Wees blij dat het niet een Singles topic is geworden, dan had je al die dwazen hier!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Iedereen wil het 1,5 miljoenste topic openen.
Voor iedereen die zegt of denkt geen leven te hebben: hier is het bewijs dat het allemaal best mee valt...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Iedereen wil het 1,5 miljoenste topic openen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet een Singles topic is geworden, dan had je al die dwazen hier!
Myraela!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hoi.Ik meld mij in het 1500047ste topic.
Ja, bijna even erg als lapo hebben als niet single.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wees blij dat het niet een Singles topic is geworden, dan had je al die dwazen hier!
Wat doe je hier dan, als niet single?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, bijna even erg als lapo hebben als niet single.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
please, don't go therequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:28 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, als niet single?
Iets zoeken wat slaapverwekkend is?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:28 schreef Lily-Ella het volgende:
Wat doe je hier dan, als niet single?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iets zoeken wat slaapverwekkend is?
Als dat alles is.....ik was al bijna bang dat ik mijn doel in het leven verloren hadquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat deed je lekker zelfquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan meld ik me ook maarquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hoi.Ik meld mij in het 1500047ste topic.
Nu zou ik een link kunnen geven van de R&P SC maar dat zou flauw zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De mijne niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is het singles bestaan niet hoor.Hoewel mijn singles bestaan wel.
![]()
Want?quote:
Dat zeg ik ook niet, had het over posten op fok. Mja, Singles loopt tenminste nog iets.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
![]()
Awwquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Mijne tot voor kort ook niet. Maar er is hoop! Ik heb actie, it can happen for you too!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Hoiquote:
Doeiquote:
Ja doei. Slaapze.quote:
Ja, al een paar dagen niet gepost hier. Dus ik dacht ik kom maar weer een keer langsquote:
Pics van je zusjedochter?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
We kunnen het over kinderen hebben, bijvoorbeeld.
Welkom, as ever!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, al een paar dagen niet gepost hier. Dus ik dacht ik kom maar weer een keer langs
Nogal, ik moet nu iets te doen hebben, niet een pagina bekijken waar niets gebeurt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:31 schreef Lily-Ella het volgende:
Nu zou ik een link kunnen geven van de R&P SC maar dat zou flauw zijn.
Whut!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wil je dat NOOIT meer zeggen?!
Opvoedkundig 6 uitgehongerde Rottweilers op hem los te laten bedoel je?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]soms heb ik zin om een opvoedkundig verantwoorde tik uit te delen bij jou
Echt, sommigen van ons komen daar echt niet mee weg zonder gevolgenquote:
Doe ik wel voor je, kan jij naar bed.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je wilde slaapverwekkend. Een SC waar niets gebeurt past wel in die categorie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nogal, ik moet nu iets te doen hebben, niet een pagina bekijken waar niets gebeurt.Of te weinig.
Die is te oud voor je!quote:
Een corrigerende tik is toegestaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik geloof dat Techno slim genoeg is om er niet op in te gaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt, sommigen van ons komen daar echt niet mee weg zonder gevolgen
Lily.. Trussie.. dat vind ik niet bij jou passen.. Heel niet!quote:
dat is zo'n nutteloos terugkerende discussiequote:
Nee, zo werkt dat bij mij helaas niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Lily-Ella het volgende:
Je wilde slaapverwekkend. Een SC waar niets gebeurt past wel in die categorie.
Ja, je bent verdoemd!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik heb geen buikspieroefeningen gedaan vanavond. Word ik nu dik?
Onmundig!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik heb geen buikspieroefeningen gedaan vanavond. Word ik nu dik?
Mja, " het is fok" hoef ik niet te zeggen denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef JoeBravo het volgende:
dat is zo'n nutteloos terugkerende discussie![]()
Maar ach, wat is dat hier ook niet eigenlijk
ik heb maar 1x gezwommen deze week, blijf ik nu slap en miserabel?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja, maar das niet erg!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb maar 1x gezwommen deze week, blijf ik nu slap en miserabel?
dat bedacht ik me ook na het typen van regel 1, vandaar regel 2quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, " het is fok" hoef ik niet te zeggen denk ik.
Heej, we hadden het over mij!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb maar 1x gezwommen deze week, blijf ik nu slap en miserabel?
Sorry, die mail met foto's was niet voor jou bedoeld.quote:
Heb je ze wéér verkeerd gestuurd? En ik maar wachten..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Sorry, die mail met foto's was niet voor jou bedoeld.
move over, ik behoef aandacht!quote:
Lotusss.. Wanneer gaan we dan eens chronisch je huisje afmaken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Lotusss het volgende:
Ik doe chronisch geen buikspieroefeningen... lekker boeienT.
Nee, tenminste ik niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb geen keus, er heeft 40 weken een kind in gezeten, het is niet meer vanzelf strak.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Lotusss het volgende:
Ik doe chronisch geen buikspieroefeningen... lekker boeienT.
Heel verstandig antwoord en goede keuze.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Techno het volgende:
Ze is al voorbestemd voor één van de zoons van Bengeltje. Dus helaas.
Bij mij heeft er niet eens een kind in gezeten en het is niet strakquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb geen keus, er heeft 40 weken een kind in gezeten, het is niet meer vanzelf strak.
Volgende week ergens? Mits er niet weer een hittegolf is?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lotusss.. Wanneer gaan we dan eens chronisch je huisje afmaken?
Ah dan gaat jou dat zeker wel lukken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Cue_ het volgende:
B
Ik heb het nog niet geprobeerd.
jij kan niet slapen?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je ze wéér verkeerd gestuurd? En ik maar wachten..
Ik moest je deze foto sturen:quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
Bij mij zou er een kind in kunnen zitten. Zo niet strak is het.
+1quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
meh, het thuis zitten zat denk ik en het lukt me niet wat te regelen om met vrienden buiten de deur te doen.quote:
Dan hoop ik tussendoor nog een vrije dag te hebben.. 31e heb ik vrij, maar dan ben ik in Amersfoort naar de Lynxen kijkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgende week ergens? Mits er niet weer een hittegolf is?
het wordt vast weer een geweldige nachtquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah dan gaat jou dat zeker wel lukken.
Mwa, ik lig, maar voel me mishandeld.Gaat nog even niet lukken en ik vertik het om een pil te nemen.
That´s the spirit!quote:
Buikspieroefeningen doen dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
Het hoeft niet hèquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan hoop ik tussendoor nog een vrije dag te hebben.. 31e heb ik vrij, maar dan ben ik in Amersfoort naar de Lynxen kijken
quote:
Wat heb je morgen dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier wel, beetje last van zenuwen voor morgen alleen![]()
Cue_quote:
Neuh, maar als ik zeg dat ik je best een keertje wil helpen ermee, dan hou ik me daar ook aanquote:
Of een kind er in stoppenquote:
Hoezo lukt dat niet? Kun je zonder vrienden niet de deur uit?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
meh, het thuis zitten zat denk ik en het lukt me niet wat te regelen om met vrienden buiten de deur te doen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef Cue_ het volgende:
het wordt vast weer een geweldige nacht
Dat is wel kuthopelijk wordt het straks wat minder.
en niet te eigenwijs zijn jij!!
Oh ja, klein detail. Ik ben geen vrouw.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb geen keus, er heeft 40 weken een kind in gezeten, het is niet meer vanzelf strak.
Blijf oefenen!quote:
Succes!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar weer proberen te slapen, morgen 2 bezoeken aan verschillende artsen op de planning
Vanwaar dequote:
Heerlijk he!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Lekker sarcasme.
Ik ben nooit te eigenwijs.
Het blijft wel super dat er af en toe Fok!-ers zijn die echt wel lief zijn!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, maar als ik zeg dat ik je best een keertje wil helpen ermee, dan hou ik me daar ook aan
een touringcar vol mensen die op vakantie gaan in Italië.. En ik mag ze rijdenquote:
Date? Een bus vol met mogelijke dates dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier wel, beetje last van zenuwen voor morgen alleen![]()
Owja dat had ik nog een stukje meegekregen. Komt vast helemaal goed!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
een touringcar vol mensen die op vakantie gaan in Italië.. En ik mag ze rijden
Ze bestaan, echt waar!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het blijft wel super dat er af en toe Fok!-ers zijn die echt wel lief zijn!
Tuurlijk, je moet alleen even goed zoeken!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het blijft wel super dat er af en toe Fok!-ers zijn die echt wel lief zijn!
Okquote:
Ik probeer het wel, ik faal alleen somsquote:
Faal je dan hard of een beetje?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeer het wel, ik faal alleen soms
quote:
heb er niet zo veel en zijn niet beschikbaar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hoezo lukt dat niet? Kun je zonder vrienden niet de deur uit?
Nu maar hopen dat het geen 65+'ers zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:51 schreef Bengeltje het volgende:
Date? Een bus vol met mogelijke dates dus.
Het zijn jongeren, maar ik ben bang dat ze niet veel ouder zijn dan de kinders van jou en Techno.. En dan mag ik helaas alleen maar kijkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Date? Een bus vol met mogelijke dates dus.
Dat wist ik alquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft wel al 1 plus. Lekker ding op die foto, mag aannemen dat hij dat is in zijn fobo.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij deze trek ik alle
![]()
en
smilies terug
Sorry Techno
Soms hard, soms een beetje hard, soms een beetje te hard.quote:
Ik ken zijn smaak niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Techno het volgende:
Nu maar hopen dat het geen 65+'ers zijn.
Slaap lekker Bloempje!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga lekker slapen...
Jullie ook slaap lekker allemaal!
niet altijd dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeer het wel, ik faal alleen soms
Dat geeft niet hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef Barbusse het volgende:
Soms hard, soms een beetje hard, soms een beetje te hard.Ik ben ook maar een mens
Euh.....wat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft wel al 1 plus. Lekker ding op die foto, mag aannemen dat hij dat is in zijn fobo.
Truste Lotusssquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga lekker slapen...
Jullie ook slaap lekker allemaal!
Kijken en kwijlen mag. Aanraken.. is een ander verhaal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Barbusse het volgende:
Bij deze trek ik alle
![]()
en
smilies terug
Sorry Techno
Jij bent nog mild.. De meeste vaders gaan dáár al van over de zeik..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Kijken en kwijlen mag. Aanraken.. is een ander verhaal.
Dit is internet.. waarom zou ie daar al van over de zeik rakenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent nog mild.. De meeste vaders gaan dáár al van over de zeik..
Sorry, ik heb mijn principesquote:
Met vallen en opstaan en meer van dat soort gezeverquote:
Dank je welquote:
Bij deze zet ik allequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Kijken en kwijlen mag. Aanraken.. is een ander verhaal.
dank uquote:
Daar kunnen er niet genoeg van zijn!quote:
Mee eens!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kunnen er niet genoeg van zijn!
quote:
Ga je zingen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef Cue_ het volgende:
tralalalalalaaaa.a.alalalalaalaa...laaalaa...
Zing eens mee, -Engel-?quote:
Truste kerel! Enjoy the trip!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga ook m'n bedje maar eens opzoeken!
Wil goed uitgerust zijn voor de rit![]()
Heel misschien ben ik er morgenochtend nog even, anders pas weer zondag!
Ik typ dit ook staandquote:
Hi Malta Manquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je zingen?
[..]
Zing eens mee, -Engel-?
*gaatquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ach gewoon lekker gaan zitten.. knakken ze wel mee
Das Dirty Dancingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Malta Man![]()
Heeeeeeey heeeeeeey baby
I wanna knoooohow .... <<< zoiets?
Of andere nummers die ik vandaag toevallig gehoord heb
quote:
Hi FF ... alles goed?quote:
Omdat ik je lief vind?quote:
Hier gaat alles hartstikke goedquote:
Omdat het in de film zit?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat Dirty Dancing??
alleen omdat baby?
Heb je al vakantie?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier gaat alles hartstikke goed![]()
En met jou?
Redelijk = acceptabel?quote:
Lucky you!quote:
Niet helemaal mijn ding... try this.quote:
Kzal voor je duimenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als in "ik weet nog niet of ik september ook nog werk heb".... maar verder alles goed
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet als liedje toch?![]()
Maar ik wil best dirty dancen, hoor![]()
Trustequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:16 schreef Barbusse het volgende:
Ik gaat ook slapen lieve mensen, truste allemaal![]()
hebben er al mensen gereageerd?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lucky you!![]()
Wanneer kom je naar Amsterdam![]()
Heb al pamfletten voor je opgehangen![]()
lief meisje zkt. lieve jongen
Ik zal het je laten weten!quote:
Not bad.. not bad at allquote:
Dat zal je wel merken als je hier bentquote:
Alleen maar lieve jongens hebben gereageerdquote:
hoeveel?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen maar lieve jongens hebben gereageerd
Die is ook lekker ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
Not bad.. not bad at all
Doet me trouwens op een 1 of ander manier hier aan denken
exclusief ik.... stuk of 100quote:
Socios, Schenkstroop en Mylifeisgrey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet dat je van Samba-achtig muziek hieldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Die is ook lekker ja.
Deze heb ik na 6 jaar eindelijk te pakken gekregen.
Jazekers. Dat is tribal techno. Maar ik hou ook van the real thing.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
Wist niet dat je van Samba-achtig muziek hield![]()
Klinkt lekker ja![]()
Nu echt slapen
I got a whole bunch of love for you here babyquote:
Ik wil alleen maar echte liefdequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
I got a whole buch of love for you here baby![]()
NU ECHT SLAPEN
Stomquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee.. zal wel iets met tijd en werk te maken hebben.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:42 schreef Cue_ het volgende:
tuulk.. iedereen laat me weer in de steek
truste
Gelukkig heb je depje nogquote:
en mijn ook niet meerquote:
Uhm ... jou in de steek laten? dat zou ik toch niet doen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met? Weggaan? Slapen? In de steek laten?
Ik zou je bijna geloven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:55 schreef mahlah het volgende:
[..]
Uhm ... jou in de steek laten? dat zou ik toch niet doen!![]()
ben je nog steeds single joh? na al die maandenquote:
Geloven? Mijn God-sonar ging af!quote:
Na al die maanden? Inmiddels 1 jaar en exact 3 maanden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:57 schreef mahlah het volgende:
[..]
ben je nog steeds single joh? na al die maanden![]()
Wow, dat zegt dan wel wat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geloven? Mijn God-sonar ging af!
Woei ... I like desperate. Daten?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Na al die maanden? Inmiddels 1 jaar en exact 3 maanden.![]()
En jij?
Ik denk dat ie mijn God-complex detecteerde.quote:
quote:
quote:
Desperate zou zijn als ik het over 2 jaar en 6 maanden nog ben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:02 schreef mahlah het volgende:
[..]
Woei ... I like desperate. Daten?
nu maak ik het wel erg makkelijk, dit is een inkoppertje voor je venco!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Desperate zou zijn als ik het over 2 jaar en 6 maanden nog ben.![]()
23 Januari 2013quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Desperate zou zijn als ik het over 2 jaar en 6 maanden nog ben.![]()
Roep maar een datum.![]()
Ik noemde slechts de deadline voor mijn e-mail replyquote:
Welke e-mail reply?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:09 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik noemde slechts de deadline voor mijn e-mail reply
Zo single als een pringlequote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar ben je nou single of niet?
Daar heb jij weer een punt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar pringles zitten met zn allen in een buis.
Moet morgen om 16.00 pas werken. Kwam nu ook van mijn werk af. Tot iets na 0.00 uur gewerkt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
ja, valt me op... morgen geen verplichtingen ofzo
Ai, ai, ai, Dat stelt mn eerdere opmerking wel op de proefquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet morgen om 16.00 pas werken. Kwam nu ook van mijn werk af. Tot iets na 0.00 uur gewerkt.
Ah zo. Ach, ik ga nu zelf ook slapen. Genoeg afleiding gehad na het werken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:32 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ai, ai, ai, Dat stelt mn eerdere opmerking wel op de proef
Adieuquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo. Ach, ik ga nu zelf ook slapen. Genoeg afleiding gehad na het werken.![]()
Sweet dreams.
Hey Bos... jij was toch die gast die mij altijd zo vriendelijk groette in dit topic?quote:
Weinig verrassend deze dagen voor iemand die uit Nijmegen komt.quote:
Oja, moet dat nmgn nog door beuningen vervangenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:29 schreef Dubby het volgende:
[..]
Weinig verrassend deze dagen voor iemand die uit Nijmegen komt.
Kloon!quote:
als er een god was, had ie van elke week wel zomerfeesten gemaaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon!![]()
Haha dronken, geniet ervan!![]()
Ik kan nog niet slapen en wilde net een peukje gaan doen op het balkon. Begint de moskee achter mij opeens weer te jengelen. Het is godverdomme HALF 5 's ochtends!!!!! En ik ben geen moslim, dus flikker op met die zooi.
Je moet toch wel een waardeloze moslim zijn als je niet eens je wekker op half 5 kan zetten om te bidden.
Sowieso een waardeloze God. Als ie echt bestond, dan had ie in elke moslim wel een automatische klok ingebouwd zodat hij kan gaan bidden wanneer dat "moet"..
Ah ja de zomerfeesten! Heb goeie verhalen over gehoord. Lekker genieten dus? Mooi!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als er een god was, had ie van elke week wel zomerfeesten gemaakt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ja de zomerfeesten! Heb goeie verhalen over gehoord. Lekker genieten dus? Mooi!
Hoest met je crib? Issie al af?
ja, zo goed als.,nog wat plakplasttic en lapmjes en dan is eht afquote:
Tofheid alom!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, zo goed als.,nog wat plakplasttic en lapmjes en dan is eht af![]()
maar woon er al/. samen met varken
ik was met de neven en nichten, dus werd m nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tofheid alom!![]()
Geen lekkere dronken Nijmegenaar meegesleept om hem gruwelijk uit te wonen vannacht?
Mijn nymfomane ex is met haar buurman getrouwd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik was met de neven en nichten, dus werd m niet![]()
wel mn buurman () tegen gekomen en diekokmt zatersafg een biertje doen
Zou kunnenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:35 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hey Bos... jij was toch die gast die mij altijd zo vriendelijk groette in dit topic?
hij ligtt in scheidingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn nymfomane ex is met haar buurman getrouwd.![]()
Ja, ontmoet nadat het uit was.
Daar help je hem graag een handje bij zeker?quote:
minimaalquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar help je hem graag een handje bij zeker?
Ik denk dat ie wel meer komt doen dan een biertje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
minimaal
daarom komt ie zaterdag ook biertje doen![]()
kwam m straks tegen in een cafe.. vroeg nog of ie ook naar beuningne ging vanaaf.. maar hij ging bij vrienden in nmgn slapen, dus vroeg ie of ik er zaterdag was en dan komt ie biertje doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel meer komt doen dan een biertje.
ik zal die braaf laten staan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik zeg gangbang.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja, 1 nadeel
mijn scharrel is zaterdag terrug van vakantie en geloof dat ie ook langs wou komen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zeg gangbang.
En anders bewaar je die voor zondag.
Da's dan ook het enige brave.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zal die braaf laten staan dan
of ik bel hem daarnaquote:
moet die van gister nog doen. maar had al wel geveegd en mn was verzameldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's dan ook het enige brave.
Maar wel des kloons.
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet die van gister nog doen. maar had al wel geveegd en mn was verzameld
ik wil ook'zo;n negertquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
De afwas wordt tegenwoordig voor mij gedaan.
Door een neger.
Geloof me, deze is alleen genoeg voor de afwas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geloof me, deze is alleen genoeg voor de afwas.erg jammer, die lui hebben kwaliteitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
erg jammer, die lui hebben kwaliteiten
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat dat het britse gedeelte in m was
damn. ik heb zin
Anders ik wel. Maar jij hebt zaterdag seks en bier en ik moet nog weken wachten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat dat het britse gedeelte in m was
damn. ik heb zin
Woon je nog steeds in Duitsland?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anders ik wel. Maar jij hebt zaterdag seks en bier en ik moet nog weken wachten.
Ik zou je bijna bellen om je die moskeeen te laten horen. Het is echt bizar. Letterlijk 5 moskees door elkaar, echt KEIhard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |