ow, cool,, welke realm/class speel je? en welke mount hebbie gekocht?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik ben niet offline gegaan, ik ben wow aan het spelen
Net mijn epic mount gekocht, woei
en wat doe je ermee?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kom er net achter dat ik nog een WoW vanille en TBC serial heb liggen
Als ik niet meer bij me oude account kan, moet ik met die overnieuw beginnen. Lukt het wel, dan misschien voor rafquote:
/who Wipe Powerquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:00 schreef Reneuh het volgende:
Is er iemand die me een Guild invite kan geven? Hoe kan ik checken of iemand online is? (noob ik weet)
Veel dingen, maar vooral omdat ik Asperger heb. Daarom werk ik nu ook niet, en ga ik daar in klinische dagbehandeling voor 5 dagen per week om te leren normaal sociaal te functionerenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom moet je naar de psych?
zijn dat volledige dagen of zeg ma van 9 tot 6?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Veel dingen, maar vooral omdat ik Asperger heb. Daarom werk ik nu ook niet, en ga ik daar in klinische dagbehandeling voor 5 dagen per week om te leren normaal sociaal te functioneren
Nee, dat zijn dagen inclusief overnachting, en dat ga ik voor een jaar doen om mn sociale vaardigheden te verbeterenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:18 schreef Olment het volgende:
[..]
zijn dat volledige dagen of zeg ma van 9 tot 6?
Hmmmquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Veel dingen, maar vooral omdat ik Asperger heb. Daarom werk ik nu ook niet, en ga ik daar in klinische dagbehandeling voor 5 dagen per week om te leren normaal sociaal te functioneren
Nou ja, in het weekend ben ik thuis. Van vrijdagmiddag tot zondagavondquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:18 schreef Olment het volgende:
[..]
zijn dat volledige dagen of zeg ma van 9 tot 6?
dus je gaat stoppen met Fok!?![]()
Unix Epochquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef Faithfulness het volgende:
[ afbeelding ]
HOE lang geleden, zeg je?
dus we hebben tot oktober om te levelen, gearen en LK op hc te killequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou ja, in het weekend ben ik thuis. Van vrijdagmiddag tot zondagavondDus ik stop niet met fok en ook niet met wow, maar doordeweeks ben ik er dan niet nee
maar duurt nog even, oktober pas..
Kan altijd nog in de weekenden mee raiden, of niet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:54 schreef Olment het volgende:
[..]
dus we hebben tot oktober om te levelen, gearen en LK op hc te killevoordat je niet meer mee kan doen ^^
Dan zijn we je al lang voorbij qua lvlquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Kan altijd nog in de weekenden mee raiden, of niet?
80 ben je voort in no-timequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zijn we je al lang voorbij qua lvl
Heb jij ook al problemen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oeh als we gaan apply-en ga ik het niet redden denk ik.
En kak, kut payment service lijn is maar toch 8 uur open :/
In oktober ben ik echt wel 80 hoor..quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zijn we je al lang voorbij qua lvl
JA JIJ BENT NIET GEHACKT!! EINZ!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
In oktober ben ik echt wel 80 hoor..
Ja en ik heb geen levenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JA JIJ BENT NIET GEHACKT!! EINZ!
volgens mij kan iedereen inv.. /w me anders ff op Amnistia..quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef Sesh het volgende:
Hey fokkers, jullie kennen me waarschijnlijk niet want ik lees meestal alleen dit topic en post (haast) nooit.
Ik vind de fok guild een leuk initiatief en het lijkt me dan ook leuk om de guild te joinen.
Kan ik gewoon iemand van de guild in-game wisperen voor een invite of moet ik nog ergens apply-en?
Volgens mij kan dat wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef unaco10 het volgende:
Opzich lijkt het me wel leuk om de guild te joinen met een nieuw char. geen zin om een level 80 te transferren (ook ik zit op Shadowsong en ken daar erg veel mensen sinds de release van WoW Vanilla).
Heb nog wel ergens een level 58 bloodelf rogue rondslingeren die ik opzich wel over kan zetten, jammer dat m'n accounts expired zijn.
Is het al mogelijk om een Scroll of Resurrection te gebruiken op een WotLK account?
Ja, gewoon even /who wipe power typen en dan iemand uit die lijst een wisp sturen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef Sesh het volgende:
Hey fokkers, jullie kennen me waarschijnlijk niet want ik lees meestal alleen dit topic en post (haast) nooit.
Ik vind de fok guild een leuk initiatief en het lijkt me dan ook leuk om de guild te joinen.
Kan ik gewoon iemand van de guild in-game wisperen voor een invite of moet ik nog ergens apply-en?
Jezus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, gewoon even /who wipe power typen en dan iemand uit die lijst een wisp sturen.
RAF levellen gaat lekker trouwens, bijna level 33. Straks even door Dustwallow Marsh rennen en later Hinterlands. Twee fijne zones.
wat is nog nodig voor die guild ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:02 schreef Olment het volgende:
- MarkyB - Fokjemodder - Troll Priest
- Lifeblind - Sammath - Undead Warlock
- Olment - Lyanda - Bloodelf Rogue
- SharQueDo - Sharqy - Bloodelf Paladin
- Amnistia - Amnistia - Undead Warrior
- Drizzt_DoUrden - Vakarian - Orc Warrior
- Sapstengel - céylin - Tauren Druid; ceylin - Tauren Druid
- Windigo - Safirre - Bloodelf Paladin
- Civilian - Civilian -
- Reneuh - Sproeikanon - Undead Rogue
- Xynix - Roflcorpse - Undead Mage
- Sejt - Drazic - Undead Mage
- Ferdii - Ferdii - Bloodelf Priest
- Shoombak - Cernunas - Undead Warrior
- Evertjan - Necrod - Troll Shaman
- Junglebeast - Kippenvel - Undead Mage
- Joyvke - Shenarea - Undead Rogue
Als jij van 60 naar 80 leveled dan doe je die ervaring echt wel opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 05:50 schreef Maureentje het volgende:
[..]
wat is nog nodig voor die guild ?Heb eik geen zin om nog een char te levellen,kan een mage of warlock transferren (zijn in de 60 ,maar heb die via raf dus geen goede ervaring nog mee
) of is een dk ook welkom ?
Jup, 2 pala tanks en één warrior, één priest en een holy palaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:34 schreef joyvke het volgende:
[..]
Als jij van 60 naar 80 leveled dan doe je die ervaring echt wel op. Zo is het bij mij ook gegaan op de characters die ik met RAF had geleveld.
Heeft de guild überhaupt wel healers/ tanks?
Dat vind ik echt de enige must van betalen voor wow. Wanneer ik voor iets betaal wil ik ook snel support.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel tof dat Customer Support toch vrij snel op me reageerdeDenk dat ik afgelopen nacht rond 5u gehackt ben, en was daarnet om 23:15 weer "unhacked" + alle spullen terug
Mag je wel heel hard gaan lvlen.. ik ga je namelijk vandaag voorbijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:06 schreef lifeblind het volgende:
Level 13 ondertussen al. Vanavond maar weer eens even flink doorlevellen.
*start afleidingsmanouvre op msn*quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:18 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Mag je wel heel hard gaan lvlen.. ik ga je namelijk vandaag voorbij
Ik ben nu level 16 1/2, en heb de hele dag vrij.. Ik haal de 20 wel vandaagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:18 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Mag je wel heel hard gaan lvlen.. ik ga je namelijk vandaag voorbij
16 alweer? Doe je goed!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:38 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben nu level 16 1/2, en heb de hele dag vrij.. Ik haal de 20 wel vandaag
lvl en als tank gaat prima heb t zelf ook gedaanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef Shoombak het volgende:
Zit te twijfelen of ik mn warrior als tank of dps moet levellen. Zou het liefst zoveel mogelijk instances doen, maar af en toe een paar quests kan ook geen kwaad. Doe je als prot spec nog een beetje dps tijdens het questen?
raid van 12 uur.. Jeetje, ben allang blij dat ik het 4 uur achter elkaar volhoud. Dat gief time valt dus echt meequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:01 schreef lifeblind het volgende:
Ik kan eigenlijk helemaal niet veel levellen dit weekend bedenk ik me net. Vanavond dan wel in ieder geval. Morgen van 14:00 tot 2:00 gaan we met de guild ICC10 doen, en zondagmiddag weet ik nog niet of ik thuis ben, en zondagavond gaan we een 'casual' raid doen met de guild (mijn stem gaat naar Ulduar!).
/y GIEF TIME!
Zeker tank! waarom? Omdat het gewoon zeer simpel is om in een dungeon te komen. questen met tank gaat iets minder snel, maar goed te doen.quote:Zit te twijfelen of ik mn warrior als tank of dps moet levellen.
Ons kennende wordt het de helft van de tijd slap ouwehoeren op ventrilo anywayquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
raid van 12 uur.. Jeetje, ben allang blij dat ik het 4 uur achter elkaar volhoud. Dat gief time valt dus echt mee
Als je instances tankt heb je daar niet echt last van idd. Maar als je gewoon aan het questen gaat (vooral op low level waar je nog geen sanc/divine plea hebt) ga je echt enorm snel out of mana. Althans dat was mijn ervaring.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik ben als paladin nooit oom geweest in een instant de laatste tijd. Die ene blessing of sanctuary + mana spring totem en ik kom niet onder 30%
Ik kom niet onder 30% met mn pala met questen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je instances tankt heb je daar niet echt last van idd. Maar als je gewoon aan het questen gaat (vooral op low level waar je nog geen sanc/divine plea hebt) ga je echt enorm snel out of mana. Althans dat was mijn ervaring.
Whisper of mail me ingame.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:08 schreef Junglebeast het volgende:
Aardig lijstje al.
Ook wel handig om aan Placebo te vragen voor wat player notes met de fok naam. En de proffessions natuurlijk..
Prot is de beste dps spec voor Warriors tot level 40 (Mortal Strike / Bloodthirst). Gewoon onehander + shield, en Prot speccen, zoiets als dit: http://www.wowhead.com/talent#LZZictr00diz Revenge crit voor 1k al op level ~25 (+ nog een target daarnaast), plus je kan er prima mee tanken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef Shoombak het volgende:
Zit te twijfelen of ik mn warrior als tank of dps moet levellen. Zou het liefst zoveel mogelijk instances doen, maar af en toe een paar quests kan ook geen kwaad. Doe je als prot spec nog een beetje dps tijdens het questen?
Ik ben net gehacked......Maar ik speel al maanden geen WoW meer :")quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JA JIJ BENT NIET GEHACKT!! EINZ!
Snel blizzard bellen, account terug halen en hopen dat er veel goodies op staan en dan aan mij geven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben net gehacked......Maar ik speel al maanden geen WoW meer :")
gister ook al bezig geweest met skninning en leatherworkingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef Amnistia het volgende:
Zo lvl 14 en een kwart.. owja en no life plantjes gefarmed
het hoeft niet persee naar Shar te worden gestuurd, na mij mag ook welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Snel blizzard bellen, account terug halen en hopen dat er veel goodies op staan en dan aan mij geven.![]()
Nja problemen, ik had zo'n mobile beveiligings ding, maar iphone had ik toen nieuwe fw opgezet en vergeten eerst dat ding van me account af te halen.quote:
Dat ze daar dan wel op reageren, ik kreeg gewoon een standaard mailtje dat ik vanalles naar Frankrijk moest sturen :/quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel tof dat Customer Support toch vrij snel op me reageerdeDenk dat ik afgelopen nacht rond 5u gehackt ben, en was daarnet om 23:15 weer "unhacked" + alle spullen terug
gief!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:44 schreef Olment het volgende:
[..]
gister ook al bezig geweest met skninning en leatherworking
als er iemand is die toevallig van die armor kits wilt hebben (+8 armor atm) reageer maar ingame, k verkoop ze anders toch aan een vendor
Ja joh, wrijf het er even in ja!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef Amnistia het volgende:
Zo lvl 14 en een kwart.. owja en no life plantjes gefarmed
De ellende heb ik ook een keer gehad. Ze willen dan een recente scan / copy hebben van je identiteitsbewijs. Scan je paspoort mail dat naar hun en waarschijnlijk heb zo je account weer terug.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja problemen, ik had zo'n mobile beveiligings ding, maar iphone had ik toen nieuwe fw opgezet en vergeten eerst dat ding van me account af te halen.
Nu kan ik dus niet inloggen :/
[..]
Dat ze daar dan wel op reageren, ik kreeg gewoon een standaard mailtje dat ik vanalles naar Frankrijk moest sturen :/
Same here :pquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:44 schreef Olment het volgende:
[..]
gister ook al bezig geweest met skninning en leatherworking
als er iemand is die toevallig van die armor kits wilt hebben (+8 armor atm) reageer maar ingame, k verkoop ze anders toch aan een vendor
anders gooien we die zooi gewoon in de GB reneuh, dan kijken ze maarquote:
Heb ik niet eens hoeven doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:20 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
De ellende heb ik ook een keer gehad. Ze willen dan een recente scan / copy hebben van je identiteitsbewijs. Scan je paspoort mail dat naar hun en waarschijnlijk heb zo je account weer terug.
Het is ietwat afhankelijk van wie jouw ticket krijgt bij Blizzard. Als je pech hebt dan moet je de hele zooi scannen en faxen en weet ik veel wat allemaal.quote:
nah een antwoord maar ? Denk dat ik maar lekker op tura blijfquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jup, 2 pala tanks en één warrior, één priest en een holy pala
hoe bedoel je 1 antwoord? moeten we allemaal het zelfde als windigo gaan zeggen? dan krijg je ook zo'n bullshit topic als in ONZquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:34 schreef Maureentje het volgende:
[..]
nah een antwoord maar ? Denk dat ik maar lekker op tura blijf
ik vraag gewoon wat nog nodig is voor ik wat ga transferren of ga levellenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
hoe bedoel je 1 antwoord? moeten we allemaal het zelfde als windigo gaan zeggen? dan krijg je ook zo'n bullshit topic als in ONZ
Mjaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
hoe bedoel je 1 antwoord? moeten we allemaal het zelfde als windigo gaan zeggen? dan krijg je ook zo'n bullshit topic als in ONZ
ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of Eludinges dat schild uit SFK al geloot heeft
Daar zat ie gisteravond zo lekker over te zeikenquote:
Gz! Ga je even BG's rellen of doorstomen naar 20?quote:
Ligt aan je lvlquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:29 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb gewoonweg nog nooit een BG gedaanVolgens mij word ik hard geowned
Ik kan het weer eens proberen ja. Maar van tactieken in PvP weet ik echt niets. Ik weet niet hoe ik als Rogue bijvoorbeeld een mage het beste kan aanpakken. Ja, stealth, shadowstep, enz. Maar of dat genoeg isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ligt aan je lvlIn BG's kun je over het algemeen aardig meedraaien vanaf lvl *6 tot *9 waar * 1, 2, 3 etc is.
Ik heb iig de nodige slachtpartijen aangericht met Vakarian op lvl 18 in WSG
Geen idee, ik BG niet boven de lvl 60quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:45 schreef Reneuh het volgende:
Oh, mijn main zit bijna op lvl 79. Die kan ik dus ideaal voor een BG gebruiken?
Dat lukt me wel goed ja :p Maar dan moet je eerst bij de tegenstander zien te komenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar als rogue gewoon proberen te stunlocken, ik heb er een hekel aan als rogues dat bij mij doen
Ik ga zo even bg rellen na het eten, en dan doorstomen naar 22 vanavondquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gz! Ga je even BG's rellen of doorstomen naar 20?
het is 1 van de ideaalste lvls als je nog geen 80 bent iig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:45 schreef Reneuh het volgende:
Oh, mijn main zit bijna op lvl 79. Die kan ik dus ideaal voor een BG gebruiken?
Hmm, vanaf 51 kun je AV doen, dus vanaf dat moment is het 51-60, 61-70, 71-79 en 80 only, toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:05 schreef Olment het volgende:
[..]
het is 1 van de ideaalste lvls als je nog geen 80 bent iig.
want voor zover ik weet zijn de bg's ingericht like 20-29, 30-39, 40-49, 50-59, 60-69, 70-79, 80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |