Prince2 prinses?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hmm dat gaat wat moeilijk, ben projectmanager dus moet wel wakker blijven en bovenop onze inbox zitten, bij wijze van. Ahwell. Gaat goed komen vandaag
Eh?quote:
Veel van die projectmanagers werken met Prince2, die noemen wij altijd Prince2Prinsjes.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:31 schreef Brittie het volgende:
[..]
Eh?Misschien ligt het aan mij, maar ik snap hem niet helemaal
. Maar ja, ik heb dan ook maar 3 uur geslapen
. Ik zit in de videogames-wereld
.
Hahaha, nooit van gehoord joh!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Veel van die projectmanagers werken met Prince2, die noemen wij altijd Prince2Prinsjes.
Ik ben er zelf niet zo van hoorquote:
Ik moet de hele tijd lachen om die fotoquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Eens.
En jij ook Lezzer, yay Cameron Diaz! :3
Hehe kweet niet, ik vind 't allemaal wel prima werkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben er zelf niet zo van hoorMaar ik moet als crea nog al vaak in dat soort keurslijven en het heeft jaren geduurd voor ik er niet meer heel erg misselijk van werd.
ik wist het welquote:
Volgens mij moet je vooral kunnen managen. En met obstinate vormgevers omgaan.quote:Gameswereld.. moet je heel eng technisch zijn om daar te mogen (project)managen?
Nope, wij zitten in de localisatietak van de gameswereld, en da's niet bepaald technischquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:43 schreef Vanyel het volgende:
Ja, Prince2 certificaat present.
Nog nooit iets mee gedaan.
Gameswereld.. moet je heel eng technisch zijn om daar te mogen (project)managen?
Vertelquote:
Ooh da kennik denk ik wel.quote:[..]
Volgens mij moet je vooral kunnen managen. En met obstinate vormgevers omgaan.
* lezzer kent zichzelf
Mile High taferelen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef Qebbel het volgende:
TT![]()
Ik heb vandaag voor het eerst mensen ingecheckt.En vrouwelijke piloot
gespot in crew area.
Dus het stelt eigenlijk geen ruk voor?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef Vanyel het volgende:
Slechterd.
Het was niet op eigen verzoek hoor, t is onderdeel van mijn opleidingsprogramma. Kregen een boek, een dag les en examen en hoppa, Prince2.
quote:
Correct.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus het stelt eigenlijk geen ruk voor?
Mmm, weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Correct.
Nou was dit examen voor kennis, er is ook nog een practicioner examen, maar dan nog.
^^ nice!quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef Qebbel het volgende:
TT![]()
Ik heb vandaag voor het eerst mensen ingecheckt.En vrouwelijke piloot
gespot in crew area.
Kannieschele, als ze maar een unifom aan hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:56 schreef Brittie het volgende:
[..]
^^ nice!Vrouwelijke piloten
![]()
en dan eigenlijk vooral nog van straaljagers
Ja das the top of the bill. Maar een chick die een 777 of 747 de lucht inkrijgt is ook niet misquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:56 schreef Brittie het volgende:
[..]
^^ nice!Vrouwelijke piloten
![]()
en dan eigenlijk vooral nog van straaljagers
So true. Heb geen verkeerde werkplek uitgekozen daarvoor. Meer mensen met uniform dan zonder.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kannieschele, als ze maar een unifom aan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Nou, ze had het eigenlijk afgelopen zondag gevierd. En toen had mrs gebeld (wij konden niet), en toen kon er allemaal niks (niet wat eerder op de koffie komen of op een andere dag deze week of wat ook).quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:25 schreef Vanyel het volgende:
Niet mee eens. Het uur voorbereidingstijd doet de goodwill wat mij betreft verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Het is een verschillend ras. Dat staat hier tenminste.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:46 schreef wonderer het volgende:
Wat is het verschil tussen donkerrode en lichtrode kidneybonen?
Dat kwartje viel bij mij net pasquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:18 schreef Brittie het volgende:
Ghehehe. Lesbeaun komt goed tot zijn recht zo wonderer!
Thanksquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het is een verschillend ras. Dat staat hier tenminste.
Ja he?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:18 schreef Brittie het volgende:
Ghehehe. Lesbeaun komt goed tot zijn recht zo wonderer!
Gigantes, maar ik denk dat je daarmee 'die grote witte' bedoelt. Die vind ik erg lekker door stoofpotjes heen, want die worden zo lekker zacht.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik vergeet nog de vraag die ik eigenlijk wilde stellen.
Welke bonen moet ik proberen? Kindey ken ik wel, vind ik niet extreem bijzonder. Van die grote witte smaken eigenlijk hetzelfde als gewone witte. Zijn er nog andere lekkere bonen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:37 schreef wonderer het volgende:
En wat is nou weer het verschil tussen sperziebonen en tuinbonen??
Waar smaken die naar?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:37 schreef wonderer het volgende:
Pinto beans?
[ afbeelding ]
En wat is nou weer het verschil tussen sperziebonen en tuinbonen??
Kom van ons leren!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:43 schreef Avey het volgende:
Shit ik weet helemaal niets van bonen
Ik kom volgend topic wel weer terug
In de verte leek de inhoud van die zak daar wel op hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:17 schreef Vanyel het volgende:
Getver.
Ik eet ook pasta, maar dan met verse broccoli en kip en finesse voor koken.
En natuurlijk een shitload sambal op mijn bord
Ik moet dat ook nog vaak. En dat met zo'n usernamequote:Op woensdag 21 juli 2010 18:36 schreef Avey het volgende:
Nee ik bedoel het niet negatief, maar gewoon omdat niemand je kent en het komt toch een keer in een gesprek naar boven enzo... net als in het echte leven eigenlijk
En ik wil er ook niet mee te koop lopen, dat vind ik zo... ehm... goedkoop.
Alleen deze zaterdagquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:49 schreef Vanyel het volgende:
Elke zaterdag of alleen deze? En gaan ze met zn zessen koken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg altijd "het moet binnen een half uur klaar zijn, en daar is het boodschappen doen dan bij inbegrepen".quote:
Half uur wel, ja, maar het boodschappen doen duurt altijd langer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "het moet binnen een half uur klaar zijn, en daar is het boodschappen doen dan bij inbegrepen".
Tafel aankleden. Huuuu.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:58 schreef lezzer het volgende:
Ze doen met z'n allen een volledig diner, en wij stellen de hut (<-speciaal voor jou) ter beschikking en ik doe gezellig de tafel aankleden enzo.
Daar hebben we wel zin in !
quote:
Ja, dat vinden zij ook leuk, en dus vandaar de dealquote:Weet je wat leuk is? Als je een vrije dag hebt 's ochtends boodschappen doen en dan iets brouwen dat de hele dag kost zodat je de hele dag op en neer kunt van computer naar keuken om te roeren en er smaakjes bij te stoppen.
Daarom heb ik nou een tv-aansluiting laten maken in de slaapkamer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik ga zo denk ik nog maar eens eten en dan naar bed. Beetje fokken, beetje slapen. Geen NCIS want dan moet ik daarna weer opstaan om de kabel weg te doen, anders kan de deur niet dicht en heb ik katten in bed
Dat hadden wij vroeger wel, maar ik werd gek van die zooi en het lawaai dat die kat 's nachts maakte.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:09 schreef Labberkakker het volgende:
De meeste hier houden toch wel van een fijne poes in bed?
quote:
Geen flauw idee. Het enige wat ik kan vinden is hondenvoer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:21 schreef lezzer het volgende:
Wat zijn Labbers trouwens? Of is het Labberen?
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde mijn kind ooit nog eens Dong Dong noemen, maar dat vind ik nu niet zo origineel meer.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Dat artikel? Een of andere recensie van het boek van Russel Ash. Hoezo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:52 schreef wonderer het volgende:
Uh. Ik durf het niet te vragen, maar waar was dat?
Nee, welk landquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat artikel? Een of andere recensie van het boek van Russel Ash. Hoezo?
Edit: Linkje
Ik ken een meisje uit de VS dat Pony Ride heet. Vreemde Amerikanen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, welk landIk was bang dat het de VS was. Maar het valt mee, GB is net zo raar
He shit, laten maken. Ik wilde nét vragen of je dat voor mij ook wilde doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daarom heb ik nou een tv-aansluiting laten maken in de slaapkamer.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:42 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Ik kwam net langs een artikel met mensen die hun kinderen rare namen geven. Zoals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:01 schreef Brittie het volgende:
Gutenabend!
Mag ik een Lesbeau(n)-digi-knuffel van jullie? Could use one en dinnetje is nog laaang niet thuis...
Groooooouphuuuuuuuuuuug!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:01 schreef Brittie het volgende:
Gutenabend!
Mag ik een Lesbeau(n)-digi-knuffel van jullie? Could use one en dinnetje is nog laaang niet thuis...
Kun je niet gaan klagen bij je huisbaas? Of z'n bank in de fik steken? Of misschien midden in de nacht met een elektrische vliegenmepper op z'n hoofd slaan!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:04 schreef Brittie het volgende:
Thanks guys!Er zijn echt hele rare, gefrustreerde debielen op deze aarde - jammer dat er eentje van bij me in huis woont en het gewoon écht op mij voorzien heeft... zucht.
Ik krijg elke keer trek ik cookies van jou UIquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef skunkasaur het volgende:
Ik wil ook nog ff:
K. Klaar.
En Brittie, ik weet niet waar je woont, maar is Meldpunt Overlast misscien een optie?
http://www.meldpuntoverlast.nl/live/artikel_content.pag?objectnumber=135177&referpagina=135185
Nou heb ik ff random die van Leeuwarden gepakt, maar volgens mij is dit wel precies de instantie die zou kunnen helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |