Oostenrijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:15 schreef Blue-eyes het volgende:
Lezzer, waar ga je nu heen met vakantie?
Je lichaam had vast... eh... wat zit er in bietjes?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:35 schreef Vanyel het volgende:
Mwoahh
Een pond bieten met wat zilveruitjes en dressing met walnootolie. Heel gezond tussendoortje
Wat lomp zeg. Bah.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:40 schreef skunkasaur het volgende:
G*dverdomme.
Had ik leuk contact met iemand via een datingsite, geinige mailtjes, ik dacht goh, wel een leuk persoon... vroeg ze om foto's. Na lang wikken en wegen maar twee afbeeldingen gestuurd, meteen deksel op de neus "je bent niet mijn type dag hoor". Hoezo innerljk is belangrijker dan uiterlijk? Mijn god. Wat een **********.
Dag vergald.
Rotwijf. Gelukkig heb je ons nog. Wij zijn wel gezellig internetcontact (toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:40 schreef skunkasaur het volgende:
G*dverdomme.
Had ik leuk contact met iemand via een datingsite, geinige mailtjes, ik dacht goh, wel een leuk persoon... vroeg ze om foto's. Na lang wikken en wegen maar twee afbeeldingen gestuurd, meteen deksel op de neus "je bent niet mijn type dag hoor". Hoezo innerljk is belangrijker dan uiterlijk? Mijn god. Wat een **********.
Dag vergald.
Mja... totdat jullie mijn foto zienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Rotwijf. Gelukkig heb je ons nog. Wij zijn wel gezellig internetcontact (toch?).
Gelukkig dat er toen nog geen internet was. Al die dinosaurussen zouden toch moeilijkheden hebben met typen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:01 schreef lezzer het volgende:
Godsamme wat ben ik toch blij dat er in mijn tijd nog helemaal geen internet was...
Pfff, met zo iemand wil je sowieso niets te maken hebbenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:40 schreef skunkasaur het volgende:
G*dverdomme.
Dag vergald.
idd wees blij dat je niet langer je tijd aan hoeft te verspillenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Pfff, met zo iemand wil je sowieso niets te maken hebben
Nee, in de kroeg heb je sowieso al geen aanspraak as je niet "lekker" bentquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:01 schreef lezzer het volgende:
Godsamme wat ben ik toch blij dat er in mijn tijd nog helemaal geen internet was...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, in de kroeg heb je sowieso al geen aanspraak as je niet "lekker" bent
Weet ik, maar sommige mensen zullen in de kroeg gewoon minder aanspraak hebben, puur omdat je EERST de buitenkant ziet daar en elkaar dus niet eerst leert kennen. Of zou jij op mensen tot wie je je neit aangetrokken voelt qua uiterlijk afstappen om eens te kijken of ze misschien een mooi innerlijk hebben?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:32 schreef wonderer het volgende:
Weet ik, maar sommige mensen zullen in de kroeg gewoon minder aanspraak hebben, puur omdat je EERST de buitenkant ziet daar en elkaar dus niet eerst leert kennen. Of zou jij op mensen tot wie je je neit aangetrokken voelt qua uiterlijk afstappen om eens te kijken of ze misschien een mooi innerlijk hebben?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:36 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik was in mijn tijd blijkbaar redelijk te pruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |