Ja, je bent verdoemd!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik heb geen buikspieroefeningen gedaan vanavond. Word ik nu dik?
Onmundig!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik heb geen buikspieroefeningen gedaan vanavond. Word ik nu dik?
Mja, " het is fok" hoef ik niet te zeggen denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef JoeBravo het volgende:
dat is zo'n nutteloos terugkerende discussie![]()
Maar ach, wat is dat hier ook niet eigenlijk
ik heb maar 1x gezwommen deze week, blijf ik nu slap en miserabel?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja, maar das niet erg!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb maar 1x gezwommen deze week, blijf ik nu slap en miserabel?
dat bedacht ik me ook na het typen van regel 1, vandaar regel 2quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, " het is fok" hoef ik niet te zeggen denk ik.
Heej, we hadden het over mij!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb maar 1x gezwommen deze week, blijf ik nu slap en miserabel?
Sorry, die mail met foto's was niet voor jou bedoeld.quote:
Heb je ze wéér verkeerd gestuurd? En ik maar wachten..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Sorry, die mail met foto's was niet voor jou bedoeld.
move over, ik behoef aandacht!quote:
Lotusss.. Wanneer gaan we dan eens chronisch je huisje afmaken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Lotusss het volgende:
Ik doe chronisch geen buikspieroefeningen... lekker boeienT.
Nee, tenminste ik niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb geen keus, er heeft 40 weken een kind in gezeten, het is niet meer vanzelf strak.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Lotusss het volgende:
Ik doe chronisch geen buikspieroefeningen... lekker boeienT.
Heel verstandig antwoord en goede keuze.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Techno het volgende:
Ze is al voorbestemd voor één van de zoons van Bengeltje. Dus helaas.
Bij mij heeft er niet eens een kind in gezeten en het is niet strakquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb geen keus, er heeft 40 weken een kind in gezeten, het is niet meer vanzelf strak.
Volgende week ergens? Mits er niet weer een hittegolf is?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lotusss.. Wanneer gaan we dan eens chronisch je huisje afmaken?
Ah dan gaat jou dat zeker wel lukken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Cue_ het volgende:
B
Ik heb het nog niet geprobeerd.
jij kan niet slapen?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je ze wéér verkeerd gestuurd? En ik maar wachten..
Ik moest je deze foto sturen:quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
Bij mij zou er een kind in kunnen zitten. Zo niet strak is het.
+1quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
meh, het thuis zitten zat denk ik en het lukt me niet wat te regelen om met vrienden buiten de deur te doen.quote:
Dan hoop ik tussendoor nog een vrije dag te hebben.. 31e heb ik vrij, maar dan ben ik in Amersfoort naar de Lynxen kijkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgende week ergens? Mits er niet weer een hittegolf is?
het wordt vast weer een geweldige nachtquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah dan gaat jou dat zeker wel lukken.
Mwa, ik lig, maar voel me mishandeld.Gaat nog even niet lukken en ik vertik het om een pil te nemen.
That´s the spirit!quote:
Buikspieroefeningen doen dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
Het hoeft niet hèquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan hoop ik tussendoor nog een vrije dag te hebben.. 31e heb ik vrij, maar dan ben ik in Amersfoort naar de Lynxen kijken
quote:
Wat heb je morgen dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier wel, beetje last van zenuwen voor morgen alleen![]()
Cue_quote:
Neuh, maar als ik zeg dat ik je best een keertje wil helpen ermee, dan hou ik me daar ook aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |