"Life".quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef xFriendx het volgende:
Valt stil inderdaad. Er is vast ergens een te gekke party voor singles aan de gang.
Bij heulmacho thuisquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef xFriendx het volgende:
Valt stil inderdaad. Er is vast ergens een te gekke party voor singles aan de gang.
De jongeman dus nog ziek.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik was bezig met Peuter.
Techno: fijn dat het goed gaat.Met Peuter gaat het op en af.
Dat is belangrijker dan Fok.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik was bezig met Peuter.
Ja, leek weer wat beter maar toch niet helemaal zichzelf. Ik zal jullie de smerige praatjes besparen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De jongeman dus nog ziek.Beterschap.
Bewaar dat maar voor stbaby.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja, leek weer wat beter maar toch niet helemaal zichzelf. Ik zal jullie de smerige praatjes besparen.
Ben wel wat gewend. Maar laten we het smakelijk houden inderdaad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja, leek weer wat beter maar toch niet helemaal zichzelf. Ik zal jullie de smerige praatjes besparen.
Die kickt op gore verhalen?quote:
quote:
Ik was mijn keuken opruimen en de was ophangen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef xFriendx het volgende:
Ikke! Duhquote:
Kusje voor peuter en zn moeder.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik was bezig met Peuter.
Hoi Bengeltjequote:
Dus als ik jou binnenkort eens een bezoekje breng, ten alle tijden m'n winterjas aanhouden?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ikke! Duh
Tijntje heeft een verkapt naamtopic gemaakt
Sorry.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ikke! Duh
Hey FF!quote:
Waar was u al die tijd?quote:
Dat is best lief van Tijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ikke! Duh
quote:
Dit draaiden ze dinsdag op de boat partyquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Hey FF!
Dat soort house is niet helemaal mijn ding... try this.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |