Fokjemodderquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ikpost alleen niet zo vaak hier, lurk alleen mee
aardig snelquote:
Nee, zodra ja level 20 bent. En dan als holy levelen. Holy Fire -> Smite en de mob is dan in 2 hits dood. En dan glyph of Smite er ook bijnemen.quote:
mwoah kan ook, al word later holy gezien als een tergend langzame spec om te levelen, al ligt het ook aan je gear.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:08 schreef ufopiloot het volgende:
Damn, de Paladin Cataclysm changes klinken heel erg vet! Ik ben op dit moment protection mainspec, maar daar verandert weinig aan in Cataclysm, dus ik ga de overstap maken naar retribution of holy. Ik twijfel tussen ret/holy of holy/ret. Ik denk Retribution mainspec, kan ik al die noobs laten zien hoe het moet, want na de veranderingen snappen ze er natuurlijk niks meer van, dan kunnen ze niet meer facerollenKut retribution noobs tegenwoordig
[..]
Nee, zodra ja level 20 bent. En dan als holy levelen. Holy Fire -> Smite en de mob is dan in 2 hits dood. En dan glyph of Smite er ook bijnemen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lekker boeiend? Guilds die zichzelf net iets te serieus nemen zijn er al genoeg.
Met je RAF.quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:02 schreef Sapstengel het volgende:
24 inmiddels, maar eens in Hillsbrad Foothills kijken morgen. Nu even erheen lopen en dan loggen denk ik.
lolquote:Op donderdag 22 juli 2010 05:08 schreef Windigo het volgende:
Zo, ik ben heel vroeg wakker, dus ik ga maar even voor ik moet werken naar 15 levellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |