quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:30 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:In Bulgarije op vakantie waren ze echt kankervervelend waren altijd van die kleine meisjes met een half dood(?) hondje op hun schouder kwam dan naar je toe met een bekertje en als je niks gaf spuugden ze naar je en gaf je wel wat lienpen ze weg en steken ze alsnog hun middelvinger naar je op kwamen soms ook echt met 3 of 4 tegelijk naar je toe had ze graag een rotschop gegeven maarja

Waar was jij dan in Bulgarije?
Ik heb daar eigenlijk helemaal geen zigeuners gezien. Wel één keer een bedelend jongetje toen we van 't station werden opgehaald, maar die was eigenlijk gewoon heel schattig.

Edit: En wat de ervaringen met zigeuners betreft? Slecht, als ik me zo de vakanties vroeger in Frankrijk herinner. Zodra er zigeuners op de camping kwamen dan lag de camping bezaaid met vieze luiers en zat de stront op het plafond van het washok. En dit jaar, op weg naar Bulgarije, zat ook een zigeuner in de trein en daar kon je ook maar beter een paar meter uit de buurt blijven. Gatver, wat een onhygiënisch stinkvolk.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2009 23:39:27 ]