Let's bash himquote:
^^ hijs volgens mij al niet meer hierquote:
welke andere speel je nu dan? want WoW is toch echt wel 1 van de vetstequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:45 schreef HeulMacho het volgende:
Zucht. Zal ik dan toch m'n andere MMORPG's eens opgeven en weer aan WOW beginnen? Ik mis 't....
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdekut, volgens mij is mn account gehacked
aionquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:46 schreef Olment het volgende:
[..]
welke andere speel je nu dan? want WoW is toch echt wel 1 van de vetste
en je vind er minder aan nu en bent weer aan het denken om (terug) wow te gaan spelen?quote:
Mijn wachtwoord klopte niet toen ik in wilde loggenquote:
mocht je zooi kwijt zijn dan kun je deze altijd via een ticket terug krijgen (incase you didnt know)quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn wachtwoord klopte niet toen ik in wilde loggenIk heb het 3x geprobeerd, gekeken of capslock niet aanstond, rustig getypt ipv het snelle wat ik altijd doe... maar niks hoor
Heb via de officiële site mn wachtwoord veranderd, en nu is mn account temporarily suspended
heb je ook geprobeerd om op battle.net in te loggen voordat je je pass veranderde?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik zit nu ook in m'n payment history te kijken, maar daar kan het niet aan liggen. Ik moet nog minstens 2 dagen kunnen spelen tot ik weer een maandje moet kopen
Yup, werkte niet. Na de aanpassing weer wel...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:02 schreef Olment het volgende:
[..]
heb je ook geprobeerd om op battle.net in te loggen voordat je je pass veranderde?
Ik weet niet hoe ze de afweging maken. Wij hebben al meerdere keren gehad dat de guildbank werd bestolen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Tenminste,, zo was het bij ons toen de guildbank werd geleegd door iemand. Er is toen van de 4k maar 1k terug gezet. Alle items waren wel terug gezet.
awesome, als je meer teurg krijgt dan dat je had =)quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:07 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze de afweging maken. Wij hebben al meerdere keren gehad dat de guildbank werd bestolen.
Soms krijg je de helft terug, soms exact wat er weggenomen was, soms meer (het dubbele was de beste "score").
Lief als ik ben (quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:08 schreef Olment het volgende:
[..]
awesome, als je meer teurg krijgt dan dat je had =)
Ik had dat vanochtend ook, met de nieuwe Battle.net site. Twee keer ging het fout, ondanks dat ik mijn gegevens goed invulde. De derde keer lukte het pas. Ik zal de eerste twee keer toch iets fout ingevuld hebben, waarschijnlijk de authenticator code. Volgens mij deed ik alles wel goed, maar ik was nog vrij slaperig toen het gebeurde, dus je weet maar nooit.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn wachtwoord klopte niet toen ik in wilde loggenIk heb het 3x geprobeerd, gekeken of capslock niet aanstond, rustig getypt ipv het snelle wat ik altijd doe... maar niks hoor
Heb via de officiële site mn wachtwoord veranderd, en nu is mn account temporarily suspended
sow dat is wel heel langquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef Faithfulness het volgende:
[ afbeelding ]
HOE lang geleden, zeg je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |