Same here :pquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:44 schreef Olment het volgende:
[..]
gister ook al bezig geweest met skninning en leatherworking
als er iemand is die toevallig van die armor kits wilt hebben (+8 armor atm) reageer maar ingame, k verkoop ze anders toch aan een vendor
anders gooien we die zooi gewoon in de GB reneuh, dan kijken ze maarquote:
Heb ik niet eens hoeven doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:20 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
De ellende heb ik ook een keer gehad. Ze willen dan een recente scan / copy hebben van je identiteitsbewijs. Scan je paspoort mail dat naar hun en waarschijnlijk heb zo je account weer terug.
Het is ietwat afhankelijk van wie jouw ticket krijgt bij Blizzard. Als je pech hebt dan moet je de hele zooi scannen en faxen en weet ik veel wat allemaal.quote:
nah een antwoord maar ? Denk dat ik maar lekker op tura blijfquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jup, 2 pala tanks en één warrior, één priest en een holy pala
hoe bedoel je 1 antwoord? moeten we allemaal het zelfde als windigo gaan zeggen? dan krijg je ook zo'n bullshit topic als in ONZquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:34 schreef Maureentje het volgende:
[..]
nah een antwoord maar ? Denk dat ik maar lekker op tura blijf
ik vraag gewoon wat nog nodig is voor ik wat ga transferren of ga levellenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
hoe bedoel je 1 antwoord? moeten we allemaal het zelfde als windigo gaan zeggen? dan krijg je ook zo'n bullshit topic als in ONZ
Mjaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
hoe bedoel je 1 antwoord? moeten we allemaal het zelfde als windigo gaan zeggen? dan krijg je ook zo'n bullshit topic als in ONZ
ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of Eludinges dat schild uit SFK al geloot heeft
Daar zat ie gisteravond zo lekker over te zeikenquote:
Gz! Ga je even BG's rellen of doorstomen naar 20?quote:
Ligt aan je lvlquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:29 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb gewoonweg nog nooit een BG gedaanVolgens mij word ik hard geowned
Ik kan het weer eens proberen ja. Maar van tactieken in PvP weet ik echt niets. Ik weet niet hoe ik als Rogue bijvoorbeeld een mage het beste kan aanpakken. Ja, stealth, shadowstep, enz. Maar of dat genoeg isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ligt aan je lvlIn BG's kun je over het algemeen aardig meedraaien vanaf lvl *6 tot *9 waar * 1, 2, 3 etc is.
Ik heb iig de nodige slachtpartijen aangericht met Vakarian op lvl 18 in WSG
Geen idee, ik BG niet boven de lvl 60quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:45 schreef Reneuh het volgende:
Oh, mijn main zit bijna op lvl 79. Die kan ik dus ideaal voor een BG gebruiken?
Dat lukt me wel goed ja :p Maar dan moet je eerst bij de tegenstander zien te komenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar als rogue gewoon proberen te stunlocken, ik heb er een hekel aan als rogues dat bij mij doen
Ik ga zo even bg rellen na het eten, en dan doorstomen naar 22 vanavondquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gz! Ga je even BG's rellen of doorstomen naar 20?
het is 1 van de ideaalste lvls als je nog geen 80 bent iig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:45 schreef Reneuh het volgende:
Oh, mijn main zit bijna op lvl 79. Die kan ik dus ideaal voor een BG gebruiken?
Hmm, vanaf 51 kun je AV doen, dus vanaf dat moment is het 51-60, 61-70, 71-79 en 80 only, toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:05 schreef Olment het volgende:
[..]
het is 1 van de ideaalste lvls als je nog geen 80 bent iig.
want voor zover ik weet zijn de bg's ingericht like 20-29, 30-39, 40-49, 50-59, 60-69, 70-79, 80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |