"Life".quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef xFriendx het volgende:
Valt stil inderdaad. Er is vast ergens een te gekke party voor singles aan de gang.
Bij heulmacho thuisquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef xFriendx het volgende:
Valt stil inderdaad. Er is vast ergens een te gekke party voor singles aan de gang.
De jongeman dus nog ziek.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik was bezig met Peuter.
Techno: fijn dat het goed gaat.Met Peuter gaat het op en af.
Dat is belangrijker dan Fok.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik was bezig met Peuter.
Ja, leek weer wat beter maar toch niet helemaal zichzelf. Ik zal jullie de smerige praatjes besparen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De jongeman dus nog ziek.Beterschap.
Bewaar dat maar voor stbaby.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja, leek weer wat beter maar toch niet helemaal zichzelf. Ik zal jullie de smerige praatjes besparen.
Ben wel wat gewend. Maar laten we het smakelijk houden inderdaad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja, leek weer wat beter maar toch niet helemaal zichzelf. Ik zal jullie de smerige praatjes besparen.
Die kickt op gore verhalen?quote:
quote:
Ik was mijn keuken opruimen en de was ophangen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef xFriendx het volgende:
Ikke! Duhquote:
Kusje voor peuter en zn moeder.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik was bezig met Peuter.
Hoi Bengeltjequote:
Dus als ik jou binnenkort eens een bezoekje breng, ten alle tijden m'n winterjas aanhouden?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ikke! Duh
Tijntje heeft een verkapt naamtopic gemaakt
Sorry.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ikke! Duh
Hey FF!quote:
Waar was u al die tijd?quote:
Dat is best lief van Tijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ikke! Duh
quote:
Dit draaiden ze dinsdag op de boat partyquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Hey FF!
Dat soort house is niet helemaal mijn ding... try this.
Yup. En je bier staat ten alle tijde koudquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus als ik jou binnenkort eens een bezoekje breng, ten alle tijden m'n winterjas aanhouden?
Das wel een enorm voordeel! Nadeel van teveel koud bier is dat ik dan niet meer mag rijden.. hmm..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yup. En je bier staat ten alle tijde koud
*aait over bol*quote:
Dat moet haast wel een leuk feestje zijn geweest.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:16 schreef Barbusse het volgende:
Dit draaiden ze dinsdag op de boat party![]()
![]()
Und wiequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat moet haast wel een leuk feestje zijn geweest.
Mag ik een glaasje water en even liggen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:17 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
*aait over bol*
Sssht, stil maar, hij maakt een grapje.
Dan neem je toch de bus?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel een enorm voordeel! Nadeel van teveel koud bier is dat ik dan niet meer mag rijden.. hmm..
ik moest lachenquote:
Wrom? Omdat hij schaamhaar heeft en jij nog niet?quote:
Auw. Die was gemeen!quote:
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topicsquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wrom? Omdat hij schaamhaar heeft en jij nog niet?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wrom? Omdat hij schaamhaar heeft en jij nog niet?
quote:
Ja sorry, hij was heel erg flauw, maar ik MOEST 'm makenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Auw. Die was gemeen!![]()
Ik ga echt niet met 't OV, ookal is het maar naar Gorkum, ik pak de auto wel..
En stiekum mag ik zelf nieteens mijn bus een bus noemen, maar heet 't officieel een tourincar!
Ik moest er stiekem zelf ook wel om lachen hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry, hij was heel erg flauw, maar ik MOEST 'm maken
quote:
Na und?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
Heeft Socios zoveel klonen of wat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:21 schreef Graseter het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
Iedereen wil het 1,5 miljoenste topic openen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft Socios zoveel klonen of wat?
Why?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Iedereen wil het 1,5 miljoenste topic openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |