Dat dan weer welquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:48 schreef Olment het volgende:
[..]
geen sadface, jij verdient nu vast bakken met geld
Da's goed hoor, dat werk doe ik in t echte leven ook!quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:46 schreef SharQueDo het volgende:
Ik vind dat we Windigo een speciale rank 'Koffiejuffrouw' moeten geven, alleen voor haar.![]()
als er toch gezet is dan wil ik ook wel een mok koffie.quote:
Nope, na gezeik met een aantal mensen niet meer. Ik heb een foto in US staan in t volgende topic: Post hier je hyves profielfoto #5 .quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:44 schreef Olment het volgende:
in je fobo valt neit veel te lurken windigo
dan daar maar ff gelurkedquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:47 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nope, na gezeik met een aantal mensen niet meer. Ik heb een foto in US staan in t volgende topic: Post hier je hyves profielfoto #5 .
Blast Wave, Dragon's Breath, Impactquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:02 schreef Sejt het volgende:
Vanavond zal ik m'n eerste stappen op Chromaggus maken!
Voor de verandering maar eens als Fire gaan levelen en dan een CC-spec voor zover dat mogelijk is
Daar dacht ik inderdaad aanquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blast Wave, Dragon's Breath, Impact. Heb een tijdje fire PvP gedaan, niet de meest succesvolle pvp spec maar erg leuk.
die groene vind ik toch een beetje tequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:47 schreef Amnistia het volgende:
Ik heb mijn WoW shirt ook weer uit de kast getoverd:
[ afbeelding ]
het is zo'n humor shirt wat je opstap aan doetquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
die groene vind ik toch een beetje te
... neequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:56 schreef Olment het volgende:
[..]
het is zo'n humor shirt wat je opstap aan doet
jij bent er 1tje die in een pak met slieps opstap gaat?quote:
Ik ben DuTank niet :pquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:06 schreef Olment het volgende:
[..]
jij bent er 1tje die in een pak met slieps opstap gaat?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:56 schreef Olment het volgende:
[..]
het is zo'n humor shirt wat je opstap aan doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |