Check ook het videoverslag in de link.quote:Een vijftigtal woeste woonwagenbewoners heeft gisteren een politiepost in de Franse gemeente Saint-Aignan aangevallen met bijlen en ijzeren staven. Er vielen geen gewonden, maar de schade aan auto's en verkeerslichten is groot. Het incident komt er nadat vrijdagnacht een woonwagenbewoner werd doodgeschoten.
In het dorpje centraal in Frankrijk gingen de woonwagenbewoners de politiepost te lijf. Verkeerslichten, bomen, een winkel en drie auto's werden vernield.
Het incident gebeurde nadat de politie in de nacht van vrijdag op zaterdag de achtervolging op een woonwagenbewoner had ingezet. Die had een wegversperring van de politie proberen te vermijden. Daarbij werd een agent 500 meter meegesleurd op de motorkap van de auto. Bij een tweede wegversperring opende de politie het vuur toen de wagen op hen wilde inrijden. Een van de twee mannen in de auto werd tien kilometer verder dood teruggevonden. De tweede man is nog op de vlucht.
Na de vernielingen van zondagnamiddag heeft de politie zondagnacht samen met 300 militairen de hele regio bewaakt.
http://deredactie.be/cm/v(...)_Woonwagen_Frankrijk
Roma zigeuners geven in alle grote steden in Europa overlast met hun gebedel en zakkenrollerij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Mwoa, met de marokkanen komt het nog wel goed (over 50 jaar en 3 generaties EN als we de grenzen sluiten zodat ze kunnen vernederlandsen). Roma zigeuners zijn al EEUWENLANG parasieten die helemaal niets opleveren.
Waar zou je ze heen willen deporteren dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Roma zigeuners geven in alle grote steden in Europa overlast met hun gebedel en zakkenrollerij.Het is alleen zo jammer dat de complete linkse politiek in een kramp schiet als je het woord "deporteren" in een adem met Roma's durft te noemen.
Terug naar hun roots.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Waar zou je ze heen willen deporteren dan?
Ah okay, dacht dat het ingewikkeld was.quote:
Niemand wil ze hebben en trekken maar beetje door Europa, zoiets misschien?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ah okay, dacht dat het ingewikkeld was.
Waar woon jij?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Roma zigeuners geven in alle grote steden in Europa overlast met hun gebedel en zakkenrollerij.Het is alleen zo jammer dat de complete linkse politiek in een kramp schiet als je het woord "deporteren" in een adem met Roma's durft te noemen.
Ik heb genoeg Europese steden gezien (Hell, zelfs in Maastricht hebben ze er al last van) om hier een goede mening over te vormen. En ik zeg niet dat Europa links is, ik zeg dat linkse politici niks aan het probleem willen doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar woon jij?
En Europa is links volgens jou?
Waarom, in hemelsnaam, waarom?quote:In het dorpje centraal in Frankrijk gingen de woonwagenbewoners de politiepost te lijf. Verkeerslichten, bomen, een winkel en drie auto's werden vernield.
Ze hebben er 2 voor de woonwagen .quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom, in hemelsnaam, waarom?
Gelukkig voor jou is in bijna heel Europa 'rechts' aan de macht, kunnen zij het mooi oplossen en zijn we over 4 jaar van alle ellende af.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:19 schreef fratsman het volgende:
Ik heb genoeg Europese steden gezien (Hell, zelfs in Maastricht hebben ze er al last van) om hier een goede mening over te vormen. En ik zeg niet dat Europa links is, ik zeg dat linkse politici niks aan het probleem willen doen.
Dat gebeurt hier toch ook, nota bene in Amsterdam opgepakte Roemenen en Bulgaren worden op het vliegtuig terug gezet.quote:Neem een voorbeeld aan Italie, daar worden de (grotendeels Roemeense)criminele Roma's gewoon terug naar Roemenie gestuurd.
Maar als Europa niet links is waarom zeg je dan niet dat rechts hier weleens wat aan mag doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb genoeg Europese steden gezien (Hell, zelfs in Maastricht hebben ze er al last van) om hier een goede mening over te vormen. En ik zeg niet dat Europa links is, ik zeg dat linkse politici niks aan het probleem willen doen.
Neem een voorbeeld aan Italie, daar worden de (grotendeels Roemeense)criminele Roma's gewoon terug naar Roemenie gestuurd.
Oke, ik geef toe dat ik dat laatste niet wist. excuses.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is in bijna heel Europa 'rechts' aan de macht, kunnen zij het mooi oplossen en zijn we over 4 jaar van alle ellende af..
[..]
Dat gebeurt hier toch ook, nota bene in Amsterdam opgepakte Roemenen en Bulgaren worden op het vliegtuig terug gezet.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef fratsman het volgende:
@Stali:
Nee, maar ik kom er wel geregeld. Het valt op hoeveel er de laatste tijd op het station, en in de binnenstad rondhangen.
http://www.spitsnieuws.nl(...)rbod_maastricht.html
Je staart je blind op de mensen die op de voorgrond treden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Links negeert, rechts benoemt alleen het probleem, en vervolgens doet niemand er wat aan.
India, waar dat gajes oorspronkelijk vandaan kwam.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Waar zou je ze heen willen deporteren dan?
Waar heb je die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
India, waar dat gajes oorspronkelijk vandaan kwam.
Dus eigenlijk ben je heel erg ontevreden over het passieve van rechts en geef je links de schuld?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Links negeert, rechts benoemt alleen het probleem, en vervolgens doet niemand er wat aan.
Uit diezelfde link:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar heb je die wijsheid vandaan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roma_(volk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |