abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84285965
quote:
Een vijftigtal woeste woonwagenbewoners heeft gisteren een politiepost in de Franse gemeente Saint-Aignan aangevallen met bijlen en ijzeren staven. Er vielen geen gewonden, maar de schade aan auto's en verkeerslichten is groot. Het incident komt er nadat vrijdagnacht een woonwagenbewoner werd doodgeschoten.

In het dorpje centraal in Frankrijk gingen de woonwagenbewoners de politiepost te lijf. Verkeerslichten, bomen, een winkel en drie auto's werden vernield.

Het incident gebeurde nadat de politie in de nacht van vrijdag op zaterdag de achtervolging op een woonwagenbewoner had ingezet. Die had een wegversperring van de politie proberen te vermijden. Daarbij werd een agent 500 meter meegesleurd op de motorkap van de auto. Bij een tweede wegversperring opende de politie het vuur toen de wagen op hen wilde inrijden. Een van de twee mannen in de auto werd tien kilometer verder dood teruggevonden. De tweede man is nog op de vlucht.

Na de vernielingen van zondagnamiddag heeft de politie zondagnacht samen met 300 militairen de hele regio bewaakt.

http://deredactie.be/cm/v(...)_Woonwagen_Frankrijk
Check ook het videoverslag in de link.

Wat een laffe mentaliteit toch maar weer. Ten eerste, ga niet lopen van een politiepost, dan weet je dat je zulke taferelen kan verwachten.
Ik kan begrijpen dat je boos bent dat je kind of wat dan ook dood is, maar ga dan geen onschuldige burgers terroriseren. Sta je dan verwonderd dat normale mensen niets meer van dat soort willen hebben?
pi_84286112
"Na de vernielingen van zondagnamiddag heeft de politie zondagnacht samen met 300 militairen de hele regio bewaakt."

LOL ... WTF?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:38:35 #3
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_84288816
Mwoa, met de marokkanen komt het nog wel goed (over 50 jaar en 3 generaties EN als we de grenzen sluiten zodat ze kunnen vernederlandsen). Roma zigeuners zijn al EEUWENLANG parasieten die helemaal niets opleveren.
pi_84289908
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Mwoa, met de marokkanen komt het nog wel goed (over 50 jaar en 3 generaties EN als we de grenzen sluiten zodat ze kunnen vernederlandsen). Roma zigeuners zijn al EEUWENLANG parasieten die helemaal niets opleveren.
Roma zigeuners geven in alle grote steden in Europa overlast met hun gebedel en zakkenrollerij. Het is alleen zo jammer dat de complete linkse politiek in een kramp schiet als je het woord "deporteren" in een adem met Roma's durft te noemen.
pi_84292841
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:00 schreef fratsman het volgende:

[..]

Roma zigeuners geven in alle grote steden in Europa overlast met hun gebedel en zakkenrollerij. Het is alleen zo jammer dat de complete linkse politiek in een kramp schiet als je het woord "deporteren" in een adem met Roma's durft te noemen.
Waar zou je ze heen willen deporteren dan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_84293038
Bij "terroriseren" stelde ik me een jarenlange armada aan zakkenrollerij en bedelarij voor. Niet een stel schuimbekkende kampies want dat zijn geen zigeuners.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_84293195
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Terug naar hun roots.
pi_84293320
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef sig000 het volgende:

[..]

Terug naar hun roots.
Ah okay, dacht dat het ingewikkeld was.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_84293425
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ah okay, dacht dat het ingewikkeld was.
Niemand wil ze hebben en trekken maar beetje door Europa, zoiets misschien?
pi_84293611
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:00 schreef fratsman het volgende:

[..]

Waar woon jij?

En Europa is links volgens jou?
pi_84294163
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Waar woon jij?

En Europa is links volgens jou?
Ik heb genoeg Europese steden gezien (Hell, zelfs in Maastricht hebben ze er al last van) om hier een goede mening over te vormen. En ik zeg niet dat Europa links is, ik zeg dat linkse politici niks aan het probleem willen doen.

Neem een voorbeeld aan Italie, daar worden de (grotendeels Roemeense)criminele Roma's gewoon terug naar Roemenie gestuurd.
pi_84294401
quote:
In het dorpje centraal in Frankrijk gingen de woonwagenbewoners de politiepost te lijf. Verkeerslichten, bomen, een winkel en drie auto's werden vernield.
Waarom, in hemelsnaam, waarom?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_84294476
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Waarom, in hemelsnaam, waarom?
Ze hebben er 2 voor de woonwagen .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2010 22:26:15 ]
pi_84294538
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:19 schreef fratsman het volgende:
Ik heb genoeg Europese steden gezien (Hell, zelfs in Maastricht hebben ze er al last van) om hier een goede mening over te vormen. En ik zeg niet dat Europa links is, ik zeg dat linkse politici niks aan het probleem willen doen.
Gelukkig voor jou is in bijna heel Europa 'rechts' aan de macht, kunnen zij het mooi oplossen en zijn we over 4 jaar van alle ellende af. .
quote:
Neem een voorbeeld aan Italie, daar worden de (grotendeels Roemeense)criminele Roma's gewoon terug naar Roemenie gestuurd.
Dat gebeurt hier toch ook, nota bene in Amsterdam opgepakte Roemenen en Bulgaren worden op het vliegtuig terug gezet.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_84294766
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:19 schreef fratsman het volgende:

[..]

Maar als Europa niet links is waarom zeg je dan niet dat rechts hier weleens wat aan mag doen?

Kan ik trouwens aannemen dat je uit Maastricht komt? Of is dit niet zo?

[ Bericht 0% gewijzigd door Stali op 20-07-2010 22:32:53 (Typo, voor ik het weet sta ik in TTK :'). ) ]
pi_84294911
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou is in bijna heel Europa 'rechts' aan de macht, kunnen zij het mooi oplossen en zijn we over 4 jaar van alle ellende af. .
[..]

Dat gebeurt hier toch ook, nota bene in Amsterdam opgepakte Roemenen en Bulgaren worden op het vliegtuig terug gezet.
Oke, ik geef toe dat ik dat laatste niet wist. excuses.

Maar het is een feit dat alle grote steden in Europa hier last van hebben, dat er zelfs kinderen worden ingezet voor hun criminele activiteiten, en dat ze gewoon lachen om de straffen die er gegeven worden.

@Stali:

Nee, maar ik kom er wel geregeld. Het valt op hoeveel er de laatste tijd op het station, en in de binnenstad rondhangen.

http://www.spitsnieuws.nl(...)rbod_maastricht.html
pi_84294996
Mensen respecteren geen gezag en autoriteit meer. Dit soort incidenten kun je slechts de kop indrukken door nog meer geweld op de groep toe te passen. Ik pleit niet voor geweld en vind dat ook geen goede oplossing, maar sorry, ik ben een realist.
pi_84295023
Net als met elke bevolkingsgroep heb je goede en slechte.
Zigeuners hebben een levensstijl die niet goed in het plaatje past.
Geen enkele deugt er dan.
pi_84295372
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef fratsman het volgende:

@Stali:

Nee, maar ik kom er wel geregeld. Het valt op hoeveel er de laatste tijd op het station, en in de binnenstad rondhangen.

http://www.spitsnieuws.nl(...)rbod_maastricht.html
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.

Maar als Europa niet links is waarom zeg je dan niet dat rechts hier weleens wat aan mag doen?
pi_84295437
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:44 schreef Stali het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Links negeert, rechts benoemt alleen het probleem, en vervolgens doet niemand er wat aan.
pi_84295689
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:45 schreef fratsman het volgende:

[..]

Links negeert, rechts benoemt alleen het probleem, en vervolgens doet niemand er wat aan.
Je staart je blind op de mensen die op de voorgrond treden.
Achter de schermen blijven alle door partijpolitiek benoemde hoge ambtenaren en bestuurders zitten.
Het CDA heeft van oudsher veel invloed daar.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:22:29 #22
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_84297065
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef DroogDok het volgende:

[..]

India, waar dat gajes oorspronkelijk vandaan kwam.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_84297223
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

India, waar dat gajes oorspronkelijk vandaan kwam.
Waar heb je die wijsheid vandaan?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Roma_(volk)
pi_84300041
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:45 schreef fratsman het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je heel erg ontevreden over het passieve van rechts en geef je links de schuld?
Niet om het een of ander maar rechts is tuk op oostblokkers omdat zij i.t.t. de Nederlanders echt wel willen werken. Wil je trouwens iets van die werkomstandigheden bij tuinderijen weten? Omstandigheden waartegen links juist ageert? Of wil je enkel mopperen op links omdat je gewoon ontevreden bent. Want tot dusver hebben jouw posts daar heel veel van weg. Zeg het maar. .
pi_84300135
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:26 schreef sig000 het volgende:

[..]

Waar heb je die wijsheid vandaan?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Roma_(volk)
Uit diezelfde link:

"Het westen van India en het oosten van Pakistan zijn de streken van herkomst. Het oervolk van de Roma leefde in Noord India. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')