Ja, je bent verdoemd!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik heb geen buikspieroefeningen gedaan vanavond. Word ik nu dik?
Onmundig!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik heb geen buikspieroefeningen gedaan vanavond. Word ik nu dik?
Mja, " het is fok" hoef ik niet te zeggen denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef JoeBravo het volgende:
dat is zo'n nutteloos terugkerende discussie![]()
Maar ach, wat is dat hier ook niet eigenlijk
ik heb maar 1x gezwommen deze week, blijf ik nu slap en miserabel?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja, maar das niet erg!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb maar 1x gezwommen deze week, blijf ik nu slap en miserabel?
dat bedacht ik me ook na het typen van regel 1, vandaar regel 2quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, " het is fok" hoef ik niet te zeggen denk ik.
Heej, we hadden het over mij!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb maar 1x gezwommen deze week, blijf ik nu slap en miserabel?
Sorry, die mail met foto's was niet voor jou bedoeld.quote:
Heb je ze wéér verkeerd gestuurd? En ik maar wachten..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Sorry, die mail met foto's was niet voor jou bedoeld.
move over, ik behoef aandacht!quote:
Lotusss.. Wanneer gaan we dan eens chronisch je huisje afmaken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Lotusss het volgende:
Ik doe chronisch geen buikspieroefeningen... lekker boeienT.
Nee, tenminste ik niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb geen keus, er heeft 40 weken een kind in gezeten, het is niet meer vanzelf strak.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Lotusss het volgende:
Ik doe chronisch geen buikspieroefeningen... lekker boeienT.
Heel verstandig antwoord en goede keuze.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Techno het volgende:
Ze is al voorbestemd voor één van de zoons van Bengeltje. Dus helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |