Had het zelfde probleem met mijn gecrashte Iphone. Kreeg een nieuwe waardoor mijn authenticator niet meer werkte. Gewoon ff bellen met blizzard, vervolgens ff kopietje van je ID mailen en ze halen de authenticator er voor je af.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf. Moet met de Billing service van WoW bellen voor het gezever met mijn account.
Andere telefoon en heb er niet aan gedacht dat je eerst die mobile Authenticator van je account moet af halen.
Kom er nu dus achter dat billing support gewoon in het nederlands is
eu.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_GB&articleId=23210
Hmm had jij met die nederlandse support aan de lijn gezeten dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:01 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Had het zelfde probleem met mijn gecrashte Iphone. Kreeg een nieuwe waardoor mijn authenticator niet meer werkte. Gewoon ff bellen met blizzard, vervolgens ff kopietje van je ID mailen en ze halen de authenticator er voor je af.
De naam van de guild is goed gekozen dus!quote:
Ik heb gewoon teveel aggroquote:
Lekker boeiend? Guilds die zichzelf net iets te serieus nemen zijn er al genoeg.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:59 schreef BWRaep het volgende:
Wipe squad ? Klinkt alsof een 12 jarige kleuter GM is.
Lijkt wle een beetje op White Powerquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:18 schreef Junglebeast het volgende:
Nee Wipe Power.
Nee dat kan een priest niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:41 schreef Dibble het volgende:
Ik wil een heirlooms halen voor mijn alt priest maar vraag me af of twee van die one handed maces kan equippen. Of is dat onmogelijk?
http://www.wowhead.com/it(...)tone-hammer#comments
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |