Ik kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt nuquote:Op zondag 25 juli 2010 10:48 schreef flugeltje het volgende:
Wees gerust pessie, vannacht slaap je in ieder geval prinsheerlijk.Tenzij het vandaag inderdaad door gaat zetten natuurlijk...
Volgens mij hoef je de VK hiervan niet op de hoogte te stellen hoor, ze kunnen net zo weinig als je zelf kunt...
Ik vond het afwachten prima te doen tot ik dus echte activiteit kreeg, nu ben ik wel enigszins gefrustreerd. Het is hier dus gewoon helemaal gestopt, gisteren nog wat gerommel, maar nu helemaal njente, nada, noppes, niets meer...
Orea klote zeg dat het blijft doorsukkelen met die jeuk. Is het een idee om iets om je handen te doen 's nachts zodat je niet kunt krabben?
Nu effe m'n best doen om mezelf over de teleurstelling heen te zetten en dan weer rustig in de afwachtstand... Ik denk dat een suikerspin in elk geval al wel een beginnetje is
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt numaar als je nu even t bed induikt met Martijn is er best een reeële kans dat er wél wat gebeurt
Ik voel je pijn!quote:Op zondag 25 juli 2010 12:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik werd om drie uur misselijk wakker en heb daarna niet meer geslapen![]()
Ik ben nu 12 weken en 3 dagen en ik ben die misselijkheid zoooooooo zat
Fijn dat het bij jou nu minder wordt. Dat biedt hoopquote:Op zondag 25 juli 2010 12:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik voel je pijn!
Met mijn 13 weken 2 dagen begint het nu echt minder te worden. De moeheid nog niet, maar ik ben echt veel minder misselijk. Hemels.
Ik merk ook dat het nu samenhangt met te hoge inspanning, dus ik heb er deels nog invloed op ook. Dat gevoel helpt al.
Orea, succes met de jeuk.
Nee, dat was niet de bedoeling eigenlijk. Ooit wel over gesproken, maar toch te veel praktische bezwaren om het echt te doen. Sterker nog, een paar weken geleden heb ik nog aan manlief voorgesteld zich te laten steriliseren.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:15 schreef het-is-mij het volgende:
@ k-loontje, haha, je kan het maar vast bedacht hebben
Was het de bedoeling dat er trouwens nog een keer een beebje bij jullie bij zou komen?
En wanneer kom je uit de kast?
Ik ben schieuwnierig
ik nog niet hoor dus...quote:Op zondag 25 juli 2010 15:09 schreef K-loontje het volgende:
Maar volgens mij weten de meesten nu wel wie ik ben. Het is voor hier ook geen geheim, zo lang het maar 'achter de schermen' blijft.
Okéquote:Op zondag 25 juli 2010 16:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Orea..doe me een lol en stop met de mentholgelDat verkoelt wel maar droogt ook enorm uit..en dat gaat nog meer jeuken! Brrr ik voel het weer helemaal als ik er aan terugdenk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTFquote:Op zondag 25 juli 2010 19:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voor de luie moeder, ofzo![]()
Kijk wat ik tegenkwam; http://kind-baby.marktpla(...)l-nieuw-in-doos.html
Ja hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 20:05 schreef Ticootje het volgende:
Dat tafeltje!! Hebben ze die ook in peutervariant dat je je kind kan vastbinden?
zo die ziet er dood uit.quote:
Ja want die weet dat vechten geen nut heeft in zo`n jasje!quote:
Sommige ambachtelijke bakkerijen (dus de ouderwetse bakkertjes) gebruiken nog amonia in het beslag om het luchtig te maken. De meeste Bakkers zijn inmiddels al een poosje over op een veiligere variant gelukkig. Om het te controleren is vaak het ruiken in de verpakking al genoeg, hoe sterker de amonia geur, hoe hoger de concentratie.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:27 schreef tessie het volgende:
Geen eierkoeken? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.. waarom is dat dan nou weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |