raid van 12 uur.. Jeetje, ben allang blij dat ik het 4 uur achter elkaar volhoud. Dat gief time valt dus echt meequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:01 schreef lifeblind het volgende:
Ik kan eigenlijk helemaal niet veel levellen dit weekend bedenk ik me net. Vanavond dan wel in ieder geval. Morgen van 14:00 tot 2:00 gaan we met de guild ICC10 doen, en zondagmiddag weet ik nog niet of ik thuis ben, en zondagavond gaan we een 'casual' raid doen met de guild (mijn stem gaat naar Ulduar!).
/y GIEF TIME!
Zeker tank! waarom? Omdat het gewoon zeer simpel is om in een dungeon te komen. questen met tank gaat iets minder snel, maar goed te doen.quote:Zit te twijfelen of ik mn warrior als tank of dps moet levellen.
Ons kennende wordt het de helft van de tijd slap ouwehoeren op ventrilo anywayquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
raid van 12 uur.. Jeetje, ben allang blij dat ik het 4 uur achter elkaar volhoud. Dat gief time valt dus echt mee
Als je instances tankt heb je daar niet echt last van idd. Maar als je gewoon aan het questen gaat (vooral op low level waar je nog geen sanc/divine plea hebt) ga je echt enorm snel out of mana. Althans dat was mijn ervaring.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik ben als paladin nooit oom geweest in een instant de laatste tijd. Die ene blessing of sanctuary + mana spring totem en ik kom niet onder 30%
Ik kom niet onder 30% met mn pala met questen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je instances tankt heb je daar niet echt last van idd. Maar als je gewoon aan het questen gaat (vooral op low level waar je nog geen sanc/divine plea hebt) ga je echt enorm snel out of mana. Althans dat was mijn ervaring.
Whisper of mail me ingame.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:08 schreef Junglebeast het volgende:
Aardig lijstje al.
Ook wel handig om aan Placebo te vragen voor wat player notes met de fok naam. En de proffessions natuurlijk..
Prot is de beste dps spec voor Warriors tot level 40 (Mortal Strike / Bloodthirst). Gewoon onehander + shield, en Prot speccen, zoiets als dit: http://www.wowhead.com/talent#LZZictr00diz Revenge crit voor 1k al op level ~25 (+ nog een target daarnaast), plus je kan er prima mee tanken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef Shoombak het volgende:
Zit te twijfelen of ik mn warrior als tank of dps moet levellen. Zou het liefst zoveel mogelijk instances doen, maar af en toe een paar quests kan ook geen kwaad. Doe je als prot spec nog een beetje dps tijdens het questen?
Ik ben net gehacked......Maar ik speel al maanden geen WoW meer :")quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JA JIJ BENT NIET GEHACKT!! EINZ!
Snel blizzard bellen, account terug halen en hopen dat er veel goodies op staan en dan aan mij geven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben net gehacked......Maar ik speel al maanden geen WoW meer :")
gister ook al bezig geweest met skninning en leatherworkingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef Amnistia het volgende:
Zo lvl 14 en een kwart.. owja en no life plantjes gefarmed
het hoeft niet persee naar Shar te worden gestuurd, na mij mag ook welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Snel blizzard bellen, account terug halen en hopen dat er veel goodies op staan en dan aan mij geven.![]()
Nja problemen, ik had zo'n mobile beveiligings ding, maar iphone had ik toen nieuwe fw opgezet en vergeten eerst dat ding van me account af te halen.quote:
Dat ze daar dan wel op reageren, ik kreeg gewoon een standaard mailtje dat ik vanalles naar Frankrijk moest sturen :/quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel tof dat Customer Support toch vrij snel op me reageerdeDenk dat ik afgelopen nacht rond 5u gehackt ben, en was daarnet om 23:15 weer "unhacked" + alle spullen terug
gief!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:44 schreef Olment het volgende:
[..]
gister ook al bezig geweest met skninning en leatherworking
als er iemand is die toevallig van die armor kits wilt hebben (+8 armor atm) reageer maar ingame, k verkoop ze anders toch aan een vendor
Ja joh, wrijf het er even in ja!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef Amnistia het volgende:
Zo lvl 14 en een kwart.. owja en no life plantjes gefarmed
De ellende heb ik ook een keer gehad. Ze willen dan een recente scan / copy hebben van je identiteitsbewijs. Scan je paspoort mail dat naar hun en waarschijnlijk heb zo je account weer terug.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja problemen, ik had zo'n mobile beveiligings ding, maar iphone had ik toen nieuwe fw opgezet en vergeten eerst dat ding van me account af te halen.
Nu kan ik dus niet inloggen :/
[..]
Dat ze daar dan wel op reageren, ik kreeg gewoon een standaard mailtje dat ik vanalles naar Frankrijk moest sturen :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |