Dat is 'mquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:20 schreef Lastpost het volgende:
Ik had vandaag een briefje in de bus van de pakketdienst met als afzender, World Wide Wear ... lijkt me sterk dat dat het is, maar ik zou bij god niet weten wat men anders zou moeten afleveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:17 schreef rickyszz het volgende:
Ja, vandaag binnen!![]()
Eentje voor Rick en Henk
Op hetzelfde adres?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fredo woont in een grotquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:28 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb hem ook nog niet binnen, grote kans dat de postbode mij niet kan vinden aangezien je met TomTom mij nooit kan vinden.
Precies het zelfde hierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:46 schreef revpolen het volgende:
Hij is binnen!!!postbode ( die hier dagelijk is
)
vroeg gelijk WTF zit er in!
hij is superlicht en heb der heel me bus mee vol liggen...
Dit is toch triest jongen. Helemaal als je zelf al het woord uitgezogen al gebruikt... acht ballen, echt? Heb je uberhaupt gelezen waar de hele actie om draait?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:05 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
Net de pakketjes bij mn buren opgehaald omdat ik op vakantie was, 8 blauwe balletjesZe keek me wel een beetje raar aan, misschien omdat ze zelfs op naam van mijn hond stonden.. (
) Mijn dag is in ieder geval weer goed, een gratis actie uitgezogen en misschien geef ik er een paar 'weg' aan de buurtkinders..
8 en geen minder. En ik zei toch dat ik de kleine buurtkinders met mij ga verbinden?!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Dit is toch triest jongen. Helemaal als je zelf al het woord uitgezogen al gebruikt... acht ballen, echt? Heb je uberhaupt gelezen waar de hele actie om draait?
En dat ze straks tegen de auto schoppen met die balquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:50 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
8 en geen minder. En ik zei toch dat ik de kleine buurtkinders met mij ga verbinden?!
Auto'squote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:09 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
En dat ze straks tegen de auto schoppen met die bal
Ja, mijn broertje heeft er net ook nog 6 besteldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:53 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Lekker dan! Beter maken wij ze op! EHHEHE
Haha ik had hem vanochtend ook binnen gekregen! Na een aantal maanden! Wist niet eens meer dat ik hem had besteld eigenlijk, maar een prima balquote:
Ik ook echt een tijd geleden!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef tmffirework het volgende:
[..]
Haha ik had hem vanochtend ook binnen gekregen! Na een aantal maanden! Wist niet eens meer dat ik hem had besteld eigenlijk, maar een prima bal
Lauw main Jeweetzz.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:41 schreef Ascarona het volgende:
Oh weet je hoe lauw? Wordt vandaag 16 en juist vandaag komt die bal binnen, 5 weken geleden bestelt ofzo maar toch. Goede bal trouwens.
Geef de hoop niet op, ik heb bijna 2 maanden gewacht!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |