Realm: Aggramarquote:classpc Naochan-(A)- Rogue
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Chromaggusquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Darkmoon Fairequote:
Realm: Darkspearquote:Olment Olment-(A)- Shaman (80)
Realm: Darksorrowquote:Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor-(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Karazhanquote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
quote:
Realm: Ragnarosquote:BWRaep Ockeros-(A)- Warrior (80)
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Skullcrusherquote:
quote:R-Mon Athelia-(A)- Priest
Realm: Spinebreakerquote:WyriHaximus Wyrihaximus-(H)- Rogue
Realm: Stormscalequote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
quote:Dibble Phantium-(A)- Hunter
Realm: Tarren Millquote:SharQueDo Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Terenasquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
quote:Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
Realm: The Sha'tarquote:Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: Turalyonquote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (66)
quote:
Realm: Twilight's Hammerquote:SharQueDo Icebear-(A)- Druid (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.quote:Joyvke Shenarea-(A)- Priest (80)
maak dan gewoon een alt aan op chromaggusquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef Waterflesje het volgende:
Het is helaas dat ik in shadowsong zit, omdat iedereen die ik ken daar zit. Anders was ik wel in de guild gekomen.
yup, denk dat ik vanavond nog ff half uurtje kan levelenquote:
Tja we hebben allemaal ergens nog een 80 zittenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:22 schreef Amnistia het volgende:
Drizzt_DoUrden - Vakarian - Orc Warrior
Lifeblind - Sammath - Undead Warlock
Olment - Lyanda - Bloodelf Rogue
MarkyB - Fokjemodder - Troll Priest
Shoombak - Cernunas - Undead Warrior
Amnistia - Amnistia - Undead Warrior
Heb op Runetotem nog een lvl 80 undead warrior ziten.
idd,, deze lijst gaan nu puur voor de Fok! Guild =)quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:23 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Tja we hebben allemaal ergens nog een 80 zitten
ik heb geen ideequote:Op donderdag 22 juli 2010 12:59 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wie zijn céylin en ceylin dan D":
die knop zit er nog steeds héquote:
Sapstengelquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:59 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Xynix = xienix en is geloof ik undead magequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:04 schreef Olment het volgende:
btw, zover had ik het lijstje in de wiki OP al aangepast:
- MarkyB - Fokjemodder - Troll Priest
- Lifeblind - Sammath - Undead Warlock
- Olment - Lyanda - Bloodelf Rogue
- SharQueDo - Sharqy - Bloodelf Paladin
- Amnistia - Amnistia - Undead Warrior
- Drizzt_DoUrden - Vakarian - Orc Warrior
- Sapstengel - -
- Windigo - Safirre - Bloodelf Paladin
- Civilian - -
- Reneuh - Sproeikanon - Undead Rogue
- Xynix - -
- Sejt - Drazic - Undead Mage
- Ferdii - Ferdii - Bloodelf Priest
- Shoombak - Cernunas - Undead Warrior
- Evertjan - Necrod - Troll Shaman
- Junglebeast - Kippenvel - Undead Mage
Het was pas leuk toen ik gisteravond een FA trainer ging zoeken:P K heb geen idee waar die zooi allemaal zit in SMCquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:25 schreef MarkyB het volgende:
Trouwens mn eerste horde, moet nog wel wennen aan de hoofdstad afkortingen. Ben zo gewend aan SW en IF
Samequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:25 schreef MarkyB het volgende:
Trouwens mn eerste horde, moet nog wel wennen aan de hoofdstad afkortingen. Ben zo gewend aan SW en IF
SMC is ook altijd uitgestorven.. je kan beter de portal in SMC naar UC pakken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Het was pas leuk toen ik gisteravond een FA trainer ging zoeken:P K heb geen idee waar die zooi allemaal zit in SMC
wat is je class/race? dan add ik je in de OPquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:29 schreef joyvke het volgende:
Ik zit ook in de guild, als Shenarea, maar ik denk niet dat ik ooit level 80 ga worden.
omdat goldsellers/spammers nu eerst een KLOTE stuk moeten lopen naar een beetje fatsoe4nlijke capital ipv gewoon in de beginarea iedereen volspammenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:35 schreef Reneuh het volgende:
Waarom vind ik in het begin gebied van de undead geen mailbox![]()
http://www.wowwiki.com/Deathknell dus
Geen een startgebied heeft een mailbox. Hobbel even verder naar Brill (2 minuten lopen ofzo)quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:35 schreef Reneuh het volgende:
Waarom vind ik in het begin gebied van de undead geen mailbox![]()
http://www.wowwiki.com/Deathknell dus
Ik ben trouwens al bijna een lvl verder.. opschieten jijquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:36 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Geen een startgebied heeft een mailbox. Hobbel even verder naar Brill (2 minuten lopen ofzo)
Undead Rogue.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:35 schreef Olment het volgende:
[..]
wat is je class/race? dan add ik je in de OP
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:41 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik ben trouwens al bijna een lvl verder.. opschieten jij
was het iddquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:45 schreef joyvke het volgende:
[..]
Undead Rogue.
Wilde me er zelf bij zetten, maar wist niet of het de "raider" list was ofzo.
geen sadface, jij verdient nu vast bakken met geldquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Jajajajaja! Niet iedereen heeft vakantie hoor!
Haha dat ben ik jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:59 schreef SuperKaasNacho het volgende:
wat zijn de classes van je 2 chars sap? dan add ik je in de OP helemaalquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha dat ben ik ja.
RAF bonus ftw.
Ik ben de enige druid volgens mij, dikke_donder.
We hebben 2 druids er in zittenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:54 schreef dikke_donder het volgende:
niemand in Wipe Power met een druid?
Dat dan weer welquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:48 schreef Olment het volgende:
[..]
geen sadface, jij verdient nu vast bakken met geld
Da's goed hoor, dat werk doe ik in t echte leven ook!quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:46 schreef SharQueDo het volgende:
Ik vind dat we Windigo een speciale rank 'Koffiejuffrouw' moeten geven, alleen voor haar.![]()
als er toch gezet is dan wil ik ook wel een mok koffie.quote:
Nope, na gezeik met een aantal mensen niet meer. Ik heb een foto in US staan in t volgende topic: Post hier je hyves profielfoto #5 .quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:44 schreef Olment het volgende:
in je fobo valt neit veel te lurken windigo
dan daar maar ff gelurkedquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:47 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nope, na gezeik met een aantal mensen niet meer. Ik heb een foto in US staan in t volgende topic: Post hier je hyves profielfoto #5 .
Blast Wave, Dragon's Breath, Impactquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:02 schreef Sejt het volgende:
Vanavond zal ik m'n eerste stappen op Chromaggus maken!
Voor de verandering maar eens als Fire gaan levelen en dan een CC-spec voor zover dat mogelijk is
Daar dacht ik inderdaad aanquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blast Wave, Dragon's Breath, Impact. Heb een tijdje fire PvP gedaan, niet de meest succesvolle pvp spec maar erg leuk.
die groene vind ik toch een beetje tequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:47 schreef Amnistia het volgende:
Ik heb mijn WoW shirt ook weer uit de kast getoverd:
[ afbeelding ]
het is zo'n humor shirt wat je opstap aan doetquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
die groene vind ik toch een beetje te
... neequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:56 schreef Olment het volgende:
[..]
het is zo'n humor shirt wat je opstap aan doet
jij bent er 1tje die in een pak met slieps opstap gaat?quote:
Ik ben DuTank niet :pquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:06 schreef Olment het volgende:
[..]
jij bent er 1tje die in een pak met slieps opstap gaat?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:56 schreef Olment het volgende:
[..]
het is zo'n humor shirt wat je opstap aan doet
Let's bash himquote:
^^ hijs volgens mij al niet meer hierquote:
welke andere speel je nu dan? want WoW is toch echt wel 1 van de vetstequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:45 schreef HeulMacho het volgende:
Zucht. Zal ik dan toch m'n andere MMORPG's eens opgeven en weer aan WOW beginnen? Ik mis 't....
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdekut, volgens mij is mn account gehacked
aionquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:46 schreef Olment het volgende:
[..]
welke andere speel je nu dan? want WoW is toch echt wel 1 van de vetste
en je vind er minder aan nu en bent weer aan het denken om (terug) wow te gaan spelen?quote:
Mijn wachtwoord klopte niet toen ik in wilde loggenquote:
mocht je zooi kwijt zijn dan kun je deze altijd via een ticket terug krijgen (incase you didnt know)quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn wachtwoord klopte niet toen ik in wilde loggenIk heb het 3x geprobeerd, gekeken of capslock niet aanstond, rustig getypt ipv het snelle wat ik altijd doe... maar niks hoor
Heb via de officiële site mn wachtwoord veranderd, en nu is mn account temporarily suspended
heb je ook geprobeerd om op battle.net in te loggen voordat je je pass veranderde?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik zit nu ook in m'n payment history te kijken, maar daar kan het niet aan liggen. Ik moet nog minstens 2 dagen kunnen spelen tot ik weer een maandje moet kopen
Yup, werkte niet. Na de aanpassing weer wel...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:02 schreef Olment het volgende:
[..]
heb je ook geprobeerd om op battle.net in te loggen voordat je je pass veranderde?
Ik weet niet hoe ze de afweging maken. Wij hebben al meerdere keren gehad dat de guildbank werd bestolen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Tenminste,, zo was het bij ons toen de guildbank werd geleegd door iemand. Er is toen van de 4k maar 1k terug gezet. Alle items waren wel terug gezet.
awesome, als je meer teurg krijgt dan dat je had =)quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:07 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze de afweging maken. Wij hebben al meerdere keren gehad dat de guildbank werd bestolen.
Soms krijg je de helft terug, soms exact wat er weggenomen was, soms meer (het dubbele was de beste "score").
Lief als ik ben (quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:08 schreef Olment het volgende:
[..]
awesome, als je meer teurg krijgt dan dat je had =)
Ik had dat vanochtend ook, met de nieuwe Battle.net site. Twee keer ging het fout, ondanks dat ik mijn gegevens goed invulde. De derde keer lukte het pas. Ik zal de eerste twee keer toch iets fout ingevuld hebben, waarschijnlijk de authenticator code. Volgens mij deed ik alles wel goed, maar ik was nog vrij slaperig toen het gebeurde, dus je weet maar nooit.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn wachtwoord klopte niet toen ik in wilde loggenIk heb het 3x geprobeerd, gekeken of capslock niet aanstond, rustig getypt ipv het snelle wat ik altijd doe... maar niks hoor
Heb via de officiële site mn wachtwoord veranderd, en nu is mn account temporarily suspended
sow dat is wel heel langquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef Faithfulness het volgende:
[ afbeelding ]
HOE lang geleden, zeg je?
ow, cool,, welke realm/class speel je? en welke mount hebbie gekocht?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik ben niet offline gegaan, ik ben wow aan het spelen
Net mijn epic mount gekocht, woei
en wat doe je ermee?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kom er net achter dat ik nog een WoW vanille en TBC serial heb liggen
Als ik niet meer bij me oude account kan, moet ik met die overnieuw beginnen. Lukt het wel, dan misschien voor rafquote:
/who Wipe Powerquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:00 schreef Reneuh het volgende:
Is er iemand die me een Guild invite kan geven? Hoe kan ik checken of iemand online is? (noob ik weet)
Veel dingen, maar vooral omdat ik Asperger heb. Daarom werk ik nu ook niet, en ga ik daar in klinische dagbehandeling voor 5 dagen per week om te leren normaal sociaal te functionerenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom moet je naar de psych?
zijn dat volledige dagen of zeg ma van 9 tot 6?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Veel dingen, maar vooral omdat ik Asperger heb. Daarom werk ik nu ook niet, en ga ik daar in klinische dagbehandeling voor 5 dagen per week om te leren normaal sociaal te functioneren
Nee, dat zijn dagen inclusief overnachting, en dat ga ik voor een jaar doen om mn sociale vaardigheden te verbeterenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:18 schreef Olment het volgende:
[..]
zijn dat volledige dagen of zeg ma van 9 tot 6?
Hmmmquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Veel dingen, maar vooral omdat ik Asperger heb. Daarom werk ik nu ook niet, en ga ik daar in klinische dagbehandeling voor 5 dagen per week om te leren normaal sociaal te functioneren
Nou ja, in het weekend ben ik thuis. Van vrijdagmiddag tot zondagavondquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:18 schreef Olment het volgende:
[..]
zijn dat volledige dagen of zeg ma van 9 tot 6?
dus je gaat stoppen met Fok!?![]()
Unix Epochquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef Faithfulness het volgende:
[ afbeelding ]
HOE lang geleden, zeg je?
dus we hebben tot oktober om te levelen, gearen en LK op hc te killequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou ja, in het weekend ben ik thuis. Van vrijdagmiddag tot zondagavondDus ik stop niet met fok en ook niet met wow, maar doordeweeks ben ik er dan niet nee
maar duurt nog even, oktober pas..
Kan altijd nog in de weekenden mee raiden, of niet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:54 schreef Olment het volgende:
[..]
dus we hebben tot oktober om te levelen, gearen en LK op hc te killevoordat je niet meer mee kan doen ^^
Dan zijn we je al lang voorbij qua lvlquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Kan altijd nog in de weekenden mee raiden, of niet?
80 ben je voort in no-timequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zijn we je al lang voorbij qua lvl
Heb jij ook al problemen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oeh als we gaan apply-en ga ik het niet redden denk ik.
En kak, kut payment service lijn is maar toch 8 uur open :/
In oktober ben ik echt wel 80 hoor..quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zijn we je al lang voorbij qua lvl
JA JIJ BENT NIET GEHACKT!! EINZ!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
In oktober ben ik echt wel 80 hoor..
Ja en ik heb geen levenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JA JIJ BENT NIET GEHACKT!! EINZ!
volgens mij kan iedereen inv.. /w me anders ff op Amnistia..quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef Sesh het volgende:
Hey fokkers, jullie kennen me waarschijnlijk niet want ik lees meestal alleen dit topic en post (haast) nooit.
Ik vind de fok guild een leuk initiatief en het lijkt me dan ook leuk om de guild te joinen.
Kan ik gewoon iemand van de guild in-game wisperen voor een invite of moet ik nog ergens apply-en?
Volgens mij kan dat wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef unaco10 het volgende:
Opzich lijkt het me wel leuk om de guild te joinen met een nieuw char. geen zin om een level 80 te transferren (ook ik zit op Shadowsong en ken daar erg veel mensen sinds de release van WoW Vanilla).
Heb nog wel ergens een level 58 bloodelf rogue rondslingeren die ik opzich wel over kan zetten, jammer dat m'n accounts expired zijn.
Is het al mogelijk om een Scroll of Resurrection te gebruiken op een WotLK account?
Ja, gewoon even /who wipe power typen en dan iemand uit die lijst een wisp sturen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef Sesh het volgende:
Hey fokkers, jullie kennen me waarschijnlijk niet want ik lees meestal alleen dit topic en post (haast) nooit.
Ik vind de fok guild een leuk initiatief en het lijkt me dan ook leuk om de guild te joinen.
Kan ik gewoon iemand van de guild in-game wisperen voor een invite of moet ik nog ergens apply-en?
Jezus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, gewoon even /who wipe power typen en dan iemand uit die lijst een wisp sturen.
RAF levellen gaat lekker trouwens, bijna level 33. Straks even door Dustwallow Marsh rennen en later Hinterlands. Twee fijne zones.
wat is nog nodig voor die guild ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:02 schreef Olment het volgende:
- MarkyB - Fokjemodder - Troll Priest
- Lifeblind - Sammath - Undead Warlock
- Olment - Lyanda - Bloodelf Rogue
- SharQueDo - Sharqy - Bloodelf Paladin
- Amnistia - Amnistia - Undead Warrior
- Drizzt_DoUrden - Vakarian - Orc Warrior
- Sapstengel - céylin - Tauren Druid; ceylin - Tauren Druid
- Windigo - Safirre - Bloodelf Paladin
- Civilian - Civilian -
- Reneuh - Sproeikanon - Undead Rogue
- Xynix - Roflcorpse - Undead Mage
- Sejt - Drazic - Undead Mage
- Ferdii - Ferdii - Bloodelf Priest
- Shoombak - Cernunas - Undead Warrior
- Evertjan - Necrod - Troll Shaman
- Junglebeast - Kippenvel - Undead Mage
- Joyvke - Shenarea - Undead Rogue
Als jij van 60 naar 80 leveled dan doe je die ervaring echt wel opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 05:50 schreef Maureentje het volgende:
[..]
wat is nog nodig voor die guild ?Heb eik geen zin om nog een char te levellen,kan een mage of warlock transferren (zijn in de 60 ,maar heb die via raf dus geen goede ervaring nog mee
) of is een dk ook welkom ?
Jup, 2 pala tanks en één warrior, één priest en een holy palaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:34 schreef joyvke het volgende:
[..]
Als jij van 60 naar 80 leveled dan doe je die ervaring echt wel op. Zo is het bij mij ook gegaan op de characters die ik met RAF had geleveld.
Heeft de guild überhaupt wel healers/ tanks?
Dat vind ik echt de enige must van betalen voor wow. Wanneer ik voor iets betaal wil ik ook snel support.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel tof dat Customer Support toch vrij snel op me reageerdeDenk dat ik afgelopen nacht rond 5u gehackt ben, en was daarnet om 23:15 weer "unhacked" + alle spullen terug
Mag je wel heel hard gaan lvlen.. ik ga je namelijk vandaag voorbijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:06 schreef lifeblind het volgende:
Level 13 ondertussen al. Vanavond maar weer eens even flink doorlevellen.
*start afleidingsmanouvre op msn*quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:18 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Mag je wel heel hard gaan lvlen.. ik ga je namelijk vandaag voorbij
Ik ben nu level 16 1/2, en heb de hele dag vrij.. Ik haal de 20 wel vandaagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:18 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Mag je wel heel hard gaan lvlen.. ik ga je namelijk vandaag voorbij
16 alweer? Doe je goed!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:38 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben nu level 16 1/2, en heb de hele dag vrij.. Ik haal de 20 wel vandaag
lvl en als tank gaat prima heb t zelf ook gedaanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef Shoombak het volgende:
Zit te twijfelen of ik mn warrior als tank of dps moet levellen. Zou het liefst zoveel mogelijk instances doen, maar af en toe een paar quests kan ook geen kwaad. Doe je als prot spec nog een beetje dps tijdens het questen?
raid van 12 uur.. Jeetje, ben allang blij dat ik het 4 uur achter elkaar volhoud. Dat gief time valt dus echt meequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:01 schreef lifeblind het volgende:
Ik kan eigenlijk helemaal niet veel levellen dit weekend bedenk ik me net. Vanavond dan wel in ieder geval. Morgen van 14:00 tot 2:00 gaan we met de guild ICC10 doen, en zondagmiddag weet ik nog niet of ik thuis ben, en zondagavond gaan we een 'casual' raid doen met de guild (mijn stem gaat naar Ulduar!).
/y GIEF TIME!
Zeker tank! waarom? Omdat het gewoon zeer simpel is om in een dungeon te komen. questen met tank gaat iets minder snel, maar goed te doen.quote:Zit te twijfelen of ik mn warrior als tank of dps moet levellen.
Ons kennende wordt het de helft van de tijd slap ouwehoeren op ventrilo anywayquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
raid van 12 uur.. Jeetje, ben allang blij dat ik het 4 uur achter elkaar volhoud. Dat gief time valt dus echt mee
Als je instances tankt heb je daar niet echt last van idd. Maar als je gewoon aan het questen gaat (vooral op low level waar je nog geen sanc/divine plea hebt) ga je echt enorm snel out of mana. Althans dat was mijn ervaring.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik ben als paladin nooit oom geweest in een instant de laatste tijd. Die ene blessing of sanctuary + mana spring totem en ik kom niet onder 30%
Ik kom niet onder 30% met mn pala met questen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je instances tankt heb je daar niet echt last van idd. Maar als je gewoon aan het questen gaat (vooral op low level waar je nog geen sanc/divine plea hebt) ga je echt enorm snel out of mana. Althans dat was mijn ervaring.
Whisper of mail me ingame.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:08 schreef Junglebeast het volgende:
Aardig lijstje al.
Ook wel handig om aan Placebo te vragen voor wat player notes met de fok naam. En de proffessions natuurlijk..
Prot is de beste dps spec voor Warriors tot level 40 (Mortal Strike / Bloodthirst). Gewoon onehander + shield, en Prot speccen, zoiets als dit: http://www.wowhead.com/talent#LZZictr00diz Revenge crit voor 1k al op level ~25 (+ nog een target daarnaast), plus je kan er prima mee tanken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef Shoombak het volgende:
Zit te twijfelen of ik mn warrior als tank of dps moet levellen. Zou het liefst zoveel mogelijk instances doen, maar af en toe een paar quests kan ook geen kwaad. Doe je als prot spec nog een beetje dps tijdens het questen?
Ik ben net gehacked......Maar ik speel al maanden geen WoW meer :")quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JA JIJ BENT NIET GEHACKT!! EINZ!
Snel blizzard bellen, account terug halen en hopen dat er veel goodies op staan en dan aan mij geven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben net gehacked......Maar ik speel al maanden geen WoW meer :")
gister ook al bezig geweest met skninning en leatherworkingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef Amnistia het volgende:
Zo lvl 14 en een kwart.. owja en no life plantjes gefarmed
het hoeft niet persee naar Shar te worden gestuurd, na mij mag ook welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Snel blizzard bellen, account terug halen en hopen dat er veel goodies op staan en dan aan mij geven.![]()
Nja problemen, ik had zo'n mobile beveiligings ding, maar iphone had ik toen nieuwe fw opgezet en vergeten eerst dat ding van me account af te halen.quote:
Dat ze daar dan wel op reageren, ik kreeg gewoon een standaard mailtje dat ik vanalles naar Frankrijk moest sturen :/quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel tof dat Customer Support toch vrij snel op me reageerdeDenk dat ik afgelopen nacht rond 5u gehackt ben, en was daarnet om 23:15 weer "unhacked" + alle spullen terug
gief!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:44 schreef Olment het volgende:
[..]
gister ook al bezig geweest met skninning en leatherworking
als er iemand is die toevallig van die armor kits wilt hebben (+8 armor atm) reageer maar ingame, k verkoop ze anders toch aan een vendor
Ja joh, wrijf het er even in ja!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef Amnistia het volgende:
Zo lvl 14 en een kwart.. owja en no life plantjes gefarmed
De ellende heb ik ook een keer gehad. Ze willen dan een recente scan / copy hebben van je identiteitsbewijs. Scan je paspoort mail dat naar hun en waarschijnlijk heb zo je account weer terug.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja problemen, ik had zo'n mobile beveiligings ding, maar iphone had ik toen nieuwe fw opgezet en vergeten eerst dat ding van me account af te halen.
Nu kan ik dus niet inloggen :/
[..]
Dat ze daar dan wel op reageren, ik kreeg gewoon een standaard mailtje dat ik vanalles naar Frankrijk moest sturen :/
Same here :pquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:44 schreef Olment het volgende:
[..]
gister ook al bezig geweest met skninning en leatherworking
als er iemand is die toevallig van die armor kits wilt hebben (+8 armor atm) reageer maar ingame, k verkoop ze anders toch aan een vendor
anders gooien we die zooi gewoon in de GB reneuh, dan kijken ze maarquote:
Heb ik niet eens hoeven doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:20 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
De ellende heb ik ook een keer gehad. Ze willen dan een recente scan / copy hebben van je identiteitsbewijs. Scan je paspoort mail dat naar hun en waarschijnlijk heb zo je account weer terug.
Het is ietwat afhankelijk van wie jouw ticket krijgt bij Blizzard. Als je pech hebt dan moet je de hele zooi scannen en faxen en weet ik veel wat allemaal.quote:
nah een antwoord maar ? Denk dat ik maar lekker op tura blijfquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jup, 2 pala tanks en één warrior, één priest en een holy pala
hoe bedoel je 1 antwoord? moeten we allemaal het zelfde als windigo gaan zeggen? dan krijg je ook zo'n bullshit topic als in ONZquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:34 schreef Maureentje het volgende:
[..]
nah een antwoord maar ? Denk dat ik maar lekker op tura blijf
ik vraag gewoon wat nog nodig is voor ik wat ga transferren of ga levellenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
hoe bedoel je 1 antwoord? moeten we allemaal het zelfde als windigo gaan zeggen? dan krijg je ook zo'n bullshit topic als in ONZ
Mjaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
hoe bedoel je 1 antwoord? moeten we allemaal het zelfde als windigo gaan zeggen? dan krijg je ook zo'n bullshit topic als in ONZ
ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of Eludinges dat schild uit SFK al geloot heeft
Daar zat ie gisteravond zo lekker over te zeikenquote:
Gz! Ga je even BG's rellen of doorstomen naar 20?quote:
Ligt aan je lvlquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:29 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb gewoonweg nog nooit een BG gedaanVolgens mij word ik hard geowned
Ik kan het weer eens proberen ja. Maar van tactieken in PvP weet ik echt niets. Ik weet niet hoe ik als Rogue bijvoorbeeld een mage het beste kan aanpakken. Ja, stealth, shadowstep, enz. Maar of dat genoeg isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ligt aan je lvlIn BG's kun je over het algemeen aardig meedraaien vanaf lvl *6 tot *9 waar * 1, 2, 3 etc is.
Ik heb iig de nodige slachtpartijen aangericht met Vakarian op lvl 18 in WSG
Geen idee, ik BG niet boven de lvl 60quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:45 schreef Reneuh het volgende:
Oh, mijn main zit bijna op lvl 79. Die kan ik dus ideaal voor een BG gebruiken?
Dat lukt me wel goed ja :p Maar dan moet je eerst bij de tegenstander zien te komenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar als rogue gewoon proberen te stunlocken, ik heb er een hekel aan als rogues dat bij mij doen
Ik ga zo even bg rellen na het eten, en dan doorstomen naar 22 vanavondquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gz! Ga je even BG's rellen of doorstomen naar 20?
het is 1 van de ideaalste lvls als je nog geen 80 bent iig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:45 schreef Reneuh het volgende:
Oh, mijn main zit bijna op lvl 79. Die kan ik dus ideaal voor een BG gebruiken?
Hmm, vanaf 51 kun je AV doen, dus vanaf dat moment is het 51-60, 61-70, 71-79 en 80 only, toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:05 schreef Olment het volgende:
[..]
het is 1 van de ideaalste lvls als je nog geen 80 bent iig.
want voor zover ik weet zijn de bg's ingericht like 20-29, 30-39, 40-49, 50-59, 60-69, 70-79, 80
nog iets meer dan een uur hier (tot 6)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 3,5 uur werken... ik wil rellen!
tot dat je er achter komt dat je nog 300 emblem of heroism nodig hebt en je 2 weken lang heroics kan gaan farmenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:58 schreef Blistering het volgende:
Jezus, ik ben maar prot gegaan op m'n warrior om instant queue te hebben, hoe vet. Inmiddels alweer level 76 (74 vanmorgen). Wat is dat veeeeeet zeg! Als je dat nog nooit eerder hebt gedaan in 5 jaar WoW dan is het echt vet vernieuwend en leuk. Woohoo
Vooral de mensen die altijd iets negatiefs achter alles zoeken zijn niet ''zo geweldig leuk''.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:20 schreef Olment het volgende:
[..]
tot dat je er achter komt dat je nog 300 emblem of heroism nodig hebt en je 2 weken lang heroics kan gaan farmen
dan is het niet meer zo geweldig leuk
wel leuk dat je het nu nog leuk vind
ag, bij de ene is het glas half vol, bij de ander half leegquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vooral de mensen die altijd iets negatiefs achter alles zoeken zijn niet ''zo geweldig leuk''.
En thanks.
met WoW niet, IRL.. na een aantal trappisten in een belgisch biercafé wel jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen naar de tyfus lijkt het wel
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:09 schreef Amnistia het volgende:
Wie is trouwens die gast die de rank outsider gekregen heeft?
quote:- Drizzt_DoUrden - Vakarian - Orc Warrior
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Verdorie Drizzt, ik heb 'm nu pas door. Garrus!
pagina terug ofzo gaf ik die link nog, of in het vorige topic rond pagina 5quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:05 schreef Leonos het volgende:
Mijn wachtwoord is veranderd
Maar kan het telefoonnummer nergens vinden van de customer support. Iemand ?
Ik wil spelen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:02 schreef Game_Error het volgende:
En wat is het trouwens heerlijk om als tank en/of healer op lfg te drukken en meteen een instance invite te krijgen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:00 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben ondertussen level 75 en heb zo goed als alle quests in Borean Thundra en Howling Fjord gedaan. Waarheen zal ik nu gaan?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 07:15 schreef joyvke het volgende:
Ik denk dat ik zojuist een transfer heb gehad die me niets heeft gekost :/. Geen finialisation mail gehad, en ook staat hij niet op het lijstje met vorige transfers. Ze zit echter wel op de nieuwe realm.
Zal ik dit melden, hmmmmm.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:46 schreef Olment het volgende:
iedereen slaapt nog of is te druk met dailys.
* Olment is boring werken :S
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:46 schreef Olment het volgende:
iedereen slaapt nog of is te druk met dailys.
* Olment is boring werken :S
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is toch godverfuckingdomme niet te geloven!![]()
![]()
Gaat al de hele avond zo door, 95% verlies ik gewoon, ongeacht Horde of Alliance. Zelfde battlegroup nog wel!!
Echt, ik ga alles bij elkaar leechen. Sets gear, Battlemaster, alles. Fuck het maar.Kots op beide factions.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Heb net naar 22 gelevelled, en ben nu even sociaal aan t doen. Ik zit al de hele week achter mn pc
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ligt dus gewoon aan jezelf. Als je alles verliest met beide factions
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit weer lekker op m'n werk tot 15:00
Vakarian is iig lvl 24, en een hunter altje, Lyam, alweer lvl 8 ofzo
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:21 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bullshit, ik hou met beide characters heel wat mensen in leven (vaak nog #1 healing), en i.t.t. de rest van de mensen in 'mijn' factie, report ik wel incomings, etc.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:27 schreef Evertjan het volgende:
gisteren een Gold run gedaan door ICC 25 toch ff lekker 3k aan gold per persoon verdient
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef joyvke het volgende:
Mensen bieden gold voor items, en dan wordt het verdeeld over 25 man.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Olment het volgende:
[..]
de trash loot ofzo? of ook de bossdrops? dat je ze kan kopen ipv rollen?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:20 schreef Olment het volgende:
[..]
het wordt dan verkocht aan de raid members of ook (geen bop) aan mensen in dalaran zeg ma?
Nee het wordt verkocht binnen de raid, ook BoE's.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:20 schreef Olment het volgende:
[..]
het wordt dan verkocht aan de raid members of ook (geen bop) aan mensen in dalaran zeg ma?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:03 schreef Junglebeast het volgende:
Met een GDKP run kun je bieden op items die droppen bij een baas. Er zijn addons die dat bij kunnen houden.
Loot Log (Boss)
>> Chest (21:08:28)
[Gunship Captain's Mittens]
>><Croga> 4000g
[Scourge Hunter's Vambraces]
>><Joyzou> 700g
[Amulet of the Silent Eulogy]
>><Balduron> 5000g
>> Prince Valanar (21:46:28)
[Incarnadine Band of Mending]
>><Corrinia> 1400g
[Taldaram's Plated Fists]
>><Aylane> 500g
[Geistlord's Punishment Sack]
>><Joyzou> 500g
Enz enz..
Op Tura Ally en Horde hebben we nu van die runs..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
GS zegt alles! Zonder GS kom je tegenwoordig niet meer in een raid. Een persoon die zich helemaal vol geared met PVP items komt gewoon verder dan iemand die echt HC's farmed om eot's te verzamelen. Tactics hoef je niet te kennen, want als jij de enige bent die wiped is het de schuld van de "undergeared" healers/tank. Ze vragen tegenwoordig bij naxx al een GS van minimaal 4500.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:26 schreef Amnistia het volgende:
GS zegt niet zo veel... mensen kunnen heel makkelijke meelopen met een 25 man raid en dan de achiev krijgen.
Ik heb die achievements gehaald met m'n guild met clearen. Wil nog steeds keer de achievements pakken voor speed kill enzo, probeer ik maar niet eens. Ik probeer dan mee te liften op andere guild runs of m'n eigen guild. Laatst andere guild gejoind in naxx25, 8achievs erbijquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:05 schreef SharQueDo het volgende:
Godver, wou net ff een Ony25 pug organiseren... Keihard gefaald. Tanks die de adds niet (op tijd) pakten, healers en melee die in Blast Wave staan, laat staan Deep Breaths die de halve raid uitmoordden. Wat een retards, jezus.
goldwispers was ik al gewend maar dit is echt te laag voor woordenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:07 schreef Rikketik het volgende:
Ik maak het niet veel mee, maar als zo'n hacker me dan whispert:
[ afbeelding ]
Wat een waus.
Shozalar Basinquote:Op zondag 25 juli 2010 16:39 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben ondertussen level 77 en heb alle quest in howling Fjord, Borean Thundra en Grizzly Hills gedaan, waar zal ik nu heen gaan? Ik heb het liefst gebieden die hierop lijken. Netherstorm in TBc vond ik bijvoorbeeld niks.
maar daarna zo snel mogelijk naar icecrown, want je moet de daily's vrijspelen!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, Sholazar. Of alvast beginnen aan die Sons of Hodir chain in Storm Peaks.
5 minuten copper ore farmen levert je op Chromagus Horde iets van 200g op. Alles is echt fuck-ing duur.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:29 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb ook aardig geleveled vandaag, van 7 naar 15. Mochten de leden van White Wipe Power een human pally genaamd Lisztomania tegen komen, misschien later in BG's, dan ben ik dat.![]()
Moet nu maar eens kijken waar ik verder ga levelen. Westfall heb ik ook wel weer eens gezien. Loch Modan lijkt me ook geen reet aan, dus dan wordt het kiezen tussen Darkshore en Azuremyst...
Trouwens, vraagje aan de Horde op Chromaggus: hoe zit het bij jullie met de AH? Bij de Alliance is echt geen donder te koop. Aan de ene kant kut, want alles is duur, maar aan de andere kant is het lekker verdienen; vijf minuten copper ore farmen levert je 10G op.
Daaaamn. En ik dacht al te kunnen patsen met m'n 10g.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
5 minuten copper ore farmen levert je op Chromagus Horde iets van 200g op. Alles is echt fuck-ing duur.
Teringjantje.quote:Total Alliance: 387 - 17%
Total Horde: 1,945 - 83%
Gefeliciteerdquote:Op zondag 25 juli 2010 23:54 schreef Blistering het volgende:
Na 2,5 uur falen en een gigantische preek van de raidleader LKHC alsnog down. Fuck yeah, Nevada the Light of Dawn![]()
![]()
![]()
. 1H dropte ook, maar die heb ik gepassed naar een rogue, wel zo lief om te doen. Maar my god, m'n handen shaken nu nog
dat word winnen met WGquote:Op maandag 26 juli 2010 00:42 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Daaaamn. En ik dacht al te kunnen patsen met m'n 10g.
Ik vind het sowieso een aparte server trouwens. Goldshire, zaterdagavond acht uur... niemand te bekennen! Stormwind hetzelfde verhaal, relatief gezien dan. Er zijn altijd wel gasten aanwezig, maar het is er nooit druk te noemen.
Ook niet verwonderlijk misschien:
[..]
Teringjantje.
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:42 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Daaaamn. En ik dacht al te kunnen patsen met m'n 10g.
Ik vind het sowieso een aparte server trouwens. Goldshire, zaterdagavond acht uur... niemand te bekennen! Stormwind hetzelfde verhaal, relatief gezien dan. Er zijn altijd wel gasten aanwezig, maar het is er nooit druk te noemen.
Ook niet verwonderlijk misschien:
[..]
Teringjantje.
Yup, vond Scholozar ook een erg leuke zonequote:Op zondag 25 juli 2010 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Maakt opzich niet erg veel uit. Sholazar level je snel. En die quests in Storm Peaks of Icecrown kan je altjid nog doen. Ik ga in ieder geval altijd voor de zone met het meeste xp. Dailies en dergelijke doe ik wel als ik 80 ben.
Oh fuck, heb ik Skinning + Leatherworking geleerdquote:Op zondag 25 juli 2010 23:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
5 minuten copper ore farmen levert je op Chromagus Horde iets van 200g op. Alles is echt fuck-ing duur.
Wacken?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:08 schreef lifeblind het volgende:
Vanavond maar eens beslissen of we de icc10 van dit weekend gaan extenden voor een weekje... ondanks dat we 30 keer gewiped zijn op sindragosa moet het gewoon lukken denken we... maar ja, dan zijn er alsnog mensen die een hoop frost emblems missen... keuzes, keuzes!
Daarna is het sowieso ff een weekje rust in de guild, aangezien ik naar een festival in duitsland ga voor een weekje.
Yupquote:Op maandag 26 juli 2010 09:31 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Wacken?
OT: Ben pas lvl 12, heb echt weinig tijdMaar als ik bezig ben gaat het wel snel.
Hehe, me too. Vertrek volgende week dinsdag vanaf Aachenquote:
Oh, wij gaan maandagochtend al vroeg (2:00 ofzo ons kennendequote:Op maandag 26 juli 2010 09:49 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hehe, me too. Vertrek volgende week dinsdag vanaf Aachen
Priest is ook een fucked up kutclass om te levelen. En casters heb ik sowieso een hekel aan qua mana. Met een melee kan je lekker altijd door blijven rammen zonder ooit te hoeven stoppen.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:19 schreef MarkyB het volgende:
Ik ben nu level 14 met die klotepriest, wat gaat dat baggertraag zeg! Kan me niet indenken dat ik ooit zo traag geleveld ben. Na 1,5 mob ben ik alweer door die mana heen en moet er weer gewacht/gedronken worden.
Zo, lekker effe afgegeven, alles goed guildies van me?!
Ben er ook al achtergekomen met mijn mage, ja. constant vragen om een mana break omdat firepillar/blizzard gewoon veel kost. (na ja, constant... meer zo'n 2 keer per instance)quote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Priest is ook een fucked up kutclass om te levelen. En casters heb ik sowieso een hekel aan qua mana. Met een melee kan je lekker altijd door blijven rammen zonder ooit te hoeven stoppen.
Bij mages wordt het vanzelf beter, in ieder geval met mijn arcane mage ging 't vanaf lvl 50 ofzo prima (speelde arcane vanaf 40). En natuurlijk hoef je niet constant alles vol te spammen met spells, als je merkt dat je mana daar snel door op gaatquote:Op maandag 26 juli 2010 11:32 schreef Waterflesje het volgende:
[..]
Ben er ook al achtergekomen met mijn mage, ja. constant vragen om een mana break omdat firepillar/blizzard gewoon veel kost. (na ja, constant... meer zo'n 2 keer per instance)
Wacht maar tot je shadowform hebt, dan kun je uren achter elkaar grinden zonder oom te raken.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Priest is ook een fucked up kutclass om te levelen. En casters heb ik sowieso een hekel aan qua mana. Met een melee kan je lekker altijd door blijven rammen zonder ooit te hoeven stoppen.
Mijn mage is 41 en ice (al sinds level 10quote:Op maandag 26 juli 2010 11:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Bij mages wordt het vanzelf beter, in ieder geval met mijn arcane mage ging 't vanaf lvl 50 ofzo prima (speelde arcane vanaf 40). En natuurlijk hoef je niet constant alles vol te spammen met spells, als je merkt dat je mana daar snel door op gaat
Scholozar is wel erg kort, ik ben er nu al bijna doorheen geloof ik. WEl lekker quests though.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:31 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Yup, vond Scholozar ook een erg leuke zone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |