Ik ben er een beetje te lomp voor. Aan het eind van de dag zit er altijd meer verf op de ramen en meubels dan op de muren zelf.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:47 schreef lezzer het volgende:
Schilderen![]()
Ik vind dat echt heel therapeutisch werken eigenlijk.
Afplakken met plastic enzoquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje te lomp voor. Aan het eind van de dag zit er altijd meer verf op de ramen en meubels dan op de muren zelf.
Dat doe ik ook, maar het plastic op de meubels verdwijnt altijd magisch als ik er weer eens over struikel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afplakken met plastic enzoSoort van megabeflapje voor het schilderen
quote:
Oh ja, dat is dan weer niet zo handig...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar het plastic op de meubels verdwijnt altijd magisch als ik er weer eens over struikel.
Ja, mijn vrouw dus niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Verfwinkel? Hallo, ik ben zwanger hoor!
Nou, dat denk ik toch niet hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:22 schreef Vanyel het volgende:
Je weet het natuurlijk nooit he... De melkboer, de slager, altijd verdachten in de buurt
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef Vanyel het volgende:
Kan zomaar via de melk, een handdoek of een lekker speklapje.
Ik hoorde laatst van een vrouw die in het ziekenhuis kwam omdat ze een tandpastadopje in haar doos had zitten. Ze had het 'per ongeluk doorgeslikt' bij het tandenpoetsen en via die weg was het in de doos beland
Ik hoorde laatst van een vrouw die in het ziekenhuis kwam omdat ze een tandpastadopje in haar doos had zitten. Ze had het 'per ongeluk doorgeslikt' bij het tandenpoetsen en via die weg was het in de doos beland
Waar, op www.verbouwpotten.nl?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:01 schreef Vanyel het volgende:
Zoek een vrouw die ervan houdt. Heb ik gedaan en scheelt een hoop gedoe. Zij zoekt zich dus suf op marktplaats voor meubels en dingen en gaat ze vervolgens met buitengewoon veel plezier opknappen
Wat ik dan bijdraag (zoals vandaag) is met iemand anders de boel (commode) naar boven slepen terwijl die eigenlijk net niet door het trapgat kon waardoor we dus de verf van muur en hout hebben geschraapt. Ze was zo blij dat ie toch naar boven kon, dat ze het met groot plezier weer gaat bijwerken..
quote:
Nou, dan zie ik vlekken op mijn parketvloerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:53 schreef Vanyel het volgende:
Maar hoe weet je dan dat je weer met je ranzige poten door het huis loopt?
Of was jij het die braaf de hele vloer vol kranten legt? Misschien is dat inderdaad ook wel een manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |