Dat meldpunt is misschien wel een idee, geen idee of we dat in Utrecht hebben, mss maar eens opzoeken!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:24 schreef Qebbel het volgende:Voor you!
Wel echt fucking vervelend zeg van die dude! Is het de laatste dagen een beetje aant escaleren? Ik zou ook niet zo goed weten wat ik met zoiets aanmoest. Wat zeggen de andere bewoners? Of hebben zij minder/geen last van hem?
Bah, echt vervelend zulke types. Een normaal gesprek over de situatie zit er niet in met hem?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:28 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dat meldpunt is misschien wel een idee, geen idee of we dat in Utrecht hebben, mss maar eens opzoeken!
En nouja, mijn huisgenoten die snappen ook geen reet van die gast - hij gaat tegen hun net zo hard tekeer als tegen mij, maar ik heb gewoon alles altijd gevreten ofzo omdat ik niet altijd ja en amen zeg op wat hij wil, denk ik. Het is inderdaad vet aan het escaleren, eigenlijk sinds dat hij zondag botte mailtjes aan het sturen is naar iedereen in huis over wat we allemaal fout hebben gedaan...
Ahaha, ik zag eerst niet dat het woord "dit" een linkje was en dacht dat je af zat te geven op Lezzer. Snapte er al niks van xDquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:36 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat ik echt een afknapper vindt bij vrouwen is onzekerheid en gemiep over kleine dingetjes betreffende hun uiterlijk![]()
Zoals de TS van dit topic. Gezanik over dat de kapper haar haar een paar centimeters te kort heeft afgeknipt.
En dat het voelt als een amputatie, je zou haar bijna een echte amputatie gunnen
Ik ben echt allergisch voor dat soort meiden-vrouwen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:56 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ahaha, ik zag eerst niet dat het woord "dit" een linkje was en dacht dat je af zat te geven op Lezzer. Snapte er al niks van xD
Ja, daarom was ik ook helemaal in de warquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:59 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik Lezzer afzeiken, lezzer is
Inderdaad, of je gaat terug naar de kapster en vraagt haar wat je kunt doen omdat je het niet mooi vind, in plaats van op een een forum te zitten miepen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:05 schreef Donsveertje het volgende:
Ik vroeg me dat ook al af![]()
Maja, als je niet wil dat ze je haren te kort afknippen dan ga je toch niet? Ik ga maar 1 keer per jaar om een paar dooie puntjes er uit te knippen.
OMG sig-waardigquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:59 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik Lezzer afzeiken, lezzer is
Ik heb er heel lang geleden gewerktquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:44 schreef Qebbel het volgende:
Iemand ervaring met van zorgverzekeringsmaatschappij wisselen? Kan dat zomaar? Ik heb nl serieus om medische redenen een ingreep nodig (lensimplantaten voor de nieuwsgierigen en voor dat jullie iets raars gaan denken..), maar mijn stupid ass verzekering dekt dat maar voor 20%, terwijl het bij heel erg veel maatschappijen wel 100% vergoed wordt. Fucking balen, want zo kan ik het nóóit doen!
![]()
Wat een eerquote:
Iets met "dood" op het eindequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef wonderer het volgende:
Lol.
Ik ben een beetje traag, wie was Donsveertje vroeger?
Thnx! Daar was ik al bang voor. Logisch ook wel natuurlijk. Tja, wachten; ik weet niet of ik het nog zo lang trek met lenzen. Mijn ogen accepteren niks en ik heb echt van alles superveel last. Laseren kan niet, want na onderzoek bleek mijn hoornvlies te dun, maar lensimplantatie is wel mogelijk. Ik weet dit al jaren eigenlijk, maar zag op tegen de ingreep. Nu ben ik op het punt gekomen dat ik er echt schoongenoeg van heb: ik wil die behandeling gewoon. Blijkt mijn zorgverzekeraar het niet te dekken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb er heel lang geleden gewerkt
Volgens mij kan het alleen aan het eind van het jaar, en volgens mij wel lastig als je al zo'n behandeling "geboekt" hebt.
Kun je wachten tot volgend jaar? Ik verwacht trouwens ook dat er misschien ook nog wel ergens staat dat je niet in het eerste jaar meteen zo'n ingreep kunt laten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Maar waarom weet jij dat dan wel en wij niet?quote:
Tijdelijk aan de bril?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:04 schreef Qebbel het volgende:
Thnx! Daar was ik al bang voor. Logisch ook wel natuurlijk. Tja, wachten; ik weet niet of ik het nog zo lang trek met lenzen. Mijn ogen accepteren niks en ik heb echt van alles superveel last. Laseren kan niet, want na onderzoek bleek mijn hoornvlies te dun, maar lensimplantatie is wel mogelijk. Ik weet dit al jaren eigenlijk, maar zag op tegen de ingreep. Nu ben ik op het punt gekomen dat ik er echt schoongenoeg van heb: ik wil die behandeling gewoon. Blijkt mijn zorgverzekeraar het niet te dekken.
Ik weet het nog nietquote:
Mwah, ik wissel af.quote:
Ik mag hopen in je armenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb de optrekstang in de deuropening van de keuken gehangen en elke keer als ik er langs kwam een paar pullups gedaan. Waar heb ik nu spierpijn? Je mag drie keer raden.
Nou zegquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:57 schreef Vanyel het volgende:
In je schenen van het op je tenen staan :p
quote:
quote:
Daar moet ik nog even over nadenken.quote:
Verkapte "kijk mij eens extra filmkanalen hebben" postquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:44 schreef lezzer het volgende:
net op Film 1.1., Son of Rambow http://www.imdb.com/title/tt0845046/
Ow, wat een leuke schattige film
Zal ik het editten?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens extra filmkanalen hebben" post
Tommyquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zal ik het editten?
Ik heb trouwens ook Eredivisie Live
<==quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee, sufquote:
Slijt vanzelf.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Oeh, Eredivisie Live![]()
En ik loop al vier dagen met een grote witte verfplek op mijn arm, omdat het er met water en zeep niet af gaat en ik vergeet telkens terpentine te kopen. Ik heb een hekel aan schilderen.
Ik ben er een beetje te lomp voor. Aan het eind van de dag zit er altijd meer verf op de ramen en meubels dan op de muren zelf.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:47 schreef lezzer het volgende:
Schilderen![]()
Ik vind dat echt heel therapeutisch werken eigenlijk.
Afplakken met plastic enzoquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje te lomp voor. Aan het eind van de dag zit er altijd meer verf op de ramen en meubels dan op de muren zelf.
Dat doe ik ook, maar het plastic op de meubels verdwijnt altijd magisch als ik er weer eens over struikel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afplakken met plastic enzoSoort van megabeflapje voor het schilderen
quote:
Oh ja, dat is dan weer niet zo handig...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar het plastic op de meubels verdwijnt altijd magisch als ik er weer eens over struikel.
Ja, mijn vrouw dus niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Verfwinkel? Hallo, ik ben zwanger hoor!
Nou, dat denk ik toch niet hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:22 schreef Vanyel het volgende:
Je weet het natuurlijk nooit he... De melkboer, de slager, altijd verdachten in de buurt
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef Vanyel het volgende:
Kan zomaar via de melk, een handdoek of een lekker speklapje.
Ik hoorde laatst van een vrouw die in het ziekenhuis kwam omdat ze een tandpastadopje in haar doos had zitten. Ze had het 'per ongeluk doorgeslikt' bij het tandenpoetsen en via die weg was het in de doos beland
Ik hoorde laatst van een vrouw die in het ziekenhuis kwam omdat ze een tandpastadopje in haar doos had zitten. Ze had het 'per ongeluk doorgeslikt' bij het tandenpoetsen en via die weg was het in de doos beland
Waar, op www.verbouwpotten.nl?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:01 schreef Vanyel het volgende:
Zoek een vrouw die ervan houdt. Heb ik gedaan en scheelt een hoop gedoe. Zij zoekt zich dus suf op marktplaats voor meubels en dingen en gaat ze vervolgens met buitengewoon veel plezier opknappen
Wat ik dan bijdraag (zoals vandaag) is met iemand anders de boel (commode) naar boven slepen terwijl die eigenlijk net niet door het trapgat kon waardoor we dus de verf van muur en hout hebben geschraapt. Ze was zo blij dat ie toch naar boven kon, dat ze het met groot plezier weer gaat bijwerken..
quote:
Nou, dan zie ik vlekken op mijn parketvloerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:53 schreef Vanyel het volgende:
Maar hoe weet je dan dat je weer met je ranzige poten door het huis loopt?
Of was jij het die braaf de hele vloer vol kranten legt? Misschien is dat inderdaad ook wel een manier.
Ik woon niet in Helmondquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:51 schreef Vanyel het volgende:
Hoe ver is tot hier? Als je in Helmond t hout woont, is het natuurlijk niet zo gek dat je het ruikt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:50 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik ben ook gek op klussen. Maak niet uit wat, als er maar resultaat komt.
Zo heb ik laatst nog een nieuwe wastafel geinstalleerd![]()
Mijn lief is soms wat minder blij met mijn klusideeen, want dan weet ze dat er weer een hoop overhoop gehaald wordt en dat het een rotzooi in huis is. Als ik al begin te zeggen "ik zat te denken, he..." dan roept ze heel hard: wat ben je nu weer van plan?
Zo ga ik binnenkort de hal aanpakken, maar dat weet ze nog niet
Nee, maar wel tegenaan kijken en -lopen. Want als ik klus ligt er teringzooi door het hele huisquote:
Als ik zo naar de buienradar kijk is dat geen geweldig ideequote:
Ik hoop eigenlijk dat het om een uur of half 6 al voorbij is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:09 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Als ik zo naar de buienradar kijk is dat geen geweldig idee
En maar PVV stemmenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef skunkasaur het volgende:
Wat kunnen Nederlanders toch klootzakken zijn. Gratis bal #2
Oetlul.
Heb je gewoon in die trein liggen slapen? Ik verbaas me er altijd over dat mensen dat kunnen, maffen waar allemaal vreemdelingen bij zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik moest trouwens voor werk lang in de trein vandaag, dik 3 uur totaal voor een afspraak van een kwartier. Braaf vanalles meegenomen dat ik nog moest lezen, goed 2 uur liggen slapen.. ben net wakker. Morgen misschien maar wat doen dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:51 schreef Vanyel het volgende:
Aardigheidje van T-MobileWheeheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oostenrijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:15 schreef Blue-eyes het volgende:
Lezzer, waar ga je nu heen met vakantie?
Je lichaam had vast... eh... wat zit er in bietjes?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:35 schreef Vanyel het volgende:
Mwoahh
Een pond bieten met wat zilveruitjes en dressing met walnootolie. Heel gezond tussendoortje
Wat lomp zeg. Bah.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:40 schreef skunkasaur het volgende:
G*dverdomme.
Had ik leuk contact met iemand via een datingsite, geinige mailtjes, ik dacht goh, wel een leuk persoon... vroeg ze om foto's. Na lang wikken en wegen maar twee afbeeldingen gestuurd, meteen deksel op de neus "je bent niet mijn type dag hoor". Hoezo innerljk is belangrijker dan uiterlijk? Mijn god. Wat een **********.
Dag vergald.
Rotwijf. Gelukkig heb je ons nog. Wij zijn wel gezellig internetcontact (toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:40 schreef skunkasaur het volgende:
G*dverdomme.
Had ik leuk contact met iemand via een datingsite, geinige mailtjes, ik dacht goh, wel een leuk persoon... vroeg ze om foto's. Na lang wikken en wegen maar twee afbeeldingen gestuurd, meteen deksel op de neus "je bent niet mijn type dag hoor". Hoezo innerljk is belangrijker dan uiterlijk? Mijn god. Wat een **********.
Dag vergald.
Mja... totdat jullie mijn foto zienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Rotwijf. Gelukkig heb je ons nog. Wij zijn wel gezellig internetcontact (toch?).
Gelukkig dat er toen nog geen internet was. Al die dinosaurussen zouden toch moeilijkheden hebben met typen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:01 schreef lezzer het volgende:
Godsamme wat ben ik toch blij dat er in mijn tijd nog helemaal geen internet was...
Pfff, met zo iemand wil je sowieso niets te maken hebbenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:40 schreef skunkasaur het volgende:
G*dverdomme.
Dag vergald.
idd wees blij dat je niet langer je tijd aan hoeft te verspillenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Pfff, met zo iemand wil je sowieso niets te maken hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |