lol nog maar even uit het nerveus maken van andere mensen ~O>

Morgen ga ik weer positief doen heb ik besloten, zwelgen mag van mezelf, maar max 1 dag. Daarna gaan we gewoon weer een grote meid zijn :Y

Ow en Claudia geeft niets hoor, ik weet ook niet wat ik nog tegen mezelf moet zeggen vandaag :')
pi_84477948
Och, Flugel wat kan je je dan rottig voelen.... Een dikke :* voor jou.

Orea, potver dus het zet toch door....... Ik zit er niet helemaal in maar hebben ze inderdaad een zalfje wat de jeuk een beetje weg kan halen?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zondag 25 juli 2010 @ 19:50:11 #198
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84478154
Heb je niet iets van verdovingsspray?? Dat lijkt mij echt de ultieme oplossing.
  zondag 25 juli 2010 @ 19:50:46 #199
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84478173
Overigens zijn dit wel de dagen dat het maar goed is dat er nog chocolade te vinden is in de kast :9

Heb je tenminste nog een klein beetje gevoel van triomf... :P
  zondag 25 juli 2010 @ 19:52:59 #200
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84478246
Ik heb vandaag veel oreobolletjes gegeten. Die dingen zijn goddelijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')