Waarom dan?quote:De Roemenen blijken lastig aan te pakken.
Mooie manier om de aandacht af te leiden van de echte criminaliteit. Goh een paar gouden ringetjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:26 schreef Harde_Kip het volgende:
AMSTERDAM - "Het is een plaag”, zegt de politie over Roemeense criminelen langs de snelweg.
Het gaat om groepjes Roemenen die bij tankstations zogenaamde gouden ringen proberen te slijten, schrijft De Volkskant. Dat gaat volgens de politie vaak gepaard met dreigementen.
In de periode tussen 1 januari 2009 en 1 juni 2009 zijn landelijk 292 meldingen geregistreerd, waarvan de meeste in Limburg. De Roemenen blijken lastig aan te pakken.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_plaag___.html?p=4,2
De vele voordelen van de EU wordt zo langzamerhand wel duidelijk![]()
En ik wil iedereen vragen racistische opmerkingen achterwege te laten want het is een kleine groep die het voor een (nog) kleine groep verpest.
Tja, daar waren we al een aantal jaartjes achter...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:30 schreef PankPinther het volgende:
Het verbaast me dat justitie altijd ontzettend creatief is in het plukken van burgers die een kleine overtreding begaan maar het aanpakken van echte problemen dat lukt nooit.
Wacht maar tot ze vrij naar Nederland mogen reizen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mooie manier om de aandacht af te leiden van de echte criminaliteit. Goh een paar gouden ringetjePak dat tuig in de steden aan die oude vrouwtjes beroven en meisjes aanranden.
Maar niet strenger straffen he, want dat helpt toch niet?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:41 schreef TNA het volgende:
Oppakken en straffen, what's the point? Of houdt de recherche zelf wel van goedkope gouden ringen?
Ik zou zeggen "I just lost my job, my wife left me and my dog has drowned. Please kill me..."quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef StateOfMind het volgende:
Pas geleden nog was ik de hond uit aan het laten in mijn wijk toen er ook een auto stopte waarvan de inzittenden uitstapten om mij indringend te verzoeken een echte gouden ring van hen te kopen. Na herhaaldelijk geweigerd te hebben gingen ze dreigend om mij heen staan![]()
Toen ik mijn hond (een labrador/rottweiler kruising) bij me riep dropen ze af
Ze blokkeren zelfs opritten en stappen dan bij je in de auto. Één man kreeg een pistool tegen zijn hoofd en moest naar een pinautomaat rijden. Soms komen ze met smoezen over autopech, kapotte pinpas enzovoorts, en proberen mensen zo geld afhandig te maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:30 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Waarom dan?
Zijn het echte gouden ringen?
Mag je daar sieraden verkopen?
Als ze agressief zijn, waarom sturen ze dan niet een paar rechercheurs in burger langs? Kunnen ze gelijk aangehouden worden.
Het verbaast me dat justitie altijd ontzettend creatief is in het plukken van burgers die een kleine overtreding begaan maar het aanpakken van echte problemen dat lukt nooit.
Het gaat dus wel heel wat verder dan wat nepgoud. Ze zijn echt een plaag.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mooie manier om de aandacht af te leiden van de echte criminaliteit. Goh een paar gouden ringetjePak dat tuig in de steden aan die oude vrouwtjes beroven en meisjes aanranden.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Drugs Wapenbezit legaliseren!
WTF?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ze blokkeren zelfs opritten en stappen dan bij je in de auto. Één man kreeg een pistool tegen zijn hoofd en moest naar een pinautomaat rijden. Soms komen ze met smoezen over autopech, kapotte pinpas enzovoorts, en proberen mensen zo geld afhandig te maken.
Er is gewoon niet genoeg politie om goed te controleren en van slachtoffers heb ik begrepen dat de politie nogal nutteloos doet omdat ze zeggen dat ze ze wel kunnen aanhouden maar dan niets kunnen bewijzen. Daarbij worden ze sowieso steeds weer vrijgelaten en dan staan ze er even later weer.
Ik hoor nu al berichten dat ze ook in woonwijken aan het aanbellen zijn met dat nepgoud, en als dat net zo gaat als met de snelwegen zal het niet lang duren voor mensen met geweld in hun eigen huis beroofd worden door dit volk.
Ach, allemaal incidentjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ze blokkeren zelfs opritten en stappen dan bij je in de auto. Één man kreeg een pistool tegen zijn hoofd en moest naar een pinautomaat rijden. Soms komen ze met smoezen over autopech, kapotte pinpas enzovoorts, en proberen mensen zo geld afhandig te maken.
Er is gewoon niet genoeg politie om goed te controleren en van slachtoffers heb ik begrepen dat de politie nogal nutteloos doet omdat ze zeggen dat ze ze wel kunnen aanhouden maar dan niets kunnen bewijzen. Daarbij worden ze sowieso steeds weer vrijgelaten en dan staan ze er even later weer.
Ik hoor nu al berichten dat ze ook in woonwijken aan het aanbellen zijn met dat nepgoud, en als dat net zo gaat als met de snelwegen zal het niet lang duren voor mensen met geweld in hun eigen huis beroofd worden door dit volk.
Ik zie ook niet wat de toegevoegde waarde van dergelijke landen is. Als ik het voor het zeggen had dan zou ik alleen landen toelaten die ook daadwerkelijk iets toevoegen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:13 schreef thewishmaster het volgende:
Ik heb ook nooit begrepen waarom landen als Roemenië en Bulgarije met de grootste haast opeens toegelaten werden bij de EU.
In dat geval had je de EU niet moeten uitbreiden met de landen uit Oost-Europa (op een enkele uitzondering, zoals Slovenië na), maar men blijft bang dat die landen in de Russische invloedssfeer terecht komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:55 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik zie ook niet wat de toegevoegde waarde van dergelijke landen is. Als ik het voor het zeggen had dan zou ik alleen landen toelaten die ook daadwerkelijk iets toevoegen.
In de hoop dat ze omhoog zouden gaan dmv de boost die de Euro meemaakte misschien? De economische groei vanwege deze boom zou dan de kosten van het vervroegen van de toelating goed maken? Ik heb geen idee, speculeer hier maar wat. Achteraf gezien was het in ieder geval geen goede zet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:55 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik zie ook niet wat de toegevoegde waarde van dergelijke landen is. Als ik het voor het zeggen had dan zou ik alleen landen toelaten die ook daadwerkelijk iets toevoegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |