nog iets meer dan een uur hier (tot 6)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 3,5 uur werken... ik wil rellen!
tot dat je er achter komt dat je nog 300 emblem of heroism nodig hebt en je 2 weken lang heroics kan gaan farmenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:58 schreef Blistering het volgende:
Jezus, ik ben maar prot gegaan op m'n warrior om instant queue te hebben, hoe vet. Inmiddels alweer level 76 (74 vanmorgen). Wat is dat veeeeeet zeg! Als je dat nog nooit eerder hebt gedaan in 5 jaar WoW dan is het echt vet vernieuwend en leuk. Woohoo
Vooral de mensen die altijd iets negatiefs achter alles zoeken zijn niet ''zo geweldig leuk''.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:20 schreef Olment het volgende:
[..]
tot dat je er achter komt dat je nog 300 emblem of heroism nodig hebt en je 2 weken lang heroics kan gaan farmen
dan is het niet meer zo geweldig leuk
wel leuk dat je het nu nog leuk vind
ag, bij de ene is het glas half vol, bij de ander half leegquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vooral de mensen die altijd iets negatiefs achter alles zoeken zijn niet ''zo geweldig leuk''.
En thanks.
met WoW niet, IRL.. na een aantal trappisten in een belgisch biercafé wel jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen naar de tyfus lijkt het wel
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:09 schreef Amnistia het volgende:
Wie is trouwens die gast die de rank outsider gekregen heeft?
quote:- Drizzt_DoUrden - Vakarian - Orc Warrior
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Verdorie Drizzt, ik heb 'm nu pas door. Garrus!
pagina terug ofzo gaf ik die link nog, of in het vorige topic rond pagina 5quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:05 schreef Leonos het volgende:
Mijn wachtwoord is veranderd
Maar kan het telefoonnummer nergens vinden van de customer support. Iemand ?
Ik wil spelen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:02 schreef Game_Error het volgende:
En wat is het trouwens heerlijk om als tank en/of healer op lfg te drukken en meteen een instance invite te krijgen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:00 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben ondertussen level 75 en heb zo goed als alle quests in Borean Thundra en Howling Fjord gedaan. Waarheen zal ik nu gaan?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 07:15 schreef joyvke het volgende:
Ik denk dat ik zojuist een transfer heb gehad die me niets heeft gekost :/. Geen finialisation mail gehad, en ook staat hij niet op het lijstje met vorige transfers. Ze zit echter wel op de nieuwe realm.
Zal ik dit melden, hmmmmm.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:46 schreef Olment het volgende:
iedereen slaapt nog of is te druk met dailys.
* Olment is boring werken :S
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:46 schreef Olment het volgende:
iedereen slaapt nog of is te druk met dailys.
* Olment is boring werken :S
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is toch godverfuckingdomme niet te geloven!![]()
![]()
Gaat al de hele avond zo door, 95% verlies ik gewoon, ongeacht Horde of Alliance. Zelfde battlegroup nog wel!!
Echt, ik ga alles bij elkaar leechen. Sets gear, Battlemaster, alles. Fuck het maar.Kots op beide factions.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Heb net naar 22 gelevelled, en ben nu even sociaal aan t doen. Ik zit al de hele week achter mn pc
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ligt dus gewoon aan jezelf. Als je alles verliest met beide factions
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit weer lekker op m'n werk tot 15:00
Vakarian is iig lvl 24, en een hunter altje, Lyam, alweer lvl 8 ofzo
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:21 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bullshit, ik hou met beide characters heel wat mensen in leven (vaak nog #1 healing), en i.t.t. de rest van de mensen in 'mijn' factie, report ik wel incomings, etc.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:27 schreef Evertjan het volgende:
gisteren een Gold run gedaan door ICC 25 toch ff lekker 3k aan gold per persoon verdient
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef joyvke het volgende:
Mensen bieden gold voor items, en dan wordt het verdeeld over 25 man.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Olment het volgende:
[..]
de trash loot ofzo? of ook de bossdrops? dat je ze kan kopen ipv rollen?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:20 schreef Olment het volgende:
[..]
het wordt dan verkocht aan de raid members of ook (geen bop) aan mensen in dalaran zeg ma?
Nee het wordt verkocht binnen de raid, ook BoE's.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:20 schreef Olment het volgende:
[..]
het wordt dan verkocht aan de raid members of ook (geen bop) aan mensen in dalaran zeg ma?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:03 schreef Junglebeast het volgende:
Met een GDKP run kun je bieden op items die droppen bij een baas. Er zijn addons die dat bij kunnen houden.
Loot Log (Boss)
>> Chest (21:08:28)
[Gunship Captain's Mittens]
>><Croga> 4000g
[Scourge Hunter's Vambraces]
>><Joyzou> 700g
[Amulet of the Silent Eulogy]
>><Balduron> 5000g
>> Prince Valanar (21:46:28)
[Incarnadine Band of Mending]
>><Corrinia> 1400g
[Taldaram's Plated Fists]
>><Aylane> 500g
[Geistlord's Punishment Sack]
>><Joyzou> 500g
Enz enz..
Op Tura Ally en Horde hebben we nu van die runs..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |