Prince2 prinses?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hmm dat gaat wat moeilijk, ben projectmanager dus moet wel wakker blijven en bovenop onze inbox zitten, bij wijze van. Ahwell. Gaat goed komen vandaag
Eh?quote:
Veel van die projectmanagers werken met Prince2, die noemen wij altijd Prince2Prinsjes.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:31 schreef Brittie het volgende:
[..]
Eh?Misschien ligt het aan mij, maar ik snap hem niet helemaal
. Maar ja, ik heb dan ook maar 3 uur geslapen
. Ik zit in de videogames-wereld
.
Hahaha, nooit van gehoord joh!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Veel van die projectmanagers werken met Prince2, die noemen wij altijd Prince2Prinsjes.
Ik ben er zelf niet zo van hoorquote:
Ik moet de hele tijd lachen om die fotoquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Eens.
En jij ook Lezzer, yay Cameron Diaz! :3
Hehe kweet niet, ik vind 't allemaal wel prima werkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben er zelf niet zo van hoorMaar ik moet als crea nog al vaak in dat soort keurslijven en het heeft jaren geduurd voor ik er niet meer heel erg misselijk van werd.
ik wist het welquote:
Volgens mij moet je vooral kunnen managen. En met obstinate vormgevers omgaan.quote:Gameswereld.. moet je heel eng technisch zijn om daar te mogen (project)managen?
Nope, wij zitten in de localisatietak van de gameswereld, en da's niet bepaald technischquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:43 schreef Vanyel het volgende:
Ja, Prince2 certificaat present.
Nog nooit iets mee gedaan.
Gameswereld.. moet je heel eng technisch zijn om daar te mogen (project)managen?
Vertelquote:
Ooh da kennik denk ik wel.quote:[..]
Volgens mij moet je vooral kunnen managen. En met obstinate vormgevers omgaan.
* lezzer kent zichzelf
Mile High taferelen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef Qebbel het volgende:
TT![]()
Ik heb vandaag voor het eerst mensen ingecheckt.En vrouwelijke piloot
gespot in crew area.
Dus het stelt eigenlijk geen ruk voor?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef Vanyel het volgende:
Slechterd.
Het was niet op eigen verzoek hoor, t is onderdeel van mijn opleidingsprogramma. Kregen een boek, een dag les en examen en hoppa, Prince2.
quote:
Correct.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus het stelt eigenlijk geen ruk voor?
Mmm, weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Correct.
Nou was dit examen voor kennis, er is ook nog een practicioner examen, maar dan nog.
^^ nice!quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef Qebbel het volgende:
TT![]()
Ik heb vandaag voor het eerst mensen ingecheckt.En vrouwelijke piloot
gespot in crew area.
Kannieschele, als ze maar een unifom aan hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:56 schreef Brittie het volgende:
[..]
^^ nice!Vrouwelijke piloten
![]()
en dan eigenlijk vooral nog van straaljagers
Ja das the top of the bill. Maar een chick die een 777 of 747 de lucht inkrijgt is ook niet misquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:56 schreef Brittie het volgende:
[..]
^^ nice!Vrouwelijke piloten
![]()
en dan eigenlijk vooral nog van straaljagers
So true. Heb geen verkeerde werkplek uitgekozen daarvoor. Meer mensen met uniform dan zonder.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kannieschele, als ze maar een unifom aan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Nou, ze had het eigenlijk afgelopen zondag gevierd. En toen had mrs gebeld (wij konden niet), en toen kon er allemaal niks (niet wat eerder op de koffie komen of op een andere dag deze week of wat ook).quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:25 schreef Vanyel het volgende:
Niet mee eens. Het uur voorbereidingstijd doet de goodwill wat mij betreft verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Het is een verschillend ras. Dat staat hier tenminste.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:46 schreef wonderer het volgende:
Wat is het verschil tussen donkerrode en lichtrode kidneybonen?
Dat kwartje viel bij mij net pasquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:18 schreef Brittie het volgende:
Ghehehe. Lesbeaun komt goed tot zijn recht zo wonderer!
Thanksquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het is een verschillend ras. Dat staat hier tenminste.
Ja he?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:18 schreef Brittie het volgende:
Ghehehe. Lesbeaun komt goed tot zijn recht zo wonderer!
Gigantes, maar ik denk dat je daarmee 'die grote witte' bedoelt. Die vind ik erg lekker door stoofpotjes heen, want die worden zo lekker zacht.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik vergeet nog de vraag die ik eigenlijk wilde stellen.
Welke bonen moet ik proberen? Kindey ken ik wel, vind ik niet extreem bijzonder. Van die grote witte smaken eigenlijk hetzelfde als gewone witte. Zijn er nog andere lekkere bonen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:37 schreef wonderer het volgende:
En wat is nou weer het verschil tussen sperziebonen en tuinbonen??
Waar smaken die naar?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:37 schreef wonderer het volgende:
Pinto beans?
[ afbeelding ]
En wat is nou weer het verschil tussen sperziebonen en tuinbonen??
Kom van ons leren!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:43 schreef Avey het volgende:
Shit ik weet helemaal niets van bonen
Ik kom volgend topic wel weer terug
In de verte leek de inhoud van die zak daar wel op hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:17 schreef Vanyel het volgende:
Getver.
Ik eet ook pasta, maar dan met verse broccoli en kip en finesse voor koken.
En natuurlijk een shitload sambal op mijn bord
Ik moet dat ook nog vaak. En dat met zo'n usernamequote:Op woensdag 21 juli 2010 18:36 schreef Avey het volgende:
Nee ik bedoel het niet negatief, maar gewoon omdat niemand je kent en het komt toch een keer in een gesprek naar boven enzo... net als in het echte leven eigenlijk
En ik wil er ook niet mee te koop lopen, dat vind ik zo... ehm... goedkoop.
Alleen deze zaterdagquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:49 schreef Vanyel het volgende:
Elke zaterdag of alleen deze? En gaan ze met zn zessen koken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg altijd "het moet binnen een half uur klaar zijn, en daar is het boodschappen doen dan bij inbegrepen".quote:
Half uur wel, ja, maar het boodschappen doen duurt altijd langer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "het moet binnen een half uur klaar zijn, en daar is het boodschappen doen dan bij inbegrepen".
Tafel aankleden. Huuuu.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:58 schreef lezzer het volgende:
Ze doen met z'n allen een volledig diner, en wij stellen de hut (<-speciaal voor jou) ter beschikking en ik doe gezellig de tafel aankleden enzo.
Daar hebben we wel zin in !
quote:
Ja, dat vinden zij ook leuk, en dus vandaar de dealquote:Weet je wat leuk is? Als je een vrije dag hebt 's ochtends boodschappen doen en dan iets brouwen dat de hele dag kost zodat je de hele dag op en neer kunt van computer naar keuken om te roeren en er smaakjes bij te stoppen.
Daarom heb ik nou een tv-aansluiting laten maken in de slaapkamer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik ga zo denk ik nog maar eens eten en dan naar bed. Beetje fokken, beetje slapen. Geen NCIS want dan moet ik daarna weer opstaan om de kabel weg te doen, anders kan de deur niet dicht en heb ik katten in bed
Dat hadden wij vroeger wel, maar ik werd gek van die zooi en het lawaai dat die kat 's nachts maakte.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:09 schreef Labberkakker het volgende:
De meeste hier houden toch wel van een fijne poes in bed?
quote:
Geen flauw idee. Het enige wat ik kan vinden is hondenvoer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:21 schreef lezzer het volgende:
Wat zijn Labbers trouwens? Of is het Labberen?
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde mijn kind ooit nog eens Dong Dong noemen, maar dat vind ik nu niet zo origineel meer.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Dat artikel? Een of andere recensie van het boek van Russel Ash. Hoezo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:52 schreef wonderer het volgende:
Uh. Ik durf het niet te vragen, maar waar was dat?
Nee, welk landquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat artikel? Een of andere recensie van het boek van Russel Ash. Hoezo?
Edit: Linkje
Ik ken een meisje uit de VS dat Pony Ride heet. Vreemde Amerikanen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, welk landIk was bang dat het de VS was. Maar het valt mee, GB is net zo raar
He shit, laten maken. Ik wilde nét vragen of je dat voor mij ook wilde doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daarom heb ik nou een tv-aansluiting laten maken in de slaapkamer.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:42 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Ik kwam net langs een artikel met mensen die hun kinderen rare namen geven. Zoals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:01 schreef Brittie het volgende:
Gutenabend!
Mag ik een Lesbeau(n)-digi-knuffel van jullie? Could use one en dinnetje is nog laaang niet thuis...
Groooooouphuuuuuuuuuuug!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:01 schreef Brittie het volgende:
Gutenabend!
Mag ik een Lesbeau(n)-digi-knuffel van jullie? Could use one en dinnetje is nog laaang niet thuis...
Kun je niet gaan klagen bij je huisbaas? Of z'n bank in de fik steken? Of misschien midden in de nacht met een elektrische vliegenmepper op z'n hoofd slaan!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:04 schreef Brittie het volgende:
Thanks guys!Er zijn echt hele rare, gefrustreerde debielen op deze aarde - jammer dat er eentje van bij me in huis woont en het gewoon écht op mij voorzien heeft... zucht.
Ik krijg elke keer trek ik cookies van jou UIquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef skunkasaur het volgende:
Ik wil ook nog ff:
K. Klaar.
En Brittie, ik weet niet waar je woont, maar is Meldpunt Overlast misscien een optie?
http://www.meldpuntoverlast.nl/live/artikel_content.pag?objectnumber=135177&referpagina=135185
Nou heb ik ff random die van Leeuwarden gepakt, maar volgens mij is dit wel precies de instantie die zou kunnen helpen.
Dat meldpunt is misschien wel een idee, geen idee of we dat in Utrecht hebben, mss maar eens opzoeken!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:24 schreef Qebbel het volgende:Voor you!
Wel echt fucking vervelend zeg van die dude! Is het de laatste dagen een beetje aant escaleren? Ik zou ook niet zo goed weten wat ik met zoiets aanmoest. Wat zeggen de andere bewoners? Of hebben zij minder/geen last van hem?
Bah, echt vervelend zulke types. Een normaal gesprek over de situatie zit er niet in met hem?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:28 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dat meldpunt is misschien wel een idee, geen idee of we dat in Utrecht hebben, mss maar eens opzoeken!
En nouja, mijn huisgenoten die snappen ook geen reet van die gast - hij gaat tegen hun net zo hard tekeer als tegen mij, maar ik heb gewoon alles altijd gevreten ofzo omdat ik niet altijd ja en amen zeg op wat hij wil, denk ik. Het is inderdaad vet aan het escaleren, eigenlijk sinds dat hij zondag botte mailtjes aan het sturen is naar iedereen in huis over wat we allemaal fout hebben gedaan...
Ahaha, ik zag eerst niet dat het woord "dit" een linkje was en dacht dat je af zat te geven op Lezzer. Snapte er al niks van xDquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:36 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat ik echt een afknapper vindt bij vrouwen is onzekerheid en gemiep over kleine dingetjes betreffende hun uiterlijk![]()
Zoals de TS van dit topic. Gezanik over dat de kapper haar haar een paar centimeters te kort heeft afgeknipt.
En dat het voelt als een amputatie, je zou haar bijna een echte amputatie gunnen
Ik ben echt allergisch voor dat soort meiden-vrouwen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:56 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ahaha, ik zag eerst niet dat het woord "dit" een linkje was en dacht dat je af zat te geven op Lezzer. Snapte er al niks van xD
Ja, daarom was ik ook helemaal in de warquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:59 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik Lezzer afzeiken, lezzer is
Inderdaad, of je gaat terug naar de kapster en vraagt haar wat je kunt doen omdat je het niet mooi vind, in plaats van op een een forum te zitten miepen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:05 schreef Donsveertje het volgende:
Ik vroeg me dat ook al af![]()
Maja, als je niet wil dat ze je haren te kort afknippen dan ga je toch niet? Ik ga maar 1 keer per jaar om een paar dooie puntjes er uit te knippen.
OMG sig-waardigquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:59 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik Lezzer afzeiken, lezzer is
Ik heb er heel lang geleden gewerktquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:44 schreef Qebbel het volgende:
Iemand ervaring met van zorgverzekeringsmaatschappij wisselen? Kan dat zomaar? Ik heb nl serieus om medische redenen een ingreep nodig (lensimplantaten voor de nieuwsgierigen en voor dat jullie iets raars gaan denken..), maar mijn stupid ass verzekering dekt dat maar voor 20%, terwijl het bij heel erg veel maatschappijen wel 100% vergoed wordt. Fucking balen, want zo kan ik het nóóit doen!
![]()
Wat een eerquote:
Iets met "dood" op het eindequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef wonderer het volgende:
Lol.
Ik ben een beetje traag, wie was Donsveertje vroeger?
Thnx! Daar was ik al bang voor. Logisch ook wel natuurlijk. Tja, wachten; ik weet niet of ik het nog zo lang trek met lenzen. Mijn ogen accepteren niks en ik heb echt van alles superveel last. Laseren kan niet, want na onderzoek bleek mijn hoornvlies te dun, maar lensimplantatie is wel mogelijk. Ik weet dit al jaren eigenlijk, maar zag op tegen de ingreep. Nu ben ik op het punt gekomen dat ik er echt schoongenoeg van heb: ik wil die behandeling gewoon. Blijkt mijn zorgverzekeraar het niet te dekken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb er heel lang geleden gewerkt
Volgens mij kan het alleen aan het eind van het jaar, en volgens mij wel lastig als je al zo'n behandeling "geboekt" hebt.
Kun je wachten tot volgend jaar? Ik verwacht trouwens ook dat er misschien ook nog wel ergens staat dat je niet in het eerste jaar meteen zo'n ingreep kunt laten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Maar waarom weet jij dat dan wel en wij niet?quote:
Tijdelijk aan de bril?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:04 schreef Qebbel het volgende:
Thnx! Daar was ik al bang voor. Logisch ook wel natuurlijk. Tja, wachten; ik weet niet of ik het nog zo lang trek met lenzen. Mijn ogen accepteren niks en ik heb echt van alles superveel last. Laseren kan niet, want na onderzoek bleek mijn hoornvlies te dun, maar lensimplantatie is wel mogelijk. Ik weet dit al jaren eigenlijk, maar zag op tegen de ingreep. Nu ben ik op het punt gekomen dat ik er echt schoongenoeg van heb: ik wil die behandeling gewoon. Blijkt mijn zorgverzekeraar het niet te dekken.
Ik weet het nog nietquote:
Mwah, ik wissel af.quote:
Ik mag hopen in je armenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb de optrekstang in de deuropening van de keuken gehangen en elke keer als ik er langs kwam een paar pullups gedaan. Waar heb ik nu spierpijn? Je mag drie keer raden.
Nou zegquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:57 schreef Vanyel het volgende:
In je schenen van het op je tenen staan :p
quote:
quote:
Daar moet ik nog even over nadenken.quote:
Verkapte "kijk mij eens extra filmkanalen hebben" postquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:44 schreef lezzer het volgende:
net op Film 1.1., Son of Rambow http://www.imdb.com/title/tt0845046/
Ow, wat een leuke schattige film
Zal ik het editten?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens extra filmkanalen hebben" post
Tommyquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zal ik het editten?
Ik heb trouwens ook Eredivisie Live
<==quote:
Oh nee, sufquote:
Slijt vanzelf.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Oeh, Eredivisie Live![]()
En ik loop al vier dagen met een grote witte verfplek op mijn arm, omdat het er met water en zeep niet af gaat en ik vergeet telkens terpentine te kopen. Ik heb een hekel aan schilderen.
Ik ben er een beetje te lomp voor. Aan het eind van de dag zit er altijd meer verf op de ramen en meubels dan op de muren zelf.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:47 schreef lezzer het volgende:
Schilderen![]()
Ik vind dat echt heel therapeutisch werken eigenlijk.
Afplakken met plastic enzoquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje te lomp voor. Aan het eind van de dag zit er altijd meer verf op de ramen en meubels dan op de muren zelf.
Dat doe ik ook, maar het plastic op de meubels verdwijnt altijd magisch als ik er weer eens over struikel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afplakken met plastic enzoSoort van megabeflapje voor het schilderen
quote:
Oh ja, dat is dan weer niet zo handig...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar het plastic op de meubels verdwijnt altijd magisch als ik er weer eens over struikel.
Ja, mijn vrouw dus niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Verfwinkel? Hallo, ik ben zwanger hoor!
Nou, dat denk ik toch niet hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:22 schreef Vanyel het volgende:
Je weet het natuurlijk nooit he... De melkboer, de slager, altijd verdachten in de buurt
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef Vanyel het volgende:
Kan zomaar via de melk, een handdoek of een lekker speklapje.
Ik hoorde laatst van een vrouw die in het ziekenhuis kwam omdat ze een tandpastadopje in haar doos had zitten. Ze had het 'per ongeluk doorgeslikt' bij het tandenpoetsen en via die weg was het in de doos beland
Ik hoorde laatst van een vrouw die in het ziekenhuis kwam omdat ze een tandpastadopje in haar doos had zitten. Ze had het 'per ongeluk doorgeslikt' bij het tandenpoetsen en via die weg was het in de doos beland
Waar, op www.verbouwpotten.nl?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:01 schreef Vanyel het volgende:
Zoek een vrouw die ervan houdt. Heb ik gedaan en scheelt een hoop gedoe. Zij zoekt zich dus suf op marktplaats voor meubels en dingen en gaat ze vervolgens met buitengewoon veel plezier opknappen
Wat ik dan bijdraag (zoals vandaag) is met iemand anders de boel (commode) naar boven slepen terwijl die eigenlijk net niet door het trapgat kon waardoor we dus de verf van muur en hout hebben geschraapt. Ze was zo blij dat ie toch naar boven kon, dat ze het met groot plezier weer gaat bijwerken..
quote:
Nou, dan zie ik vlekken op mijn parketvloerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:53 schreef Vanyel het volgende:
Maar hoe weet je dan dat je weer met je ranzige poten door het huis loopt?
Of was jij het die braaf de hele vloer vol kranten legt? Misschien is dat inderdaad ook wel een manier.
Ik woon niet in Helmondquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:51 schreef Vanyel het volgende:
Hoe ver is tot hier? Als je in Helmond t hout woont, is het natuurlijk niet zo gek dat je het ruikt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:50 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik ben ook gek op klussen. Maak niet uit wat, als er maar resultaat komt.
Zo heb ik laatst nog een nieuwe wastafel geinstalleerd![]()
Mijn lief is soms wat minder blij met mijn klusideeen, want dan weet ze dat er weer een hoop overhoop gehaald wordt en dat het een rotzooi in huis is. Als ik al begin te zeggen "ik zat te denken, he..." dan roept ze heel hard: wat ben je nu weer van plan?
Zo ga ik binnenkort de hal aanpakken, maar dat weet ze nog niet
Nee, maar wel tegenaan kijken en -lopen. Want als ik klus ligt er teringzooi door het hele huisquote:
Als ik zo naar de buienradar kijk is dat geen geweldig ideequote:
Ik hoop eigenlijk dat het om een uur of half 6 al voorbij is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:09 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Als ik zo naar de buienradar kijk is dat geen geweldig idee
En maar PVV stemmenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef skunkasaur het volgende:
Wat kunnen Nederlanders toch klootzakken zijn. Gratis bal #2
Oetlul.
Heb je gewoon in die trein liggen slapen? Ik verbaas me er altijd over dat mensen dat kunnen, maffen waar allemaal vreemdelingen bij zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik moest trouwens voor werk lang in de trein vandaag, dik 3 uur totaal voor een afspraak van een kwartier. Braaf vanalles meegenomen dat ik nog moest lezen, goed 2 uur liggen slapen.. ben net wakker. Morgen misschien maar wat doen dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:51 schreef Vanyel het volgende:
Aardigheidje van T-MobileWheeheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oostenrijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:15 schreef Blue-eyes het volgende:
Lezzer, waar ga je nu heen met vakantie?
Je lichaam had vast... eh... wat zit er in bietjes?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:35 schreef Vanyel het volgende:
Mwoahh
Een pond bieten met wat zilveruitjes en dressing met walnootolie. Heel gezond tussendoortje
Wat lomp zeg. Bah.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:40 schreef skunkasaur het volgende:
G*dverdomme.
Had ik leuk contact met iemand via een datingsite, geinige mailtjes, ik dacht goh, wel een leuk persoon... vroeg ze om foto's. Na lang wikken en wegen maar twee afbeeldingen gestuurd, meteen deksel op de neus "je bent niet mijn type dag hoor". Hoezo innerljk is belangrijker dan uiterlijk? Mijn god. Wat een **********.
Dag vergald.
Rotwijf. Gelukkig heb je ons nog. Wij zijn wel gezellig internetcontact (toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:40 schreef skunkasaur het volgende:
G*dverdomme.
Had ik leuk contact met iemand via een datingsite, geinige mailtjes, ik dacht goh, wel een leuk persoon... vroeg ze om foto's. Na lang wikken en wegen maar twee afbeeldingen gestuurd, meteen deksel op de neus "je bent niet mijn type dag hoor". Hoezo innerljk is belangrijker dan uiterlijk? Mijn god. Wat een **********.
Dag vergald.
Mja... totdat jullie mijn foto zienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Rotwijf. Gelukkig heb je ons nog. Wij zijn wel gezellig internetcontact (toch?).
Gelukkig dat er toen nog geen internet was. Al die dinosaurussen zouden toch moeilijkheden hebben met typen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:01 schreef lezzer het volgende:
Godsamme wat ben ik toch blij dat er in mijn tijd nog helemaal geen internet was...
Pfff, met zo iemand wil je sowieso niets te maken hebbenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:40 schreef skunkasaur het volgende:
G*dverdomme.
Dag vergald.
idd wees blij dat je niet langer je tijd aan hoeft te verspillenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Pfff, met zo iemand wil je sowieso niets te maken hebben
Nee, in de kroeg heb je sowieso al geen aanspraak as je niet "lekker" bentquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:01 schreef lezzer het volgende:
Godsamme wat ben ik toch blij dat er in mijn tijd nog helemaal geen internet was...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, in de kroeg heb je sowieso al geen aanspraak as je niet "lekker" bent
Weet ik, maar sommige mensen zullen in de kroeg gewoon minder aanspraak hebben, puur omdat je EERST de buitenkant ziet daar en elkaar dus niet eerst leert kennen. Of zou jij op mensen tot wie je je neit aangetrokken voelt qua uiterlijk afstappen om eens te kijken of ze misschien een mooi innerlijk hebben?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:32 schreef wonderer het volgende:
Weet ik, maar sommige mensen zullen in de kroeg gewoon minder aanspraak hebben, puur omdat je EERST de buitenkant ziet daar en elkaar dus niet eerst leert kennen. Of zou jij op mensen tot wie je je neit aangetrokken voelt qua uiterlijk afstappen om eens te kijken of ze misschien een mooi innerlijk hebben?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:36 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik was in mijn tijd blijkbaar redelijk te pruimen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:31 schreef Vanyel het volgende:
Klinkt al een stuk sexier.
Ik mag zo in de suffe auto naar de IKEA. Vrouw lijkt wel last te hebben van nesteldrang en heeft dus onze halve inboedel op marktplaats verkocht en daar ook nieuw spul gekocht, maar nu moet het blijkbaar toch wel aangevuld worden met IKEA.
Ik weet het niet, maar ik vind het eng stil.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:03 schreef Blue-eyes het volgende:
Waar is iedereen, IKEA kastje in elkaar aan het zetten?
Iedereen heeft vast leuke feestjes en een sociaal leven terwijl wij triestelingen op een zaterdagavond naar een beeldscherm zitten te koekeloerenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik vind het eng stil.
Heb ik ook gezien en ik ben er toen erg van geschrokken. Er waren kinderen bij die thuis gewoon nooit groente te eten kregen. En ouders die woedend op de school waren omdat hun kinderen gezond eten kregen in plaats van junkfoodquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik niet hoor. Ik keek Jamie Oliver's Food Revolution. Via youtube dus steeds in stukjes van 10 min, maar toch leuk.
Is ook een leuke bezigheid op de zaterdagavond.quote:
Dat was denk ik jamies school kitchen, in engeland. Dit keer is ie ervoor naar amerika gegaan. Ook schokkend, op school pizza bij het ontbijt en friet bij de lunch. Net ook grote lijkkisten voor wie niet past en dat ze daarvoor 2 graven moeten kopen..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:39 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien en ik ben er toen erg van geschrokken. Er waren kinderen bij die thuis gewoon nooit groente te eten kregen. En ouders die woedend op de school waren omdat hun kinderen gezond eten kregen in plaats van junkfood![]()
Volgens mij is het project uiteindelijk toch mislukt omdat er teveel tegenstand was, toch?
nou nou, je hebt het toch echt zelf in de hand, ik denk dat 9 van de 10 mensen die overgewicht hebben door ongezonde voeding niet 30min moeten rijden voor een supermarkt.. dan woon je wel echt in de middle of nowhere, en je hebt ook gedroogde producten zoals aardappelen, rijst, mie etc. en dan nog producten als diepvries spinazie, producten in blik zoals witte bonen, etc. wat je lekker kunt inslaan en je verder niet dik van wordt. Koken hoeft echt niet langer dan 30 min te duren hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:21 schreef wonderer het volgende:
En het kutte is... de cultuur dwingt veel gezinnen zo te eten. Veel mensen moeten twee banen hebben om rond te komen, en de rekeningen te betalen. Dan is er a) geen geld voor echt gezond eten, want dat is hier duur(der), en b) geen tijd om te koken, of om de twee dagen boodschappen te doen. Veel mensen moeten gewoon een half uur rijden voor de dichtstbijzijnde supermarkt, dan ga je echt niet steeds vers spul halen elke twee dagen, maar diepvriesspul zodat je maar een keer in de twee weken zoveel tijd aan boodschappen moet besteden.
Je kunt mensen vanalles leren over gezond eten en alles, maar uiteindelijk is het goedkoper en sneller om een pizza in de oven te gooien.
Maar het is ook de cultuur. In de VS is een maaltijd (naar hoe ik het beleefde) significant anders dan in Nederland. Het moet allemaal sneller en het is meer een bijzaak dan hoofdzaak. Ik ben weinig mensen tegengekomen die elke dag zelf koken, en als ze dat wel deden was de lunch weer vaak "even door de drivethrough". Het is ook veel verleidelijker om eten te halen dan om het zelf te maken, er zijn zoveel voorzieningen voor ongezond eten...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef peperclip het volgende:
[..]
nou nou, je hebt het toch echt zelf in de hand, ik denk dat 9 van de 10 mensen die overgewicht hebben door ongezonde voeding niet 30min moeten rijden voor een supermarkt.. dan woon je wel echt in de middle of nowhere, en je hebt ook gedroogde producten zoals aardappelen, rijst, mie etc. en dan nog producten als diepvries spinazie, producten in blik zoals witte bonen, etc. wat je lekker kunt inslaan en je verder niet dik van wordt. Koken hoeft echt niet langer dan 30 min te duren hoor
om voor een pizza in de oven te kiezen heeft meer met je instelling te maken en niet met een bepaalde druk die op je wordt uitgevoerd
mja, ik zie dat niet zo. Het zijn maar 30min en je instelling is gewoon erg bepalend. Als je een instelling hebt van bijv. maximaal 2 keer per week fastfood/pizza's etc. eten en je houd er ook aan, dan wordt de verleiding bij mij ook minder, omdat het een gewoonte wordt. En als je koken ook leuk maakt, ik kook bijv altijd samen met me huisgenootje of vriendin en eet ook gezellig voor de tv, dan kijk je daar ook niet zo tegenop.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:06 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Maar het is ook de cultuur. In de VS is een maaltijd (naar hoe ik het beleefde) significant anders dan in Nederland. Het moet allemaal sneller en het is meer een bijzaak dan hoofdzaak. Ik ben weinig mensen tegengekomen die elke dag zelf koken, en als ze dat wel deden was de lunch weer vaak "even door de drivethrough". Het is ook veel verleidelijker om eten te halen dan om het zelf te maken, er zijn zoveel voorzieningen voor ongezond eten...
Er is een hoop middle of nowhere hier, hoor. Ik woon in een buitenwijk en de dichtstbijzijnde supermarkt zit drie kilometer verderop. Kun je nagaan als je dus "rural" woont. En zelfs de mensen die IN een stadje wonen zijn de pineut, omdat de meeste supermarkten buiten het centrum liggen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef peperclip het volgende:
[..]
ik denk dat 9 van de 10 mensen die overgewicht hebben door ongezonde voeding niet 30min moeten rijden voor een supermarkt.. dan woon je wel echt in de middle of nowhere,
Want jij hebt een gezin en twee (of soms drie) banen en nog steeds te weinig geld om steeds maar het dure verse spul te kopen?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:27 schreef peperclip het volgende:
[..]
mja, ik zie dat niet zo. Het zijn maar 30min en je instelling is gewoon erg bepalend. Als je een instelling hebt van bijv. maximaal 2 keer per week fastfood/pizza's etc. eten en je houd er ook aan, dan wordt de verleiding bij mij ook minder, omdat het een gewoonte wordt. En als je koken ook leuk maakt, ik kook bijv altijd samen met me huisgenootje of vriendin en eet ook gezellig voor de tv, dan kijk je daar ook niet zo tegenop.
Maar ik denk dat dit een kwestie is waar we niet zo snel uit komen, dus ik wil het hier eigenlijk wel bij laten, ik begrijp wel dat het lang voor iedereen zo simpel is
diepvries spinazie, bonen in blik, aardappelen en rijst zijn denk ik toch wel één van de meest goedkope prodcuten dacht ik zo..? daarnaast kan je ze gemakkelijk opslaan en kan je na je bereiding ook in de koelkast bewaren en de volgende dag weer eten, dan hoef je het alleen nog maar in dequote:Op zondag 25 juli 2010 01:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want jij hebt een gezin en twee (of soms drie) banen en nog steeds te weinig geld om steeds maar het dure verse spul te kopen?
Je beseft geloof ik niet hoeveel mensen in Amerika onder of op de armoedegrens leven.
En verder is het natuurlijk ook een kwestie van gewoon niet beseffen hoe slecht het spul is dat je eet. De piramida zegt brood, kaas, groenten... Hoezo is een pizza dan slecht voor je?
Serieus?quote:Op zondag 25 juli 2010 08:16 schreef wonderer het volgende:
Jawel, maar elke keer boontjes, courgette of broccoli gaat ook vervelend. Meer keus is er niet
Nog minstens 4 weken wachten voor ze dat zeker kunnen zeggen en over 7 is sowieso weer een echo dus zijn er nog niet uit of we tussendoor gaan testen.quote:
Wat kreeg je voor culinair festijn?quote:Op zondag 25 juli 2010 08:13 schreef lezzer het volgende:
Kun je dan niet gewoon verse groenten kopen in de supermarkt?
-btw, ik had gisteren dat eetfeestje,supergezellig en leuk geweest-
Toch zeker wel in diepvriesgroenten?quote:Op zondag 25 juli 2010 08:16 schreef wonderer het volgende:
Jawel, maar elke keer boontjes, courgette of broccoli gaat ook vervelend. Meer keus is er niet
OMGquote:Op zondag 25 juli 2010 09:03 schreef Vanyel het volgende:
Voorbeeld: guidelines voor eten op school: er moet 1,25 cup groente bij zitten. Jamies roerbak met 7 soorten groenten voldoet niet dat 'zien ze zo'. Wel goed is friet (want groente) met optionele salade die niemand eet.
Of er moeten 2 broodproducten per dag zijn. Goed: pizza, want korst. Slecht: bruine rijst, want geen brood. Dat gerecht is wel goed als je er optioneel hamburgerbroodjes bij geeft....
Ja!quote:
Fruitsalade, spaanse tomatensoep, een spoon met citroen en heul veul drank, vegetarische pasta met paddestoelen, courgette, nootjes en kaas, en als nagerecht chocomousse met ijs slagroom en aardbeien.quote:
De rest lusten we nietquote:
Maar jullie hebben wel Jell-o.quote:Op zondag 25 juli 2010 08:16 schreef wonderer het volgende:
Nee, nee, er zijn spruitjes, asperges, aubergines en kalebas. Zal volgende keer nog even kijken en misschien een foto maken of zo.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:04 schreef Vanyel het volgende:
Kun je de winkel niet kwalijk nemen toch.
Maakt dit nou dat we je eerdere posts over de beperkte keus ook met een emmer zout moeten nemen?
I know. Ik kan er niks aan doen. Het gevoel in mijn mond geeft me de kriebels. Brad pest me er altijd meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |