abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84285965
quote:
Een vijftigtal woeste woonwagenbewoners heeft gisteren een politiepost in de Franse gemeente Saint-Aignan aangevallen met bijlen en ijzeren staven. Er vielen geen gewonden, maar de schade aan auto's en verkeerslichten is groot. Het incident komt er nadat vrijdagnacht een woonwagenbewoner werd doodgeschoten.

In het dorpje centraal in Frankrijk gingen de woonwagenbewoners de politiepost te lijf. Verkeerslichten, bomen, een winkel en drie auto's werden vernield.

Het incident gebeurde nadat de politie in de nacht van vrijdag op zaterdag de achtervolging op een woonwagenbewoner had ingezet. Die had een wegversperring van de politie proberen te vermijden. Daarbij werd een agent 500 meter meegesleurd op de motorkap van de auto. Bij een tweede wegversperring opende de politie het vuur toen de wagen op hen wilde inrijden. Een van de twee mannen in de auto werd tien kilometer verder dood teruggevonden. De tweede man is nog op de vlucht.

Na de vernielingen van zondagnamiddag heeft de politie zondagnacht samen met 300 militairen de hele regio bewaakt.

http://deredactie.be/cm/v(...)_Woonwagen_Frankrijk
Check ook het videoverslag in de link.

Wat een laffe mentaliteit toch maar weer. Ten eerste, ga niet lopen van een politiepost, dan weet je dat je zulke taferelen kan verwachten.
Ik kan begrijpen dat je boos bent dat je kind of wat dan ook dood is, maar ga dan geen onschuldige burgers terroriseren. Sta je dan verwonderd dat normale mensen niets meer van dat soort willen hebben?
pi_84286112
"Na de vernielingen van zondagnamiddag heeft de politie zondagnacht samen met 300 militairen de hele regio bewaakt."

LOL ... WTF?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:38:35 #3
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_84288816
Mwoa, met de marokkanen komt het nog wel goed (over 50 jaar en 3 generaties EN als we de grenzen sluiten zodat ze kunnen vernederlandsen). Roma zigeuners zijn al EEUWENLANG parasieten die helemaal niets opleveren.
pi_84289908
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Mwoa, met de marokkanen komt het nog wel goed (over 50 jaar en 3 generaties EN als we de grenzen sluiten zodat ze kunnen vernederlandsen). Roma zigeuners zijn al EEUWENLANG parasieten die helemaal niets opleveren.
Roma zigeuners geven in alle grote steden in Europa overlast met hun gebedel en zakkenrollerij. Het is alleen zo jammer dat de complete linkse politiek in een kramp schiet als je het woord "deporteren" in een adem met Roma's durft te noemen.
pi_84292841
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:00 schreef fratsman het volgende:

[..]

Roma zigeuners geven in alle grote steden in Europa overlast met hun gebedel en zakkenrollerij. Het is alleen zo jammer dat de complete linkse politiek in een kramp schiet als je het woord "deporteren" in een adem met Roma's durft te noemen.
Waar zou je ze heen willen deporteren dan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_84293038
Bij "terroriseren" stelde ik me een jarenlange armada aan zakkenrollerij en bedelarij voor. Niet een stel schuimbekkende kampies want dat zijn geen zigeuners.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_84293195
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Terug naar hun roots.
pi_84293320
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef sig000 het volgende:

[..]

Terug naar hun roots.
Ah okay, dacht dat het ingewikkeld was.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_84293425
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ah okay, dacht dat het ingewikkeld was.
Niemand wil ze hebben en trekken maar beetje door Europa, zoiets misschien?
pi_84293611
quote:

[..]

Waar woon jij?

En Europa is links volgens jou?
pi_84294163
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Waar woon jij?

En Europa is links volgens jou?
Ik heb genoeg Europese steden gezien (Hell, zelfs in Maastricht hebben ze er al last van) om hier een goede mening over te vormen. En ik zeg niet dat Europa links is, ik zeg dat linkse politici niks aan het probleem willen doen.

Neem een voorbeeld aan Italie, daar worden de (grotendeels Roemeense)criminele Roma's gewoon terug naar Roemenie gestuurd.
pi_84294401
quote:
In het dorpje centraal in Frankrijk gingen de woonwagenbewoners de politiepost te lijf. Verkeerslichten, bomen, een winkel en drie auto's werden vernield.
Waarom, in hemelsnaam, waarom?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_84294476
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Waarom, in hemelsnaam, waarom?
Ze hebben er 2 voor de woonwagen .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2010 22:26:15 ]
pi_84294538
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:19 schreef fratsman het volgende:
Ik heb genoeg Europese steden gezien (Hell, zelfs in Maastricht hebben ze er al last van) om hier een goede mening over te vormen. En ik zeg niet dat Europa links is, ik zeg dat linkse politici niks aan het probleem willen doen.
Gelukkig voor jou is in bijna heel Europa 'rechts' aan de macht, kunnen zij het mooi oplossen en zijn we over 4 jaar van alle ellende af. .
quote:
Neem een voorbeeld aan Italie, daar worden de (grotendeels Roemeense)criminele Roma's gewoon terug naar Roemenie gestuurd.
Dat gebeurt hier toch ook, nota bene in Amsterdam opgepakte Roemenen en Bulgaren worden op het vliegtuig terug gezet.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_84294766
quote:

[..]

Maar als Europa niet links is waarom zeg je dan niet dat rechts hier weleens wat aan mag doen?

Kan ik trouwens aannemen dat je uit Maastricht komt? Of is dit niet zo?

[ Bericht 0% gewijzigd door Stali op 20-07-2010 22:32:53 (Typo, voor ik het weet sta ik in TTK :'). ) ]
pi_84294911
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou is in bijna heel Europa 'rechts' aan de macht, kunnen zij het mooi oplossen en zijn we over 4 jaar van alle ellende af. .
[..]

Dat gebeurt hier toch ook, nota bene in Amsterdam opgepakte Roemenen en Bulgaren worden op het vliegtuig terug gezet.
Oke, ik geef toe dat ik dat laatste niet wist. excuses.

Maar het is een feit dat alle grote steden in Europa hier last van hebben, dat er zelfs kinderen worden ingezet voor hun criminele activiteiten, en dat ze gewoon lachen om de straffen die er gegeven worden.

@Stali:

Nee, maar ik kom er wel geregeld. Het valt op hoeveel er de laatste tijd op het station, en in de binnenstad rondhangen.

http://www.spitsnieuws.nl(...)rbod_maastricht.html
pi_84294996
Mensen respecteren geen gezag en autoriteit meer. Dit soort incidenten kun je slechts de kop indrukken door nog meer geweld op de groep toe te passen. Ik pleit niet voor geweld en vind dat ook geen goede oplossing, maar sorry, ik ben een realist.
pi_84295023
Net als met elke bevolkingsgroep heb je goede en slechte.
Zigeuners hebben een levensstijl die niet goed in het plaatje past.
Geen enkele deugt er dan.
pi_84295372
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef fratsman het volgende:

@Stali:

Nee, maar ik kom er wel geregeld. Het valt op hoeveel er de laatste tijd op het station, en in de binnenstad rondhangen.

http://www.spitsnieuws.nl(...)rbod_maastricht.html
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.

Maar als Europa niet links is waarom zeg je dan niet dat rechts hier weleens wat aan mag doen?
pi_84295437
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:44 schreef Stali het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Links negeert, rechts benoemt alleen het probleem, en vervolgens doet niemand er wat aan.
pi_84295689
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:45 schreef fratsman het volgende:

[..]

Links negeert, rechts benoemt alleen het probleem, en vervolgens doet niemand er wat aan.
Je staart je blind op de mensen die op de voorgrond treden.
Achter de schermen blijven alle door partijpolitiek benoemde hoge ambtenaren en bestuurders zitten.
Het CDA heeft van oudsher veel invloed daar.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:22:29 #22
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_84297065
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef DroogDok het volgende:

[..]

India, waar dat gajes oorspronkelijk vandaan kwam.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_84297223
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

India, waar dat gajes oorspronkelijk vandaan kwam.
Waar heb je die wijsheid vandaan?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Roma_(volk)
pi_84300041
quote:

[..]

Dus eigenlijk ben je heel erg ontevreden over het passieve van rechts en geef je links de schuld?
Niet om het een of ander maar rechts is tuk op oostblokkers omdat zij i.t.t. de Nederlanders echt wel willen werken. Wil je trouwens iets van die werkomstandigheden bij tuinderijen weten? Omstandigheden waartegen links juist ageert? Of wil je enkel mopperen op links omdat je gewoon ontevreden bent. Want tot dusver hebben jouw posts daar heel veel van weg. Zeg het maar. .
pi_84300135
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:26 schreef sig000 het volgende:

[..]

Waar heb je die wijsheid vandaan?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Roma_(volk)
Uit diezelfde link:

"Het westen van India en het oosten van Pakistan zijn de streken van herkomst. Het oervolk van de Roma leefde in Noord India. "
pi_84300235
Zigeuners zijn natuurlijk gewoon tuig van de richel.
Maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er juist de laatste dagen ook Franse dorpjes worden geterroriseerd door mannen in te strakke pakken die zich op fietsen in een soort peloton door het land verplaatsen en daarbij op hoge snelheid moedwillig afval tegen mensen aangooien.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_84306430
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:54 schreef chroestjov het volgende:
Zigeuners zijn natuurlijk gewoon tuig van de richel.
Maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er juist de laatste dagen ook Franse dorpjes worden geterroriseerd door mannen in te strakke pakken die zich op fietsen in een soort peloton door het land verplaatsen en daarbij op hoge snelheid moedwillig afval tegen mensen aangooien.
Die zijn een dag later weer vertrokken, de Roma niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:00:28 #28
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84309096
Maar ieder jaar komen ze terug, .
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:10:51 #29
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_84311641
"Als we spreken over zich misdragende voetbalsupporters of criminele Marokkanen, dan hebben we het over uitzonderingen. Want de meeste voetbalsupporters en Marokkanen zijn niet zo. Maar bij de Roma is dat anders. De Roma-gemeenschap houdt zich bezig met criminaliteit, met strafbare feiten. Inbraken plegen wordt bij hen heel gewoon gevonden. Ze onttrekken zich aan onze cultuur en dat kunnen we niet hebben"

Niet mijn woorden, maar uit de mond van OvJ Van Elsdingen, parket Arnhem.
Non possumus non loqui
pi_84314843
quote:

[..]

Ik woon in een klein dorp, Rosmalen, en daar stikt het er ook van. Dat maakt de kermis wel extra spannend, want als je tegen ze aanknalt in de botsauto's dan krijg je klappen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_84326096
quote:

[..]

Het probleem is niet te verdelen in "links" of "rechts", gaat heen met je projectie van valse keuzes. Problemen met immigranten zijn het gevolg van falend beleid, de algemene noemer waar de verantwoordelijke politicus onder valt doet er echt geen ene fuck toe.

Onze huidige Westerse regeringen bestaan uit drie jaar wanbeleid realiseren, gevolgd door een stoelendans en de volgende drie jaar wanbeleid.

De Westerse politiek bestaat om het volk het idee te geven dat ze iets te kiezen hebben, terwijl het beleid wat gepushed wordt onafhankelijk is van politieke partijen. Zij zijn er alleen als afleiding. Of denk je dat dat rookverbod wat het afgelopen decennia wereldwijd is geimplementeerd bedacht is door de PvdA ofzo.
  donderdag 22 juli 2010 @ 02:33:27 #32
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_84342860
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

Compleet nutteloos natuurlijk, dat wordt gewoon in de auto springen en 20 uur later zijn ze weer terug in NL waar de straffen laag zijn en het volk naief.
pi_84347504
Zigeuners. Bah, wat een maatschappelijke last. Zelfs anno 2010 gaat van de originele sinti of roma in Nederland de meerderheid niet naar school. Ook zijn ze heel paranoide op andere mensen. Hoe ze dan hun geld verdienen? Tja.
Jaren geleden kan ik je vertellen gingen ze (sommigen) al langs bedrijven om messen te slijpen. En dan een paar duizend gulden declareren, anders stuurden ze wel iemand langs.
pi_84355947
http://www.documentariest(...)video_763dc6751.html

Op deze link is een documantaire over zigeuners te zien, oa zie je de huizen welke ze in Romenie bouwen dankzij hun diefstal van geld elders, de betreffende huizen zouden zo in Hollywood kunnen staan.
Na het zien van dit prachtige stukje beeld haat eenieder dit volk, dat kan welhaast niet anders.
pi_84360718
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef WammesWaggel het volgende:

Op deze link is een documantaire over zigeuners te zien, oa zie je de huizen welke ze in Romenie bouwen dankzij hun diefstal van geld elders, de betreffende huizen zouden zo in Hollywood kunnen staan.
Na het zien van dit prachtige stukje beeld haat eenieder dit volk, dat kan welhaast niet anders.
Ehm...dat deed ik toch al.
pi_84368659
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Bingo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:43:25 #37
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_84373734
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef WammesWaggel het volgende:

Toelichting van BBC:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/8226580.stm

How Gypsy gangs use child thieves
Across Europe thousands of Roma (Gypsy) children are being forced onto the streets to beg and steal, and law enforcement agencies are seemingly powerless to prevent it.

Cash machines in Madrid are a particular target for street crime. The cardholder is distracted at the crucial moment by one person, allowing a child to dive in, grab the money and run off.

Thirteen-year-old Daniela says she can make 300 euros (£260) from a single successful robbery without any risk of being punished.

"It's only the police that catch us. They take the money we have on us. They take us to the day centre, and the centre lets us go.

"I give [the money] to my mother so we can go to Romania to build a house. But I hide some of it for myself. I give her 150 euros, and I keep 150."

Madrid police say that 95% of children under 14 that they pick up stealing on the streets are Roma from Romania.

Because the age of criminal responsibility in Spain is 14, there is little they can do.
More than 1,000 Romanian Roma live in just one of the many camps that lie on the outskirts of Madrid.

The conditions are appalling - rats roam freely amid the rubbish, and there is no sanitation.
Every day children from the camp head out into the city to steal and beg, and many are beaten by their minders if they do not return with money.

Organised crime
Nowhere in Europe has there been more controversy over crime in the Roma community than in Italy, where the government recently declared a state of emergency following various high profile crimes blamed on the Roma.

In Milan in 2007, just after Romania entered the European Union, police noticed a surge in theft and pick-pocketing carried out by Roma children.

They launched a major investigation involving phone-tapping and surveillance, which revealed that a criminal gang was using the children to generate huge profits.

"In a month period, each kid earned about 12,000 euros (£10,500). Then, 12,000 euros times by 50 kids, and if we do the maths, we reached an astronomical amount of money," says Francesco Messina, who led the police operation.

Members of the gang were jailed for up to 14 years in prison for enslaving and exploiting the children, many of whom were discovered locked in a shed when police raided the camp.

The rescued children were taken into care, but the BBC's This World programme discovered two of the boys had gone back to the streets of Milan, and were stealing again. Even this huge police operation had not saved them from a life of crime.

Discrimination
The roots of the problem lie in Romania, where Roma have faced discrimination and hostility for generations.
The pop star Madonna commented on the problem during a concert in Bucharest last week, and was jeered by the audience.

Poverty among the Roma is widespread. In 2007, Unicef reported that up to 70% of households had no running water.

The thieving is no longer a national problem - it's happening on an international scale
Breliante, underworld boss in Craiova, Romania
Many Roma end up leaving the country in search of a better life in the West. Some resort to begging and stealing.

In Milan, Italy, this resulted in a strong backlash. Some Roma camps have been bulldozed and calls are heard for all Roma immigrants to be deported.

"The right wing says that Romany Gypsies are just people that exploit their children and women for stealing for begging and maybe there is a bit of a truth in this," says Donatella DeVito, who works for a charity that tries to help integrate the Roma into Italian society.

"But the real problem is that some of the Roma actually beg and steal because that's the only chance that they have for surviving."

Fabulous villas
While some crime is driven by poverty, a worrying amount is the result of child exploitation, organised by professional criminals.

Breliante is a powerful underworld figure in the Romanian city of Craiova, where many of the Roma criminals in Milan originated.

He told the BBC many of the fabulous villas in the city were built on the proceeds of crime committed all over the world.

Gang bosses traffic people, including children, abroad to beg and steal and get fat on the profits.
But even he believes the sheer scale of the crime has gone too far and will have serious repercussions.
"The thieving is no longer a national problem. It's happening on an international scale. Our children need to study, because if they carry on like this, if the new generations which grow up now continue in the same way, no-one will have us.

"Our country won't understand us any longer, the Western countries will chase us away."
Liviu Tipurita, who has made films about Roma and child trafficking for many years, has similar fears.
"My fear is that without immediate help the Gypsy child thieves I've encountered in my journey will grow up into hardened criminals," he said. "And the cycle of abuse and exploitation will spiral out of control."
pi_84373850
Italië heeft idd veel last van Roma, maar dat is nog niets vergeleken met de maatschappelijke problemen die ze veroorzaken in Hongarije.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:46:49 #39
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_84374047
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef fratsman het volgende:
net Marokkanen...
Marokkanen zijn een bevolkingsgroep waarbij een substantieel gedeelte (wat al in een klotebuurt woont) zich nog wel eens aan crimineel gedrag schuldig maakt. Maar ze maken ons het leven niet onmogelijk. Zigeuners per definitie wel
pi_84374122
Marokkanen vergelijken met Zigeuners
pi_84374322
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:50 schreef Athlon64x het volgende:
Marokkanen vergelijken met Zigeuners
Over marrokanen heben we wel DUIDELIJKE CIJFERS. Kwa criminaliteit, uitkeringen etc etc.

Terwijl we bij de zigeuners met de natte vinger moeten werken omdat veel van die figuren stateloos zijn..

Volgens mij zijn die vies ogende kindjes of trainingsbroek figuren die slechts 1 enkel riedeltje kennen en dikwijls voor de buurtsuper vertoeven ook roemeens zigeuner. totaal onbekend in statistieken dus
pi_84381506
Ik woon in Frankrijk en kan jullie verzekeren dat bepaalde groepen zigeuners zowel in de steden als op het platteland voor veel overlast zorgen. Er zijn groepen die hun nog zeer jonge kinderen leren hoe ze op metro stations moeten zakkenrollen. Voor het platteland hebben ze weer andere trucjes. 1 Ervan passen ze bij voorkeur toe op parkeerplaatsen langs de provinciale wegen en het zijn met name toeristen die er in trappen.
Er zijn hier zelfs nog zigeuners die met paard en wagen reizen, je gelooft je eigen ogen niet, maar echt, ze zijn er nog! Tegen de avond parkeren ze hun wagen op een stuk land van een boer en laten hun paardn in zijn land grazen. En krijg ze maar eens weg, gaat je niet lukken!
Waarmee ik niet wil zeggen dat alle zigeuners slecht zijn, maar veel van hen leven hier van de misdaad, is gewoon een gegeven.
pi_84381624
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:15 schreef spuitje het volgende:
Ik woon in Frankrijk en kan jullie verzekeren dat bepaalde groepen zigeuners zowel in de steden als op het platteland voor veel overlast zorgen. Er zijn groepen die hun nog zeer jonge kinderen leren hoe ze op metro stations moeten zakkenrollen. Voor het platteland hebben ze weer andere trucjes. 1 Ervan passen ze bij voorkeur toe op parkeerplaatsen langs de provinciale wegen en het zijn met name toeristen die er in trappen.
Er zijn hier zelfs nog zigeuners die met paard en wagen reizen, je gelooft je eigen ogen niet, maar echt, ze zijn er nog! Tegen de avond parkeren ze hun wagen op een stuk land van een boer en laten hun paardn in zijn land grazen. En krijg ze maar eens weg, gaat je niet lukken!
Waarmee ik niet wil zeggen dat alle zigeuners slecht zijn, maar veel van hen leven hier van de misdaad, is gewoon een gegeven.
Dat is niet alleen in Frankrijk, dat is in heel Europa.

Heb ooit een zigeunerin de metro in Madrid uitgeslagen (letterlijk). Op weg naar het vliegveld had ze de portemonnee met paspoort uit de handtas uit de rugzak van mijn ex gejat.

Wisseltrucs, kinderen inzetten, buurten terroriseren.

Bij mij in de straat in Duitsland lopen ze zelfs rond al accordeonspelend om geld te bedelen.

Het is echt tuig. Zo zijn ze, dat zit de cultuur. Zo leven ze al honderden jaren en dat ram je er niet uit. Niet aan toegeven, dat is het belangrijkste.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 23 juli 2010 @ 00:57:45 #45
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_84382839
quote:
Uit het filmpje:

je ziet 2 zigeuner kinderen iemand beroven bij een pinautomaat:
1) ze wachten tot hij net z'n pin heeft ingetoetst en een bedrag moet kiezen
2) kind 1 komt snel uit het niets tevoorschijn en drukt snel 500 euro voor hem
3) pinner wordt boos op kind 1 en focust al zijn aandacht op hem
4) kind 2 steelt het geld wat uit de automaat komt terwijl de pinner afgeleid is
=======
Op zich al een sluw bedachte handelswijze wat vaak zal werken, maar soms mengt een omstander zich erin, dan gaan ze over op de volgende afleidings/ontsnappingmanouvre:

5) ze gaan 'bedelen' bij de omstander, immers, de natuurlijke reactie van de omstander is negeren en snel doorlopen bij bedelaars.

Echt ongelovelijk hoe goed ze dit doordacht hebben en helaas erg veel succes mee hebben.
Je hoort de kinderen dan ook opscheppen: als je gaat werken dan verdien je misschien net 80 euro per dag, als je gaat stelen haal je makkelijk 600 euro.

[ Bericht 0% gewijzigd door slashdotter3 op 23-07-2010 04:12:40 ]
  vrijdag 23 juli 2010 @ 01:01:41 #46
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_84382953
Wat extra veiligheid voor op reis, een rugzak die je alleen kan open maken aan de achterkant, dus de zigeuners uit het filmpje kunnen niet van achteren je rugzak openen en leegstelen:

Er zijn 3 formaten, Flipside 200/300/400.

vrijdag 23 juli 2010 @ 01:07:34 #47
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_84383128
In Nederland zijn de roma ook al een probleem, hier een 10 pagina's pdf

BRIEF VAN DE MINISTER VOOR WONEN, WIJKEN EN INTEGRATIE
Aan de Voorzitter van de Tweede Kamer der Staten-Generaal

http://www.geenstijl.nl/archives/images/KST133324.pdf

Roma kennen een disproportioneel hoge criminaliteit, extreem hoog schoolverzuim en ze geven overlast. De bij de Roma door de eeuwen heen gegroeide tradities en wetten, staan vaak haaks op de Nederlandse regels, normen en waarden. Er worden tal van problemen gesignaleerd bij een deel van de Romabevolking, zoals armoede, illegaliteit, lage arbeidsparticipatie, uitkeringsafhankelijkheid en discriminatie.
Daarnaast kennen we sociale uitbuiting van Roma-kinderen die op straat muziek maken of anderszins wat muntjes trachten te krijgen. De drie belangrijkste problemen met Roma zijn disproportioneel hoge criminaliteit, extreem hoog schoolverzuim, en overlast. Roma zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers.
Zo laten cijfers van de gemeente Nieuwegein zien dat een groot aantal Roma valt onder de categorie veelplegers. Onder die groep zijn relatief veel Roma jongeren. Van de Roma jongeren onder de 18 jaar heeft naar schatting een kwart een strafblad. Bij de overige bevolking uit die leeftijdscategorie is dat 2%.

Doel van de brief
Bij motie van 4 december 2008 (TK 2008–2009, 31 700 XVIII, nr. 31)
verzocht de Tweede Kamer mij om «naar analogie van de samenwerking
met de zogenaamde Antillianengemeenten, een gezamenlijke aanpak met
de «Roma-gemeenten» te ontwikkelen».
Met deze brief geef ik uitvoering aan deze motie.
Deze brief is tot stand gekomen op basis van de door de «Roma-
gemeenten» gesignaleerde problemen met een deel van de Roma-
gemeenschap en de door deze gemeenten beschreven inzet om zélf de
problemen op te lossen.
Voorafgaande aan deze brief zijn er diverse bestuurlijke overleggen
geweest met «Roma-gemeenten», namelijk op 10 april 2008, op
25 september 2008, op 10 december 2008 en op 13 mei 2009.
In de brief worden de uitgangspunten van het Rijk bij de uitvoering van de
motie gevolgd door een korte schets van de achtergrond van de proble-
matiek (paragraaf 2 van de brief), de inzet van de «Roma-gemeenten»
(paragraaf 3 van de brief) en de reactie van het Rijk (paragraaf 4 van de
brief).
1.2. Uitgangspunten van het Rijk bij de uitvoering van de motie
De door de «Roma-gemeenten» gesignaleerde problemen met de lokale
Roma-bevolking, zoals disproportioneel hoge criminaliteit, extreem hoog
schoolverzuim, en overlast, geven reden tot grote zorg. De bij de Roma
<knip>
lees verder op: http://www.geenstijl.nl/archives/images/KST133324.pdf
  vrijdag 23 juli 2010 @ 01:11:48 #48
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_84693709
quote:

[..]

Roma zigeuners geven in alle grote steden in Europa overlast met hun gebedel en zakkenrollerij. :r Het is alleen zo jammer dat de complete linkse politiek in een kramp schiet als je het woord "deporteren" in een adem met Roma's durft te noemen. :')
Klopt:

http://www.spitsnieuws.nl(...)_bedelende_kind.html

WTF; 100.000 POND! :o

Wie geeft er dan ook geld aan die bedelaars. En eindelijk gestraft die ouders. Na 99 (!!) keer, dat dan weer wel. |:(

pi_84694030
Roma deporteren. :') Waarheen dan? :+
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:45:26 #51
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_84722398
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt:

http://www.spitsnieuws.nl(...)_bedelende_kind.html

WTF; 100.000 POND! :o

Wie geeft er dan ook geld aan die bedelaars. En eindelijk gestraft die ouders. Na 99 (!!) keer, dat dan weer wel. |:(
Het verhaal is incorrect, het is niet bij elkaar gebedeld maar grotendeels geroofd.
Zie ook deze video: http://www.documentariest(...)video_763dc6751.html

Daar zie je welke smerige trucs ze gebruiken om mensen bij pinautomaten te beroven:

• nietsvermoedende burger gaat pinnen.
• roma1 springt opeens tevoorschijn en drukt snel op de 500 euro knop
• pinner wordt boos op die jongen maar kan niets doen, hij moet de pinautomaat bewaken, als hij achter die jongen aangaat pakt roma2 snel de flappen die uit de automaat komt en rent ermee weg.
• Ook al pakt hij roma1, het geld is hij kwijt en de politie laat die jongen toch los na een paar uur. Ze kunnen niets met zigeuners. Boetes kan je wel uitdelen maar worden toch niet betaald, kale kip immers en ze hebben geen officiele gegevens (paspoort, woonadres) of bezit waar je wat mee kan. En gevangensistraf is voor hun een luxer leven met beter eten en geen slaag van de ouders dan het woonwagen kamp.

Op deze manier is het heel begrijpelijk dat ze 100.000 euro/pond per kind per jaar bij elkaar sprokkelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 31-07-2010 23:57:43 ]
pi_84722727
Oftewel Roma-bedelaar in kwestie gewoon een trap verkopen, politie kunnen ze toch niet bellen.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:54:15 #53
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_84722751
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:53 schreef TeringHenkie het volgende:
Oftewel Roma-bedelaar in kwestie gewoon een trap verkopen, politie kunnen ze toch niet bellen.
Dat is het enige wat je kan doen idd, al zullen die kinderen het een lachertje vinden ivm het slaag wat ze van hun ouders krijgen als ze niet genoeg centen binnen brengen.
pi_85131050
http://www.nu.nl/binnenla(...)epgoudverkopers.html

Kind

Tijdens haar aanhouding schreeuwde ze naar haar 11-jarige kind en sloeg ze het kind in het gezicht. Waarom ze dat deed, is niet bekend.

Samen met de vrouw werden twee mannen van 23 en 42 jaar aangehouden. Ze zijn meegenomen naar een politiebureau. Daar kregen ze ieder een boete van tachtig euro. De nepsieraden zijn afgepakt.

80 euro, DAT zal ze leren! :|W :|W :|W :|W

pi_85131280
Roma :{
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_85136469
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:53 schreef TeringHenkie het volgende:
Dat is waarschijnlijk niks vergeleken met wat hun ouders of oudere broers/zussen met ze zullen doen als ze zonder geld thuis komen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:23:39 #57
78918 SeLang
Black swans matter
pi_85139746
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:56 schreef LXIV het volgende:
De meest menselijke oplossing is nog sterilisatie. Want zeker in Oost-Europa groeien de Roma-kolonies als kool. In sommige streken is 40% van de bevolking al Roma. Daar zijn er te weinig niet-Roma om nog op te parasiteren, en daarom komen ze naar hier.

Met sterilisatie lost het probleem zich vanzelf over langere tijd op, terwijl niemand er nadeel van heeft.
Gedwongen sterilisaties van o.a. zigeuners werden in Zweden en Canada tot ver in de jaren '70 uitgevoerd.

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 22-08-2010 17:54:01 ]
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_85141789
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:23 schreef SeLang het volgende:

[..]

Gedwongen sterilisaties van o.a. zigeuners werden in Zweden en Canada tot ver in de jaren '70 uitgevoerd.
En hoe is de situatie daar nu met betrekking tot het Zigeunervraagstuk?
pi_85141879
De vergelijkingen met enge regimes laten zich raden.

Laten we niet die kant op gaan als beschaafde Westerse samenleving.

Adequaat bestraffen dient voldoende te zijn. En net op dat punt wrikt de schoen.

[ Bericht 66% gewijzigd door paddy op 22-08-2010 17:57:40 ]

woensdag 11 augustus 2010 @ 15:09:52 #60
78918 SeLang
Black swans matter
pi_85141931
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef waht het volgende:

[..]

En hoe is de situatie daar nu met betrekking tot het Zigeunervraagstuk?
Geen idee, maar ik weet wel dat Zweden later schadevergoedingen heeft moeten betalen voor de gedwongen sterilisaties.
Mijn reisverslagen
pi_85142185
haha en zo doen ze dat in Frankrijk! met 300 militairen de regio bewaken !
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:23:58 #62
78918 SeLang
Black swans matter
pi_85142529
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:15 schreef Kimmed het volgende:
In Frankrijk is een burgeroorlog aan de gang, alleen durven ze dat niet zo te noemen.
Mijn reisverslagen
pi_85146921
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:15 schreef Kimmed het volgende:
Noodgedwongen burgers in de hand houden met het leger is geen teken van kracht hoor.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:03:44 #64
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85147333
quote:

[..]

Volgens mij staan ze beneden bij de ingang van de supermarkt gewoon de straatkrant te verkopen, als dakloze... En gaan ze vlgs. ieder jaar vrijwillig op vakantie naar Roemenie :') :X
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_85189935
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De vergelijkingen met enge regimes laten zich raden.

Laten we niet die kant op gaan als beschaafde Westerse samenleving.

Adequaat bestraffen dient voldoende te zijn. En net op dat punt wrikt de schoen.
Soms moet je ver gaan om je beschaving te beschermen.
Zigeuners, Somaliërs en in veel gevallen ook Marokkanen mogen best eens gevoelig geleerd krijgen dat ze zich in Nederland bevinden en dat wij hier de dienst uitmaken. Willen ze dan nog niet in de pas meelopen, dan verzinnen we wel heftiger oplossingen. En ja, dat kan best een beetje onmenselijk lijken.
Ik zou er iig voor zijn, als het maar een uiterste middel zou zijn dat slechts in uitzonderingsgevallen wordt toegepast.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_85190989
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:47 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Soms moet je ver gaan om je beschaving te beschermen.
Zigeuners, Somaliërs en in veel gevallen ook Marokkanen mogen best eens gevoelig geleerd krijgen dat ze zich in Nederland bevinden en dat wij hier de dienst uitmaken. Willen ze dan nog niet in de pas meelopen, dan verzinnen we wel heftiger oplossingen. En ja, dat kan best een beetje onmenselijk lijken.
Ik zou er iig voor zijn, als het maar een uiterste middel zou zijn dat slechts in uitzonderingsgevallen wordt toegepast.
Ik vind dat onzin en onnodig.

Je hoeft mensen niet fysiek te pijnigen om ze te straffen. Maar het straffen moet wel GEBEUREN en CONSEQUENT en HARD (voor geweldsdelicten). En dat gebeurt niet. Als je dat oplost, dan los je een hoop problemen met dat soort lui op. En dan hoef je niet naar allerlei immorele maatregelen te grijpen. :X

maandag 16 augustus 2010 @ 17:05:48 #67
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_85355217
Een groep Roma-zigeuners heeft urenlang een snelweg geblokkeerd bij de Franse stad Bordeaux. Ze waren boos omdat de politie een illegaal zigeunerkamp in de buurt had ontruimd.

http://nos.nl/video/17865(...)-franse-snelweg.html
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_85356536
2 zigeuners voor je topic 8-)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_85357230
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:33 schreef raptorix het volgende:
2 zigeuners voor je topic 8-)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het fijne aan een muziek spelende zigeuner is dat hij geen hand over heeft om je zakken te rollen.
Mits je z'n handlanger achter je in de gaten houdt komt alles goed.
pi_85368848
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:25 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou precies met deze post te zeggen?
Dat als de honderdduizenden zigeuners zich zo als hun kleinkinderen gedroegen ze een echte plaag waren in die tijd, en we dat nu ook nog hadden kunnen hebben zonder de oorlog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_85395303
"That rug really tied the room together".
pi_85547118
quote:
Opvang Roma in Friesland

AMSTERDAM - Buurtvereniging De Westerein in Garyp, in de Friese gemeente Tytsjerksteradiel, heeft het initiatief genomen om Roma-zigeuners op te vangen die momenteel uit Frankrijk worden uitgezet.

Volgens de buurtvereniging is er op de plaatselijk ijsbaan en in leegstaande boerderijen in het dorp volop mogelijkheid om de zigeuners tijdelijk op te vangen. Volgens Nijsnet.nl zijn in het dorp inmiddels al zigeuners gesignaleerd. De buurtvereniging zou hebben beklemtoond dat het om een tijdelijke oplossing gaat, want de ijsbaan moet de komende winter wel gewoon gebruikt kunnen worden.

GARYP Buurtvereniging De Westerein in Garyp wil de ijsbaan in het dorp inrichten als tijdelijke opvangplek voor de Roma die momenteel uit Frankrijk worden verdreven. Zo krijgen deze mensen de tijd voor een goede oplossing. De buurtvereniging komt met het voorstel omdat de Stichting Friese Steun voor Franse Röma belangstelling heeft getoond voor enkele leegstaande boerderijen op deze buurt, die als tijdelijke opvanglocatie kunnen dienen. Het gerucht gaat dat hier al zigeuners zijn gesignaleerd. Volgens de verontruste buurtbewoners dreigt het gevaar dat de tijdelijkheid van de opvang wordt uitgerekt, zoals eerder met asielzoekers is gebeurd. Op de ijsbaan bestaat dat risico per definitie niet, omdat die in december weer onder water moet. De Westerein heeft het college van B en W van Tytsjerksteradiel, Dorpsbelang en het IJsclubbestuur per brief geïnformeerd en om steun gevraagd. Overigens is niet geheel duidelijk wie er achter de Stichting Friese Steun voor Franse Röma zit. Dit wordt ook op de website friezenvoorroma.monkeystyle.eu niet medegedeeld. De initiatiefnemer(s) zou nu in Frankrijk zijn.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland

Vrijwillig Roma opvangen? Zijn ze helemaal gek geworden :D _O-
pi_85547212
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:27 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Bedankt Friesland. :{
pi_85547327
quote:

[..]

Ja ja dat is nederland weer he.
Kom maar binnen.
Pfffff.
pi_85548993
Ongelofelijk dit :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_85549273
quote:

[..]

En dan over een paar maanden extra inzet van de politie eisen ivm de overlast, en dat van onze belastingcenten!
Geert kom er maar in :P
pi_85549462
Ik mag natuurlijk niet racistisch zijn, maar daar heb ik toch mooi schijt aan. Ik vind het heerlijk dat die Fransen zo keihard zijn met betrekking tot dit tuig. Het is het laagste van het laagste en helaas spreek ik uit ervaring aangezien familie van mij een winkel runt. Ze misbruiken hun eigen familie en met een stalen gezicht willen ze met de hele familie de winkel binnenkomen en vanalles stelen. Altijd hetzelfde spelletje en de smoesjes, met de nodige intimidatie.

Met een stalen gezicht zeggen dat ze niks komen stelen, maar de helft blijft wel bij de kassa hangen, terwijl de andere helft de winkelier probeert af te leiden.

We kunnen veel leren van de Franse regering met ons soft beleid m.b.t. dit tuig. Gewoon discrimineren en preventief uitzetten. Als het aan mij lag mocht het nog strenger zijn. ^O^

[ Bericht 16% gewijzigd door poldergeist op 21-08-2010 19:21:53 ]
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:17:03 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85549562
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:05 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

En dan over een paar maanden extra inzet van de politie eisen ivm de overlast, en dat van onze belastingcenten!
Geert kom er maar in :P
ho ho, dan heb jij zeker nooit de juwelen van castafiore gelezen? herge. kuifje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:28:44 #79
286575 Roces18
Chef de party
pi_85549861
Nu gaan ze dus naar Nederland wss toe , Friesland dus. Linkse retards wat moet je met die uitkeringstrekkende zigeuners nog erger dan dronken polen. :r
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_85549903
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:22 schreef IHVK het volgende:

[..]

Grappig dat niemand over deze post valt.

Algemeen geaccepteerd tegenwoordig?
Ik moet bekennen dat ik eerder woede naar het volk toe voel, dan enige vorm van medelijden. De haat zit diep. Het spijt me dat ik dit moet stellen.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_85549964
Ja natuurlijk haal maar weer hier naartoe. Dat softe linkse geknuffel hier altijd :r

Die fransen flikkeren die gasten toch niet voor niks hun land uit?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:34:12 #82
78918 SeLang
Black swans matter
pi_85549997
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:22 schreef IHVK het volgende:

[..]

Grappig dat niemand over deze post valt.

Algemeen geaccepteerd tegenwoordig?
Ik denk meer dat de meeste mensen dergelijke posts gewoon negeren omdat het niet de moeite waard is om op te reageren.
Mijn reisverslagen
pi_85550148
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:28 schreef Roces18 het volgende:
Nu gaan ze dus naar Nederland wss toe , Friesland dus. Linkse retards wat moet je met die uitkeringstrekkende zigeuners nog erger dan dronken polen. :r
wss :')
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:41:23 #84
78918 SeLang
Black swans matter
pi_85550194
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:28 schreef Roces18 het volgende:
zigeuners nog erger dan dronken polen. :r
Wat is er eigenlijk mis met die Polen? Die meeste van die gasten werken keihard...
Mijn reisverslagen
pi_85550195
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Waarom post je het dan?
Omdat het nooit kwaad kan om te bedenken hoe zaken anders hadden kunnen lopen. We hebben nu een vrij rustige samenleving, met alleen wat last van jonge mocro's en af en toe wat kampers en zigeuners, maar het had zomaar heel anders kunnen zijn.
pi_85552245
http://www.waldnet.nl/wn/(...)ryp_op_de_kaart.html

grap ter promotie van dorpsfeest van vereniging Westeryp :P
pi_85552531
Gelukkig, was al bang dat de mensen daar helemaal hun verstand kwijt waren :D
pi_85552934
Precies :)

Dit volk wil je echt niet binnen hebben:

zondag 22 augustus 2010 @ 00:01:29 #90
78918 SeLang
Black swans matter
pi_85557937
De stad waar ik woon is bijna 10% van de bevolking Pools.
Nergens last van.
Mijn reisverslagen
pi_85557965
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 00:01 schreef SeLang het volgende:
De stad waar ik woon is bijna 10% van de bevolking Pools.
Nergens last van.
jongen, dit is fok.

mensen vinden alles eng wat niet lijkt op hun moeder die thee met honing komt brengen in hun pc-keldertje.
  zondag 22 augustus 2010 @ 00:04:35 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85558035
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 00:02 schreef klausmeister het volgende:

[..]

jongen, dit is fok.

mensen vinden alles eng wat niet lijkt op hun moeder die thee met honing komt brengen in hun pc-keldertje.
praat geen poep. mensen zijn bepaalde bevolkingsgroepen beu, maar dat wist je al.

en je kunt er niets aan doen. ook al doe je nog zo links.
pi_85558421
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 00:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

praat geen poep. mensen zijn bepaalde bevolkingsgroepen beu, maar dat wist je al.

nou, doe er wat aan dan. pak een honkbalknuppel en ga naar buiten.

ipv hier een potje te zitten klagen.

hup. naar buiten.
pi_85558586
ben je al buiten? of durf je weer niet? (zoals gewoonlijk)
pi_85560103
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef StadsMarinier het volgende:

[..]

Wat ben jij voor xenofobe racist dan dat je alle roma mensen "geen normale mensen" vindt.
Als je je kinderen doormiddel van geweld leert om crimineel gedrag te vertonen, val je in mijn ogen niet onder "normale mensen."
signatuurloos
pi_85560133
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 00:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Bij Roma's kan ik me dat voorstellen, maar waarom zou je iets tegen Polen hebben? :?
signatuurloos
  zondag 22 augustus 2010 @ 02:38:51 #97
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_85561566
Ben ook in Madrid bij een museum door 3 Roma meisjes van een jaar of 18 bestolen. 2 gingen er plots om me heen staan, waarbij je denkt: "wat krijgen we nou?", waarna de derde mijn telefoon stal. Het duurde slechts een paar seconden.

Maar blijkbaar hadden ze gehoopt dat het een beurs was, want ze kwamen me achterna om het ding terug te geven, waarbij ik eerst zoiets had van "rot op". Mjah, achteraf had ik dus geluk gehad.
pi_85562220
Gelukkig stam ik af van de Sinti.
Wat een vooroordelen in dit topic. :{w
  zondag 22 augustus 2010 @ 04:23:26 #99
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_85562767
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 03:22 schreef sig000 het volgende:
De feiten wijzen op een reëel beeld in plaats van vooroordelen.

Verder;
Polen ^O^
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
pi_85562819
Goh. het is meestal andersom.
  zondag 22 augustus 2010 @ 10:53:51 #101
78918 SeLang
Black swans matter
pi_85564572
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 02:38 schreef Perico het volgende:
Ben ook in Madrid bij een museum door 3 Roma meisjes van een jaar of 18 bestolen.
:9~

Waarom gebeurt mij dat nou nooit -O-
Mijn reisverslagen
pi_85565473
quote:
Niks geen vooroordelen, gewoon feiten.
pi_85567201
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:24 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Precies :)

Dit volk wil je echt niet binnen hebben:

Ben ik de enige die jeuk in zijn handen krijgt als ik die beelden zie :{

Die kinderen kunnen er natuurlijk niks aan doen, ze worden ook maar gedwongen en mishandeld door hun ouders, maar ik weet niet of ik mijzelf zou kunnen beheersen als ze me bij een pinautomaat probeerden te bestelen... zeker niet als het meerdere keren gebeurt en ik weet dat de politie ze toch weer snel vrijlaat.
pi_85570553
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niks geen vooroordelen, gewoon feiten.
Over 1 kam scheren gaat altijd over vooroordelen.
pi_85572006
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:47 schreef klausmeister het volgende:

[..]

Over 1 kam scheren gaat altijd over vooroordelen.
Ze leven alleen van diefstal. Dat is simpelweg een feit.
pi_85572149
Vooroordelen zijn overigens een goed iets. Als ik een verpleegster in een wit uniform zie dan heb ik al een idee (dus vooroordeel) wat haar dagelijkse bezigheden op het werk zijn. Dat bespaard mij te vragen wat ze doet op het werk. Dat geld ook voor andere zaken.
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:32:36 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85575380
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 01:11 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Bij Roma's kan ik me dat voorstellen, maar waarom zou je iets tegen Polen hebben? :?
en waar schreef ik dat?
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:27:09 #108
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_85589992
Ik was gisteren in Lille (Frankrijk), een klein rondje in het centrum en ik kwam 6 mannelijke roma bedelaars tegen, gewoon zittend op straat, 1 meisje van 15~20 die langs de terrassen liep, 1 hoogzwangere (circa 8 a 9 maanden grote buik) die langs de dagjesmensen liep met een bekertje.

Het grote winkelcentrum EuraLille naast het treinstation heeft mensen bij elke ingang staan, volgens mij dus om zigeuners tegen te houden. En de Carrefour (hypermarkt) daar heeft circa 8 ~ 10 bewakers als ik het goed geteld hebt. Bij de ingangen (boven en beneden verdieping) een. En iets van 6+ man bij de 15+ kassa's en nog twee die permanent door de winkel lopen. En allemaal met oortjes om elkaar snel om hulp te roepen. Damn :D

Jaja, ook daar hebben ze last van zigeuners.

[ Bericht 5% gewijzigd door slashdotter3 op 22-08-2010 23:46:30 ]
pi_85596394
Er was ooit een man die aardig bezig was om van die Roma af te komen..
Ware het niet dat de rest van zijn daden wat minder waren. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_85601775
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 08:48 schreef TJV het volgende:
Er was ooit een man die aardig bezig was om van die Roma af te komen..
Ware het niet dat de rest van zijn daden wat minder waren. :')
Tja, zoals ik al zei. Het is niet bijzonder humaan, maar erg veel andere opties heb je niet. Preventief ruimen. Doen niets anders dan overlast geven, jatten als raven en parasiteren in de ergst mogelijke vorm.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_85602308
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Vooroordelen zijn overigens een goed iets. Als ik een verpleegster in een wit uniform zie dan heb ik al een idee (dus vooroordeel) wat haar dagelijkse bezigheden op het werk zijn.
Ja, maar je wilt die verpleegsters niet afschieten, wat jij en je vriendje zoalshetis zo graag willen doen met zigeuners en moslims.
  maandag 23 augustus 2010 @ 12:54:08 #112
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_85603284
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:14 schreef Harlon het volgende:

[..]

Tja, zoals ik al zei. Het is niet bijzonder humaan, maar erg veel andere opties heb je niet. Preventief ruimen. Doen niets anders dan overlast geven, jatten als raven en parasiteren in de ergst mogelijke vorm.
ja? jij wil alle roma's tegen de muur? :{
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_85633869
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:54 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

ja? jij wil alle roma's tegen de muur? :{
Het is allemaal tuig toch in Fok! perspectief?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:31:14 #114
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_85642045
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 01:31 schreef sig000 het volgende:

[..]

Het is allemaal tuig toch in Fok! perspectief?
ik vraag me dus af of dat stoere internetpraatjes zijn of dat user dat meent en irl ook zo zou zeggen. Ik vind het nogal wat als iemand er echt zo tegenaan kijkt.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_85681052
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:31 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

ik vraag me dus af of dat stoere internetpraatjes zijn of dat user dat meent en irl ook zo zou zeggen. Ik vind het nogal wat als iemand er echt zo tegenaan kijkt.
Als je goed leest kun je 80% van de opmerkingen beschouwen als lulkoek van mensen die even niks beters te doen hebben (zoals ik nu).
Zet al die Roma tegen de muur, geef de fokkers met de grootste muil een geweer in handen, vraag ze om te schieten en je zult zien dat de bagger tussen de broekspijpen doorsijpelt.
pi_85683069
Dit mag niet van de EU dus Frankrijk zal er zwaar voor gestraft worden!

Of nee wacht...
pi_85719409
Is hier in Nederland niet anders hoor.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_85723112
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:31 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Ik zou er absoluut niet rouwig om zijn als dat inderdaad gebeurd. Het zijn niets anders dan parasiterende, jattende en overlastgevende tokkies in het kwadraat.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:17:16 #119
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_85755146
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:32 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ik zou er absoluut niet rouwig om zijn als dat inderdaad gebeurd. Het zijn niets anders dan parasiterende, jattende en overlastgevende tokkies in het kwadraat.
kan wel wezen. Maar ik vind het nogal gestoord om dan maar te roepen dat ze allemaal preventief geruimd moeten worden.
pi_85759314
Ze hebben 30 jaar geleden een groep zigeuners opgevangen in Nieuwegein.
Zijn zo n 400 "dus vast 900" man. EEN heeft er een baan. En EEN gaat er naar school.
Hoezo vooroordelen?Rest leeft van een uitkering ,stelen en BMW s omkatten.

Woonde zelf langere tijd in N gein.
Dit lijkt in NL gewoon niet zoveel het nieuws te halen maar Laura bijv wel.
http://vimeo.com/4626009

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door MantaGSi op 27-08-2010 04:53:13 ]
pi_85759404
Toch weer absurd hoe sommige mensen zich hier uitlaten over de Roma's.
Vergeet niet dat ook zij door Hitler werden vervolgd en vermoord.
pi_85759518
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 04:32 schreef DeParo het volgende:
Toch weer absurd hoe sommige mensen de problemen rond Roma's proberen te ontkennen.
Vergeet niet dat ook zij een agent 500 m meesleurde en het halve dorp terroriseerde.
Volgens mij had Hitler daar niks mee te maken.Met hun absurde gedrag.
pi_85759533
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Als je goed leest kun je 80% van de opmerkingen beschouwen als lulkoek van mensen die even niks beters te doen hebben (zoals ik nu).
Zet al die Roma tegen de muur, geef de fokkers met de grootste muil een geweer in handen, vraag ze om te schieten en je zult zien dat de bagger tussen de broekspijpen doorsijpelt.
Gaat alleen wel even duren voor je al die Roma s tegen die muur heb gezet.
En dat ene geweer heeft dat 8 jarig zigeuner jochie al met zn zakmes van die brave fokker gejat.
Dan staat hij tegen de muur met bagger tussen de broekspijpen ja.

SPOILER
pi_85759555
quote:
Door mensen of een groep mensen beter te leren kennen wordt vaak duidelijk dat de vooroordelen op onjuiste veronderstellingen berusten en niet waar zijn.

Rij jij maar even als kaaskop,met een mooie BMW een willekeurig kamp op zonder iemand te kennen daar.
Succes ermee. _O_
pi_85760309
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 04:32 schreef DeParo het volgende:
Vergeet niet dat ook zij door Hitler werden vervolgd en vermoord.
Dat was vreselijk, maar wat wil je daar verder mee zeggen?
pi_85760816
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 04:04 schreef MantaGSi het volgende:
Ze hebben 30 jaar geleden een groep zigeuners opgevangen in Nieuwegein.
Zijn zo n 400 "dus vast 900" man. EEN heeft er een baan. En EEN gaat er naar school.
Hoezo vooroordelen?Rest leeft van een uitkering ,stelen en BMW s omkatten.

Woonde zelf langere tijd in N gein.
Dit lijkt in NL gewoon niet zoveel het nieuws te halen maar Laura bijv wel.
http://vimeo.com/4626009

SPOILER
Ja dat is mij nog wel bekend, er is toen daar een groep zigeuners met hakbijlen aan de gang geweest, hele interieur kort en klein terwijl er gezinnen met kinderen in de zaak zaten te eten. Je zal er maar zitten. :{
  † In Memoriam † vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:53:15 #127
230491 Zith
pls tip
pi_85760879
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Vooroordelen zijn overigens een goed iets. Als ik een verpleegster in een wit uniform zie dan heb ik al een idee (dus vooroordeel) wat haar dagelijkse bezigheden op het werk zijn. Dat bespaard mij te vragen wat ze doet op het werk. Dat geld ook voor andere zaken.
Het is duidelijk dat je geen wetenschappelijke achtergrond hebt, maar alleen HBO ICT hebt genoten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')