In oktober ben ik echt wel 80 hoor..quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zijn we je al lang voorbij qua lvl
JA JIJ BENT NIET GEHACKT!! EINZ!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
In oktober ben ik echt wel 80 hoor..
Ja en ik heb geen levenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JA JIJ BENT NIET GEHACKT!! EINZ!
volgens mij kan iedereen inv.. /w me anders ff op Amnistia..quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef Sesh het volgende:
Hey fokkers, jullie kennen me waarschijnlijk niet want ik lees meestal alleen dit topic en post (haast) nooit.
Ik vind de fok guild een leuk initiatief en het lijkt me dan ook leuk om de guild te joinen.
Kan ik gewoon iemand van de guild in-game wisperen voor een invite of moet ik nog ergens apply-en?
Volgens mij kan dat wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef unaco10 het volgende:
Opzich lijkt het me wel leuk om de guild te joinen met een nieuw char. geen zin om een level 80 te transferren (ook ik zit op Shadowsong en ken daar erg veel mensen sinds de release van WoW Vanilla).
Heb nog wel ergens een level 58 bloodelf rogue rondslingeren die ik opzich wel over kan zetten, jammer dat m'n accounts expired zijn.
Is het al mogelijk om een Scroll of Resurrection te gebruiken op een WotLK account?
Ja, gewoon even /who wipe power typen en dan iemand uit die lijst een wisp sturen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef Sesh het volgende:
Hey fokkers, jullie kennen me waarschijnlijk niet want ik lees meestal alleen dit topic en post (haast) nooit.
Ik vind de fok guild een leuk initiatief en het lijkt me dan ook leuk om de guild te joinen.
Kan ik gewoon iemand van de guild in-game wisperen voor een invite of moet ik nog ergens apply-en?
Jezus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, gewoon even /who wipe power typen en dan iemand uit die lijst een wisp sturen.
RAF levellen gaat lekker trouwens, bijna level 33. Straks even door Dustwallow Marsh rennen en later Hinterlands. Twee fijne zones.
wat is nog nodig voor die guild ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:02 schreef Olment het volgende:
- MarkyB - Fokjemodder - Troll Priest
- Lifeblind - Sammath - Undead Warlock
- Olment - Lyanda - Bloodelf Rogue
- SharQueDo - Sharqy - Bloodelf Paladin
- Amnistia - Amnistia - Undead Warrior
- Drizzt_DoUrden - Vakarian - Orc Warrior
- Sapstengel - céylin - Tauren Druid; ceylin - Tauren Druid
- Windigo - Safirre - Bloodelf Paladin
- Civilian - Civilian -
- Reneuh - Sproeikanon - Undead Rogue
- Xynix - Roflcorpse - Undead Mage
- Sejt - Drazic - Undead Mage
- Ferdii - Ferdii - Bloodelf Priest
- Shoombak - Cernunas - Undead Warrior
- Evertjan - Necrod - Troll Shaman
- Junglebeast - Kippenvel - Undead Mage
- Joyvke - Shenarea - Undead Rogue
Als jij van 60 naar 80 leveled dan doe je die ervaring echt wel opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 05:50 schreef Maureentje het volgende:
[..]
wat is nog nodig voor die guild ?Heb eik geen zin om nog een char te levellen,kan een mage of warlock transferren (zijn in de 60 ,maar heb die via raf dus geen goede ervaring nog mee
) of is een dk ook welkom ?
Jup, 2 pala tanks en één warrior, één priest en een holy palaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:34 schreef joyvke het volgende:
[..]
Als jij van 60 naar 80 leveled dan doe je die ervaring echt wel op. Zo is het bij mij ook gegaan op de characters die ik met RAF had geleveld.
Heeft de guild überhaupt wel healers/ tanks?
Dat vind ik echt de enige must van betalen voor wow. Wanneer ik voor iets betaal wil ik ook snel support.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel tof dat Customer Support toch vrij snel op me reageerdeDenk dat ik afgelopen nacht rond 5u gehackt ben, en was daarnet om 23:15 weer "unhacked" + alle spullen terug
Mag je wel heel hard gaan lvlen.. ik ga je namelijk vandaag voorbijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:06 schreef lifeblind het volgende:
Level 13 ondertussen al. Vanavond maar weer eens even flink doorlevellen.
*start afleidingsmanouvre op msn*quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:18 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Mag je wel heel hard gaan lvlen.. ik ga je namelijk vandaag voorbij
Ik ben nu level 16 1/2, en heb de hele dag vrij.. Ik haal de 20 wel vandaagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:18 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Mag je wel heel hard gaan lvlen.. ik ga je namelijk vandaag voorbij
16 alweer? Doe je goed!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:38 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben nu level 16 1/2, en heb de hele dag vrij.. Ik haal de 20 wel vandaag
lvl en als tank gaat prima heb t zelf ook gedaanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef Shoombak het volgende:
Zit te twijfelen of ik mn warrior als tank of dps moet levellen. Zou het liefst zoveel mogelijk instances doen, maar af en toe een paar quests kan ook geen kwaad. Doe je als prot spec nog een beetje dps tijdens het questen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |