quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:38 schreef Perico het volgende:
Ben ook in Madrid bij een museum door 3 Roma meisjes van een jaar of 18 bestolen.
Niks geen vooroordelen, gewoon feiten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:22 schreef sig000 het volgende:
Gelukkig stam ik af van de Sinti.
Wat een vooroordelen in dit topic.
Ben ik de enige die jeuk in zijn handen krijgt als ik die beelden ziequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:24 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Precies![]()
Dit volk wil je echt niet binnen hebben:
http://www.documentariest(...)video_763dc6751.html
Over 1 kam scheren gaat altijd over vooroordelen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niks geen vooroordelen, gewoon feiten.
Ze leven alleen van diefstal. Dat is simpelweg een feit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:47 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Over 1 kam scheren gaat altijd over vooroordelen.
en waar schreef ik dat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bij Roma's kan ik me dat voorstellen, maar waarom zou je iets tegen Polen hebben?
Tja, zoals ik al zei. Het is niet bijzonder humaan, maar erg veel andere opties heb je niet. Preventief ruimen. Doen niets anders dan overlast geven, jatten als raven en parasiteren in de ergst mogelijke vorm.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:48 schreef TJV het volgende:
Er was ooit een man die aardig bezig was om van die Roma af te komen..
Ware het niet dat de rest van zijn daden wat minder waren.
Ja, maar je wilt die verpleegsters niet afschieten, wat jij en je vriendje zoalshetis zo graag willen doen met zigeuners en moslims.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Vooroordelen zijn overigens een goed iets. Als ik een verpleegster in een wit uniform zie dan heb ik al een idee (dus vooroordeel) wat haar dagelijkse bezigheden op het werk zijn.
ja? jij wil alle roma's tegen de muur?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:14 schreef Harlon het volgende:
[..]
Tja, zoals ik al zei. Het is niet bijzonder humaan, maar erg veel andere opties heb je niet. Preventief ruimen. Doen niets anders dan overlast geven, jatten als raven en parasiteren in de ergst mogelijke vorm.
Het is allemaal tuig toch in Fok! perspectief?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:54 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ja? jij wil alle roma's tegen de muur?
ik vraag me dus af of dat stoere internetpraatjes zijn of dat user dat meent en irl ook zo zou zeggen. Ik vind het nogal wat als iemand er echt zo tegenaan kijkt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is allemaal tuig toch in Fok! perspectief?
Als je goed leest kun je 80% van de opmerkingen beschouwen als lulkoek van mensen die even niks beters te doen hebben (zoals ik nu).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:31 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik vraag me dus af of dat stoere internetpraatjes zijn of dat user dat meent en irl ook zo zou zeggen. Ik vind het nogal wat als iemand er echt zo tegenaan kijkt.
Ik zou er absoluut niet rouwig om zijn als dat inderdaad gebeurd. Het zijn niets anders dan parasiterende, jattende en overlastgevende tokkies in het kwadraat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:31 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik vraag me dus af of dat stoere internetpraatjes zijn of dat user dat meent en irl ook zo zou zeggen. Ik vind het nogal wat als iemand er echt zo tegenaan kijkt.
kan wel wezen. Maar ik vind het nogal gestoord om dan maar te roepen dat ze allemaal preventief geruimd moeten worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:32 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ik zou er absoluut niet rouwig om zijn als dat inderdaad gebeurd. Het zijn niets anders dan parasiterende, jattende en overlastgevende tokkies in het kwadraat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door MantaGSi op 27-08-2010 04:53:13 ]
Volgens mij had Hitler daar niks mee te maken.Met hun absurde gedrag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:32 schreef DeParo het volgende:
Toch weer absurd hoe sommige mensen de problemen rond Roma's proberen te ontkennen.
Vergeet niet dat ook zij een agent 500 m meesleurde en het halve dorp terroriseerde.
Gaat alleen wel even duren voor je al die Roma s tegen die muur heb gezet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Als je goed leest kun je 80% van de opmerkingen beschouwen als lulkoek van mensen die even niks beters te doen hebben (zoals ik nu).
Zet al die Roma tegen de muur, geef de fokkers met de grootste muil een geweer in handen, vraag ze om te schieten en je zult zien dat de bagger tussen de broekspijpen doorsijpelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door mensen of een groep mensen beter te leren kennen wordt vaak duidelijk dat de vooroordelen op onjuiste veronderstellingen berusten en niet waar zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:22 schreef sig000 het volgende:
Gelukkig stam ik af van de Sinti.
Wat een vooroordelen in dit topic.
Dat was vreselijk, maar wat wil je daar verder mee zeggen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:32 schreef DeParo het volgende:
Vergeet niet dat ook zij door Hitler werden vervolgd en vermoord.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:04 schreef MantaGSi het volgende:
Ze hebben 30 jaar geleden een groep zigeuners opgevangen in Nieuwegein.
Zijn zo n 400 "dus vast 900" man. EEN heeft er een baan. En EEN gaat er naar school.
Hoezo vooroordelen?Rest leeft van een uitkering ,stelen en BMW s omkatten.
Woonde zelf langere tijd in N gein.
Dit lijkt in NL gewoon niet zoveel het nieuws te halen maar Laura bijv wel.
http://vimeo.com/4626009Ja dat is mij nog wel bekend, er is toen daar een groep zigeuners met hakbijlen aan de gang geweest, hele interieur kort en klein terwijl er gezinnen met kinderen in de zaak zaten te eten. Je zal er maar zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
Het is duidelijk dat je geen wetenschappelijke achtergrond hebt, maar alleen HBO ICT hebt genoten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Vooroordelen zijn overigens een goed iets. Als ik een verpleegster in een wit uniform zie dan heb ik al een idee (dus vooroordeel) wat haar dagelijkse bezigheden op het werk zijn. Dat bespaard mij te vragen wat ze doet op het werk. Dat geld ook voor andere zaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |