Ahaha, ik zag eerst niet dat het woord "dit" een linkje was en dacht dat je af zat te geven op Lezzer. Snapte er al niks van xDquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:36 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat ik echt een afknapper vindt bij vrouwen is onzekerheid en gemiep over kleine dingetjes betreffende hun uiterlijk![]()
Zoals de TS van dit topic. Gezanik over dat de kapper haar haar een paar centimeters te kort heeft afgeknipt.
En dat het voelt als een amputatie, je zou haar bijna een echte amputatie gunnen
Ik ben echt allergisch voor dat soort meiden-vrouwen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:56 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ahaha, ik zag eerst niet dat het woord "dit" een linkje was en dacht dat je af zat te geven op Lezzer. Snapte er al niks van xD
Ja, daarom was ik ook helemaal in de warquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:59 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik Lezzer afzeiken, lezzer is
Inderdaad, of je gaat terug naar de kapster en vraagt haar wat je kunt doen omdat je het niet mooi vind, in plaats van op een een forum te zitten miepen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:05 schreef Donsveertje het volgende:
Ik vroeg me dat ook al af![]()
Maja, als je niet wil dat ze je haren te kort afknippen dan ga je toch niet? Ik ga maar 1 keer per jaar om een paar dooie puntjes er uit te knippen.
OMG sig-waardigquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:59 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik Lezzer afzeiken, lezzer is
Ik heb er heel lang geleden gewerktquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:44 schreef Qebbel het volgende:
Iemand ervaring met van zorgverzekeringsmaatschappij wisselen? Kan dat zomaar? Ik heb nl serieus om medische redenen een ingreep nodig (lensimplantaten voor de nieuwsgierigen en voor dat jullie iets raars gaan denken..), maar mijn stupid ass verzekering dekt dat maar voor 20%, terwijl het bij heel erg veel maatschappijen wel 100% vergoed wordt. Fucking balen, want zo kan ik het nóóit doen!
![]()
Wat een eerquote:
Iets met "dood" op het eindequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef wonderer het volgende:
Lol.
Ik ben een beetje traag, wie was Donsveertje vroeger?
Thnx! Daar was ik al bang voor. Logisch ook wel natuurlijk. Tja, wachten; ik weet niet of ik het nog zo lang trek met lenzen. Mijn ogen accepteren niks en ik heb echt van alles superveel last. Laseren kan niet, want na onderzoek bleek mijn hoornvlies te dun, maar lensimplantatie is wel mogelijk. Ik weet dit al jaren eigenlijk, maar zag op tegen de ingreep. Nu ben ik op het punt gekomen dat ik er echt schoongenoeg van heb: ik wil die behandeling gewoon. Blijkt mijn zorgverzekeraar het niet te dekken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb er heel lang geleden gewerkt
Volgens mij kan het alleen aan het eind van het jaar, en volgens mij wel lastig als je al zo'n behandeling "geboekt" hebt.
Kun je wachten tot volgend jaar? Ik verwacht trouwens ook dat er misschien ook nog wel ergens staat dat je niet in het eerste jaar meteen zo'n ingreep kunt laten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Maar waarom weet jij dat dan wel en wij niet?quote:
Tijdelijk aan de bril?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:04 schreef Qebbel het volgende:
Thnx! Daar was ik al bang voor. Logisch ook wel natuurlijk. Tja, wachten; ik weet niet of ik het nog zo lang trek met lenzen. Mijn ogen accepteren niks en ik heb echt van alles superveel last. Laseren kan niet, want na onderzoek bleek mijn hoornvlies te dun, maar lensimplantatie is wel mogelijk. Ik weet dit al jaren eigenlijk, maar zag op tegen de ingreep. Nu ben ik op het punt gekomen dat ik er echt schoongenoeg van heb: ik wil die behandeling gewoon. Blijkt mijn zorgverzekeraar het niet te dekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |