Slijmprop opvangen. Vond em heul niet vies, wel slijmerig, en beetje bloederig. Nou ja, betekent dat et kind nog 2 weken kan blijven zitten toch?quote:
editquote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef K-loontje het volgende:
Een billendoekjesverwarmer? Nooit van gehoord, nooit gemist ook eigenlijk.
Die verschoontafel ziet er eigenlijk best grappig uit. Afgezien van de luier dispenser die erin zit en de tape die de schone luier op z'n plek houdt.
weken? weken?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben gewoon een beetje een stuiterbal, vanmiddag voelde ik mezelf zielig, nu wel okay... Om er zelf ook maar een cliche uit te gooien... Er is er nooit eentje blijven zitten
Morgen voel ik mezelf vast stukken beter alweerKan ik er die laatste weken ook weer tegen
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:26 schreef huuphuup het volgende:
Ik kwam idd ook kijken voor Lenaatje en Tazz, hebben die het nou gewoon geflikt óp de uitgerekende datum?they did a Stiemie!
ik ben echt heel benieuwd!
jaaaaaaaaaa!!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:23 schreef Tazz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes, we did a Stiemie...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*details volgen zo*
Dit is dus gelukt!quote:
Bevalling was heftig, maar uiteindelijk voor lenaatje wel "mooi" dat ze ook weeën had e.d. Had ze bij de eerste niet bewust meegemaakt.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:34 schreef huuphuup het volgende:
oh toch nog een keizersnede. Klinkt als een heftige bevalling maar je klinkt wel ontzettend trots![]()
Gefeliciteerd met jullie tweede kleine meisje. Mooie naam! Nu lekker bijslapen.![]()
![]()
Ow ja, fluug!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:34 schreef flugeltje het volgende:
Gefeliciteerd lenaatje en Tazz![]()
![]()
![]()
Mooie naam ook
In dit geval wil ik dat wel geloven ja...quote:Op maandag 26 juli 2010 00:41 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ow ja, fluug!
Lenaatje zei nog dat ze niet zo'n goed voorbeeld was om te volgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |