Gigantes, maar ik denk dat je daarmee 'die grote witte' bedoelt. Die vind ik erg lekker door stoofpotjes heen, want die worden zo lekker zacht.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik vergeet nog de vraag die ik eigenlijk wilde stellen.
Welke bonen moet ik proberen? Kindey ken ik wel, vind ik niet extreem bijzonder. Van die grote witte smaken eigenlijk hetzelfde als gewone witte. Zijn er nog andere lekkere bonen?

quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:37 schreef wonderer het volgende:
En wat is nou weer het verschil tussen sperziebonen en tuinbonen??

Waar smaken die naar?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:37 schreef wonderer het volgende:
Pinto beans?
[ afbeelding ]
En wat is nou weer het verschil tussen sperziebonen en tuinbonen??

Kom van ons leren!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:43 schreef Avey het volgende:
Shit ik weet helemaal niets van bonen
Ik kom volgend topic wel weer terug

In de verte leek de inhoud van die zak daar wel op hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:17 schreef Vanyel het volgende:
Getver.
Ik eet ook pasta, maar dan met verse broccoli en kip en finesse voor koken.
En natuurlijk een shitload sambal op mijn bord

Vermoeiend.
 Vermoeiend.

Ik moet dat ook nog vaak. En dat met zo'n usernamequote:Op woensdag 21 juli 2010 18:36 schreef Avey het volgende:
Nee ik bedoel het niet negatief, maar gewoon omdat niemand je kent en het komt toch een keer in een gesprek naar boven enzo... net als in het echte leven eigenlijk
En ik wil er ook niet mee te koop lopen, dat vind ik zo... ehm... goedkoop.

Alleen deze zaterdagquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:49 schreef Vanyel het volgende:
Elke zaterdag of alleen deze? En gaan ze met zn zessen koken?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik zeg altijd "het moet binnen een half uur klaar zijn, en daar is het boodschappen doen dan bij inbegrepen".quote:

Half uur wel, ja, maar het boodschappen doen duurt altijd langer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "het moet binnen een half uur klaar zijn, en daar is het boodschappen doen dan bij inbegrepen".

Tafel aankleden. Huuuu.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:58 schreef lezzer het volgende:
Ze doen met z'n allen een volledig diner, en wij stellen de hut (<-speciaal voor jou) ter beschikking en ik doe gezellig de tafel aankleden enzo.
Daar hebben we wel zin in !

Alleen hoef je dan niets meer te doen, alleen acht uur laten pruttelen.
 Alleen hoef je dan niets meer te doen, alleen acht uur laten pruttelen.

quote:

Ja, dat vinden zij ook leuk, en dus vandaar de dealquote:Weet je wat leuk is? Als je een vrije dag hebt 's ochtends boodschappen doen en dan iets brouwen dat de hele dag kost zodat je de hele dag op en neer kunt van computer naar keuken om te roeren en er smaakjes bij te stoppen.

Daarom heb ik nou een tv-aansluiting laten maken in de slaapkamer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik ga zo denk ik nog maar eens eten en dan naar bed. Beetje fokken, beetje slapen. Geen NCIS want dan moet ik daarna weer opstaan om de kabel weg te doen, anders kan de deur niet dicht en heb ik katten in bed

Dat hadden wij vroeger wel, maar ik werd gek van die zooi en het lawaai dat die kat 's nachts maakte.quote:

quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:09 schreef Labberkakker het volgende:
De meeste hier houden toch wel van een fijne poes in bed?

quote:

Geen flauw idee. Het enige wat ik kan vinden is hondenvoer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:21 schreef lezzer het volgende:
Wat zijn Labbers trouwens? Of is het Labberen?

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |