50 euri is ok, pan en lepel wat minderquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:11 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik kan wel langskomen met een pan en een lepel... voor 50 euro ga ik er een half uurtje op rossen
Kan geen instrument bespelen dus je zal verder moeten zoeken helaas..quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:17 schreef Olment het volgende:
[..]
50 euri is ok, pan en lepel wat minder
oke np. Terug naar WoW voordat ik dadelijk ban krijg ofzo omdat ik in een wow topic andere dinge vraagquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:23 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Kan geen instrument bespelen dus je zal verder moeten zoeken helaas..
Er veranderd elke dag wel iets aan Cataclysm, heeft niet zoveel zin om elke dag je post aan te passenquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:34 schreef drumstickNL het volgende:
Het topic zit bijna vol en nog niemand heeft het over Cataclysm of de TT gehad.
Over de TT wel. We zijn allemaal een alt begonnen op chroma en we zijn een hordie geworden =)quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:34 schreef drumstickNL het volgende:
Het topic zit bijna vol en nog niemand heeft het over Cataclysm of de TT gehad.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Over de TT wel. We zijn allemaal een alt begonnen op chroma en we zijn een hordie geworden =)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:57 schreef Dibble het volgende:
Chroma?
Ik zal eens vragen aan mijn broertje. Ik denk dat die van alles wel kan spelen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Olment het volgende:
(ff HELEMAAL offtopic)
toevallig hier nog iemand die in een band/alleen muziek maakt en tijd heeft op 31 juli / 1 augustus?
zou te gek zijn. stuur me ff een pm erover aubquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:04 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen aan mijn broertje. Ik denk dat die van alles wel kan spelen.
die zit ook hier in dit topicquote:
Als je zo ff wacht.. ik heb ook ud warr.. kan je me mooi ff helpenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:39 schreef Shoombak het volgende:
Jaja m'n UD Warrior is alweer bijna lvl 8, ik mis mn heirlooms
Mijn UD warlock is lvl 9 nu, dus schiet op!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:02 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Als je zo ff wacht.. ik heb ook ud warr.. kan je me mooi ff helpen
ja, zodra je shadow benquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:36 schreef Dibble het volgende:
Man wat duurt het tyfuslang om een priest te levellen. Lvl 12 en ik moet serieus ruim een halve minuut besteden aan het doden van een mob. Ik hoop dat dit later veranderd
ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:46 schreef MarkyB het volgende:
Wie is Ferdii?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |