Nu maar hopen dat het geen 65+'ers zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:51 schreef Bengeltje het volgende:
Date? Een bus vol met mogelijke dates dus.
Het zijn jongeren, maar ik ben bang dat ze niet veel ouder zijn dan de kinders van jou en Techno.. En dan mag ik helaas alleen maar kijkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Date? Een bus vol met mogelijke dates dus.
Dat wist ik alquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft wel al 1 plus. Lekker ding op die foto, mag aannemen dat hij dat is in zijn fobo.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij deze trek ik alle
![]()
en
smilies terug
Sorry Techno
Soms hard, soms een beetje hard, soms een beetje te hard.quote:
Ik ken zijn smaak niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Techno het volgende:
Nu maar hopen dat het geen 65+'ers zijn.
Slaap lekker Bloempje!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga lekker slapen...
Jullie ook slaap lekker allemaal!
niet altijd dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeer het wel, ik faal alleen soms
Dat geeft niet hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef Barbusse het volgende:
Soms hard, soms een beetje hard, soms een beetje te hard.Ik ben ook maar een mens
Euh.....wat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft wel al 1 plus. Lekker ding op die foto, mag aannemen dat hij dat is in zijn fobo.
Truste Lotusssquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga lekker slapen...
Jullie ook slaap lekker allemaal!
Kijken en kwijlen mag. Aanraken.. is een ander verhaal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Barbusse het volgende:
Bij deze trek ik alle
![]()
en
smilies terug
Sorry Techno
Jij bent nog mild.. De meeste vaders gaan dáár al van over de zeik..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Kijken en kwijlen mag. Aanraken.. is een ander verhaal.
Dit is internet.. waarom zou ie daar al van over de zeik rakenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent nog mild.. De meeste vaders gaan dáár al van over de zeik..
Sorry, ik heb mijn principesquote:
Met vallen en opstaan en meer van dat soort gezeverquote:
Dank je welquote:
Bij deze zet ik allequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Kijken en kwijlen mag. Aanraken.. is een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |