Het zijn vragen om te testen of de man niet te wanhopig of te playerig is. Als je ze naar waarheid beantwoordt (hey, je zit nog maar net op de sitequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Snap ik... Maar wat is het ´meest sociaal gewenste antwoord´? Het zijn gewoon van die kutvragen die iedere keer terugkomen. Waarom stellen (bijna alle) vrouwen die vragen?
Om een gespreksonderwerp te hebben. Wat vraag je aan iemand die je niet kent en waarvan je alleen weet dat je als gemeenschappelijke deler die site hebt iig?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Snap ik... Maar wat is het ´meest sociaal gewenste antwoord´? Het zijn gewoon van die kutvragen die iedere keer terugkomen. Waarom stellen (bijna alle) vrouwen die vragen?
Nou en! Jij toch ook niet tot iedere vrouw?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar jij speelt vals! Jij voelt je sowieso niet aangetrokken tot vrouwen..
Thanks. Ik probeer ze wel te beantwoorden dan. Sommige vrouwen wel kortzichtig op die sites, hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Lotusss het volgende:
Het zijn vragen om te testen of de man niet te wanhopig of te playerig is. Als je ze naar waarheid beantwoordt (hey, je zit nog maar net op de site) dan moet het goedkomen.
elke mannelijke single steigert voor ook maar een vleugje vrouwelijke hormonenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou en! Jij toch ook niet tot iedere vrouw?
Niet iedere, neequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou en! Jij toch ook niet tot iedere vrouw?
Spreek voor jezelf Carbio-knulquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
elke mannelijke single steigert voor ook maar een vleugje vrouwelijke hormonen
-1 generalisatiequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef djayzz het volgende:
Nee helaas niet, hoewel een vleugje Lily in de buurt is als ik langs Purmerend raas met de treinquote:
Dat zou dan ook betekenen dat ik geen mannelijke vrienden zou kunnen hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zoals je hier weer doet bedoel je? Reactie op aantal aantijgingen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef Socios het volgende:
Maar goed, eens verder kijken dan alleen FOK! Ik wil het alleen daar niet ook ´verknallen´ zoals in dit topic een beetje gebeurd is om in contact te komen met single vrouwen.
Ik was van het weekend op vakantie en wilde graag even reageren, maar ja, dat topic was toen al op slot.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:42 schreef Techno het volgende:
Zoals je hier weer doet bedoel je? Reactie op aantal aantijgingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |