abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juli 2010 @ 08:34:38 #26
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84428039
Naja, ik ga er maar niet verder over zitten sippen en gewoon de dingen doen die ik van plan was vandaag. Duim ik wel stiekem dat het inderdaad het begin is en het nog door gaat zetten...

Jammer Linda :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 08:37:44 #27
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84428060
*uit lurkstand komt* oh fluugs spannend!!!

Voor alle andere mama's die pas bevallen zijn nog van harte gefeliciteerd, ook voor de nieuwe mama's een voorspoedige zwangerschap gewenst en voor de LLM's zet hem op :*
Be happy with the little things in life
pi_84428279
@ Flugel, kan me wel voorstellen dat je als je zoiets merkt iets hebt van zou het nu?
Straks misschien ff lekker douchen en aankneuteren in huis?
Of heb je grote plannen?
Er gebeurd iig iets..... (lekker cliche sorry)

Maar ik zat gister ff hart van nl. te kijken :') en zag wat oer een man die overleden was in tilburg tegenoer kermisfm, daar was jij toch ook het hele weekend, bah, bizar verhaal zeg!

@ Huup, ja ik heb wel wat klachten maar nog geen mega buik ofzo en de klachten nemen wel wat af, mag ook bij 12,5 week maar wat kun je (soms) weer onzeker zijn he?
pi_84428292
I give up, slapen is voor watjes :{w
En van half 7 's morgens tot half 9 's morgens is echt een prima nachtrust :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

De zon schijnt O+ *O*
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:10:04 #30
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84428306
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:06 schreef het-is-mij het volgende:
@ Flugel, kan me wel voorstellen dat je als je zoiets merkt iets hebt van zou het nu?
Straks misschien ff lekker douchen en aankneuteren in huis?
Of heb je grote plannen?
Er gebeurd iig iets..... (lekker cliche sorry)

Maar ik zat gister ff hart van nl. te kijken :') en zag wat oer een man die overleden was in tilburg tegenoer kermisfm, daar was jij toch ook het hele weekend, bah, bizar verhaal zeg!

@ Huup, ja ik heb wel wat klachten maar nog geen mega buik ofzo en de klachten nemen wel wat af, mag ook bij 12,5 week maar wat kun je (soms) weer onzeker zijn he?

was idd tegenover de studio, wij waren al naar huis, maar een aantal hebben het allemaal heel bewust meegekregen

Plannen van vandaag zijn gewoon weer rondhangen bij KermisFM ;) Gelukkig weer afleiding dus op een dag als vandaag, ik denk dat ik op dit moment wel even bij ieder gevoelentje even op de kast ga zitten... ;)

@Orea :* Balen mag soms best even en klagen ook :Y Binnen notime heb je speklap in je armen, let maar op... (meteen voor mezelf even whishfull thinking :P )
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_84428322
lekker deze koele dagen :Y :Y :Y kunnen mijn voeten weer even slinken *O* *O*
pi_84428348
Flugel :* als jij nou eens het voorbeeld gaat geven, misschien dat Speklap dan Willem snel volgt ;)

En toen stelde meneer therapieshoppen voor, ikke blij! *O* tot ik me bedacht dat ik nog ongeveer 100 meter kan lopen (met een gemiddelde snelheid van 1 km per uur, en das nog heel positief ingesteld) en dan niet meer kan :D

Dus dat wordt hem ook niet!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:18:55 #33
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84428387
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:08 schreef Orea het volgende:
I give up, slapen is voor watjes :{w
En van half 7 's morgens tot half 9 's morgens is echt een prima nachtrust :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

De zon schijnt O+ *O*
Heel herkenbaar Orea :Y
Aan de ene kant wilde ik dat hij eeuwig bleef zitten want daar zat ie veilig en geborgen en aan de andere kant wilde ik zo graag dat hij kwam zodat ik eindelijk weer eens fatsoenlijk kon bewegen na al die maanden...

flugel, spannend joh! Ik had eerst gebroken vliezen dus toen ik krampen kreeg, was het duidelijk dat het weeën waren. Maar ik weet niet of ik ze direct als dusdanig herkend had als mijn vliezeen niet gebroken waren hoor! Zet 'em op meis :*

droomvrouwtje, gaan we van jou nog een positieve test zien? O-)

Gelukkig voor de LLM is het weer een beetje afgekoeld buiten.
pessie, hoe is het met jou? Ik heb niet alles meer gevolgd maar mag je thuis bevallen of moet je in het ziekenhuis?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:21:54 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84428417
Fuugs!!! :D

N. zit al vanaf het moment dat ik de laptop aanheb te vragen of jij al bevallen bent, maar ik had eerst even elders bijgelezen en dergelijke :')

Spannend, klinkt wel als gerommel dat door zou kunnen zetten ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84428419
Flugeltje, ik leef met je mee! Overtijd gaan is klote :')

Orea, een man die voorstelt om te gaan shoppen :o Doe mij d'r ook zo één :9
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84428441
:D Innepin!

En dan moet je koppen van de dames in de winkels zien áls we gaan shoppen.. Ik ben gek van shoppen maar dan wel het liefst online... die drukte in de stad enzo :r dus vaak parkeert hij me in een pashokje en komt dan met de meest leuke dingen aangedragen O+ Mijn eigen Leco :D

En dan die blikken van andere dames :D priceless... O+
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:26:53 #37
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_84428456
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 22:59 schreef Vicky het volgende:
Ik hoop dat dit jouw topic wordt!!
Mag het anders ons topic worden.. O-)
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_84428458
:D whahaha geweldig. Die van mij ging voorstellen om te klussen toen ik de zwangerschap een tikkeltje zat was :{w ;)

@Tazz en Lenaatje, vorig jaar was ik ook op 25 juli uitgerekend O+ moge die van jullie eerder komen dan die van mij destijds :P
pi_84428463
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:18 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Heel herkenbaar Orea :Y
Aan de ene kant wilde ik dat hij eeuwig bleef zitten want daar zat ie veilig en geborgen en aan de andere kant wilde ik zo graag dat hij kwam zodat ik eindelijk weer eens fatsoenlijk kon bewegen na al die maanden...

:Y dat is het ook een beetje.. het gaat al maanden zo (op de jeuk na, die is er dan bijgekomen :')) maar op één of andere manier is mijn 'nog even volhouden!' op... Bedoel als je 30 weken zwanger bent heb je gewoon geen keus, en nu mag ze in principe komen en voelt het allemaal veel zwaarder als al die weken...

Maargoed, ik ben het weer even kwijt! :*
pi_84428472
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:26 schreef innepin het volgende:
:D whahaha geweldig. Die van mij ging voorstellen om te klussen toen ik de zwangerschap een tikkeltje zat was :{w ;)

Tactisch, tactisch!! :D en toch met hem getrouwd? _O-
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:36:55 #41
186094 Floria
Ghost of shark
pi_84428535
Flugeltje, ik zet mijn geld in op dit weekend. Yeah! baren! Whoohoo!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_84428552
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:26 schreef Tazz het volgende:

[..]

Mag het anders ons topic worden.. O-)

Natuurlijk!!
maarruhh wil je niet eerst een werkende droger hebben?

Fluugs, ik hoop dat er wat gaat gebeuren dit weekend! :*

Orea, balen dat je zo slecht slaapt! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:42:18 #43
100412 mefke79
komt goed!
pi_84428589
Flugel, de enige weeën die ik herkende als wee zijn die geweest die ik had in het half uur voor de persweeën. Wie weet zet het door, wie weet ook niet (tja sorry, dat kan zomaar ook). Succes iig!
En Orea, kan je niet ergens een rolstoel lenen? Ik kan me van vorig jaar herinneren dat mijn wandeltempo net zo was als dat van jou en dat ik het toen ook overwogen heb. Niet gedaan trouwens, maar sindsdien weet ik alle bankjes feilloos te vinden hier in het centrum...Jij ook succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84428638
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:28 schreef Orea het volgende:

[..]

Tactisch, tactisch!! :D en toch met hem getrouwd? _O-

Jup :P
Ik bedoel overigens wel klussen-klussen, niet het verkapte klussen zoals dat woord in Wachten op... wordt gebezigd he. We hebben de woonkamer geverfd enzo :') :P
pi_84428692
misschien een stomme vraag maar hebben jullie ook last gekregen van grijze haren tijdens jullie zwangerschap??? of ligt het gewoon aan mij??
pi_84428701
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:49 schreef sherezade het volgende:
misschien een stomme vraag maar hebben jullie ook last gekregen van grijze haren tijdens jullie zwangerschap??? of ligt het gewoon aan mij??

ik niet, maar een oud collegatje van me had er heel erg last van.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84428721
Geen last van grijze haren..

Wel heb ik trek in loempia's ...die ik normaal dus niet eet.
Maar ohhh wat heerlijk waren die 2 die ik gister had.
pi_84428744
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik niet, maar een oud collegatje van me had er heel erg last van.

ja ik heb nu echt sinds een week of 2 echt wel grijze haren erbij gekregen, echt erg hoor
maar weer even een bezoekje langs de kapper brengen, nu het nog gaat :Y
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:56:27 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84428767
Volgens mij is mijn aantal grijze haren niet erger geworden nu ik zwanger ben.... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84428771
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:49 schreef sherezade het volgende:

Is mij nog niet opgevallen. Veel haar, dik haar, maar nog geen grijs haar.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')