d8 het wel, maar weet het niet 100% zeker.quote:
Mana op een hunter?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:27 schreef Blistering het volgende:
Whehe, ben m'n hunter niet meer gewend. Ga in instances echt om de 5 mobs oom ofzo, ben ook nog maar level 70, maar damned, echt opschieten doet het niet zoAspect of the Viper gimped m'n dps als een motherfucker
yup voor die aanvallen allemaal. zou aan de ene kant logischer zijn als een hunter energy zou gebruikenquote:
Eh, ik speel een beetje Synthesizer, hoezo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Olment het volgende:
(ff HELEMAAL offtopic)
toevallig hier nog iemand die in een band/alleen muziek maakt en tijd heeft op 31 juli / 1 augustus?
/train ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Olment het volgende:
(ff HELEMAAL offtopic)
toevallig hier nog iemand die in een band/alleen muziek maakt en tijd heeft op 31 juli / 1 augustus?
dat is 1 van de voordelenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:09 schreef Berend.. het volgende:
Wat is dat invite a friend? Dan krijgen jullie zeker een mount als ik betaal..?
Stalk lifeblind maarquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Olment het volgende:
(ff HELEMAAL offtopic)
Proest.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:24 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Stalk lifeblind maar![]()
Zou hij leuk vinden
Trompet => niks te doen, hoezo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Olment het volgende:
(ff HELEMAAL offtopic)
al geprobeerd ma hij trapte er niet inquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:24 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Stalk lifeblind maar![]()
Zou hij leuk vinden
Wat voor soort muziek moet het zijn?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:34 schreef Olment het volgende:
[..]
al geprobeerd ma hij trapte er niet in
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:50 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Mana op een hunter?
Hmm google zegt ook jawazig, wist ik helemaal niet
ik zoek 2 bands/personen, 1tje rock en 1tje ... (overig)quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:37 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek moet het zijn?
Ik kan wel langskomen met een pan en een lepel... voor 50 euro ga ik er een half uurtje op rossenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:58 schreef Olment het volgende:
[..]
ik zoek 2 bands/personen, 1tje rock en 1tje ... (overig)
voor een mini festival
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |