Klaar mee... Ik ben toe aan middagslaapjes... Ik ben gesloopt.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop zo dat je het juiste zalfje nog vind Orea... Maar ik heb er alle vertrouwen in
En ik wil eigenlijk niet te veel klagen, zou zo jammer zijn als deze laatste momenten van m'n zwangerschap zo'n zweem van negativiteit over zich heen krijgen. Het begin van m'n zwangerschap was al zo gespannen en niet leuk wat dat betreft.
En nu wat anders...![]()
![]()
![]()
Laatste werkdag voor Ticootje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk meid, ben je er helemaal klaar voor?
Ja, zo irritant worden dat ze roepen dat het nu wel tijd is om te bevallenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:12 schreef Orea het volgende:
![]()
!
En Leandra, ik probeer kalm te blijven maar tegen de meneer kan ik wel even lekker spuien hoor! Probleem is dat ik hoog of laag kan springen, als het ziekenhuis besluit dat het nu 'eenmaal zo is, geen medische noodzaak, even uitzitten' is, dan kan ik er weinig aan veranderen... Maargoed, ik ga natuurlijk wel even flink het zeikwijf uithangen de komende afspraken![]()
Nah, ik weet niet in hoeverre er drank in huis is bij jullie, maar ik zou het risico niet nemenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:14 schreef Orea het volgende:
! Misschien moet ik haar naam veranderen naar Bonnie
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet in hoeverre er drank in huis is bij jullie, maar ik zou het risico niet nemen
T is idd een beetje aan de late kant.... en:quote:Op maandag 26 juli 2010 09:15 schreef flugeltje het volgende:
Pessie is normaal gesproken toch wel wakker rond deze tijd?
Dus ik denk dat Pessie wel eens heel druk zou kunnen zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 08:31 schreef freecell het volgende:
En Pessie, zet hem op! Voorwerk doet dus vanalles en dat is goed nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |