Hoiquote:
Doeiquote:
Ja doei. Slaapze.quote:
Ja, al een paar dagen niet gepost hier. Dus ik dacht ik kom maar weer een keer langsquote:
Pics van je zusjedochter?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
We kunnen het over kinderen hebben, bijvoorbeeld.
Welkom, as ever!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, al een paar dagen niet gepost hier. Dus ik dacht ik kom maar weer een keer langs
Nogal, ik moet nu iets te doen hebben, niet een pagina bekijken waar niets gebeurt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:31 schreef Lily-Ella het volgende:
Nu zou ik een link kunnen geven van de R&P SC maar dat zou flauw zijn.
Whut!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wil je dat NOOIT meer zeggen?!
Opvoedkundig 6 uitgehongerde Rottweilers op hem los te laten bedoel je?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]soms heb ik zin om een opvoedkundig verantwoorde tik uit te delen bij jou
Echt, sommigen van ons komen daar echt niet mee weg zonder gevolgenquote:
Doe ik wel voor je, kan jij naar bed.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je wilde slaapverwekkend. Een SC waar niets gebeurt past wel in die categorie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nogal, ik moet nu iets te doen hebben, niet een pagina bekijken waar niets gebeurt.Of te weinig.
Die is te oud voor je!quote:
Een corrigerende tik is toegestaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik geloof dat Techno slim genoeg is om er niet op in te gaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt, sommigen van ons komen daar echt niet mee weg zonder gevolgen
Lily.. Trussie.. dat vind ik niet bij jou passen.. Heel niet!quote:
dat is zo'n nutteloos terugkerende discussiequote:
Nee, zo werkt dat bij mij helaas niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Lily-Ella het volgende:
Je wilde slaapverwekkend. Een SC waar niets gebeurt past wel in die categorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |