Het gaat al wel weer, ik ben nog vergevingsgezind genoeg om meneer niet meteen z'n kop eraf te kauwen toen hij net aan kwam zetten

Hij staat nu een karbonaadje voor me te bakken. (m'n lievelingsvlees)
Een klein uurtje geleden is het gerommel weer begonnen, maar ik geloof er niet meer in dat het op korte termijn iets gaat doen. Zonder gerommel is dat overtijd gaan een stuk minder vervelend dan mét. Nu heb je toch steeds het gevoel dat het ieder moment door kan zetten. Wat in feite ook zo is.
Heb wel de telefoon eruit gegooid inmiddels, neem gewoon lekker recalcitrant niet meer op. Alleen wil dit wel eens resulteren in mensen die maar blijven bellen heb ik al gezien

Lomp ook, ik bedoel als Willem er is bellen we heus zelf wel en als ik niet opneem zal daar wellicht ook een reden voor zijn. Ach ja, dan haal ik m'n lol nog maar even uit het nerveus maken van andere mensen
Morgen ga ik weer positief doen heb ik besloten, zwelgen mag van mezelf, maar max 1 dag. Daarna gaan we gewoon weer een grote meid zijn

Ow en Claudia geeft niets hoor, ik weet ook niet wat ik nog tegen mezelf moet zeggen vandaag
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?