Mee eens.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:15 schreef Lotusss het volgende:
* Lotusss is zo blij dat ze alleen woont![]()
Die linkjes zal ik moeten opslaan. Internet is kneiterbrak hier.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Torero.![]()
Kijk, dit is nou lekkere techno. F*ck minimal.![]()
Waarom ben jij blij dat Lotusss alleen woont?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mee eens.
(en dat mijn leidingen niet verstopt zitten hier anders krijg je nog last van een opdringerige loodgieter)
Volgens mij is iedereen hier er hartstikke blij mee....quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom ben jij blij dat Lotusss alleen woont?
Aww.. Ik had je toch al eerder gezegd dat mocht je ergens hulp bij nodig hebben m'n pm box vol te stouwen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen hier er hartstikke blij mee....
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jup. Zoveel echte studentenflats hebben we hier niet
Ik sta niet te springen omdat Lotusss alleen woont, mee eens omdat op jezelf en alleen wonen ook wel tof is (of kan zijn, tis wat je er van maakt natuurlijk)quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom ben jij blij dat Lotusss alleen woont?
Ik weet het hoor.... ik ben de enige hier die frigide is en die kou zijn ze niet gewend met het weer de laatste tijdquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww.. Ik had je toch al eerder gezegd dat mocht je ergens hulp bij nodig hebben m'n pm box vol te stouwen?
Zo niet dan toch, bij deze
We gaan ze allemaal begluren. Kijken of UP opstaatquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jup. Zoveel echte studentenflats hebben we hier niet
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We gaan ze allemaal begluren. Kijken of UP opstaat
Nee hoor macho! Ik maak maar n grapje.
De nada.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die linkjes zal ik moeten opslaan. Internet is kneiterbrak hier.
Maar minimal is ook heerlijk.![]()
grazie trouwens.
Ach, wat boeit 't verder, alsof een man en vrouw niet gewoon vriendschappelijk met elkaar om kunnen gaan..quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet het hoor.... ik ben de enige hier die frigide is en die kou zijn ze niet gewend met het weer de laatste tijd
Koude drank ftw
Ik weet het, heb genoeg mannelijke vrienden waarbij het puur en alleen platonisch is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, wat boeit 't verder, alsof een man en vrouw niet gewoon vriendschappelijk met elkaar om kunnen gaan..
Nog maar net of al een paar maanden?quote:Sta je al lang op <de site>?
Dat je opzoek bent of gewoon wat rondkijkt?quote:En waarom sta je <de site>?
(de lastigste vraag eigenlijk)quote:Heb jij al wat contacten op gedaan?
Heul simpel.. de waarheid..quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Socios het volgende:
Even een brandende vraag aan de single dames tussendoor. Ik ben de afgelopen dagen ook actief op een datingsite. En heb al wat mailcontact, maar vaak komen de vrouwen met de onderstaande gequote vragen.
Wat is het beste om te antwoorden op deze lastige vragen voor het meeste kans op succes?
[..]
Nog maar net of al een paar maanden?
[..]
Dat je opzoek bent of gewoon wat rondkijkt?
[..]
(de lastigste vraag eigenlijk)
Willen ze juist horen dat je alleen contact met haar hebt of juist dat je heel populair bent en veel berichten krijgt en contacten legt?
Kan ik best hoor!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, wat boeit 't verder, alsof een man en vrouw niet gewoon vriendschappelijk met elkaar om kunnen gaan..
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Socios het volgende:
Even een brandende vraag aan de single dames tussendoor. Ik ben de afgelopen dagen ook actief op een datingsite. En heb al wat mailcontact, maar vaak komen de vrouwen met de onderstaande gequote vragen.
Wat is het beste om te antwoorden op deze lastige vragen voor het meeste kans op succes?
[..]
Nog maar net of al een paar maanden?
[..]
Dat je opzoek bent of gewoon wat rondkijkt?
[..]
(de lastigste vraag eigenlijk)
Willen ze juist horen dat je alleen contact met haar hebt of juist dat je heel populair bent en veel berichten krijgt en contacten legt?
Dat dus. Ga je niet anders voordoen dan je bent.quote:
Dat dus... sowieso het "juiste" antwoord hangt toch van de dame in kwestie af, de ene hoort liever dit en de ander dat.quote:
Ja, maar jij speelt vals! Jij voelt je sowieso niet aangetrokken tot vrouwen..quote:
Weet ik toch!quote:
En je moest eens weten wat voor voordelen hem dat oplevert! Tenminste.. jullie zouden het als voordelen zienquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar jij speelt vals! Jij voelt je sowieso niet aangetrokken tot vrouwen..
Snap ik... Maar wat is het ´meest sociaal gewenste antwoord´? Het zijn gewoon van die kutvragen die iedere keer terugkomen. Waarom stellen (bijna alle) vrouwen die vragen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:29 schreef DR34M3R het volgende:
Dat dus. Ga je niet anders voordoen dan je bent.
Ik kan me er iets bij voorstellen ja, dat dan wel..quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En je moest eens weten wat voor voordelen hem dat oplevert! Tenminste.. jullie zouden het als voordelen zien
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:31 schreef Socios het volgende:
Snap ik... Maar wat is het ´meest sociaal gewenste antwoord´? Het zijn gewoon van die kutvragen die iedere keer terugkomen. Waarom stellen (bijna alle) vrouwen die vragen?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:29 schreef Techno het volgende:
het "juiste" antwoord hangt toch van de dame in kwestie af, de ene hoort liever dit en de ander dat.
Dan draai je het toch om, stel de vrouwen zelf die vragen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Snap ik... Maar wat is het ´meest sociaal gewenste antwoord´? Het zijn gewoon van die kutvragen die iedere keer terugkomen. Waarom stellen (bijna alle) vrouwen die vragen?
Het zijn vragen om te testen of de man niet te wanhopig of te playerig is. Als je ze naar waarheid beantwoordt (hey, je zit nog maar net op de sitequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Om een gespreksonderwerp te hebben. Wat vraag je aan iemand die je niet kent en waarvan je alleen weet dat je als gemeenschappelijke deler die site hebt iig?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou en! Jij toch ook niet tot iedere vrouw?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar jij speelt vals! Jij voelt je sowieso niet aangetrokken tot vrouwen..
Thanks. Ik probeer ze wel te beantwoorden dan. Sommige vrouwen wel kortzichtig op die sites, hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Lotusss het volgende:
Het zijn vragen om te testen of de man niet te wanhopig of te playerig is. Als je ze naar waarheid beantwoordt (hey, je zit nog maar net op de site) dan moet het goedkomen.
elke mannelijke single steigert voor ook maar een vleugje vrouwelijke hormonenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou en! Jij toch ook niet tot iedere vrouw?
Niet iedere, neequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou en! Jij toch ook niet tot iedere vrouw?
Spreek voor jezelf Carbio-knulquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
elke mannelijke single steigert voor ook maar een vleugje vrouwelijke hormonen
-1 generalisatiequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef djayzz het volgende:
Nee helaas niet, hoewel een vleugje Lily in de buurt is als ik langs Purmerend raas met de treinquote:
Dat zou dan ook betekenen dat ik geen mannelijke vrienden zou kunnen hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zoals je hier weer doet bedoel je? Reactie op aantal aantijgingen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef Socios het volgende:
Maar goed, eens verder kijken dan alleen FOK! Ik wil het alleen daar niet ook ´verknallen´ zoals in dit topic een beetje gebeurd is om in contact te komen met single vrouwen.
Ik was van het weekend op vakantie en wilde graag even reageren, maar ja, dat topic was toen al op slot.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:42 schreef Techno het volgende:
Zoals je hier weer doet bedoel je? Reactie op aantal aantijgingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |