Check ook het videoverslag in de link.quote:Een vijftigtal woeste woonwagenbewoners heeft gisteren een politiepost in de Franse gemeente Saint-Aignan aangevallen met bijlen en ijzeren staven. Er vielen geen gewonden, maar de schade aan auto's en verkeerslichten is groot. Het incident komt er nadat vrijdagnacht een woonwagenbewoner werd doodgeschoten.
In het dorpje centraal in Frankrijk gingen de woonwagenbewoners de politiepost te lijf. Verkeerslichten, bomen, een winkel en drie auto's werden vernield.
Het incident gebeurde nadat de politie in de nacht van vrijdag op zaterdag de achtervolging op een woonwagenbewoner had ingezet. Die had een wegversperring van de politie proberen te vermijden. Daarbij werd een agent 500 meter meegesleurd op de motorkap van de auto. Bij een tweede wegversperring opende de politie het vuur toen de wagen op hen wilde inrijden. Een van de twee mannen in de auto werd tien kilometer verder dood teruggevonden. De tweede man is nog op de vlucht.
Na de vernielingen van zondagnamiddag heeft de politie zondagnacht samen met 300 militairen de hele regio bewaakt.
http://deredactie.be/cm/v(...)_Woonwagen_Frankrijk
Roma zigeuners geven in alle grote steden in Europa overlast met hun gebedel en zakkenrollerij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Mwoa, met de marokkanen komt het nog wel goed (over 50 jaar en 3 generaties EN als we de grenzen sluiten zodat ze kunnen vernederlandsen). Roma zigeuners zijn al EEUWENLANG parasieten die helemaal niets opleveren.
Waar zou je ze heen willen deporteren dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Roma zigeuners geven in alle grote steden in Europa overlast met hun gebedel en zakkenrollerij.Het is alleen zo jammer dat de complete linkse politiek in een kramp schiet als je het woord "deporteren" in een adem met Roma's durft te noemen.
Terug naar hun roots.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Waar zou je ze heen willen deporteren dan?
Ah okay, dacht dat het ingewikkeld was.quote:
Niemand wil ze hebben en trekken maar beetje door Europa, zoiets misschien?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ah okay, dacht dat het ingewikkeld was.
Waar woon jij?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Roma zigeuners geven in alle grote steden in Europa overlast met hun gebedel en zakkenrollerij.Het is alleen zo jammer dat de complete linkse politiek in een kramp schiet als je het woord "deporteren" in een adem met Roma's durft te noemen.
Ik heb genoeg Europese steden gezien (Hell, zelfs in Maastricht hebben ze er al last van) om hier een goede mening over te vormen. En ik zeg niet dat Europa links is, ik zeg dat linkse politici niks aan het probleem willen doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar woon jij?
En Europa is links volgens jou?
Waarom, in hemelsnaam, waarom?quote:In het dorpje centraal in Frankrijk gingen de woonwagenbewoners de politiepost te lijf. Verkeerslichten, bomen, een winkel en drie auto's werden vernield.
Ze hebben er 2 voor de woonwagen .quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom, in hemelsnaam, waarom?
Gelukkig voor jou is in bijna heel Europa 'rechts' aan de macht, kunnen zij het mooi oplossen en zijn we over 4 jaar van alle ellende af.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:19 schreef fratsman het volgende:
Ik heb genoeg Europese steden gezien (Hell, zelfs in Maastricht hebben ze er al last van) om hier een goede mening over te vormen. En ik zeg niet dat Europa links is, ik zeg dat linkse politici niks aan het probleem willen doen.
Dat gebeurt hier toch ook, nota bene in Amsterdam opgepakte Roemenen en Bulgaren worden op het vliegtuig terug gezet.quote:Neem een voorbeeld aan Italie, daar worden de (grotendeels Roemeense)criminele Roma's gewoon terug naar Roemenie gestuurd.
Maar als Europa niet links is waarom zeg je dan niet dat rechts hier weleens wat aan mag doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb genoeg Europese steden gezien (Hell, zelfs in Maastricht hebben ze er al last van) om hier een goede mening over te vormen. En ik zeg niet dat Europa links is, ik zeg dat linkse politici niks aan het probleem willen doen.
Neem een voorbeeld aan Italie, daar worden de (grotendeels Roemeense)criminele Roma's gewoon terug naar Roemenie gestuurd.
Oke, ik geef toe dat ik dat laatste niet wist. excuses.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is in bijna heel Europa 'rechts' aan de macht, kunnen zij het mooi oplossen en zijn we over 4 jaar van alle ellende af..
[..]
Dat gebeurt hier toch ook, nota bene in Amsterdam opgepakte Roemenen en Bulgaren worden op het vliegtuig terug gezet.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef fratsman het volgende:
@Stali:
Nee, maar ik kom er wel geregeld. Het valt op hoeveel er de laatste tijd op het station, en in de binnenstad rondhangen.
http://www.spitsnieuws.nl(...)rbod_maastricht.html
Je staart je blind op de mensen die op de voorgrond treden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Links negeert, rechts benoemt alleen het probleem, en vervolgens doet niemand er wat aan.
India, waar dat gajes oorspronkelijk vandaan kwam.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Waar zou je ze heen willen deporteren dan?
Waar heb je die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
India, waar dat gajes oorspronkelijk vandaan kwam.
Dus eigenlijk ben je heel erg ontevreden over het passieve van rechts en geef je links de schuld?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Links negeert, rechts benoemt alleen het probleem, en vervolgens doet niemand er wat aan.
Uit diezelfde link:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar heb je die wijsheid vandaan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roma_(volk)
Die zijn een dag later weer vertrokken, de Roma niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:54 schreef chroestjov het volgende:
Zigeuners zijn natuurlijk gewoon tuig van de richel.
Maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er juist de laatste dagen ook Franse dorpjes worden geterroriseerd door mannen in te strakke pakken die zich op fietsen in een soort peloton door het land verplaatsen en daarbij op hoge snelheid moedwillig afval tegen mensen aangooien.
Ik woon in een klein dorp, Rosmalen, en daar stikt het er ook van. Dat maakt de kermis wel extra spannend, want als je tegen ze aanknalt in de botsauto's dan krijg je klappenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Italie, daar worden de (grotendeels Roemeense)criminele Roma's gewoon terug naar Roemenie gestuurd.
Het probleem is niet te verdelen in "links" of "rechts", gaat heen met je projectie van valse keuzes. Problemen met immigranten zijn het gevolg van falend beleid, de algemene noemer waar de verantwoordelijke politicus onder valt doet er echt geen ene fuck toe.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Compleet nutteloos natuurlijk, dat wordt gewoon in de auto springen en 20 uur later zijn ze weer terug in NL waar de straffen laag zijn en het volk naief.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat gebeurt hier toch ook, nota bene in Amsterdam opgepakte Roemenen en Bulgaren worden op het vliegtuig terug gezet.
Ehm...dat deed ik toch al.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.documentariest(...)video_763dc6751.html
Op deze link is een documantaire over zigeuners te zien, oa zie je de huizen welke ze in Romenie bouwen dankzij hun diefstal van geld elders, de betreffende huizen zouden zo in Hollywood kunnen staan.
Na het zien van dit prachtige stukje beeld haat eenieder dit volk, dat kan welhaast niet anders.
Bingo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Mwoa, met de marokkanen komt het nog wel goed (over 50 jaar en 3 generaties EN als we de grenzen sluiten zodat ze kunnen vernederlandsen). Roma zigeuners zijn al EEUWENLANG parasieten die helemaal niets opleveren.
Toelichting van BBC:quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Op deze link is een documantaire over zigeuners te zien, oa zie je de huizen welke ze in Romenie bouwen dankzij hun diefstal van geld elders, de betreffende huizen zouden zo in Hollywood kunnen staan.
Na het zien van dit prachtige stukje beeld haat eenieder dit volk, dat kan welhaast niet anders.
Marokkanen zijn een bevolkingsgroep waarbij een substantieel gedeelte (wat al in een klotebuurt woont) zich nog wel eens aan crimineel gedrag schuldig maakt. Maar ze maken ons het leven niet onmogelijk. Zigeuners per definitie welquote:
Over marrokanen heben we wel DUIDELIJKE CIJFERS. Kwa criminaliteit, uitkeringen etc etc.quote:
Dat is niet alleen in Frankrijk, dat is in heel Europa.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:15 schreef spuitje het volgende:
Ik woon in Frankrijk en kan jullie verzekeren dat bepaalde groepen zigeuners zowel in de steden als op het platteland voor veel overlast zorgen. Er zijn groepen die hun nog zeer jonge kinderen leren hoe ze op metro stations moeten zakkenrollen. Voor het platteland hebben ze weer andere trucjes. 1 Ervan passen ze bij voorkeur toe op parkeerplaatsen langs de provinciale wegen en het zijn met name toeristen die er in trappen.
Er zijn hier zelfs nog zigeuners die met paard en wagen reizen, je gelooft je eigen ogen niet, maar echt, ze zijn er nog! Tegen de avond parkeren ze hun wagen op een stuk land van een boer en laten hun paardn in zijn land grazen. En krijg ze maar eens weg, gaat je niet lukken!
Waarmee ik niet wil zeggen dat alle zigeuners slecht zijn, maar veel van hen leven hier van de misdaad, is gewoon een gegeven.
Uit het filmpje:quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Klopt:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het verhaal is incorrect, het is niet bij elkaar gebedeld maar grotendeels geroofd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_bedelende_kind.html
WTF; 100.000 POND!![]()
Wie geeft er dan ook geld aan die bedelaars. En eindelijk gestraft die ouders. Na 99 (!!) keer, dat dan weer wel.
Dat is het enige wat je kan doen idd, al zullen die kinderen het een lachertje vinden ivm het slaag wat ze van hun ouders krijgen als ze niet genoeg centen binnen brengen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:53 schreef TeringHenkie het volgende:
Oftewel Roma-bedelaar in kwestie gewoon een trap verkopen, politie kunnen ze toch niet bellen.
Dat is waarschijnlijk niks vergeleken met wat hun ouders of oudere broers/zussen met ze zullen doen als ze zonder geld thuis komen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:53 schreef TeringHenkie het volgende:
Oftewel Roma-bedelaar in kwestie gewoon een trap verkopen, politie kunnen ze toch niet bellen.
Gedwongen sterilisaties van o.a. zigeuners werden in Zweden en Canada tot ver in de jaren '70 uitgevoerd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:56 schreef LXIV het volgende:
De meest menselijke oplossing is nog sterilisatie. Want zeker in Oost-Europa groeien de Roma-kolonies als kool. In sommige streken is 40% van de bevolking al Roma. Daar zijn er te weinig niet-Roma om nog op te parasiteren, en daarom komen ze naar hier.
Met sterilisatie lost het probleem zich vanzelf over langere tijd op, terwijl niemand er nadeel van heeft.
En hoe is de situatie daar nu met betrekking tot het Zigeunervraagstuk?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:23 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gedwongen sterilisaties van o.a. zigeuners werden in Zweden en Canada tot ver in de jaren '70 uitgevoerd.
Geen idee, maar ik weet wel dat Zweden later schadevergoedingen heeft moeten betalen voor de gedwongen sterilisaties.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef waht het volgende:
[..]
En hoe is de situatie daar nu met betrekking tot het Zigeunervraagstuk?
In Frankrijk is een burgeroorlog aan de gang, alleen durven ze dat niet zo te noemen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:15 schreef Kimmed het volgende:
haha en zo doen ze dat in Frankrijk! met 300 militairen de regio bewaken !
Noodgedwongen burgers in de hand houden met het leger is geen teken van kracht hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:15 schreef Kimmed het volgende:
haha en zo doen ze dat in Frankrijk! met 300 militairen de regio bewaken !
Volgens mij staan ze beneden bij de ingang van de supermarkt gewoon de straatkrant te verkopen, als dakloze... En gaan ze vlgs. ieder jaar vrijwillig op vakantie naar Roemeniequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Soms moet je ver gaan om je beschaving te beschermen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vergelijkingen met enge regimes laten zich raden.
Laten we niet die kant op gaan als beschaafde Westerse samenleving.
Adequaat bestraffen dient voldoende te zijn. En net op dat punt wrikt de schoen.
Ik vind dat onzin en onnodig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:47 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Soms moet je ver gaan om je beschaving te beschermen.
Zigeuners, Somaliërs en in veel gevallen ook Marokkanen mogen best eens gevoelig geleerd krijgen dat ze zich in Nederland bevinden en dat wij hier de dienst uitmaken. Willen ze dan nog niet in de pas meelopen, dan verzinnen we wel heftiger oplossingen. En ja, dat kan best een beetje onmenselijk lijken.
Ik zou er iig voor zijn, als het maar een uiterste middel zou zijn dat slechts in uitzonderingsgevallen wordt toegepast.
Het fijne aan een muziek spelende zigeuner is dat hij geen hand over heeft om je zakken te rollen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:33 schreef raptorix het volgende:
2 zigeuners voor je topic![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat als de honderdduizenden zigeuners zich zo als hun kleinkinderen gedroegen ze een echte plaag waren in die tijd, en we dat nu ook nog hadden kunnen hebben zonder de oorlog.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:25 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou precies met deze post te zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenlandquote:Opvang Roma in Friesland
AMSTERDAM - Buurtvereniging De Westerein in Garyp, in de Friese gemeente Tytsjerksteradiel, heeft het initiatief genomen om Roma-zigeuners op te vangen die momenteel uit Frankrijk worden uitgezet.
Volgens de buurtvereniging is er op de plaatselijk ijsbaan en in leegstaande boerderijen in het dorp volop mogelijkheid om de zigeuners tijdelijk op te vangen. Volgens Nijsnet.nl zijn in het dorp inmiddels al zigeuners gesignaleerd. De buurtvereniging zou hebben beklemtoond dat het om een tijdelijke oplossing gaat, want de ijsbaan moet de komende winter wel gewoon gebruikt kunnen worden.
GARYP Buurtvereniging De Westerein in Garyp wil de ijsbaan in het dorp inrichten als tijdelijke opvangplek voor de Roma die momenteel uit Frankrijk worden verdreven. Zo krijgen deze mensen de tijd voor een goede oplossing. De buurtvereniging komt met het voorstel omdat de Stichting Friese Steun voor Franse Röma belangstelling heeft getoond voor enkele leegstaande boerderijen op deze buurt, die als tijdelijke opvanglocatie kunnen dienen. Het gerucht gaat dat hier al zigeuners zijn gesignaleerd. Volgens de verontruste buurtbewoners dreigt het gevaar dat de tijdelijkheid van de opvang wordt uitgerekt, zoals eerder met asielzoekers is gebeurd. Op de ijsbaan bestaat dat risico per definitie niet, omdat die in december weer onder water moet. De Westerein heeft het college van B en W van Tytsjerksteradiel, Dorpsbelang en het IJsclubbestuur per brief geïnformeerd en om steun gevraagd. Overigens is niet geheel duidelijk wie er achter de Stichting Friese Steun voor Franse Röma zit. Dit wordt ook op de website friezenvoorroma.monkeystyle.eu niet medegedeeld. De initiatiefnemer(s) zou nu in Frankrijk zijn.
Bedankt Friesland.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Vrijwillig Roma opvangen? Zijn ze helemaal gek geworden![]()
Ja ja dat is nederland weer he.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En dan over een paar maanden extra inzet van de politie eisen ivm de overlast, en dat van onze belastingcenten!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ho ho, dan heb jij zeker nooit de juwelen van castafiore gelezen? herge. kuifje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan over een paar maanden extra inzet van de politie eisen ivm de overlast, en dat van onze belastingcenten!
Geert kom er maar in
Ik moet bekennen dat ik eerder woede naar het volk toe voel, dan enige vorm van medelijden. De haat zit diep. Het spijt me dat ik dit moet stellen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Grappig dat niemand over deze post valt.
Algemeen geaccepteerd tegenwoordig?
Ik denk meer dat de meeste mensen dergelijke posts gewoon negeren omdat het niet de moeite waard is om op te reageren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Grappig dat niemand over deze post valt.
Algemeen geaccepteerd tegenwoordig?
wssquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:28 schreef Roces18 het volgende:
Nu gaan ze dus naar Nederland wss toe , Friesland dus. Linkse retards wat moet je met die uitkeringstrekkende zigeuners nog erger dan dronken polen.
Wat is er eigenlijk mis met die Polen? Die meeste van die gasten werken keihard...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:28 schreef Roces18 het volgende:
zigeuners nog erger dan dronken polen.
Omdat het nooit kwaad kan om te bedenken hoe zaken anders hadden kunnen lopen. We hebben nu een vrij rustige samenleving, met alleen wat last van jonge mocro's en af en toe wat kampers en zigeuners, maar het had zomaar heel anders kunnen zijn.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
jongen, dit is fok.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:01 schreef SeLang het volgende:
De stad waar ik woon is bijna 10% van de bevolking Pools.
Nergens last van.
praat geen poep. mensen zijn bepaalde bevolkingsgroepen beu, maar dat wist je al.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:02 schreef klausmeister het volgende:
[..]
jongen, dit is fok.
mensen vinden alles eng wat niet lijkt op hun moeder die thee met honing komt brengen in hun pc-keldertje.
nou, doe er wat aan dan. pak een honkbalknuppel en ga naar buiten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
praat geen poep. mensen zijn bepaalde bevolkingsgroepen beu, maar dat wist je al.
en je kunt er niets aan doen. ook al doe je nog zo links.
Als je je kinderen doormiddel van geweld leert om crimineel gedrag te vertonen, val je in mijn ogen niet onder "normale mensen."quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef StadsMarinier het volgende:
[..]
Wat ben jij voor xenofobe racist dan dat je alle roma mensen "geen normale mensen" vindt.
Bij Roma's kan ik me dat voorstellen, maar waarom zou je iets tegen Polen hebben?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
praat geen poep. mensen zijn bepaalde bevolkingsgroepen beu, maar dat wist je al.
en je kunt er niets aan doen. ook al doe je nog zo links.
De feiten wijzen op een reëel beeld in plaats van vooroordelen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:22 schreef sig000 het volgende:
Gelukkig stam ik af van de Sinti.
Wat een vooroordelen in dit topic.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:38 schreef Perico het volgende:
Ben ook in Madrid bij een museum door 3 Roma meisjes van een jaar of 18 bestolen.
Niks geen vooroordelen, gewoon feiten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:22 schreef sig000 het volgende:
Ben ik de enige die jeuk in zijn handen krijgt als ik die beelden ziequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:24 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Precies![]()
Dit volk wil je echt niet binnen hebben:
Over 1 kam scheren gaat altijd over vooroordelen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niks geen vooroordelen, gewoon feiten.
Ze leven alleen van diefstal. Dat is simpelweg een feit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:47 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Over 1 kam scheren gaat altijd over vooroordelen.
en waar schreef ik dat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bij Roma's kan ik me dat voorstellen, maar waarom zou je iets tegen Polen hebben?
Tja, zoals ik al zei. Het is niet bijzonder humaan, maar erg veel andere opties heb je niet. Preventief ruimen. Doen niets anders dan overlast geven, jatten als raven en parasiteren in de ergst mogelijke vorm.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:48 schreef TJV het volgende:
Er was ooit een man die aardig bezig was om van die Roma af te komen..
Ware het niet dat de rest van zijn daden wat minder waren.
Ja, maar je wilt die verpleegsters niet afschieten, wat jij en je vriendje zoalshetis zo graag willen doen met zigeuners en moslims.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Vooroordelen zijn overigens een goed iets. Als ik een verpleegster in een wit uniform zie dan heb ik al een idee (dus vooroordeel) wat haar dagelijkse bezigheden op het werk zijn.
ja? jij wil alle roma's tegen de muur?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:14 schreef Harlon het volgende:
[..]
Tja, zoals ik al zei. Het is niet bijzonder humaan, maar erg veel andere opties heb je niet. Preventief ruimen. Doen niets anders dan overlast geven, jatten als raven en parasiteren in de ergst mogelijke vorm.
Het is allemaal tuig toch in Fok! perspectief?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:54 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ja? jij wil alle roma's tegen de muur?
ik vraag me dus af of dat stoere internetpraatjes zijn of dat user dat meent en irl ook zo zou zeggen. Ik vind het nogal wat als iemand er echt zo tegenaan kijkt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is allemaal tuig toch in Fok! perspectief?
Als je goed leest kun je 80% van de opmerkingen beschouwen als lulkoek van mensen die even niks beters te doen hebben (zoals ik nu).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:31 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik vraag me dus af of dat stoere internetpraatjes zijn of dat user dat meent en irl ook zo zou zeggen. Ik vind het nogal wat als iemand er echt zo tegenaan kijkt.
Ik zou er absoluut niet rouwig om zijn als dat inderdaad gebeurd. Het zijn niets anders dan parasiterende, jattende en overlastgevende tokkies in het kwadraat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:31 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik vraag me dus af of dat stoere internetpraatjes zijn of dat user dat meent en irl ook zo zou zeggen. Ik vind het nogal wat als iemand er echt zo tegenaan kijkt.
kan wel wezen. Maar ik vind het nogal gestoord om dan maar te roepen dat ze allemaal preventief geruimd moeten worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:32 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ik zou er absoluut niet rouwig om zijn als dat inderdaad gebeurd. Het zijn niets anders dan parasiterende, jattende en overlastgevende tokkies in het kwadraat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door MantaGSi op 27-08-2010 04:53:13 ]
Volgens mij had Hitler daar niks mee te maken.Met hun absurde gedrag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:32 schreef DeParo het volgende:
Toch weer absurd hoe sommige mensen de problemen rond Roma's proberen te ontkennen.
Vergeet niet dat ook zij een agent 500 m meesleurde en het halve dorp terroriseerde.
Gaat alleen wel even duren voor je al die Roma s tegen die muur heb gezet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Als je goed leest kun je 80% van de opmerkingen beschouwen als lulkoek van mensen die even niks beters te doen hebben (zoals ik nu).
Zet al die Roma tegen de muur, geef de fokkers met de grootste muil een geweer in handen, vraag ze om te schieten en je zult zien dat de bagger tussen de broekspijpen doorsijpelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door mensen of een groep mensen beter te leren kennen wordt vaak duidelijk dat de vooroordelen op onjuiste veronderstellingen berusten en niet waar zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:22 schreef sig000 het volgende:
Dat was vreselijk, maar wat wil je daar verder mee zeggen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:32 schreef DeParo het volgende:
Vergeet niet dat ook zij door Hitler werden vervolgd en vermoord.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:04 schreef MantaGSi het volgende:
Ze hebben 30 jaar geleden een groep zigeuners opgevangen in Nieuwegein.
Zijn zo n 400 "dus vast 900" man. EEN heeft er een baan. En EEN gaat er naar school.
Hoezo vooroordelen?Rest leeft van een uitkering ,stelen en BMW s omkatten.
Woonde zelf langere tijd in N gein.
Dit lijkt in NL gewoon niet zoveel het nieuws te halen maar Laura bijv wel.
http://vimeo.com/4626009Ja dat is mij nog wel bekend, er is toen daar een groep zigeuners met hakbijlen aan de gang geweest, hele interieur kort en klein terwijl er gezinnen met kinderen in de zaak zaten te eten. Je zal er maar zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
Het is duidelijk dat je geen wetenschappelijke achtergrond hebt, maar alleen HBO ICT hebt genoten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Vooroordelen zijn overigens een goed iets. Als ik een verpleegster in een wit uniform zie dan heb ik al een idee (dus vooroordeel) wat haar dagelijkse bezigheden op het werk zijn. Dat bespaard mij te vragen wat ze doet op het werk. Dat geld ook voor andere zaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |