Ik noemde slechts de deadline voor mijn e-mail replyquote:
Welke e-mail reply?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:09 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik noemde slechts de deadline voor mijn e-mail reply
Zo single als een pringlequote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar ben je nou single of niet?
Daar heb jij weer een punt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar pringles zitten met zn allen in een buis.
Moet morgen om 16.00 pas werken. Kwam nu ook van mijn werk af. Tot iets na 0.00 uur gewerkt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
ja, valt me op... morgen geen verplichtingen ofzo
Ai, ai, ai, Dat stelt mn eerdere opmerking wel op de proefquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet morgen om 16.00 pas werken. Kwam nu ook van mijn werk af. Tot iets na 0.00 uur gewerkt.
Ah zo. Ach, ik ga nu zelf ook slapen. Genoeg afleiding gehad na het werken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:32 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ai, ai, ai, Dat stelt mn eerdere opmerking wel op de proef
Adieuquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo. Ach, ik ga nu zelf ook slapen. Genoeg afleiding gehad na het werken.![]()
Sweet dreams.
Hey Bos... jij was toch die gast die mij altijd zo vriendelijk groette in dit topic?quote:
Weinig verrassend deze dagen voor iemand die uit Nijmegen komt.quote:
Oja, moet dat nmgn nog door beuningen vervangenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:29 schreef Dubby het volgende:
[..]
Weinig verrassend deze dagen voor iemand die uit Nijmegen komt.
Kloon!quote:
als er een god was, had ie van elke week wel zomerfeesten gemaaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon!![]()
Haha dronken, geniet ervan!![]()
Ik kan nog niet slapen en wilde net een peukje gaan doen op het balkon. Begint de moskee achter mij opeens weer te jengelen. Het is godverdomme HALF 5 's ochtends!!!!! En ik ben geen moslim, dus flikker op met die zooi.
Je moet toch wel een waardeloze moslim zijn als je niet eens je wekker op half 5 kan zetten om te bidden.
Sowieso een waardeloze God. Als ie echt bestond, dan had ie in elke moslim wel een automatische klok ingebouwd zodat hij kan gaan bidden wanneer dat "moet"..
Ah ja de zomerfeesten! Heb goeie verhalen over gehoord. Lekker genieten dus? Mooi!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als er een god was, had ie van elke week wel zomerfeesten gemaakt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ja de zomerfeesten! Heb goeie verhalen over gehoord. Lekker genieten dus? Mooi!
Hoest met je crib? Issie al af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |