Hoezo lukt dat niet? Kun je zonder vrienden niet de deur uit?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
meh, het thuis zitten zat denk ik en het lukt me niet wat te regelen om met vrienden buiten de deur te doen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef Cue_ het volgende:
het wordt vast weer een geweldige nacht
Dat is wel kuthopelijk wordt het straks wat minder.
en niet te eigenwijs zijn jij!!
Oh ja, klein detail. Ik ben geen vrouw.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb geen keus, er heeft 40 weken een kind in gezeten, het is niet meer vanzelf strak.
Blijf oefenen!quote:
Succes!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar weer proberen te slapen, morgen 2 bezoeken aan verschillende artsen op de planning
Vanwaar dequote:
Heerlijk he!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Lekker sarcasme.
Ik ben nooit te eigenwijs.
Het blijft wel super dat er af en toe Fok!-ers zijn die echt wel lief zijn!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, maar als ik zeg dat ik je best een keertje wil helpen ermee, dan hou ik me daar ook aan
een touringcar vol mensen die op vakantie gaan in Italië.. En ik mag ze rijdenquote:
Date? Een bus vol met mogelijke dates dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier wel, beetje last van zenuwen voor morgen alleen![]()
Owja dat had ik nog een stukje meegekregen. Komt vast helemaal goed!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
een touringcar vol mensen die op vakantie gaan in Italië.. En ik mag ze rijden
Ze bestaan, echt waar!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het blijft wel super dat er af en toe Fok!-ers zijn die echt wel lief zijn!
Tuurlijk, je moet alleen even goed zoeken!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het blijft wel super dat er af en toe Fok!-ers zijn die echt wel lief zijn!
Okquote:
Ik probeer het wel, ik faal alleen somsquote:
Faal je dan hard of een beetje?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeer het wel, ik faal alleen soms
quote:
heb er niet zo veel en zijn niet beschikbaar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hoezo lukt dat niet? Kun je zonder vrienden niet de deur uit?
Nu maar hopen dat het geen 65+'ers zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:51 schreef Bengeltje het volgende:
Date? Een bus vol met mogelijke dates dus.
Het zijn jongeren, maar ik ben bang dat ze niet veel ouder zijn dan de kinders van jou en Techno.. En dan mag ik helaas alleen maar kijkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Date? Een bus vol met mogelijke dates dus.
Dat wist ik alquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft wel al 1 plus. Lekker ding op die foto, mag aannemen dat hij dat is in zijn fobo.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij deze trek ik alle
![]()
en
smilies terug
Sorry Techno
Soms hard, soms een beetje hard, soms een beetje te hard.quote:
Ik ken zijn smaak niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Techno het volgende:
Nu maar hopen dat het geen 65+'ers zijn.
Slaap lekker Bloempje!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga lekker slapen...
Jullie ook slaap lekker allemaal!
niet altijd dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeer het wel, ik faal alleen soms
Dat geeft niet hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef Barbusse het volgende:
Soms hard, soms een beetje hard, soms een beetje te hard.Ik ben ook maar een mens
Euh.....wat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft wel al 1 plus. Lekker ding op die foto, mag aannemen dat hij dat is in zijn fobo.
Truste Lotusssquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga lekker slapen...
Jullie ook slaap lekker allemaal!
Kijken en kwijlen mag. Aanraken.. is een ander verhaal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Barbusse het volgende:
Bij deze trek ik alle
![]()
en
smilies terug
Sorry Techno
Jij bent nog mild.. De meeste vaders gaan dáár al van over de zeik..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Kijken en kwijlen mag. Aanraken.. is een ander verhaal.
Dit is internet.. waarom zou ie daar al van over de zeik rakenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent nog mild.. De meeste vaders gaan dáár al van over de zeik..
Sorry, ik heb mijn principesquote:
Met vallen en opstaan en meer van dat soort gezeverquote:
Dank je welquote:
Bij deze zet ik allequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Kijken en kwijlen mag. Aanraken.. is een ander verhaal.
dank uquote:
Daar kunnen er niet genoeg van zijn!quote:
Mee eens!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kunnen er niet genoeg van zijn!
quote:
Ga je zingen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef Cue_ het volgende:
tralalalalalaaaa.a.alalalalaalaa...laaalaa...
Zing eens mee, -Engel-?quote:
Truste kerel! Enjoy the trip!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga ook m'n bedje maar eens opzoeken!
Wil goed uitgerust zijn voor de rit![]()
Heel misschien ben ik er morgenochtend nog even, anders pas weer zondag!
Ik typ dit ook staandquote:
Hi Malta Manquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je zingen?
[..]
Zing eens mee, -Engel-?
*gaatquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ach gewoon lekker gaan zitten.. knakken ze wel mee
Das Dirty Dancingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Malta Man![]()
Heeeeeeey heeeeeeey baby
I wanna knoooohow .... <<< zoiets?
Of andere nummers die ik vandaag toevallig gehoord heb
quote:
Hi FF ... alles goed?quote:
Omdat ik je lief vind?quote:
Hier gaat alles hartstikke goedquote:
Omdat het in de film zit?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat Dirty Dancing??
alleen omdat baby?
Heb je al vakantie?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier gaat alles hartstikke goed![]()
En met jou?
Redelijk = acceptabel?quote:
Lucky you!quote:
Niet helemaal mijn ding... try this.quote:
Kzal voor je duimenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als in "ik weet nog niet of ik september ook nog werk heb".... maar verder alles goed
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet als liedje toch?![]()
Maar ik wil best dirty dancen, hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |