ja, zo goed als.,nog wat plakplasttic en lapmjes en dan is eht afquote:
Tofheid alom!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, zo goed als.,nog wat plakplasttic en lapmjes en dan is eht af![]()
maar woon er al/. samen met varken
ik was met de neven en nichten, dus werd m nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tofheid alom!![]()
Geen lekkere dronken Nijmegenaar meegesleept om hem gruwelijk uit te wonen vannacht?
Mijn nymfomane ex is met haar buurman getrouwd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik was met de neven en nichten, dus werd m niet![]()
wel mn buurman () tegen gekomen en diekokmt zatersafg een biertje doen
Zou kunnenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:35 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hey Bos... jij was toch die gast die mij altijd zo vriendelijk groette in dit topic?
hij ligtt in scheidingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn nymfomane ex is met haar buurman getrouwd.![]()
Ja, ontmoet nadat het uit was.
Daar help je hem graag een handje bij zeker?quote:
minimaalquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar help je hem graag een handje bij zeker?
Ik denk dat ie wel meer komt doen dan een biertje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
minimaal
daarom komt ie zaterdag ook biertje doen![]()
kwam m straks tegen in een cafe.. vroeg nog of ie ook naar beuningne ging vanaaf.. maar hij ging bij vrienden in nmgn slapen, dus vroeg ie of ik er zaterdag was en dan komt ie biertje doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel meer komt doen dan een biertje.
ik zal die braaf laten staan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik zeg gangbang.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja, 1 nadeel
mijn scharrel is zaterdag terrug van vakantie en geloof dat ie ook langs wou komen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zeg gangbang.
En anders bewaar je die voor zondag.
Da's dan ook het enige brave.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zal die braaf laten staan dan
of ik bel hem daarnaquote:
moet die van gister nog doen. maar had al wel geveegd en mn was verzameldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's dan ook het enige brave.
Maar wel des kloons.
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet die van gister nog doen. maar had al wel geveegd en mn was verzameld
ik wil ook'zo;n negertquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
De afwas wordt tegenwoordig voor mij gedaan.
Door een neger.
Geloof me, deze is alleen genoeg voor de afwas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geloof me, deze is alleen genoeg voor de afwas.erg jammer, die lui hebben kwaliteitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
erg jammer, die lui hebben kwaliteiten
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat dat het britse gedeelte in m was
damn. ik heb zin
Anders ik wel. Maar jij hebt zaterdag seks en bier en ik moet nog weken wachten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat dat het britse gedeelte in m was
damn. ik heb zin
Woon je nog steeds in Duitsland?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anders ik wel. Maar jij hebt zaterdag seks en bier en ik moet nog weken wachten.
Ik zou je bijna bellen om je die moskeeen te laten horen. Het is echt bizar. Letterlijk 5 moskees door elkaar, echt KEIhard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |